Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кейтерингові послуги ( послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів)
Очікувана вартість
3 470 000,00 UAH
UA-2019-12-12-000369-a ea648229e99d43d09ee00d82502bc50f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Логацька Світлана Ігорівна

380363425404 vololikbuh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Володимирецька центральна районна лікарня" Володимирецької районної ради
Код ЄДРПОУ: 01999804
Місцезнаходження: 34300, Україна , Рівненська обл., смт.Володимирець, вулиця Грушевського, 39
Контактна особа: Логацька Світлана Ігорівна
380363425404
vololikbuh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 грудня 2019 12:16
Звернення за роз’ясненнями: до 17 грудня 2019 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 грудня 2019 13:00
Початок аукціону: 02 січня 2020 13:42
Очікувана вартість: 3 470 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 104 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Кейтерингові послуги ( послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 34300, Україна, Рівненська область, смт.Володимирець, Грушевського 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-12-000369-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:41602890
Дата подання: 07 січня 2020 11:41
Вимога до Замовника надати роз'яснення згідно рішення Вашого протоколу стосовно відхилення учасника.
Згідно Протоколу від 03.01.2020р. нашу пропозицію було відхилено згідно пункту 4 частини першої ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації
Керуючись ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо надати додаткову інформацію, в чому саме полягає зазначена в Протоколі невідповідність пропозиції, з чітким роз’ясненням/порівнянням фактичної ситуації з конкретною умовою (вимогою) тендерної документації, яка, на думку Замовника, порушена.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 січня 2020 11:41
У відповідь на вимогу Товариства з обмеженою відповідальністю «РАМЕДАС УКРАЇНА» - учасника закупівлі UA-2019-12-12-000369-a ДК 021:2015 код 55520000-1 – Кейтерингові послуги (послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів) тендерний комітет Комунального некомерційного підприємства «Володимирецька центральна районна лікарня» Володимирецької районної ради повідомляє наступне.
Відповідно до розділу 6 ТД учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником.
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також спосіб їх документального підтвердження визначені у додатку 3 –Технічне завдання до тендерної документації.
Додаток 3 містить таблицю із зазначенням кількості комплектів готової їжі, необхідних для постачання з розподілом відповідно до таких категорій: гіпотрофіки, нормотрофіки, гіпертрофіки, діти від 1 до 3 років, діти від 3 до 6 років, діти від 7 до 10 років, діти від 11 до 14 років, діти від 15 до 18 років, що свідчить про необхідність поділу пацієнтів та такі категорії.
До того ж, у складі пропозиції учасник повинен надати проєкт семиденного меню харчування саме хворих у загальних відділеннях, хворих у дитячому відділенні, вагітних жінок у акушерсько-гінекологічному відділенні, породіль у акушерсько-гінекологічному відділенні.
Відповідно до п.13 Технічного завдання - додатку 3 до Тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015 код 55520000-1 – Кейтерингові послуги (послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів) меню складається та подається учасником у складі тендерної пропозиції з дотриманням вимог наказу МОЗ України «Про удосконалення організації лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні» від 29.10.2013 року № 931 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 26.12.2013 року за № 2205/24737)
Проект семиденного меню Товариства з обмеженою відповідальність «РАМЕДАС УКРАЇНА» не відповідає Технічному завданню, а саме вимогам Наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.10.2013 № 931 щодо видів добових норм харчування передбачених визначених системою лікувального харчування для категорій пацієнтів залежно від харчового статусу «гіпотрофія», «нормотрофія», «гіпертрофія» та вікових груп «1-3 років», «3-6 років», «7-10 років», «11-14 років», «15-18 років», в розрізі відповідних відділень згідно додатків до Наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.10.2013 № 931.
У своїй вимозі ТОВ «РАМЕДАС УКРАЇНА» (п.1) посилається на те, що Наказ «містить досить великий перелік умов», однак значний обсяг таких умов не передбачає можливість їх неврахування та не звільняє Учасника від їх дотримання. Замовник, передбачивши у Технічному завданні вимогу щодо виконання умов цього Наказу при розробленні меню розраховує на виконання його приписів.
Лист-згода з технічними вимогами Товариства з обмеженою відповідальність «РАМЕДАС УКРАЇНА» не відповідає технічному завданню - додатку 3 до Тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015 код 55520000-1 – Кейтерингові послуги (послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів) адже не містить підтвердження згоди з усіма технічними вимогами зазначеними в додатку 3, а саме в таблиці не вказана кількість комплектів для харчування пацієнтів.
Гарантійний лист щодо підтвердження строку дії тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальність «РАМЕДАС УКРАЇНА», не містить інформації протягом скількох днів з дати розкриття тендерних пропозицій тендерна пропозиція є дійсною (п.4 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015 код 55520000-1 – Кейтерингові послуги (послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів).
Листи-згоди на обробку персональних даних від працівників Товариства з обмеженою відповідальність «РАМЕДАС УКРАЇНА», не містять адресата якому надається згода на обробку персональних даних, що не гарантує замовнику правомірність обробки таких персональних даних.
Опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної зміни» з відповідним кодифікатором реєстраційної дії в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань стосується державної реєстрації установчого документу чи змін до нього, була здійснена після 13.12.2015 року (п.1 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015 код 55520000-1 – Кейтерингові послуги (послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів)
Отже, у складі тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальність «РАМЕДАС УКРАЇНА» мав би бути наданий саме Опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії «Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи» з відповідним кодифікатором реєстраційної дії, щодо змін від 26.12.2019 р., а не опис будь-якої іншої реєстраційної дії.
У випадку, якщо Статутом або іншим установчим документом встановлено, що укладення договорів (правочинів), потребує попереднього узгодження та/або наступного затвердження такого договору (правочину) загальними зборами чи іншим органом юридичної особи - учасника, або надання дозволу на його укладення, або вчинення з ним будь-яких інших дій, учасник повинен надати від такого органу юридичної особи - учасника, який попередньо та/або в подальшому буде узгоджувати/затверджувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у даній процедурі та укладення з ним договору про закупівлю, документальне підтвердження згоди з проектом договору, який викладений у додатку 4 до тендерної документації, та надання повноважень (узгодження/дозволу) на укладення договору про закупівлю. (п.1 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015 код 55520000-1 – Кейтерингові послуги (послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів)
Відповідно до п.11.1 Статуту Товариства з обмеженою відповідальність «РАМЕДАС УКРАЇНА» рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів Товариства станом на кінець попереднього кварталу (значні правочини), приймаються виключно Загальними зборами.
У складі тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «РАМЕДАС УКРАЇНА» відсутнє документальне підтвердження згоди «Загальних зборів» з проектом договору, який викладений у додатку 4 до тендерної документації, та надання повноважень (узгодження/дозволу) на укладення договору про закупівлю. А також відсутнє пояснення в довільній формі, про причини неподання вказаного документу та/або інформації, з посилання на чинні нормативні документи, що їх підтверджують.
Зауважуємо, що відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Відповідних звернень до замовника за роз’ясненнями протягом відведеного строку по закупівлі UA-2019-12-12-000369-a ДК 021:2015 код 55520000-1 – Кейтерингові послуги (послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів) від Товариства з обмеженою відповідальністю «РАМЕДАС УКРАЇНА» не надходило.

Документи подані скаржником

07 січня 2020 11:41
Вимога.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-12-12-000369-a.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:41602890
Дата подання: 16 січня 2020 23:28
СКАРГА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Комунальним некомерційним підприємством «Володимирецька центральна районна лікарня» Володимирецької районної ради (далі – Замовник) згідно оголошення UA-2019-12-12-000369-a про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу (prozorro.gov.ua), було оголошено про проведення відкритих торгів послуг за кодом ДК 021:2015 «55520000-1 – Кейтерингові послуги (послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів)», (далі – Процедура закупівлі, Закупівля). Товариство з обмеженою відповідальністю «РАМЕДАС УКРАЇНА» (далі – Скаржник) прийняло участь у даній Процедурі закупівлі, та подало відповідну тендерну пропозицію. За результатами оцінки електронною системою закупівель після проведеного 02.01.2020 р. аукціону тендерна пропозиція Скаржника була визначена найбільш економічно вигідною. В той же час, за результатами розгляду тендерної пропозиції Скаржника в порядку ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон про закупівлі, Закон) вона була відхилена згідно оприлюдненої 03.01.2020р. на веб-порталі Уповноваженого органу інформації про відхилення тендерної пропозиції Скаржника та відповідно до розміщеного Протоколу засідання тендерного комітету КНП «Володимирецька ЦРЛ» від 03.01.2020р. (далі - Протокол), згідно якого тендерну пропозицію було відхилено згідно пп. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Вважаємо вищезазначене рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника безпідставним й протиправним та таким, що порушує інтереси та права Скаржника, з огляду на наступне. Згідно положень вищезгаданого Протоколу невідповідність тендерної пропозиції Скаржника обґрунтовується наступним: 1) Відповідно до п. 13,14 Технічного завдання - додатку 3 до Тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015 код 55520000-1 - Кейтерингові послуги (послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів) у складі пропозиції учасник повинен надати проект семиденного меню харчування хворих у загальних відділеннях, хворих у дитячому відділенні, вагітних жінок у акушерсько-гінекологічному відділенні, породіль у акушерсько- гінекологічному відділенні. Меню складається та подається учасником у складі тендерної пропозиції з урахуванням основних принципів раціонального харчування хворих, асортименту різноманітності їжі та її якості, з дотриманням вимог Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 року № 771/97-ВР, наказу МОЗ України «Про удосконалення організації лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні» від 29.10.2013 року № 931 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 26.12.2013 року за № 2205/24737) в межах фінансування на виконання 70% (сімдесяти відсотків) добових норм харчування передбачених Наказом Міністерства охорони здоров'я України від 29.10.2013 № 931. Товариство з обмеженою відповідальністю «РАМЕДАС УКРАЇНА» надало в складі своєї пропозиції файл «23. Меню.pdf», який містить проект семиденного меню харчування хворих у загальних відділеннях, хворих у дитячому відділенні, вагітних жінок у акушерсько- гінекологічному відділенні, породіль у акушерсько-гінекологічному відділенні. Вказаний проект семиденного меню учасника не відповідає Технічному завданню щодо добових норм харчування визначених системою лікувального харчування Наказом Міністерства охорони здоров'я України від 29.10.2013 № 931 для різних категорій пацієнтів залежно від харчового статусу «гіпотрофія», «нормогрофія», «гіпертрофія» та вікових груп «1-3 років», «3-6 років», «7-10 років», «11-14 років», «15-18 років», в розрізі відповідних відділень. Отже, тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «РАМЕДАС УКРАЇНА » не відповідає умовам тендерної документації в цій частині. 2) Відповідно до п. 14 Технічного завдання - додатку 3 до Тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015 код 55520000-1 - Кейтерингові послуги (послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів) У складі пропозиції учасник повинен надати письмове підтвердження згоди з усіма технічними вимогами зазначеними в додатку 3. Товариство з обмеженою відповідальністю «РАМЕДАС УКРАЇНА» надало в складі своєї пропозиції файл «10. Згода з технічними вимогами.pdf», який містить лист-згоду з технічними вимогами, в складі якого відсутнє погодження з кількісними вимогами Технічного завдання, а саме в таблиці не вказана орієнтовна кількість комплектів для харчування пацієнтів. Отже, тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «РАМЕДАС УКРАЇНА» не відповідає умовам тендерної документації в цій частині. 3) Відповідно до п.4 Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015 код 55520000-1 - Кейтерингові послуги (послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів) Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист щодо підтвердження строку дії тендерної пропозиції. Товариство з обмеженою відповідальністю «РАМЕДАС УКРАЇНА» надало в складі своєї пропозиції файл «20. Гарантійний лист про строк дії тендерної пропозиції.pdf», який містить гарантійний лист щодо підтвердження строку дії тендерної пропозиції, в якому не вказано протягом скількох днів з дати розкриття тендерних пропозицій тендерна пропозиція є дійсною. Отже, тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «РАМЕДАС УКРАЇНА» не відповідає умовам тендерної документації в цій частині. 4) Відповідно до п.2 Розділу V. Оцінка тендерної пропозиції Тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015 код 55520000-1 - Кейтерингові послуги (послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів) Учасник надає в складі документів тендерної пропозиції письмову згоду працівників зазначених у довідці про наявність наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та знання та досвід, які будуть безпосередньо залучені до надання послуг, на обробку їх персональних даних У складі тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «РАМЕДАС УКРАЇНА» містяться персональні дані працівників, зокрема у Довідці про наявність працівників, які будуть безпосередньо залучені до надання послуг - файл «6. Довідка про наявність працівників. pdf» Однак надані Товариством з обмеженою відповідальністю «РАМЕДАС УКРАЇНА» в складі своєї тендерної пропозиції листи-згоди на обробку персональних даних - файл «6.1. Листи-згода на обробку персональних даних.pdf», які в своєму змісті не містять інформації «кому» надається згода на обробку персональних даних, що відповідно не гарантує замовнику правомірність обробки таких персональних даних. Замовник не визначив вимог до форми такого документу, а лише вимоги до його наявності. За рішенням тендерного комітету вказана помилка не може бути віднесена до формальних (несуттєвих). Отже, тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «РАМЕДАС УКРАЇНА» не відповідає умовам тендерної документації в цій частині. 5) Відповідно до п.1 Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015 код 55520000-1 - Кейтерингові послуги (послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів) у разі, якщо державна реєстрація установчого документу чи змін до нього, була здійснена після 13.12.2015 року додатково необхідно надати копію «Опису документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної зміни» з відповідним кодифікатором реєстраційної дії в Сдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Товариством з обмеженою відповідальністю «РАМЕДАС УКРАЇНА» надано в складі своєї тендерної пропозиції копію Статуту товариства - файл «30. Статут.pdf», який затверджений рішенням єдиного учасника № б/н від 26.12.2019р., тобто державна реєстрація вказаного установчого документу (змін до нього), була здійснена після 13.12.2015 року, отже учасник додатково мав надати копію «Опису документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної зміни» з відповідним кодифікатором реєстраційної дії в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. У складі тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «РАМЕДАС УКРАЇНА» наданий файл «29. Опис Статуту.pdf», який містить Опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії «Внесення змін до відомостей про юридичну особу, шо не пов'язані зі змінами в установчих документах» код реєстраційної дії 265808455050, згідно з яким 18.12.2019р. відбулась зміна керівника юридичної особи, і була видана нова Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, а не зареєстровані зміни 26.12.2019 р. до установчих документів як того вимагає тендерна документація. У складі тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «РАМЕДАС УКРАЇНА» відсутній Опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії «Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи» з відповідним кодифікатором реєстраційної дії, щодо змін від 26.12.2019 р. Отже, тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «РАМЕДАС УКРАЇНА» не відповідає умовам тендерної документації в цій частині. 6) Відповідно до п. 1 Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015 код 55520000-1 - Кейтерингові послуги (послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів) У випадку, якщо Статутом або іншим установчим документом встановлено, шо укладення договорів (правочинів), потребує попереднього узгодження та/або наступного затвердження такого договору (правочину) загальними зборами чи іншим органом юридичної особи - учасника, або надання дозволу на його укладення, або вчинення з ним будь-яких інших дій, учасник повинен надати від такого органу юридичної особи - учасника, який попередньо та/або в подальшому буде узгоджувати/затверджувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у даній процедурі та укладення з ним договору про закупівлю, документальне підтвердження згоди з проектом договору, який викладений у додатку 4 до тендерної документації, та надання повноважень (узгодження/дозволу) на укладення договору про закупівлю. Відповідно до п.11.1 Статуту Товариства з обмеженою відповідальністю «РАМЕДАС УКРАЇНА» - файл «30. Статут.pdf» рішення про надання згоди на вчинення правочину. якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів Товариства станом на кінець попереднього кварталу (значні правочини), приймаються виключно Загальними зборами У складі тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «РАМЕДАС УКРАЇНА» відсутнє документальне підтвердження згоди «Загальних зборів» з проектом договору, який викладений у додатку 4 до тендерної документації, та надання повноважень (узгодження/дозволу) на укладення договору про закупівлю. А також відсутнє пояснення в довільній формі, про причини неподання вказаного документу та/або інформації, з посилання на чинні нормативні документи, що їх підтверджують. Отже, тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «РАМЕДАС УКРАЇНА» не відповідає умовам тендерної документації в цій частині. Однак з такими висновками Замовника та його рішенням про відхилення пропозиції Скаржника погодитись не можна, з огляду на наступне.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 21 січня 2020 00:11
рішення від 20.01.2020 №1033 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 21 січня 2020 00:11
Рішення від 31.01.2020 № 1987.pdf
Дата публікації: 05 лютого 2020 16:51

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 січня 2020 14:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА" 3 422 133,00
UAH
2 119 499,00
UAH
Документи
КП Володимирецький комбінат громадського харчування 3 466 925,00
UAH
2 119 501,00
UAH
Документи
ПП "ШКОЛЯРИК" 3 290 000,00
UAH
3 290 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

27 грудня 2019 12:32
30. Статут.pdf
27 грудня 2019 12:32
29. Опис Статуту.pdf
27 грудня 2019 12:32
27. Витяг з ПДВ.pdf
27 грудня 2019 12:32
25. Виписка.pdf
27 грудня 2019 12:32
24. Наказ на директора.pdf
27 грудня 2019 12:32
23. Меню.pdf
27 грудня 2019 12:32
16. Проект договору.pdf
27 грудня 2019 12:32
13. Цінова пропозиція.pdf
27 грудня 2019 12:32
9. Довідка і Лист ст. 17.pdf
27 грудня 2019 12:32
8.2. Лист-відгук.pdf
27 грудня 2019 12:32
5.2.1. Техпаспорта.pdf
27 грудня 2019 12:32
5.2. Техпаспорта.pdf
27 грудня 2019 12:32
5.1. Договір логістики.pdf
27 грудня 2019 12:32
4.2. Сертифікат.pdf
27 грудня 2019 12:32
4.1. Титулки ХАССП.pdf
27 грудня 2019 12:32
4. Інформація про ХАССП.pdf

Публічні документи

26 грудня 2019 15:30
Електронний підпис
26 грудня 2019 15:28
Контракт на 2020 рік.PDF
26 грудня 2019 09:20
Статут.PDF
26 грудня 2019 09:20
Сертифікат.PDF
26 грудня 2019 09:20
Проект договору.PDF
26 грудня 2019 09:20
Меню вагітні.PDF
26 грудня 2019 09:20
Пояснювальна записка.PDF
26 грудня 2019 09:20
Лист санкції.PDF
26 грудня 2019 09:20
Меню породіль.PDF
26 грудня 2019 09:20
Довіреність.PDF
26 грудня 2019 09:20
Довідка по ст. 17.PDF
26 грудня 2019 09:20
АКТ перевірки 2ч.PDF
26 грудня 2019 09:20
АКТ перевірки 1ч.PDF

Публічні документи

24 грудня 2019 12:25
РЕЄСТР статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА"

КП Володимирецький комбінат громадського харчування

ПП "ШКОЛЯРИК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА"
#41602890
Відхилено 2 119 499,00
UAH
03 січня 2020 16:30
КП Володимирецький комбінат громадського харчування
#01764610
Переможець 2 119 501,00
UAH
06 січня 2020 11:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 січня 2020 11:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП Володимирецький комбінат громадського харчування
#01764610
2 119 501,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 квітня 2021 12:47
Електронний підпис зміни до договору
15 січня 2021 11:37
Скан додаткова угода №6.pdf зміни до договору
15 січня 2021 11:36
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 09:55
Додаткова угода 5 до дог 41 .pdf зміни до договору
31 грудня 2020 09:51
Електронний підпис зміни до договору
29 липня 2020 09:13
Додаткова угода №4 (харчування).docx зміни до договору
29 липня 2020 09:12
Електронний підпис зміни до договору
12 травня 2020 16:47
скан ДУ №3 харчування.pdf зміни до договору
12 травня 2020 16:46
Електронний підпис зміни до договору
13 лютого 2020 15:17
Скан-ДУ№2 харчування.pdf зміни до договору
13 лютого 2020 15:15
Електронний підпис зміни до договору
06 лютого 2020 10:48
ДУ №1 до дог.№41.docx зміни до договору
06 лютого 2020 10:47
Електронний підпис укладений
06 лютого 2020 10:44
Скан-договір№41.docx укладений
06 лютого 2020 10:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
06 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору не є істотними змінами умов договору, що підпадають під сферу дії ч.4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі", а є уточненнями, пов'язаними із зазначенням суми бюджетних асигнувань Замовника. Технічно на електронному майданчику не передбачено у розділі "Тип причин додання змін до договору" інших підстав для внесення змін до договору, окрім передбачених ч. 4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі". Однак згідно з ч. 1 ст. 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про внесення змін до договору, без вказівки на те, чи такі зміни мають бути істотними, чи неіcтотними, а також ч. 1 ст. 16414 КУпАП передбачає відповідальність за неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства. Оскільки заповнення вказаного розділу є обов'язковим, тому в даному випадку для оприлюднення додаткової угоди обирається наступна причина: Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Сума договору та обсяги постачання після внесення змін не змінилися.
Номер договору про закупівлю: 41
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
13 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.2 ч.4 ст. 36 закону України "Про публічні закупівлі" істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: 2) зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 41
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору не є істотними змінами умов договору, що підпадають під сферу дії ч.4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі", а є уточненнями, пов'язаними із зазначенням суми бюджетних асигнувань Замовника. Технічно на електронному майданчику не передбачено у розділі "Тип причин додання змін до договору" інших підстав для внесення змін до договору, окрім передбачених ч. 4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі". Однак згідно з ч. 1 ст. 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про внесення змін до договору, без вказівки на те, чи такі зміни мають бути істотними, чи неіcтотними, а також ч. 1 ст. 16414 КУпАП передбачає відповідальність за неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства. Оскільки заповнення вказаного розділу є обов'язковим, тому в даному випадку для оприлюднення додаткової угоди обирається наступна причина: Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Сума договору та обсяги постачання після внесення змін не змінилися
Номер договору про закупівлю: 41
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору не є істотними змінами умов договору, що підпадають під сферу дії ч.4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі", а є уточненнями, пов'язаними із зазначенням суми бюджетних асигнувань Замовника. Технічно на електронному майданчику не передбачено у розділі "Тип причин додання змін до договору" інших підстав для внесення змін до договору, окрім передбачених ч. 4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі". Однак згідно з ч. 1 ст. 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про внесення змін до договору, без вказівки на те, чи такі зміни мають бути істотними, чи неіcтотними, а також ч. 1 ст. 16414 КУпАП передбачає відповідальність за неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства. Оскільки заповнення вказаного розділу є обов'язковим, тому в даному випадку для оприлюднення додаткової угоди обирається наступна причина: Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Сума договору та обсяги постачання після внесення змін не змінилися
Номер договору про закупівлю: 41
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч. 6 розділу X ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ Закону України «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19 вересня 2019 року № 114-IX», п. 8 ч. 4 та ч. 5. ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції до 19.04.2020 р.) та п. 11.1 Договору про закупівлю № 41 від 06.02.2020 року (далі – Договір), про таке: 1. Дію Договору продовжити на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі, укладеному в 2019 році. 2. Дана додаткова угода до Договору набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та діє до повного використання коштів за даною додатковою угодою, але не довше 31.03.2021 року.
Номер договору про закупівлю: 41
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч. 6 розділу X ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ Закону України «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19 вересня 2019 року № 114-IX», п. 8 ч. 4 та ч. 5. ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції до 19.04.2020 р.) та п. 11.1 Договору про закупівлю № 41 від 06.02.2020 року, Сторони дійшли взаємної згоди укласти дану додаткову угоду до Договору про закупівлю № 41 від 06.02.2020 року на встановлення розрахункової ціни угоди в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в Договорі. Розрахункова ціна даної додаткової угоди становить 423 899,00 грн.(чотириста двадцять три тисячі вісімсот дев’яносто дев’ять грн.00 коп.), без ПДВ, що не перевищує 20 % від ціни Договору.
Номер договору про закупівлю: 41
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 422 927,00
UAH