Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт місць загального користування в ЗЗСО № 97, вул. Олени Теліги, 5, м. Київ
Очікувана вартість
3 000 000,00 UAH
UA-2019-12-12-000007-b ● 3381c45ac3d54a029be6dffccb583e8f
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37470086 |
Вебсайт: | http://www.shevruo.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., Київ, Зоологічна, 6-а |
Контактна особа: |
Коваленко Леся Аркадіївна 380444890247 A.Zubrytska@shevruo.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 грудня 2019 02:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 грудня 2019 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 грудня 2019 19:00 |
Початок аукціону: | 02 січня 2020 15:51 |
Очікувана вартість: | 3 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,33% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Капітальний ремонт місць загального користування в ЗЗСО № 97, вул. Олени Теліги, 5, м. Київ
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт місць загального користування в ЗЗСО № 97, вул. Олени Теліги, 5, м. Київ (ДСТУ Б.Д.1.1-2013).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04112, Україна, Київська область, Київ, вул. Олени Теліги, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата робіт за Договором здійснюється на підставі довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою № КБ-3 та акту приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в протягом 10 (десяти) банківських днів з дня підписання цих документів Замовником, при наявності коштів на реєстраційному рахунку. Розрахунки здійснюються в національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Підрядника. Джерело фінансування - місцевий бюджет. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 грудня 2019 18:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 грудня 2019 17:38 |
ЗМІНИ до ТД.docx | |
14 грудня 2019 03:56 |
Тендерна документація.docx |
23 грудня 2019 18:22 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 грудня 2019 17:38 |
ЗМІНИ до ТД.docx
|
|||
14 грудня 2019 03:56 |
Тендерна документація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ТД
Дата подання: 12 грудня 2019 10:45
Дата відповіді: 14 грудня 2019 01:07
Добавьте тендерную документацию
Відповідь: Відповідно до п. 1 ст. 10 Закону України "Про публічні закупівлі" - Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію - не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині четвертій цієї статті.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-12-12-000007-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ХОФТ", Код ЄДРПОУ:40710017
Дата подання: 13 грудня 2019 15:31
Тендерна документація
Прошу надати тендерну документацію до закупівлі.
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 грудня 2019 01:06
Відповідно до п. 1 ст. 10 Закону України "Про публічні закупівлі" - Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме:
оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію - не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині четвертій цієї статті.
Розгорнути
Згорнути
оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію - не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині четвертій цієї статті.
Щодо надання тендерної документації по закупівлі
Номер вимоги: UA-2019-12-12-000007-b.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ХОФТ", Код ЄДРПОУ:40710017
Дата подання: 16 грудня 2019 13:51
Внесення змін до тендерної документації, в частині виключення вимог, які обмежують конкуренцію.
Ознайомившись з вимогами тендерної документації нами виявлені вимоги, які не відповідають чинному законодавству, є некоректними та обмежують конкуренцію, а саме:
Пунктом 1 Розділу VI. Укладання договору про закупівлю Учасника зобов’язано надати «лист у довільній формі щодо відсутності учасника у списку досвіду співпраці з контрагентами із негативною ознакою на сайті http://kyivaudit.gov.ua».
Вважаємо, що дана вимога суперечить ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», якою чітко встановлено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції…».
Отже, Вимога про надання такого Листа є незаконною. Окрім того, варто наголосити, що на сайті http://kyivaudit.gov.ua взагалі відсутній «перелік досвіду співпраці з контрагентами із негативною ознакою».
Також хочемо зазначити, що відповідно до діючого законодавства, нормативних актів та безпосередньо «Порядку здійснення внутрішнього фінансового контролю розпорядниками бюджетних коштів, підзвітними і підконтрольними виконавчому органу Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації)», - об'єктами внутрішнього фінансового контролю є підприємства, установи та організації, що належать до комунальної власності територіальної громади м. Києва та сфери управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) і районних у м. Києві державних адміністрацій та їх структурних підрозділів, або які фінансуються ними, а не приватні суб’єкти підприємницької діяльності.
Внутрішній фінансовий контроль здійснюється як система заходів, спрямованих на забезпечення Київського міського голови, Київської міської ради та її виконавчого органу (Київської міської державної адміністрації), департаментів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) достовірною інформацією про використання суб'єктами господарювання (об'єктами контролю), які підлягають контролю, фінансових ресурсів, оцінку ефективності їх господарської діяльності, виявлення і запобігання в ній відхиленням, що перешкоджають законному та ефективному використанню комунального майна та коштів і не є оцінкою діяльності приватних суб’єктів підприємницької діяльності, а тим більше, не є законним рішенням, яке повинно виконуватись приватними суб’єктами підприємницької діяльності.
Підсумовуючи вищевикладене, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», прошу внести зміни до тендерної документації та виключити вимоги, які обмежують конкуренцію.
Розгорнути
Згорнути
Пунктом 1 Розділу VI. Укладання договору про закупівлю Учасника зобов’язано надати «лист у довільній формі щодо відсутності учасника у списку досвіду співпраці з контрагентами із негативною ознакою на сайті http://kyivaudit.gov.ua».
Вважаємо, що дана вимога суперечить ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», якою чітко встановлено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції…».
Отже, Вимога про надання такого Листа є незаконною. Окрім того, варто наголосити, що на сайті http://kyivaudit.gov.ua взагалі відсутній «перелік досвіду співпраці з контрагентами із негативною ознакою».
Також хочемо зазначити, що відповідно до діючого законодавства, нормативних актів та безпосередньо «Порядку здійснення внутрішнього фінансового контролю розпорядниками бюджетних коштів, підзвітними і підконтрольними виконавчому органу Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації)», - об'єктами внутрішнього фінансового контролю є підприємства, установи та організації, що належать до комунальної власності територіальної громади м. Києва та сфери управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) і районних у м. Києві державних адміністрацій та їх структурних підрозділів, або які фінансуються ними, а не приватні суб’єкти підприємницької діяльності.
Внутрішній фінансовий контроль здійснюється як система заходів, спрямованих на забезпечення Київського міського голови, Київської міської ради та її виконавчого органу (Київської міської державної адміністрації), департаментів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) достовірною інформацією про використання суб'єктами господарювання (об'єктами контролю), які підлягають контролю, фінансових ресурсів, оцінку ефективності їх господарської діяльності, виявлення і запобігання в ній відхиленням, що перешкоджають законному та ефективному використанню комунального майна та коштів і не є оцінкою діяльності приватних суб’єктів підприємницької діяльності, а тим більше, не є законним рішенням, яке повинно виконуватись приватними суб’єктами підприємницької діяльності.
Підсумовуючи вищевикладене, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», прошу внести зміни до тендерної документації та виключити вимоги, які обмежують конкуренцію.
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 грудня 2019 14:43
Порядок здійснення внутрішнього фінансового контролю розпорядниками бюджетних коштів, підзвітними і підконтрольними виконавчому органу Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації)» та об'єктами внутрішнього фінансового контролю є підприємства, установи та організації, що належать до комунальної власності територіальної громади м. Києва та сфери управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) і районних у м. Києві державних адміністрацій та їх структурних підрозділів, Управління освіти підпадає під перелік цих об'єктів. Організації звітуються щодо досвіду співпраці з контрагентами із негативною ознакою.
Відповідно до п. 3 ст. 22 Закону України "про публічні закупівлі" - Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Також зазначаємо що немає заборони в Законі про надання вищезазначеної довідки тому законних підстав про заборони такої вимоги немає. Одже і не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. та не обмежує конкуренцію дискримінації немає.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до п. 3 ст. 22 Закону України "про публічні закупівлі" - Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Також зазначаємо що немає заборони в Законі про надання вищезазначеної довідки тому законних підстав про заборони такої вимоги немає. Одже і не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. та не обмежує конкуренцію дискримінації немає.
Щодо внесення змін до Тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-12-12-000007-b.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "ПРОМБУДІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:33148439
Дата подання: 19 грудня 2019 18:25
технічні та якісні характкристики-Додаток 2 до Тендерноі документаціі
Позиція 157. Додатку 2
Просте штукатурення поверхонь стін в кількості 2388 м.кв.-не виключено що це помилка.
Підтвердіть або спростуйте кількість оштукатурення по поз. 157 Додатку 2 до Тендерноі документаціі
Просте штукатурення поверхонь стін в кількості 2388 м.кв.-не виключено що це помилка.
Підтвердіть або спростуйте кількість оштукатурення по поз. 157 Додатку 2 до Тендерноі документаціі
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 грудня 2019 17:22
В орієнтовному обсягу робіт сталася технічна помилка в п. 157. Будуть внесені зміни до ТД. Дякуємо.
Щодо технічних характеристик закупівлі
Номер вимоги: UA-2019-12-12-000007-b.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ПРОМБУДІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:33148439
Дата подання: 26 січня 2020 07:16
Оскарження Рішення про відхилення пропозиції згідно Протоколу №2 від 21 01 2020р.
Підставами відхилення тендерної пропозиції ПП "Промбудінвест"(33148439) Замовником вважається не надання аналогічних договорів в повному обсязі(відсутні ДЕЯКІ Додатки та Додаткові угоди).ПП "Промбудінвест" надало аналогічні Договори в повному обсязі-ПРОСИМО Замовника вказати назву КОНКРЕТНОГО ДОКУМЕНТА,який Замовник вважає відсутнім.Другою причиною відхилення Тендерної пропозиції ПП"Промбудінвест"-відсутність в кошторисній документації затрат на проведення експертизи кошторисної документації,що протирічить чинному Законодавству України про що було надано Довідку № 212 від 16 01.2020р. з роз.ясненням(в проекті договору підписанного ПП "Промбудінвест "йдеться про відшкодування Замовником Підряднику експертизи кошторисної документації ,а не про обов.язковість включення витрат на проведення експертизи кошторисної документації в кошторисну документацію Учасника)Вважаємо що Тендерний комітет не уважно або УПЕРЕДЖЕНО розглянув Тендерну пропозицію ПП"Промбудінвест"(33148439).Тендерна пропозиція ПП "Промбудінвест Повністю відповідає кваліфікаційним критеріям ,встановленим ст.16,та умовам тендерної документації.Вимагаємо скасувати Протокол розгляду тендерних пропозиції №2 від 21 01.2020 р. та визнати ПП"Промбудінвест"Переможцем закупівлі Капітальний ремонт місць загального користування вЗЗСО №97,вул.Олени Теліги,5 м.Киїа,код ДК 021:2015(CPV)-45453000-7.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 лютого 2020 04:50
Відповідно до п.п. 3.2. Додатку №1 до тендерної документації - учасник надає документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного/их договору/ів, а саме: в повному обсязі договір/ори та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою № КБ-3 та акт/и приймання виконаних будівельних робіт за формою №
КБ-2в з підписами та печатками з обох сторін, які зазначені у довідці.
Учасник надав Договір № 15 від 27.03.2019 без Додатків № 3.4,5, що є невід'ємною частиною Договору, відповідно до Договора.Також не надано додатки до Додаткової угоди № 3 до Договору № 15 від 27.03.2019
Розгорнути
Згорнути
КБ-2в з підписами та печатками з обох сторін, які зазначені у довідці.
Учасник надав Договір № 15 від 27.03.2019 без Додатків № 3.4,5, що є невід'ємною частиною Договору, відповідно до Договора.Також не надано додатки до Додаткової угоди № 3 до Договору № 15 від 27.03.2019
Щодо відхилення пропозиції Учасника
Номер вимоги: UA-2019-12-12-000007-b.b5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ПРОМБУДІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:33148439
Дата подання: 12 лютого 2020 10:19
Скасування рішення про визнання переможцем ТОВ "Рітейлбуд"(35838184)(Протокол розгляду тендерних пропозицій №3 від 10.02.2020р.)
Скасування рішення про відхилення ТП ПП"Промбудінвест"(33148439)(Протокол розгляду тендерних пропозицій №2 від21.01.2020р.)
Провести повторний(більш уважний) розгляд ТП ПП "Промбудінвест"(33148439) на відповідність кваліфікаційним критеріям Закупівлі
Учасник ТОВ "Рітейлбуд"(35838184) надав Витяг з ЄДР від 28.12.2019р. в якому відсутня інформації про КІНЦЕВОГО БЕНЕФІЦІАРНОГО ВЛАСНИКА ТОВ "Рітейлбуд"( вимога ТД Замовника) що являється грубою помилкою на яку,при розгляді ТД Учасника Замовник не звернув увагу..Вимагаємо скасувати рішення про визнання переможцем Закупівлі Капітальний ремонт місць загального користуваггя в ЗЗСО №97,ВУЛ.Олени Теліги,5,м.Київ,кодом,CPV-45453000-7 ТОВ "Рітейлбуд"(35838184),як такий що не відповідає кваліфікаційним вимогам ТД Замовника.ТАКОЖ ПОВТОРНО вимагаємо скасувати рішення про відхилення ТП ПП"Промбудінвест".як таке що не відповідає викладеній в ньому інформації(помилково викладеній).Тендерний комітет УПЕРЕДЖЕНО розглянув наданий ПП "Промбудінвест"аналогічний Договір №15 від 27.03.2019р. АЛЕ ЗОВСІМ НЕ ЗАХОТІВ ВЗЯТИ ДО УВАГИ ІНШИЙ НАДАНИЙ АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР №15/07 ВІД 15.07.2019р.наданий ПП "Промбудінвест"в ТД до закупівлі(для підтвердження інформації про досвід виконання аналогічних договорі дастатньо копіі одного договору) про що йдеться у відповіді Замовника на попередню вимогу ПП "Промбудінвест.У ВИПАДКУ ВІДСУТНОСТІ РНАКЦІЇ ЗАМОВНИКА НА ДАННУ ВИМОГУ У ПЕРЕДБАЧЕНИЙ ТЕРМІН БУДЕМО ЗМУШЕНІ ЗВЕРНУТИСЯ ЗІ СКАРГОЮ ДО АМКУ ПРО НЕПРАВОМІРНІ ДІЇ ЗАМОВНИКА ПРИ РОЗГЛЯДІ ТП УЧАСНИКА(Аналогічні рішення АМКУ на користь Учасника вже існують-ВІДСУТНІСТЬ ВСІХ ДОДАТКІВ ДО АНАЛОГІЧНИХ ДОГОВОРІВ НЕ Є СУТТЄВОЮ ПОМИЛКОЮ ТА ПІДСТАВОЮ ДЛЯ ВІДХИЛЕННЯ ТП)
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 лютого 2020 03:15
Витяг з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців входить до переліку документів, що є у відкритих реєстрах, тому відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник не має права вимагати від Учасника надання цього документу. Відповідно до п.п. 3.2. Додатку №1 до тендерної документації - учасник надає документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного/их договору/ів, а саме: в повному обсязі договір/ори та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою № КБ-3 та акти приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в з підписами та печатками з обох сторін, які зазначені у довідці. Учасник надав Договір № 15 від 27.03.2019 без Додатків № 3.4,5, що є невід'ємною частиною Договору, відповідно до Договора.Також не надано додатки до Додаткової угоди № 3 до Договору № 15 від 27.03.2019. Вимога про довідку, яка підписана учасником або його уповноваженою посадовою особою та скріплена його печаткою (у разі наявності), складена у довільній формі, та яка містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного договору. Для підтвердження цієї інформації Учасник повинен надати документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, а саме: ЛИСТ-ВІДГУК, оформлений на ФІРМОВОМУ БЛАНКУ ЗАМОВНИКА з обов’язковим посиланням на № та дату договору (у разі наявності такого бланка), копію договору та копії актів виконаних робіт та/або актів приймання-передачі виконаних робіт (на суму виконаних зобов’язань) в повному обсязі з підписами обох сторін, що підтверджують достовірність виконання аналогічного договору, ЗАЗНАЧЕНОГО У ДОВІДЦІ. Адже, якщо в довідці зазначений договір на аналогічні роботи, то потрібно надати всі документи по цьому договору, що зазначені у вимозі.
Розгорнути
Згорнути
Щодо скасування рішення про відхилення Учасника та рішення про Переможця
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 січня 2020 16:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАСЛАВ БУД" |
2 146 490,20
UAH з ПДВ
|
1 799 995,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СТАЛКЕР-БУД" |
2 256 357,60
UAH з ПДВ
|
1 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ПРОМБУДІНВЕСТ" |
2 403 307,20
UAH з ПДВ
|
2 077 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Рітейлбуд" |
2 526 930,91
UAH з ПДВ
|
2 078 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП ГОРИНЬ |
2 294 463,60
UAH з ПДВ
|
2 134 463,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа підприємець Ткаченко Денис Олексійович |
2 433 975,00
UAH з ПДВ
|
2 380 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Афінацентр" |
2 554 335,14
UAH з ПДВ
|
2 390 950,14
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУД-ГРАНІТ" |
2 955 827,60
UAH з ПДВ
|
2 945 827,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "БРАНТ" |
2 953 200,00
UAH з ПДВ
|
2 953 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАСЛАВ БУД" #42313096 |
Відхилено |
1 799 995,00
UAH з ПДВ
|
13 січня 2020 18:32
|
ТОВ "СТАЛКЕР-БУД" #41950777 |
Відхилено |
1 800 000,00
UAH з ПДВ
|
13 січня 2020 18:54
|
ПП "ПРОМБУДІНВЕСТ" #33148439 |
Відхилено |
2 077 998,00
UAH з ПДВ
|
22 січня 2020 07:51
|
ТОВ "Рітейлбуд" #35838184 |
Переможець |
2 078 000,00
UAH з ПДВ
|
10 лютого 2020 19:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 березня 2020 17:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 березня 2020 17:49
|
дод угода до договору 182.pdf | зміни до договору |
11 березня 2020 17:49
|
Електронний підпис | укладений |
04 березня 2020 14:58
|
договір.pdf | укладений |
04 березня 2020 14:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 11 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення суми договору відповідно до експертного висновку кошторисної документації |
Номер договору про закупівлю: | 182 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |