Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М’ясо
Очікувана вартість
728 000,00 UAH
UA-2019-12-12-000015-c b62e5d388eb14dcc9b41c7a6b638d9a1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гринюк Олександр Вікторович

+380989729610 misk-rada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Сокирянська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04062156
Місцезнаходження: 60200, Україна , Чернівецька обл., Сокиряни, вул. Грушевського 6А
Контактна особа: Гринюк Олександр Вікторович
+380989729610
misk-rada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 грудня 2019 08:32
Звернення за роз’ясненнями: до 17 грудня 2019 23:59
Оскарження умов закупівлі: до 23 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 грудня 2019 23:59
Початок аукціону: 02 січня 2020 12:02
Очікувана вартість: 728 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,06%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5600 кг
М’ясо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 60200, Україна, Чернівецька область, Сокиряни, Грушевського 6а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 грудня 2019 09:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 грудня 2019 08:41
ТД мясо Сокиряни 20.pdf
12 грудня 2019 09:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 грудня 2019 08:41
ТД мясо Сокиряни 20.pdf
12 грудня 2019 08:37
ТД мясо Сокиряни 20.doc
12 грудня 2019 08:35
ТД мясо Сокиряни 20.doc
12 грудня 2019 08:33
ТД мясо Сокиряни 20.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-12-12-000015-c.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП Тимінський Роман, Код ЄДРПОУ:3402204890
Дата подання: 24 січня 2020 16:21
Оскарження результатів тендеру
Оскарження результатів тендеру. До оскарження додається три файли.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 січня 2020 17:43
Рішення від 28.01.2020 №1653.pdf
Дата публікації: 28 січня 2020 17:43
Рішення від 14.02.2020 №2900.pdf
Дата публікації: 19 лютого 2020 21:41
Коментар замовника щодо усунення порушення: рішення органу оскарження виконано. Заявка першого учасника буде розглянута
Дата виконання рішення замовником: 20 лютого 2020 10:25

Документи подані скаржником

24 січня 2020 16:18
Скарга
24 січня 2020 16:18
Чек
24 січня 2020 16:19
Довідка з казначейства

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-02-000075 ● 7b960488625c407ca896094fa42575d9
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 березня 2020 15:54
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

02.03.2020 № 8

Чернівці

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА

Витяг з Додатку
до наказу Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Чернівецькій області
від 02.03.2020 року № 8
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
7. UA-2019-12-12-000015-c від 12.12.2019 - Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до ст. 7 ЗУ 922-VIII Про публічні закупівлі Державне регулювання та контроль у сфері закупівель здійснюють: Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, здійснює контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією, цим Законом та іншими законами України. По результатам моніторингу порушення виявлені Держаудитслужбою 10 березня 2020 року, хоча таку службу ліквідували постановою КМУ №182 від 03.03.2020. Згідно Конституції України: Стаття 6. Органи законодавчої, виконавчої та судової влади здійснюють свої повноваження у встановлених цією Конституцією межах і відповідно до законів України. Ми вбачаємо порушення конституції і законів України ліквідованим органом, дане порушення може трактуватися як зловживання владою. Питання обмеження конкуренції (а допуск чи недопуск учасників до торгів є саме питанням обмеження конкуренції) є компетенцією виключно Антимонопольного комітету України (АМКУ). Учасник при подачі документів допустився багатьох помилок, частину причин для відхилення було оскаржено в АМКУ. Інша частина причин оскаржена не була, відповідно з точки зору учасника причини відхилення були обгрунтовані. Нових скарг в АМКУ не було, відповідно обмеження конкуренції не було. Рішенням уповноваженої особи всі документи переможця відповідали встановленим вимогам. Крім того згідно ст.7 ЗУ 922-VIII Органи, уповноважені на здійснення контролю у сфері закупівель, не мають права втручатися у проведення процедур закупівель. Рекомендуємо органу контролю не порушувати закони.

2020-03-18 09:15:27


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 25 березня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 січня 2020 12:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Тимінський Роман 698 320,00
UAH
668 300,00
UAH
Документи
ФОП Алєксєєва Вікторія Миколаівна 728 000,00
UAH
683 200,00
UAH
Документи
ФОП "ТОКАРЧУК БОРИС ЮРІЙОВИЧ" 727 000,00
UAH
727 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

27 грудня 2019 19:41
Електронний підпис
27 грудня 2019 18:34
Технічні вимогу.pdf
27 грудня 2019 18:34
Тех паспорт машина 2019.JPG
27 грудня 2019 18:34
Склади техніка.jpg
27 грудня 2019 18:34
Сертифікат мясо.jpg
27 грудня 2019 18:34
Проект договору.pdf
27 грудня 2019 18:34
Паспорт.pdf
27 грудня 2019 18:34
Наказ керівника.JPG
27 грудня 2019 18:34
Мед книжка 21.12.jpg
27 грудня 2019 18:34
лист довідка рос фед.jpg
27 грудня 2019 18:34
лист гарантія техніка.jpg
27 грудня 2019 18:34
лист гарантія ст 17.jpg
27 грудня 2019 18:34
Лист відгук мясо.JPG
27 грудня 2019 18:34
картка учасника.jpg
27 грудня 2019 18:33
Виписка з ЄДР.pdf
27 грудня 2019 18:33
Витяг з ЄДР 2020.pdf
27 грудня 2019 18:33
Виписка з банку 2019.JPG
27 грудня 2019 18:33
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

25 грудня 2019 14:12
Електронний підпис
23 грудня 2019 15:22
лист гарантия.pdf
23 грудня 2019 15:22
довiдка мвс.pdf
23 грудня 2019 15:22
проект договору мясо.pdf
23 грудня 2019 15:22
лист згоди.pdf
23 грудня 2019 15:22
рекомендацiйний лист.pdf
23 грудня 2019 15:22
довiдка мвс.pdf
23 грудня 2019 15:22
пропозицiя мясо.pdf
23 грудня 2019 15:22
наказ про призначення.pdf
23 грудня 2019 15:22
медична книжка.pdf
23 грудня 2019 15:22
картка учасника.pdf
23 грудня 2019 15:22
технiчнi вимоги мясо.pdf

Публічні документи

27 грудня 2019 23:05
пропозиція мясо.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Тимінський Роман

ФОП Алексеева

ФОП "ТОКАРЧУК БОРИС ЮРІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Алєксєєва Вікторія Миколаівна
#2720210684
Рішення скасоване 683 200,00
UAH
20 лютого 2020 10:19
ФОП Тимінський Роман
#3402204890
Рішення скасоване 668 300,00
UAH
20 лютого 2020 10:25
ФОП Алєксєєва Вікторія Миколаівна
#2720210684
Рішення скасоване 683 200,00
UAH
20 лютого 2020 10:25
ФОП Тимінський Роман
#3402204890
Відхилено 668 300,00
UAH
20 лютого 2020 10:36
ФОП Алєксєєва Вікторія Миколаівна
#2720210684
Переможець 683 200,00
UAH
20 лютого 2020 10:39

Документи

15 січня 2020 20:04
Електронний підпис

Документи

Документи

20 лютого 2020 10:36
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 лютого 2020 10:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Алєксєєва Вікторія Миколаівна
#2720210684
683 200,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2020 11:01
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
26 жовтня 2020 10:53
Електронний підпис укладений
03 березня 2020 14:02
34.pdf укладений
03 березня 2020 13:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 34
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML