Брикети торф’яні, вугілля буре марки Б (25-300)
Очікувана вартість
593 200,00 UAH
UA-2019-12-12-000530-a 3a394b6690da4fa7a9fe38f3fd81d60a
Відкриті торги    Пропозиції розглянуті
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Ізяславський навчально-реабілітаційний центр Хмельницької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 22989023
Місцезнаходження замовника: 30300, Україна, Хмельницька обл., Ізяслав, Незалежності,46
Контактна особа замовника: Климчук Анжела Станіславівна
+380385242581
Iz-internat00@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 грудня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 24 грудня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 січня 2020 18:00
Початок аукціону: 08 січня 2020 12:59
Очікувана вартість: 593 200,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 966,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Закупівля проводиться на очікувану вартість на 2020 рік
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
158 т
Брикети торф’яні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30300, Україна, Хмельницька область, Ізяславський район, місто Ізяслав, вул. Незалежності, будинок 42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
64 т
Вугілля буре марки Б (25-300)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30300, Україна, Хмельницька область, Ізяславський район, місто Ізяслав, вул. Незалежності, будинок 42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 4.1. Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Учасником рахунку на оплату товару та підписання сторонами накладної та/або акту прийому-передачі по мірі надходження коштів з бюджету на рахунок Замовника, але не пізніше 31.12.2020 року. Розрахунки проводяться шляхом перерахування коштів з розрахункового рахунку Замовника на р/р Учасника зазначений в Розділі XIII. Цього Договору. Строк оплати за товар, що поставляється за цим договором, становить 10 робочих днів з моменту підписання накладної. 4.2. До рахунка додаються: видаткова накладна. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Відхід від ДСТУ, незрозуміла сертифікація.
Дата подання: 12 грудня 2019 17:41
Дата відповіді: 16 грудня 2019 15:54
Шановний Замовнику. Цікавлять питання: 1) Чому в технічних вимогах до брикету торф'яного зазначається зольність - 10%. ДСТУ 2042-92 - встановлюється показник - 23%. Чому відмінність ? Практика подібного встановлення вимог які не передбаченні ДСТУ - найпопулярніша ознака наявності дискримінаційних умов у закупівлі задля перемоги "своїх учасників". 2) Державними стандартами України передбачено обов’язковий прийомний контроль торфопродукції Українською інспекцією по контролю якості торф’яної продукції і паливних брикетів «Укрінспаливо» яка й здійснює сертифікацію брикету торф'яного. Але у технічному завданні Замовник вимагає оригінал/копію сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на продукцію, що становить предмет закупівлі за даними торгами, який виданий Технічним комітетом України з стандартизації ТК 92 (або іншою установою уповноваженою по сертифікації вугільної продукції). Яке відношення має установа що сертифікує вугільну продукцію до торф'яної? Чому не спеціалізований контролер як відповідно до ДСТУ? Надайте, будь ласка, ґрунтовну відповідь із змістовними поясненнями чому саме так. У випадку, якщо належного обґрунтування подібних вимог не буде надано, ми обов'язково звернемося із скаргою в АМКУ та будемо клопотати до притягнені відповідальних до відповідальності.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником будуть внесені зміни та приведено у відповідність Тендерну документацію.
Технічні вимоги
Дата подання: 16 грудня 2019 13:41
Дата відповіді: 16 грудня 2019 15:55
Шановний замовнику! В технічних вимогах до брикетів торф'яних занижено зольність ( ДСТУ 2042-92- 23%), у Вас 10 %. Також в ДСТУ 2042-92 калорійність не менше 3500 ккал/кг. Тому стає питання навіщо Ви штучно звужуєте коло учасників, вказуючи 4000 ккал/кг. Просимо внести зміни до тендерної документації.
Відповідь: Замовником будуть внесені зміни та приведено у відповідність Тендерну документацію.
Сертифікат генетичних......
Дата подання: 16 грудня 2019 14:05
Дата відповіді: 16 грудня 2019 15:56
Шановний замовнику! Вами у технічному завданні вимагається оригінал/копія сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на продукцію, що становить предмет закупівлі за даними торгами, який виданий Технічним комітетом України з стандартизації ТК 92 (або іншою установою уповноваженою по сертифікації вугільної продукції). На брикети торф"яні надається сертифікат якості. Адже торф"яну та вугільну продукції сертифікують різні установи. Якщо у Вашій документації не буде належного обґрунтування подібних вимог, оскаржимо в АМКУ!!!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником будуть внесені зміни та приведено у відповідність Тендерну документацію.
Аналогічні договора
Дата подання: 16 грудня 2019 14:22
Дата відповіді: 16 грудня 2019 16:03
Шановний замовнику! 1) Довідка у довільній формі, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням договорів на поставку товару, який являється предметом закупіві, переліку організацій (замовників) з адресами та контактними телефонами, сум договорів та стану виконання, в тому числі своєчасності виконання цих договорів, які укладені в 2017-2019 роках разом з копіями будь-яких договорів (не менше 1-ого), що вказані в довідці. Питання таке: а чому саме за 2017-2019 роки? Якщо суб'єкт підприємництва створений у 2018 році і протягом усього цього року сумлінно постачав вугілля замовникам торгів - чим він гірше за тих, хто постачав вугілля протягом 2017? Просимо видалити строкову вимогу щодо саме конкретного року поставки у даному пункті. Це - прямі і ЧІТКА діскримінація новостворених підприємств, яка унеможливлює їх участь у даних торгаах; 2) а також стає питання чи можуть бути аналогічні договора на тверде паливо, чи саме на цю марку вугілля та торфобрикету.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерною документацією передбачено надання Довідки у довільній формі, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням договорів на поставку товару, який являється предметом закупіві, переліку організацій (замовників) з адресами та контактними телефонами, сум договорів та стану виконання, в тому числі своєчасності виконання цих договорів, які укладені в 2017-2019 роках разом з копіями будь-яких договорів (не менше 1-ого), що вказані в довідці.
Тобто потенційні учасники можуть надати аналогічний договір за 2017, або за 2018, або за 2019 роки, оскільки замовником встановлений період у 3 (три) роки. Жодного обмеження щодо 1 (одного) року не встановлено.
Аналогічним договором згідно Тендерної документації вважається договір на поставку товару, який являється предметом закупівлі, а саме 09110000-3 - Тверде паливо (брикети торф’яні та/або вугілля).
Оплата консультаційних послуг
Дата подання: 16 грудня 2019 14:26
Дата відповіді: 16 грудня 2019 16:03
У Вашій документації вимгається оплата консультаційних послуг у розмірі 5 000,00 грн. Так як даною закупівлею здійснюється поставка товарів, а не послуг, оплата таких послуг не передбачена ЗУ "Про публічні закупівлі" в рамках даної закупівлі. Просимо видалити дану вимогу з тексту ТД.
Відповідь: Щодо вимоги внести зміни в пп. 5.2.3 частини 2 Розділу V ТД та виключити послуги Консультанта торгів, повідомляємо, що стандартною тендерною документацією, затвердженою Наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 13.04.2016р. № 680, передбачено, що в п. 2 розділу 5 тендерної документації («Інша інформація») замовник у тендерній документації може зазначити іншу інформацію відповідно до вимог законодавства, яку вважає за необхідне включити (а не виключно до Закону країни «Про публічні закупівлі»).
Цивільним кодексом України та Господарським кодексом України передбачено принцип свободи договору. Відповідно до ст. 204 ЦКУ правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним. Тому права та обов’язки сторін договору, а також порядок розрахунків між ними визначається відповідно до його умов. Законом не заборонено залучення Замовником на договірних засадах експертів та консультантів до роботи тендерного комітету. Права, обов’язки сторін договору, порядок розрахунків визначається відповідно до умов укладеного з ними договору. Між Замовником та Консультантом укладено договір про надання юридичних послуг, в якому зазначено, що за домовленістю сторін, оплата послуг може здійснювати учасником-переможцем процедури закупівлі, про що повинно бути зазначено в тендерній документації.
У тендерній документації Замовника в п. 5.2.3. ч. 2 розділу V чітко зазначено, що послуги сплачуються протягом п’яти робочих днів з моменту укладення договору про закупівлю між Учасником-переможцем процедури закупівлі та Замовником.
Також у тендерній документації вказано, що на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Тобто Учасник торгів, за його згодою може оплатити послуги консультанта. Жодної вимоги, що учасник зобов’язаний оплатити такі послуги тендерним комітетом не встановлено у ТД.
Тобто, на етапі між прийняттям рішення про намір укласти договір та укладенням договору про закупівлю жодних додаткових умов, не передбачених чинним законодавством, не встановлено. Послуги, які сплачуються учасником-переможцем процедури закупівлі, не повинні включатись до ціни пропозиції учасника, та сплачуються за рахунок його власних коштів ще до того моменту, як буде зареєстрований в органах казначейської служби договір за результатами проведеної процедури.
Разом з тим, в разі несплати коштів переможцем процедури закупівлі, пропозиція такого учасника не може бути відхилена (адже вже заключний договір за результатами торгів). Крім того, відповідно до укладеного договору передбачено, що «Послуги, які надаються Консультантом, є безоплатними для Замовника в разі їх сплати учасником-переможцем торгів відповідної процедури закупівлі. Замовник має право оплатити вартість послуг самостійно». В разі необхідності Замовник має право оплатити вартість наданих послуг самостійно.
Крім того, правомірність щодо можливості оплати послуг консультанта торгів переможцем відповідної процедури закупівлі визначена судом під час судового розгляду даного питання і викладена в рішенні Господарського суду Одеської області від "25" лютого 2013 року по справі № 916/62/13-г, яке залишене в силі та без змін рішенням Одеського апеляційного господарського суду від "14" травня 2013 року по справі № 916/62/13-г.
Згідно з ч.3 ст. 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Дана стаття Закону називається «Недискримінація учасників», яка відповідно до неї забезпечується шляхом встановлення того, що вітчизняні та іноземні учасники беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, а також забезпеченням вільного доступу усіх учасників до інформації про закупівлю. Жодна з цих вимог Замовником не порушена, а тому й відсутня дискримінація учасників.
Отже, замовником будь-які права потенційних учасників процедури закупівлі не порушені, та його дії не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації, оскільки вони для всіх осіб однакові. Зазначені обставини свідчать про відсутність підстав для задоволення скарги.
Викладене вище свідчить про повне дотримання Замовником вимог діючого законодавства, про відсутність дій, що обмежують конкуренцію або призвели до дискримінації учасників (вимоги встановлені для всіх однакові).
Окрім того, відповідність чинному законодавству включення послуг Консультанта, підтверджується висновком Державної аудиторської служби України № UA-2019-04-11-003343-a.
Згідно висновку ДАСУ встановлено лише про одне порушення, виявлене ДАСУ – і воно не стосувалось вимоги замовника про перекладання на переможця витрат на консультаційні послуги (мова йшла про виключення вимоги про забезпечення виконання договору).
Отже, аудиторська служба погодилась із замовником, що вимога про оплату консультаційних послуг коштом переможця торгів – не суперечить законодавству.
Сертифікати
Дата подання: 17 грудня 2019 10:03
Дата відповіді: 19 грудня 2019 10:39
Шановний Замовнику! Щодо оригіналів сертифіккату генентичних .............. на брикети торф"яні зрозуміло, будуть внесені відповідні зміни в документацію. Але виникає ще одне природнє питання - сертифікати якості брикетів торф"яних видаються на конкретний проміжок часу ( один місяць, три місяці тощо). Тому зверніть увагу на таку вимогу ---- Сертифікати повинні бути дійсними протягом строку поставки товару визначеного в оголошенні ......., а це мається на увазі 2020 рік. Отже, в цій частині тендерної документації теж треба внести зміни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником будуть внесені зміни та приведено у відповідність Тендерну документацію.
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 17 грудня 2019 11:50
Дата відповіді: 19 грудня 2019 11:17
Замовником вимагається сплата консультативних послуг, дана вимога є дискримінаційною Сума оплати послуг консультанта торгів становить 5000.00 грн (без ПДВ) Учасники процедури закупівлі не включають у вартість пропозиції суму коштів, що може бути сплачена на рахунок консультанта торгів згідно вказаних вище умов. Згідно з п.18 ч.1 ст.1 Закону предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Згідно з п. 32 ч.1 ст.1 Закону товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів. Відповідно Тендерної документації, предметом закупівлі є: «код ДК 021:2015 - 09110000-3 - Тверде паливо (брикети торф’яні, вугілля буре марки Б (25-300))».Таким чином, юридично-консультаційні послуги не відносяться до предмету закупівлі. А отже, положення про їх сплату учасником-переможцем зазначених послуг не можуть бути включені до умов тендерної документації, навіть за умови добровільності їх сплати. Відповідно до ч.6 ст.28 Закону за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом Згідно з положенням ст.32 Закону рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення переможця. Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. Відповідно до ч.4 ст. 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі. Тобто, Закон не передбачає можливість встановлення додаткових умов, якими є оплата переможцем витрат, пов’язаних з наданням послуг Замовнику третьою особою. Таким чином, вищезазначені витрати, які повинні бути відшкодовані за надання послуг третьою особою, не відносяться до предмету закупівлі, з чого слідує, що положення щодо можливості покладення на учасника-переможця процедури закупівлі суми оплати послуг консультанта не можуть бути включені до Документації. Отже, дії Замовника в частині встановлення вищезазначеної умови в тендерній документації порушують вимоги ч.4 ст.22 Закону та один з принципів здійснення закупівель, визначних ст. 3 Закону, а саме – відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Вимагаємо внести відповідні змін до тендерної документації, з метою усунення порушень Закону України «Про публічні закупівлі». У разі виникнення у Замовника сумніву, щодо порушення ним приписів Закону України «Про публічні закупівлі», звертаємо увагу останнього на постанову Вінницького міського суду Вінницької області м. Вінниця від 31.01.2017 року в справі № 127/15574/16-а , провадження № 2-а/127/148/17. Даною постановою було визнано протиправною та незаконною вимогу Замовника по оплаті послуг консультанта торгів учасниками закупівель в Документації конкурсних торгів, яка містила формулювання щодо можливості покладення такого обов’язку на учасника-переможця. Також, звертаємо вашу увагу на рішення № 7587-р/пк від 27.10.2017 р. Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке містить аналогічну правову позицію. Так, в даному рішенні органом оскарження встановлено, що включення в тендерну документацію умови щодо можливості оплати консультанта порушують вимоги ч.4 ст.22 Закону та один з основних принципів здійснення закупівель, визначених ст.3 Закону, а саме – відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Приведіть у відповідність тендерну документацію!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щодо послуг консультанта, ще раз наголошуємо, що сплата таких послуг є правом, а не обов’язком учасника, згідно укладеного договору та умов Тендерної документації.
Згідно з ч.3 ст. 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Дана стаття Закону називається «Недискримінація учасників», яка відповідно до неї забезпечується шляхом встановлення того, що вітчизняні та іноземні учасники беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, а також забезпеченням вільного доступу усіх учасників до інформації про закупівлю. Жодна з цих вимог Замовником не порушена, а тому й відсутня дискримінація учасників.
В разі несплати коштів переможцем процедури закупівлі, пропозиція такого учасника НЕ МОЖЕ БУТИ ВІДХИЛЕНА (адже вже заключний договір за результатами торгів).
В разі необхідності та/або відмови учасника сплачувати дані послуги, Замовник має право оплатити вартість наданих послуг самостійно
Строк дії сертифікатів
Дата подання: 17 грудня 2019 13:36
Дата відповіді: 19 грудня 2019 10:39
Вимога щодо "Сертифікати повинні бути дійсними протягом строку поставки товару визначеного в оголошенні про проведення та в тендерній документації" є дискримінаційною, оскільки позбавляє права на участь учасників, які мають сертифікати на ВУГІЛЛЯ та БРИКЕТИ, термін дії яких менший за строк поставки. Саме по собі це не означає, що учасник поставить неякісний товар. Учасник може придбати товар після перемоги у торгах і укладення договору про закупівлю з замовником(наприклад протягом лютого 2020 року), а поставляти його замовнику партіями протягом всього строку поставки. В такому випадку сертифікат, який дійсний до березня 2020 року засвідчує, що учасник придбав та поставить замовнику якісний товар, але через дискримінаційну вимогу пропозиція такого учасника буде незаконно відхилена. Прошу внести зміни в ТД та зазначити сертифікати на ВУГІЛЛЯ та БРИКЕТИмають бути дійсними на момент розкриття пропозицій та укладення договору про закупівлю
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником будуть внесені зміни та приведено у відповідність Тендерну документацію.
Предмет закупівлі
Дата подання: 17 грудня 2019 14:07
Дата відповіді: 19 грудня 2019 11:13
Згідно з вимогами технічного завдвання продукція, що пропонується учасниками, повинна відповідати діючим державним стандартам, зокрема, Вугілля буре перероблене марки Б (25-300). Проте така класифікація не відповідає вимогам ДСТУ 3472 - 96. зазначений стандарт не містить терміну "перероблене". Прошу внести зміни до ТД та виключити дискримінаційну вимогу
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерною документацією передбачено, що продукція, що пропонується учасниками, повинна відповідати діючим державним стандартам, в тому числі чинним ДСТУ, що буде враховано при розгляді тендерних пропозицій учасників.
Проте при визначені предмета закупівлі замовник керується Наказом № 454 від 17.03.2016 року Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (зі змінами), предмет закупівлі у річному плані потрібно визначити згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі" та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги, чим дотримується вимог чинного законодавства.
Слід зазначити, що не зазначення такої інформації не є дискримінаційною, оскільки це передбачено чинними ДСТУ та учасники зобов’язані дотримуватися встановлених вимог.
Отже, замовником вірно визначено предмет закупівлі та відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації в цій частині.
Сертифікати
Дата подання: 17 грудня 2019 15:42
Дата відповіді: 19 грудня 2019 10:39
Шановний замовнику! Вимога щодо "Сертифікати повинні бути дійсними протягом строку поставки товару визначеного в оголошенні про проведення та в тендерній документації" є дискримінаційною, оскільки позбавляє права на участь учасників, які мають сертифікати на вугільну продукцію та брикети торфові, термін дії яких менший за строк поставки. Просимо внести зміни до тендерної документації у цій частині.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником будуть внесені зміни та приведено у відповідність Тендерну документацію.
Розгорнути всі запитання: 10 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 січня 2020 13:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Енергозахід" 540 176,00
UAH з ПДВ
429 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Сотницький В.О. 552 000,00
UAH з ПДВ
430 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Микитюк Володимир Михайлович 558 360,00
UAH з ПДВ
558 360,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЗАКАРПАТОБЛПАЛИВО" 578 858,00
UAH з ПДВ
578 858,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 грудня 2019 15:39
sign.p7s
26 грудня 2019 15:38
Установчі документи.pdf
26 грудня 2019 15:38
Тех вимоги.pdf
26 грудня 2019 15:38
Проект договору.PDF
26 грудня 2019 15:38
Кваліфікаційні вимоги.pdf
26 грудня 2019 15:38
Довідки гар листи.PDF
26 грудня 2019 15:38
пропозиція.pdf

Публічні документи

15 січня 2020 15:35
sign.p7s
15 січня 2020 15:22
Лист відмова
03 січня 2020 15:59
sign.p7s
03 січня 2020 15:56
сертифік брикет.pdf
03 січня 2020 15:56
FOP_SotnytskyiVO_vypyska_181009.pdf

Публічні документи

03 січня 2020 16:21
sign.p7s
03 січня 2020 16:19
ТП.pdf
03 січня 2020 16:19
тех паспорта машин.pdf
03 січня 2020 16:19
справка сотрудники.pdf
03 січня 2020 16:19
справка подпись.pdf
03 січня 2020 16:19
согласие хоз санкции.pdf
03 січня 2020 16:19
согласие санкции.pdf
03 січня 2020 16:19
сертификат уголь.pdf
03 січня 2020 16:19
протокол уголь.pdf
03 січня 2020 16:19
о защите окруж среды.pdf
03 січня 2020 16:19
Микитюк_Выписка.pdf
03 січня 2020 16:19
договор уголь.pdf
03 січня 2020 16:19
договор перевозки.pdf
03 січня 2020 16:19
договор брикет.pdf
03 січня 2020 16:19
гарант уголь.pdf
03 січня 2020 16:19
гарант письмо ст.17.pdf
03 січня 2020 16:19
гарант брикет.pdf

Публічні документи

03 січня 2020 14:04
sign.p7s
03 січня 2020 13:40
Проект Договору.pdf
03 січня 2020 13:40
Технічна частина.zip
03 січня 2020 13:40
Стаття 17.zip
03 січня 2020 13:40
Стаття 16.zip
03 січня 2020 13:40
Право підпису.zip

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Енергозахід"
#36084263
Відхилено 429 999,00
UAH з ПДВ
13 січня 2020 16:54
ФОП Сотницький В.О.
#3149014630
Переможець 430 000,00
UAH з ПДВ
13 січня 2020 17:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 січня 2020 17:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Сотницький В.О.
#3149014630
430 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Актуальні тендери

До пошуку