Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Устаткування для автоматичного оброблення інформації (комп’ютери, вузли та приладдя до них)
Очікувана вартість
850 000,00 UAH
UA-2019-12-12-000475-c ● 085abd7b2c2044ea81c39bd47af7eb12
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КПТМ "Криворіжтепломережа" |
Код ЄДРПОУ: | 03342184 |
Місцезнаходження: | 50000, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, провулок Дежньова, 9 |
Контактна особа: |
Сергій Миколайович Мітін (директор) Наталя Володимирівна Гулієва (начальник групи з публічних закупівель) +380564095491, +380671523392 kptstender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 грудня 2019 11:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 грудня 2019 11:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 грудня 2019 11:00 |
Початок аукціону: | 23 грудня 2019 14:55 |
Початок аукціону: | 23 грудня 2019 14:55 |
Очікувана вартість: | 850 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Необхідні умови вказані у документах закупівлі
ДОПОРОГОВА ЗАКУПІВЛЯ КПТМ «Криворіжтепломережа» є замовником який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Згідно абзацу 2 ч.1 ст.2 Закону України від 25 грудня 2015 року №922-VIII «Про публічні закупівлі», який передбачає проведення тендерів застосовується до даної категорії замовників за умови що вартість предмета закупівлі товару(товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт – 5 мільйонів гривень Дана закупівля проводиться у відповідності до «Порядку здійснення допорогових закупівель із використанням електроної системи закупівель».
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
260 штуки
Устаткування для автоматичного оброблення інформації (комп’ютери, вузли та приладдя до них)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50000, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, провулок Дежньова, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Аванс | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 грудня 2019 14:16 |
Проєкт договору на устаткування-компютерна техніка.doc | |
12 грудня 2019 11:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 грудня 2019 11:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 грудня 2019 11:58 |
Необхідні умови 333.doc |
16 грудня 2019 14:16 |
Проєкт договору на устаткування-компютерна техніка.doc
|
||
12 грудня 2019 11:58 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
12 грудня 2019 11:58 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
12 грудня 2019 11:58 |
Необхідні умови 333.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
тривалість гарантійного ремонту не повинна перевищувати однієї неділі.
Дата подання: 12 грудня 2019 15:07
Дата відповіді: 13 грудня 2019 11:56
я вважаю краще написати ТИЖДЕНЬ, інакше неділя - це лише 1 день, та ще й вихідний
Відповідь: Тривалість гарантійного ремонту не повинна перевищувати одного тижня.
Документація
Дата подання: 12 грудня 2019 15:47
Дата відповіді: 13 грудня 2019 11:56
Шановний Замовник!
Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ні не допускаємо.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 грудня 2019 09:02
Дата відповіді: 16 грудня 2019 11:52
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ні, не дпускаємо.
Спроби застосовувати при розгляді пропозицій різний підхід до оцінки учасників, які є або не є платниками ПДВ, є дискримінаційними. Якщо замовник буде оцінювати учасників за різними критеріями, то це призведе до дискримінації учасників з різними статусами платника ПДВ. Встановлювати виняток для платників ПДВ та встановлювати індивідуальні методики оцінки для відповідних суб’єктів господарювання – не допустимо!(Журнал «РАДНИК у сфері державних закупівель» №7 2017р.) Якщо відхилити не платника ПДВ з економічно вигідною ціною це порушить основні принципи публічних закупівель визначені статею3 Закону України «Про публічні закупівлі.»
Спроби застосовувати при розгляді пропозицій різний підхід до оцінки учасників, які є або не є платниками ПДВ, є дискримінаційними. Якщо замовник буде оцінювати учасників за різними критеріями, то це призведе до дискримінації учасників з різними статусами платника ПДВ. Встановлювати виняток для платників ПДВ та встановлювати індивідуальні методики оцінки для відповідних суб’єктів господарювання – не допустимо!(Журнал «РАДНИК у сфері державних закупівель» №7 2017р.) Якщо відхилити не платника ПДВ з економічно вигідною ціною це порушить основні принципи публічних закупівель визначені статею3 Закону України «Про публічні закупівлі.»
Умови постачання
Дата подання: 13 грудня 2019 16:47
Дата відповіді: 16 грудня 2019 11:51
В тендерной документации отсутствует проект договора . Просим разместить проект договора по которому будет произведена поставка для ознакомления и рассмотрения возможности участия в закупке Вашего предприятия. Спасибо!
Відповідь: Проєкт договору надано
Какие документы
Дата подання: 16 грудня 2019 12:02
Дата відповіді: 16 грудня 2019 12:59
Добрый день, подскажите пожалуйста-какие документы нужно предоставить до начала аукциона на тендерной площадке? В файле, который прилагается-нет перечня необходимых документов ни для квалификации, ни для технической части. Они не нужны?
Відповідь: Все що необхідно вказано у документі «Необхідні умови 333.doc»
Умови постачання
Дата подання: 16 грудня 2019 14:04
Дата відповіді: 17 грудня 2019 14:41
Шановний Замовнику! В оголошені зазначено, що строк постачання 1 січ. 2020 – 31 груд. 2020. Згідно п.10.3 доданого проекта договора - "Договір набирає чинності з дати підписання та діє до 31.03.2020р.", що унеможливлює постачання до 31 грудня 2020р., як зазначено в оголошені. Задля уникнення в подальшому оскарження процедури закупівлі, просимо внести зміни в проект договору, зазначивши строк дії до 31 грудня 2020. Також просимо прописати в розділі 3 "Умови та строки постачання товару" конкретні строки постачання (згідно 1 січ. 2020 – 31 груд. 2020), оскільки наразі цей розділ не містить ніяких строків.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Зміни внесено до договру
Эквиваленты
Дата подання: 17 грудня 2019 11:09
Дата відповіді: 17 грудня 2019 14:41
Добрый день! Монитор Монітор 24" Lenovo L24q-10 снят с производства, будет ли рассматриваться в качестве замены Монітор LED LCD Lenovo 23.8" ThinkVision T24i-10 FHD 6ms, D-Sub, HDMI, DP,USB-Hub,IPS 61CEMAT2UA более свежей версии. Багатофункціональний пристрій HP Pro M435nw c Wi-Fi (A3E42A) также снят с производства, будет ли рассматриваться в качестве замены HP LaserJet M436nda (W7U02A). Также просим сообщить будет ли рассматриваться в качестве замены/эквивалента оборудование с лучшими техническими характеристиками?
Ждем Вашего ответа, спасибо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В разі зняття з виробництва, в якості заміни монітору 24" Lenovo L24q-10Ні може бути розглянутий монітор LED LCD Lenovo 23.8" ThinkVision T24i-10 FHD 6ms, D-Sub, HDMI, DP,USB-Hub,IPS 61CEMAT2UA, в якості заміни багатофункціонального пристрою HP Pro M435nw c Wi-Fi (A3E42A) може бути розглянутий багатофункціональний пристрій Canon image RUNNER iR2206 (включно з картриджем C-EXV 42+ usb кабель), або багатофункціональний пристрій Canon imageRUNNER 2520 (включно з картриджем C-EXV 33+ usb кабель). В разі, якщо устаткування не знято з виробництва будуть розглядатися лише ті пристрої які указані в специфікації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 грудня 2019 15:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." |
662 309,82
UAH з ПДВ
|
599 996,94
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" |
699 010,00
UAH з ПДВ
|
600 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ОФIКС ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" |
814 998,00
UAH з ПДВ
|
650 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
фізична особа-підприємець Цуканов Максим Ігорович |
782 418,96
UAH з ПДВ
|
690 495,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МЛ КОМПАНІ" |
720 810,60
UAH з ПДВ
|
698 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." #24095427 |
Переможець |
599 996,94
UAH з ПДВ
|
26 грудня 2019 10:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2020 10:31
|
Електронний підпис | укладений |
28 січня 2020 09:58
|
ЗВІТ 45-20.docx | укладений |
28 січня 2020 09:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку зі збільшенням середньоринкової ціни на устаткування для автоматичного оброблення інформації та у відповідності до п.2 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди змінити ціну в бік збільшення за одиницю товару за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в Договорі поставки, та встановити ціну на наступному рівні. |
Номер договору про закупівлю: | 45-20 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 1 від 28.12.2020 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |