Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Устаткування для автоматичного оброблення інформації (комп’ютери, вузли та приладдя до них)
Очікувана вартість
850 000,00 UAH
UA-2019-12-12-000475-c 085abd7b2c2044ea81c39bd47af7eb12
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Миколайович Мітін (директор) Наталя Володимирівна Гулієва (начальник групи з публічних закупівель)

+380564095491
+380671523392
kptstender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КПТМ "Криворіжтепломережа"
Код ЄДРПОУ: 03342184
Місцезнаходження: 50000, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, провулок Дежньова, 9
Контактна особа: Сергій Миколайович Мітін (директор) Наталя Володимирівна Гулієва (начальник групи з публічних закупівель)
+380564095491, +380671523392
kptstender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 грудня 2019 11:54
Звернення за роз’ясненнями: до 18 грудня 2019 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 грудня 2019 11:00
Початок аукціону: 23 грудня 2019 14:55
Початок аукціону: 23 грудня 2019 14:55
Очікувана вартість: 850 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Необхідні умови вказані у документах закупівлі

ДОПОРОГОВА ЗАКУПІВЛЯ КПТМ «Криворіжтепломережа» є замовником який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Згідно абзацу 2 ч.1 ст.2 Закону України від 25 грудня 2015 року №922-VIII «Про публічні закупівлі», який передбачає проведення тендерів застосовується до даної категорії замовників за умови що вартість предмета закупівлі товару(товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт – 5 мільйонів гривень Дана закупівля проводиться у відповідності до «Порядку здійснення допорогових закупівель із використанням електроної системи закупівель».
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
260 штуки
Устаткування для автоматичного оброблення інформації (комп’ютери, вузли та приладдя до них)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, провулок Дежньова, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Аванс 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 грудня 2019 14:16
Проєкт договору на устаткування-компютерна техніка.doc
12 грудня 2019 11:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 грудня 2019 11:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 грудня 2019 11:58
Необхідні умови 333.doc
16 грудня 2019 14:16
Проєкт договору на устаткування-компютерна техніка.doc
16 грудня 2019 11:51
Проєкт договору на устаткування-компютерна техніка.doc
12 грудня 2019 11:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 грудня 2019 11:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 грудня 2019 11:58
Необхідні умови 333.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

тривалість гарантійного ремонту не повинна перевищувати однієї неділі.
Дата подання: 12 грудня 2019 15:07
Дата відповіді: 13 грудня 2019 11:56
я вважаю краще написати ТИЖДЕНЬ, інакше неділя - це лише 1 день, та ще й вихідний
Відповідь: Тривалість гарантійного ремонту не повинна перевищувати одного тижня.
Документація
Дата подання: 12 грудня 2019 15:47
Дата відповіді: 13 грудня 2019 11:56
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ні не допускаємо.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 грудня 2019 09:02
Дата відповіді: 16 грудня 2019 11:52
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ні, не дпускаємо.
Спроби застосовувати при розгляді пропозицій різний підхід до оцінки учасників, які є або не є платниками ПДВ, є дискримінаційними. Якщо замовник буде оцінювати учасників за різними критеріями, то це призведе до дискримінації учасників з різними статусами платника ПДВ. Встановлювати виняток для платників ПДВ та встановлювати індивідуальні методики оцінки для відповідних суб’єктів господарювання – не допустимо!(Журнал «РАДНИК у сфері державних закупівель» №7 2017р.) Якщо відхилити не платника ПДВ з економічно вигідною ціною це порушить основні принципи публічних закупівель визначені статею3 Закону України «Про публічні закупівлі.»
Умови постачання
Дата подання: 13 грудня 2019 16:47
Дата відповіді: 16 грудня 2019 11:51
В тендерной документации отсутствует проект договора . Просим разместить проект договора по которому будет произведена поставка для ознакомления и рассмотрения возможности участия в закупке Вашего предприятия. Спасибо!
Відповідь: Проєкт договору надано
Какие документы
Дата подання: 16 грудня 2019 12:02
Дата відповіді: 16 грудня 2019 12:59
Добрый день, подскажите пожалуйста-какие документы нужно предоставить до начала аукциона на тендерной площадке? В файле, который прилагается-нет перечня необходимых документов ни для квалификации, ни для технической части. Они не нужны?
Відповідь: Все що необхідно вказано у документі «Необхідні умови 333.doc»
Умови постачання
Дата подання: 16 грудня 2019 14:04
Дата відповіді: 17 грудня 2019 14:41
Шановний Замовнику! В оголошені зазначено, що строк постачання 1 січ. 2020 – 31 груд. 2020. Згідно п.10.3 доданого проекта договора - "Договір набирає чинності з дати підписання та діє до 31.03.2020р.", що унеможливлює постачання до 31 грудня 2020р., як зазначено в оголошені. Задля уникнення в подальшому оскарження процедури закупівлі, просимо внести зміни в проект договору, зазначивши строк дії до 31 грудня 2020. Також просимо прописати в розділі 3 "Умови та строки постачання товару" конкретні строки постачання (згідно 1 січ. 2020 – 31 груд. 2020), оскільки наразі цей розділ не містить ніяких строків.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зміни внесено до договру
Эквиваленты
Дата подання: 17 грудня 2019 11:09
Дата відповіді: 17 грудня 2019 14:41
Добрый день! Монитор Монітор 24" Lenovo L24q-10 снят с производства, будет ли рассматриваться в качестве замены Монітор LED LCD Lenovo 23.8" ThinkVision T24i-10 FHD 6ms, D-Sub, HDMI, DP,USB-Hub,IPS 61CEMAT2UA более свежей версии. Багатофункціональний пристрій HP Pro M435nw c Wi-Fi (A3E42A) также снят с производства, будет ли рассматриваться в качестве замены HP LaserJet M436nda (W7U02A). Также просим сообщить будет ли рассматриваться в качестве замены/эквивалента оборудование с лучшими техническими характеристиками? Ждем Вашего ответа, спасибо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В разі зняття з виробництва, в якості заміни монітору 24" Lenovo L24q-10Ні може бути розглянутий монітор LED LCD Lenovo 23.8" ThinkVision T24i-10 FHD 6ms, D-Sub, HDMI, DP,USB-Hub,IPS 61CEMAT2UA, в якості заміни багатофункціонального пристрою HP Pro M435nw c Wi-Fi (A3E42A) може бути розглянутий багатофункціональний пристрій Canon image RUNNER iR2206 (включно з картриджем C-EXV 42+ usb кабель), або багатофункціональний пристрій Canon imageRUNNER 2520 (включно з картриджем C-EXV 33+ usb кабель). В разі, якщо устаткування не знято з виробництва будуть розглядатися лише ті пристрої які указані в специфікації.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 грудня 2019 15:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." 662 309,82
UAH з ПДВ
599 996,94
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 699 010,00
UAH з ПДВ
600 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОФIКС ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 814 998,00
UAH з ПДВ
650 000,00
UAH з ПДВ
Документи
фізична особа-підприємець Цуканов Максим Ігорович 782 418,96
UAH з ПДВ
690 495,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МЛ КОМПАНІ" 720 810,60
UAH з ПДВ
698 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 грудня 2019 16:16
Пропозиція ТОВ В.М..pdf

Публічні документи

19 грудня 2019 13:23
стаття 17.pdf
19 грудня 2019 13:23
Гарантійний лист.pdf
19 грудня 2019 13:23
Банк нов.pdf
19 грудня 2019 13:23
Авторизаційний лист (3).pdf
19 грудня 2019 13:23
Досвід 2000.rar
19 грудня 2019 13:23
сертификатWindows-10-Pro (1).jpg
19 грудня 2019 13:23
Сервіс_центри.pdf
19 грудня 2019 13:23
propozitsiya_ 699010.pdf

Публічні документи

20 грудня 2019 08:26
Електронний підпис
20 грудня 2019 08:13
Проект договору.pdf
20 грудня 2019 08:13
Установчі документи.pdf
20 грудня 2019 08:13
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

19 грудня 2019 13:24
Електронний підпис
19 грудня 2019 13:20
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

20 грудня 2019 09:23
Електронний підпис
20 грудня 2019 09:21
Установчі документи.pdf
20 грудня 2019 09:21
Технічні вимоги.pdf
20 грудня 2019 09:21
Сертифікати.rar
20 грудня 2019 09:21
Право підпису.pdf
20 грудня 2019 09:21
Комерційна пропозиція.pdf
20 грудня 2019 09:21
Захист_довкілля.pdf
20 грудня 2019 09:21
Premier_ML Company 2019.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

ТОВ "ОФIКС ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

фізична особа-підприємець Цуканов Максим Ігорович

ТОВ "МЛ КОМПАНІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."
#24095427
Переможець 599 996,94
UAH з ПДВ
26 грудня 2019 10:58

Документи

26 грудня 2019 10:58
Вибір переможця.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 грудня 2019 10:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."
#24095427
599 996,94
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 грудня 2019 10:58
Вибір переможця.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 10:31
Електронний підпис укладений
28 січня 2020 09:58
ЗВІТ 45-20.docx укладений
28 січня 2020 09:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі збільшенням середньоринкової ціни на устаткування для автоматичного оброблення інформації та у відповідності до п.2 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди змінити ціну в бік збільшення за одиницю товару за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в Договорі поставки, та встановити ціну на наступному рівні.
Номер договору про закупівлю: 45-20
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1 від 28.12.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML