Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Сокирянська міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04062156 |
Місцезнаходження: | 60200, Україна , Чернівецька обл., Сокиряни, вул. Грушевського 6А |
Контактна особа: |
Гринюк Олександр Вікторович +380989729610 misk-rada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 грудня 2019 08:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 грудня 2019 23:59 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 грудня 2019 23:59 |
Початок аукціону: | 02 січня 2020 12:02 |
Очікувана вартість: | 728 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,06% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 грудня 2019 09:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 грудня 2019 08:41 |
ТД мясо Сокиряни 20.pdf |
12 грудня 2019 09:01 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
12 грудня 2019 08:41 |
ТД мясо Сокиряни 20.pdf
|
Скарги до процедури
Дата подання: 24 січня 2020 16:21
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-03-02-000075 ● 7b960488625c407ca896094fa42575d9
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 березня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 березня 2020 15:54 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
02.03.2020 № 8
Чернівці
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку
до наказу Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Чернівецькій області
від 02.03.2020 року № 8
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
7. UA-2019-12-12-000015-c від 12.12.2019 - Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до ст. 7 ЗУ 922-VIII Про публічні закупівлі Державне регулювання та контроль у сфері закупівель здійснюють: Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, здійснює контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією, цим Законом та іншими законами України. По результатам моніторингу порушення виявлені Держаудитслужбою 10 березня 2020 року, хоча таку службу ліквідували постановою КМУ №182 від 03.03.2020. Згідно Конституції України: Стаття 6. Органи законодавчої, виконавчої та судової влади здійснюють свої повноваження у встановлених цією Конституцією межах і відповідно до законів України. Ми вбачаємо порушення конституції і законів України ліквідованим органом, дане порушення може трактуватися як зловживання владою. Питання обмеження конкуренції (а допуск чи недопуск учасників до торгів є саме питанням обмеження конкуренції) є компетенцією виключно Антимонопольного комітету України (АМКУ). Учасник при подачі документів допустився багатьох помилок, частину причин для відхилення було оскаржено в АМКУ. Інша частина причин оскаржена не була, відповідно з точки зору учасника причини відхилення були обгрунтовані. Нових скарг в АМКУ не було, відповідно обмеження конкуренції не було. Рішенням уповноваженої особи всі документи переможця відповідали встановленим вимогам. Крім того згідно ст.7 ЗУ 922-VIII Органи, уповноважені на здійснення контролю у сфері закупівель, не мають права втручатися у проведення процедур закупівель. Рекомендуємо органу контролю не порушувати закони.
2020-03-18 09:15:27
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 березня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 березня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 січня 2020 12:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Тимінський Роман |
698 320,00
UAH
|
668 300,00
UAH
|
Документи |
ФОП Алєксєєва Вікторія Миколаівна |
728 000,00
UAH
|
683 200,00
UAH
|
Документи |
ФОП "ТОКАРЧУК БОРИС ЮРІЙОВИЧ" |
727 000,00
UAH
|
727 000,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Алєксєєва Вікторія Миколаівна #2720210684 |
Рішення скасоване |
683 200,00
UAH
|
20 лютого 2020 10:19
|
ФОП Тимінський Роман #3402204890 |
Рішення скасоване |
668 300,00
UAH
|
20 лютого 2020 10:25
|
ФОП Алєксєєва Вікторія Миколаівна #2720210684 |
Рішення скасоване |
683 200,00
UAH
|
20 лютого 2020 10:25
|
ФОП Тимінський Роман #3402204890 |
Відхилено |
668 300,00
UAH
|
20 лютого 2020 10:36
|
ФОП Алєксєєва Вікторія Миколаівна #2720210684 |
Переможець |
683 200,00
UAH
|
20 лютого 2020 10:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 жовтня 2020 11:01
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
26 жовтня 2020 10:53
|
Електронний підпис | укладений |
03 березня 2020 14:02
|
34.pdf | укладений |
03 березня 2020 13:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 26 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 34 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |