Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Труни лакові
Очікувана вартість
584 500,00 UAH
UA-2019-12-12-000114-a 96eb6ae1ae024f16a2da00a17fe4be66
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шило Олег Ігорович

+380668377399 gkx_piny@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Ритуальна Служба
Код ЄДРПОУ: 25012889
Вебсайт: http://ritual.net.ua
Місцезнаходження: 53213, Україна , Дніпропетровська обл., Нікополь, вул. Шевченко 203а
Контактна особа: Шило Олег Ігорович
+380668377399
gkx_piny@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 грудня 2019 10:03
Звернення за роз’ясненнями: до 17 грудня 2019 10:08
Оскарження умов закупівлі: до 23 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 грудня 2019 10:08
Початок аукціону: 02 січня 2020 14:48
Очікувана вартість: 584 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39290000-1: Фурнітура різна


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
240 шт
Труни лакові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53213, Україна, Дніпропетровська область, Нікополь, вул. Шевченка 203-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39296100-4 — Труни

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 грудня 2019 11:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 грудня 2019 10:03
Проект договору -труни лакові.docx
12 грудня 2019 10:03
Тендерна документація -труни лакові.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-12-000114-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Фізична особа підприємець Поліщук Сергій Васильович, Код ЄДРПОУ:2768206433
Дата подання: 09 січня 2020 14:24
Перушення ст30 Закону України про публічні закупівлі
Уповноваженій особі з питань закупівель
КП « Ритуальная служба»
Нікопольської міської ради.
Яковлєву А.В.

ФОП Поліщук Сергій Васильович
26000 Кіровоградська обл.
м. Новомиргород вул. Оболенського,17
т 068-463-11-14; 066-227-38-27
р/р UA533808050000000002600252583
в РБ Аваль м. Київ
МФО 380805

ВИМОГА

Доводжу до Вашого відома, що відповідно до ч. 1 ст. 25 Закону про публічні закупівлі тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій замовник визначає самостійно і вказує його в оголошенні про закупівлю та тендерній документації. Згідно ч. 3 ст. 25 Закону тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали.

Строки подання пропозицій закупівлі ритуальних товарів через електронну систему ProZorro по тендеру UA-2019-12-12-000114-a Вами були встановлені з 12.12.2019р по 27.12.2019р

Отже, Закон чітко визначає, коли подається тендерна пропозиція і не містить положень, що давали б учасникам право довантажувати якість документи тендерної пропозиції після закінчення строку для їх подання, документи, які учасник довантажує після завершення кінцевого строку подання тендерних пропозицій, не є частиною тендерної пропозиції і виходячи з положень ст. 30 Закону, ненадання таких документів, не є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника.

Тому наша «Оновлена пропозиція» , яка була подана 03.01.2020р і містить незначні механічні помилки на які Ви вказуєте в протоколі, не є частиною тендерної пропозиції і її зміст не може впливати на рішення про визначення переможця у закупівлі товарів через систему електронних закупівель.

Єдиним критерієм оцінки для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції є ціна тендерної пропозиції учасника і оскільки наша ціна за результатами аукціону по тендеру UA-2019-12-12-000114-a від 02.01.2020 визнана найнижчою Ваше рішення по протоколу №04 від 08.01.2020р про відхилення нашої тендерної пропозиції, через невірне подання «оновленої пропозиції» не відповідає нормам Закону України про публічні закупівлі.

На підставі вищевикладеного вимагаю скасувати Ваше рішення по протоколу № 04 від 08.01.2020р » про визначення переможця у закупівлі ритуальних товарів при проведенні закупівлі товарів через систему електронних закупівель ProZorro» про визначення переможцем іншого кандидата. В іншому випадку я буду змушений подати скаргу на Ваші дії до АМКУ для подальшого вирішення даного питання.





Фізична особа - підприємець Поліщук С.В
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 січня 2020 15:59
Шановний учасник !
Зі змісту ч. 1 ст. 215 Цивільного кодексу України вбачається, що підставами недійсності укладеного за результатами торгів правочину є недодержання вимог закону в момент його укладення, тобто безпосередньо за результатами торгів, то підставами для визнання торгів недійсними є порушення встановлених законодавством правил проведення торгів, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі».
Тому довантаження у електронну систему інших документів є порушенням Закону України "Про публічні закупівлі" так як учасник який визначений переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки, може використовувати електронну систему закупівель для надання тільки документів, які підтверджують згідно із законодавством відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, відповідно до вимог Закону та тендерної документації.

Документи подані скаржником

09 січня 2020 14:23
ВИМОГА.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-12-000138 ● be558007b6d94f38ad8a5c9145ac8e87
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 січня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 січня 2020 17:37
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

09.01.2020 № 8

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких пропонується здійснення моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер назва замовника Ймовірні порушення

10
UA-2019-12-12-000114-а
Комунальне підприємство «Ритуальна служба» (код ЄДРПОУ 25012889)
RISK1-3-1
Дані автоматичних індикаторів ризиків

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-01-14 15:43:23

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Труни лакові» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-12-12-000114-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Згідно статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції учасникам процедури необхідно завантажити на електронний майданчик протокол засновників, виписка з протоколу зборів засновників, наказ про призначення керівника, довіреність, доручення тощо. Зазначена вимога не містить посилань на те, якими особами такі документи мають бути надані (для учасників - фізичних осіб та/або юридичних осіб);.
Аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель встановлено що, ФОП Кондратюк Тарас Валерійович не завантажив через електронний майданчик зазначені вище документи та не надав будь-які пояснення з цього приводу.
Чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Кондратюк Тарас Валерійович як таку, що не відповідала умовам тендерної документації, як передбачено пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону ?
2. Відповідно до пункту 3 Розділу V Оцінка тендерної пропозиції у випадку відхилення тендерної пропозиції учасника-переможця, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, та розгляду наступної тендерної пропозиції, учасник пропозиція якого є наступною, надає (завантажує в електронну систему закупівель) тендерну пропозицію, приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону, протягом 1-го робочого дня з дня оприлюднення інформації про відхилення тендерної пропозиції учасника-переможця, тобто на наступний робочий день.
Аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель встановлено що, учасник торгів ФОП Кондратюк Тарас Валерійович не надав протягом 1-го робочого дня з дня оприлюднення інформації про відхилення тендерної пропозиції учасника-переможця (Фізична особа підприємець Поліщук Сергій Васильович) тендерну пропозицію, що не відповідає пункту 3 Розділу V тендерної документації.
Чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Кондратюк Тарас Валерійович як таку, що не відповідала умовам тендерної документації, як передбачено пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону?
3. Згідно з Додатком 2 тендерної документації необхідно надати для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника довідку в довільній формі, скріплена підписом керівника або уповноваженої особи та печаткою (за наявності) Учасника, про поставку трун (назва організації з якою укладено договір, предмет та обсяг договору; сума договору, номер та дата договору). Також надається сканкопія одного із зазначених в довідці договорів (сканкопія одного оригіналу договору).
Аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель встановлено що, ФОП Кондратюк Тарас Валерійович надав довідку про виконання аналогічних договорів, проте без сканкопії одного із зазначених в довідці договорів (сканкопія одного оригіналу договору).
Чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Кондратюк Тарас Валерійович як таку, що не відповідала умовам тендерної документації, як передбачено пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-01-16 16:37:07

Скасування відкритих торгів

У звязку з виявленими порушеннямі, тенндерним комітетом КП "Ритуальна служба" НМР вирішено скасувати відкриті торги по закупівлі лакових трун UA-2019-12-12-000114-а. Протокол про скасування торгів додається.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 29 січня 2020
Кінцевий строк оскарження: 04 лютого 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-3_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 січня 2020 15:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа підприємець Поліщук Сергій Васильович 582 000,00
UAH з ПДВ
559 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Кондратюк Тарас Валерійович 584 000,00
UAH з ПДВ
560 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Смішко Павло Вікторович 584 500,00
UAH з ПДВ
584 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НІМЕНКО ОЛЕКСІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ 584 500,00
UAH з ПДВ
584 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 грудня 2019 10:21
Скан_20191226.jpg
26 грудня 2019 10:21
Скан_20191226 (18).jpg
26 грудня 2019 10:21
Скан_20191226 (17).jpg
26 грудня 2019 10:21
Скан_20191226 (16).jpg
26 грудня 2019 10:21
Скан_20191226 (15).jpg
26 грудня 2019 10:21
Скан_20191226 (14).jpg
26 грудня 2019 10:21
Скан_20191226 (13).jpg
26 грудня 2019 10:21
Скан_20191226 (12).jpg
26 грудня 2019 10:21
Скан_20191226 (11).jpg
26 грудня 2019 10:21
Скан_20191226 (10).jpg
26 грудня 2019 10:21
Скан_20191226 (9).jpg
26 грудня 2019 10:21
Скан_20191226 (8).jpg
26 грудня 2019 10:21
Скан_20191226 (7).jpg
26 грудня 2019 10:21
Скан_20191226 (6).jpg
26 грудня 2019 10:21
Скан_20191226 (5).jpg
26 грудня 2019 10:21
Скан_20191226 (4).jpg
26 грудня 2019 10:21
Скан_20191226 (3).jpg
26 грудня 2019 10:21
Скан_20191226 (2).jpg

Публічні документи

23 грудня 2019 14:06
довідка 3.jpg
23 грудня 2019 14:06
довідка 2.jpg
23 грудня 2019 14:06
Довідка 1.jpg
23 грудня 2019 14:06
Витяг ФОП Смішко П.В..jpg

Публічні документи

26 грудня 2019 14:56
договір.pdf
26 грудня 2019 14:56
технічне завдання.pdf
26 грудня 2019 14:56
підпис.pdf
26 грудня 2019 14:55
тендерна пропозиція.pdf
26 грудня 2019 14:54
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Поліщук Сергій Васильович

ФОП Кондратюк Тарас Валерійович

ФОП Смішко Павло Вікторович

ФОП НІМЕНКО ОЛЕКСІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа підприємець Поліщук Сергій Васильович
#2768206433
Відхилено 559 990,00
UAH з ПДВ
08 січня 2020 16:28
ФОП Кондратюк Тарас Валерійович
#3133315399
Переможець 560 000,00
UAH з ПДВ
08 січня 2020 16:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 січня 2020 16:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Кондратюк Тарас Валерійович
#3133315399
560 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 16 січня 2020 16:18
Коментар щодо відміни: Під час подальшого вивчення тендерної пропозиції переможця встановлено що, ФОП Кондратюк Тарас Валерійович надав довідку про виконання аналогічних договорів, проте без сканкопії одного із зазначених в довідці договорів (сканкопія одного оригіналу договору), що не відповідає умовам тендерної документації, як передбачено пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Документи:
16 січня 2020 16:18
Протокол