Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стоматологічні та супутні послуги (нанесення багатошарового металоподібного композитного покриття на протези зубні)
Очікувана вартість
14 250,00 UAH
UA-2019-12-12-000528-a eb8bccf85bb146ad82020de7165693b6
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Волкова Олена Валеріївна

380442808187 pechcrp1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно-діагностичний центр" Печерського району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 26188567
Вебсайт: http://pechersk.kievcity.gov.ua/
Місцезнаходження: 01103, Україна , Київська обл., Київ, вул. Підвисоцького, 13
Контактна особа: Волкова Олена Валеріївна
380442808187
pechcrp1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 грудня 2019 12:58
Звернення за роз’ясненнями: до 16 грудня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 грудня 2019 17:00
Очікувана вартість: 14 250,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 142,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85130000-9: Стоматологічні та супутні послуги


Нанесення багатошарового металоподібного композитного покриття (нанесення зах-декор покриття) на протези зубні металеві на 2020 рік (послуг/штук) 1. коронка- 325шт. 2.фасетка- 150шт. 3.зуб.литой-150шт. 4. коронка облиц -40шт. 5. кламер -20шт. Згідно національних ТУ У 569-13878342-001-94 "Протези зубні металеві з багатошаровим металоподібним композитним покриттям на протези", внесених в Державний реєстр виробів, дозволених застосуванню медичної практики України 25 січня 1995р. Вимоги: 1. Доставка та вивіз зубних протезів здійснюється транспортом виконавця : забір -вранці о 8* годині та доставка готової роботи о 17* вечера, 2. Орієнтовна ціна (не більш) а) умовна одиниця зубного протезу (коронка,фасетка, зуб.литой, коронка облиц (нанесення зах-декор покриття) за 1 один. - 12грн. з ПДВ; 3. Виконавець зобовязаний задовольнити основні претензії замовника за рахунок особистих засобів на протязі гарантійного терміну експлуатації зубних протезів на протязі двох років. 4. Орієнтовна кількість одиниць на рік: штук на суму 7500грн. 5. За несвоєчасне виконання зобовязань по наданню послуг Виконавець сплачує Замовнику штраф у розміри 20% від вартості просрочених/непоставлених послуг за кожний випадок окремо. ВИМОГИ до умов ДОГОВОРУ: 1) Виконавець приймає на себе послуги по нанесенню захисно-декоративного покриття на зубні коронки, кламера, зуби, фасетки. Кількість та найменування одиниць вказано вище. 2) Заготовки Замовника і готова продукція Виконавця повинні відповідати технічним умовам ТУ У 28.5-2150912230-001:2005 «Покриття титану нітрид». 3) Постачання заготовок МЗП Виконавцю проводиться партіями із супровідним документом по встановленій двома сторонами формі. Комплектність заготовок і готової продукції повинна відповідати супровідному документу. Заготовки МЗП знаходяться у Виконавця не більш одного робочого дня, не рахуючи дня одержання заготовок. 4.) Транспортування заготовок МЗП і виготовленої продукції здійснює Виконавець. 5) Заготовки і готова продукція повинні відповідати технічним умовам ТУ У 28.5-2150912230-001:2005 «Покриття титану нітрид». 6) Постачання заготовок металевих зубних протезів проводиться партіями із супровідним документом по встановленій двома сторонами формі. Комплектність заготовок і готової продукції повинна відповідати супровідному документу. Заготовки МЗП знаходяться у Виконавця не більш одного робочого дня, не рахуючи дня одержання заготовок. 7) Транспортування заготовок металевих зубних протезів і виготовленої продукції здійснює Виконавець. 8)Ціни вказуються за одиницю товару (з ПДВ) з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, транспортних витрат, навантажувально-розвантажувальних робіт та тари. 9) Доставка товарів транспортом та за рахунок постачальника, завантажувально-розвантажувальні роботи за рахунок постачальника. 10) 6) У разі виготовлення Виконавцем вироби / послуги, що не відповідає вимогам Замовника якості, - останній має права вимагати Виконавця замінити на виріб відповідної якості і Виконавець протягом доби з моменту вимоги зобов'язаний єто зробити за свій рахунок і своїми силами, включаючи всі витрати на доставку. У разі прострочення виконання зазначеної вимоги / невиконання - Виконавець оплачує штраф в розмірі 20% від вартості виробу, а також компенсує всі можливі з цим витрати (в т.ч. вартість претензій пацієнта і упушенную вигоду). 11) Учасник повинен надати наступні документи: • Завірену підписом та печаткою* учасника копію документу про якість : (сертифікат якості або декларація виробника), встановлений діючим законодавством на запропоновану продукцію; • Висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Наведені вище документи повинні бути розміщені на електронному майданчику не пізніше дня завершення аукціону. Дана вимога зумовлена обмеженим часом для оцінки документів Учасників. У разі відсутності документів на майданчику Замовник може відхилити пропозицію Учасника.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
685 послуга
Стоматологічні та супутні послуги (нанесення багатошарового металоподібного композитного покриття на протези зубні)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01103, Україна, місто Київ, Київ, Підвисоцького,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 85130000-9 — Стоматологічні та супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 грудня 2019 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУЛАТ-МЗП" 14 205,00
UAH з ПДВ
14 205,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 грудня 2019 21:05
Пропозиція.pdf
17 грудня 2019 21:05
Прейскурант.pdf
17 грудня 2019 21:05
Статут стор2.pdf
17 грудня 2019 21:05
Статут стор1.pdf
17 грудня 2019 21:05
Сертифікат.pdf
17 грудня 2019 21:05
Відомості.pdf
17 грудня 2019 21:05
Виписка стор2.pdf
17 грудня 2019 21:05
ПДВ.pdf
17 грудня 2019 21:05
Захист довкілля.pdf
17 грудня 2019 21:05
Персрнал.pdf
17 грудня 2019 21:05
Виписка стор1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУЛАТ-МЗП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУЛАТ-МЗП"
#38881520
Переможець 14 205,00
UAH з ПДВ
19 грудня 2019 12:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 грудня 2019 12:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУЛАТ-МЗП"
#38881520
14 205,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договор булат.pdf укладений
12 лютого 2020 17:24