Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт місць загального користування в ЗЗСО № 97, вул. Олени Теліги, 5, м. Київ
Очікувана вартість
3 000 000,00 UAH
UA-2019-12-12-000007-b 3381c45ac3d54a029be6dffccb583e8f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коваленко Леся Аркадіївна

380444890247 A.Zubrytska@shevruo.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37470086
Вебсайт: http://www.shevruo.kiev.ua/
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., Київ, Зоологічна, 6-а
Контактна особа: Коваленко Леся Аркадіївна
380444890247
A.Zubrytska@shevruo.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 грудня 2019 02:44
Звернення за роз’ясненнями: до 21 грудня 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 грудня 2019 19:00
Початок аукціону: 02 січня 2020 15:51
Очікувана вартість: 3 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,33%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт місць загального користування в ЗЗСО № 97, вул. Олени Теліги, 5, м. Київ
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт місць загального користування в ЗЗСО № 97, вул. Олени Теліги, 5, м. Київ (ДСТУ Б.Д.1.1-2013).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04112, Україна, Київська область, Київ, вул. Олени Теліги, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата робіт за Договором здійснюється на підставі довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою № КБ-3 та акту приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в протягом 10 (десяти) банківських днів з дня підписання цих документів Замовником, при наявності коштів на реєстраційному рахунку. Розрахунки здійснюються в національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Підрядника. Джерело фінансування - місцевий бюджет. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 грудня 2019 18:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 грудня 2019 17:38
ЗМІНИ до ТД.docx
14 грудня 2019 03:56
Тендерна документація.docx
23 грудня 2019 18:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 грудня 2019 03:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 грудня 2019 17:38
ЗМІНИ до ТД.docx
14 грудня 2019 03:56
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ТД
Дата подання: 12 грудня 2019 10:45
Дата відповіді: 14 грудня 2019 01:07
Добавьте тендерную документацию
Відповідь: Відповідно до п. 1 ст. 10 Закону України "Про публічні закупівлі" - Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію - не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині четвертій цієї статті.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-12-000007-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ХОФТ", Код ЄДРПОУ:40710017
Дата подання: 13 грудня 2019 15:31
Тендерна документація
Прошу надати тендерну документацію до закупівлі.
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 грудня 2019 01:06
Відповідно до п. 1 ст. 10 Закону України "Про публічні закупівлі" - Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме:
оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію - не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині четвертій цієї статті.
Розгорнути Згорнути
Щодо надання тендерної документації по закупівлі
Номер вимоги: UA-2019-12-12-000007-b.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ХОФТ", Код ЄДРПОУ:40710017
Дата подання: 16 грудня 2019 13:51
Внесення змін до тендерної документації, в частині виключення вимог, які обмежують конкуренцію.
Ознайомившись з вимогами тендерної документації нами виявлені вимоги, які не відповідають чинному законодавству, є некоректними та обмежують конкуренцію, а саме:
Пунктом 1 Розділу VI. Укладання договору про закупівлю Учасника зобов’язано надати «лист у довільній формі щодо відсутності учасника у списку досвіду співпраці з контрагентами із негативною ознакою на сайті http://kyivaudit.gov.ua».
Вважаємо, що дана вимога суперечить ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», якою чітко встановлено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції…».
Отже, Вимога про надання такого Листа є незаконною. Окрім того, варто наголосити, що на сайті http://kyivaudit.gov.ua взагалі відсутній «перелік досвіду співпраці з контрагентами із негативною ознакою».
Також хочемо зазначити, що відповідно до діючого законодавства, нормативних актів та безпосередньо «Порядку здійснення внутрішнього фінансового контролю розпорядниками бюджетних коштів, підзвітними і підконтрольними виконавчому органу Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації)», - об'єктами внутрішнього фінансового контролю є підприємства, установи та організації, що належать до комунальної власності територіальної громади м. Києва та сфери управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) і районних у м. Києві державних адміністрацій та їх структурних підрозділів, або які фінансуються ними, а не приватні суб’єкти підприємницької діяльності.
Внутрішній фінансовий контроль здійснюється як система заходів, спрямованих на забезпечення Київського міського голови, Київської міської ради та її виконавчого органу (Київської міської державної адміністрації), департаментів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) достовірною інформацією про використання суб'єктами господарювання (об'єктами контролю), які підлягають контролю, фінансових ресурсів, оцінку ефективності їх господарської діяльності, виявлення і запобігання в ній відхиленням, що перешкоджають законному та ефективному використанню комунального майна та коштів і не є оцінкою діяльності приватних суб’єктів підприємницької діяльності, а тим більше, не є законним рішенням, яке повинно виконуватись приватними суб’єктами підприємницької діяльності.
Підсумовуючи вищевикладене, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», прошу внести зміни до тендерної документації та виключити вимоги, які обмежують конкуренцію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 грудня 2019 14:43
Порядок здійснення внутрішнього фінансового контролю розпорядниками бюджетних коштів, підзвітними і підконтрольними виконавчому органу Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації)» та об'єктами внутрішнього фінансового контролю є підприємства, установи та організації, що належать до комунальної власності територіальної громади м. Києва та сфери управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) і районних у м. Києві державних адміністрацій та їх структурних підрозділів, Управління освіти підпадає під перелік цих об'єктів. Організації звітуються щодо досвіду співпраці з контрагентами із негативною ознакою.
Відповідно до п. 3 ст. 22 Закону України "про публічні закупівлі" - Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Також зазначаємо що немає заборони в Законі про надання вищезазначеної довідки тому законних підстав про заборони такої вимоги немає. Одже і не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. та не обмежує конкуренцію дискримінації немає.
Розгорнути Згорнути
Щодо внесення змін до Тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-12-12-000007-b.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "ПРОМБУДІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:33148439
Дата подання: 19 грудня 2019 18:25
технічні та якісні характкристики-Додаток 2 до Тендерноі документаціі
Позиція 157. Додатку 2
Просте штукатурення поверхонь стін в кількості 2388 м.кв.-не виключено що це помилка.
Підтвердіть або спростуйте кількість оштукатурення по поз. 157 Додатку 2 до Тендерноі документаціі
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 грудня 2019 17:22
В орієнтовному обсягу робіт сталася технічна помилка в п. 157. Будуть внесені зміни до ТД. Дякуємо.
Щодо технічних характеристик закупівлі
Номер вимоги: UA-2019-12-12-000007-b.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ПРОМБУДІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:33148439
Дата подання: 26 січня 2020 07:16
Оскарження Рішення про відхилення пропозиції згідно Протоколу №2 від 21 01 2020р.
Підставами відхилення тендерної пропозиції ПП "Промбудінвест"(33148439) Замовником вважається не надання аналогічних договорів в повному обсязі(відсутні ДЕЯКІ Додатки та Додаткові угоди).ПП "Промбудінвест" надало аналогічні Договори в повному обсязі-ПРОСИМО Замовника вказати назву КОНКРЕТНОГО ДОКУМЕНТА,який Замовник вважає відсутнім.Другою причиною відхилення Тендерної пропозиції ПП"Промбудінвест"-відсутність в кошторисній документації затрат на проведення експертизи кошторисної документації,що протирічить чинному Законодавству України про що було надано Довідку № 212 від 16 01.2020р. з роз.ясненням(в проекті договору підписанного ПП "Промбудінвест "йдеться про відшкодування Замовником Підряднику експертизи кошторисної документації ,а не про обов.язковість включення витрат на проведення експертизи кошторисної документації в кошторисну документацію Учасника)Вважаємо що Тендерний комітет не уважно або УПЕРЕДЖЕНО розглянув Тендерну пропозицію ПП"Промбудінвест"(33148439).Тендерна пропозиція ПП "Промбудінвест Повністю відповідає кваліфікаційним критеріям ,встановленим ст.16,та умовам тендерної документації.Вимагаємо скасувати Протокол розгляду тендерних пропозиції №2 від 21 01.2020 р. та визнати ПП"Промбудінвест"Переможцем закупівлі Капітальний ремонт місць загального користування вЗЗСО №97,вул.Олени Теліги,5 м.Киїа,код ДК 021:2015(CPV)-45453000-7.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 лютого 2020 04:50
Відповідно до п.п. 3.2. Додатку №1 до тендерної документації - учасник надає документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного/их договору/ів, а саме: в повному обсязі договір/ори та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою № КБ-3 та акт/и приймання виконаних будівельних робіт за формою №
КБ-2в з підписами та печатками з обох сторін, які зазначені у довідці.
Учасник надав Договір № 15 від 27.03.2019 без Додатків № 3.4,5, що є невід'ємною частиною Договору, відповідно до Договора.Також не надано додатки до Додаткової угоди № 3 до Договору № 15 від 27.03.2019
Розгорнути Згорнути
Щодо відхилення пропозиції Учасника
Номер вимоги: UA-2019-12-12-000007-b.b5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ПРОМБУДІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:33148439
Дата подання: 12 лютого 2020 10:19
Скасування рішення про визнання переможцем ТОВ "Рітейлбуд"(35838184)(Протокол розгляду тендерних пропозицій №3 від 10.02.2020р.) Скасування рішення про відхилення ТП ПП"Промбудінвест"(33148439)(Протокол розгляду тендерних пропозицій №2 від21.01.2020р.) Провести повторний(більш уважний) розгляд ТП ПП "Промбудінвест"(33148439) на відповідність кваліфікаційним критеріям Закупівлі
Учасник ТОВ "Рітейлбуд"(35838184) надав Витяг з ЄДР від 28.12.2019р. в якому відсутня інформації про КІНЦЕВОГО БЕНЕФІЦІАРНОГО ВЛАСНИКА ТОВ "Рітейлбуд"( вимога ТД Замовника) що являється грубою помилкою на яку,при розгляді ТД Учасника Замовник не звернув увагу..Вимагаємо скасувати рішення про визнання переможцем Закупівлі Капітальний ремонт місць загального користуваггя в ЗЗСО №97,ВУЛ.Олени Теліги,5,м.Київ,кодом,CPV-45453000-7 ТОВ "Рітейлбуд"(35838184),як такий що не відповідає кваліфікаційним вимогам ТД Замовника.ТАКОЖ ПОВТОРНО вимагаємо скасувати рішення про відхилення ТП ПП"Промбудінвест".як таке що не відповідає викладеній в ньому інформації(помилково викладеній).Тендерний комітет УПЕРЕДЖЕНО розглянув наданий ПП "Промбудінвест"аналогічний Договір №15 від 27.03.2019р. АЛЕ ЗОВСІМ НЕ ЗАХОТІВ ВЗЯТИ ДО УВАГИ ІНШИЙ НАДАНИЙ АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР №15/07 ВІД 15.07.2019р.наданий ПП "Промбудінвест"в ТД до закупівлі(для підтвердження інформації про досвід виконання аналогічних договорі дастатньо копіі одного договору) про що йдеться у відповіді Замовника на попередню вимогу ПП "Промбудінвест.У ВИПАДКУ ВІДСУТНОСТІ РНАКЦІЇ ЗАМОВНИКА НА ДАННУ ВИМОГУ У ПЕРЕДБАЧЕНИЙ ТЕРМІН БУДЕМО ЗМУШЕНІ ЗВЕРНУТИСЯ ЗІ СКАРГОЮ ДО АМКУ ПРО НЕПРАВОМІРНІ ДІЇ ЗАМОВНИКА ПРИ РОЗГЛЯДІ ТП УЧАСНИКА(Аналогічні рішення АМКУ на користь Учасника вже існують-ВІДСУТНІСТЬ ВСІХ ДОДАТКІВ ДО АНАЛОГІЧНИХ ДОГОВОРІВ НЕ Є СУТТЄВОЮ ПОМИЛКОЮ ТА ПІДСТАВОЮ ДЛЯ ВІДХИЛЕННЯ ТП)
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 лютого 2020 03:15
Витяг з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців входить до переліку документів, що є у відкритих реєстрах, тому відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник не має права вимагати від Учасника надання цього документу. Відповідно до п.п. 3.2. Додатку №1 до тендерної документації - учасник надає документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного/их договору/ів, а саме: в повному обсязі договір/ори та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою № КБ-3 та акти приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в з підписами та печатками з обох сторін, які зазначені у довідці. Учасник надав Договір № 15 від 27.03.2019 без Додатків № 3.4,5, що є невід'ємною частиною Договору, відповідно до Договора.Також не надано додатки до Додаткової угоди № 3 до Договору № 15 від 27.03.2019. Вимога про довідку, яка підписана учасником або його уповноваженою посадовою особою та скріплена його печаткою (у разі наявності), складена у довільній формі, та яка містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного договору. Для підтвердження цієї інформації Учасник повинен надати документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, а саме: ЛИСТ-ВІДГУК, оформлений на ФІРМОВОМУ БЛАНКУ ЗАМОВНИКА з обов’язковим посиланням на № та дату договору (у разі наявності такого бланка), копію договору та копії актів виконаних робіт та/або актів приймання-передачі виконаних робіт (на суму виконаних зобов’язань) в повному обсязі з підписами обох сторін, що підтверджують достовірність виконання аналогічного договору, ЗАЗНАЧЕНОГО У ДОВІДЦІ. Адже, якщо в довідці зазначений договір на аналогічні роботи, то потрібно надати всі документи по цьому договору, що зазначені у вимозі.
Розгорнути Згорнути
Щодо скасування рішення про відхилення Учасника та рішення про Переможця

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 січня 2020 16:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАСЛАВ БУД" 2 146 490,20
UAH з ПДВ
1 799 995,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СТАЛКЕР-БУД" 2 256 357,60
UAH з ПДВ
1 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ПРОМБУДІНВЕСТ" 2 403 307,20
UAH з ПДВ
2 077 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Рітейлбуд" 2 526 930,91
UAH з ПДВ
2 078 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП ГОРИНЬ 2 294 463,60
UAH з ПДВ
2 134 463,60
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа підприємець Ткаченко Денис Олексійович 2 433 975,00
UAH з ПДВ
2 380 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Афінацентр" 2 554 335,14
UAH з ПДВ
2 390 950,14
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУД-ГРАНІТ" 2 955 827,60
UAH з ПДВ
2 945 827,60
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "БРАНТ" 2 953 200,00
UAH з ПДВ
2 953 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 січня 2020 15:08
Електронний підпис
03 січня 2020 12:45
Електронний підпис
27 грудня 2019 18:04
Електронний підпис
27 грудня 2019 18:03
СБУ- 5 поверх (1).rar
27 грудня 2019 17:51
Електронний підпис
27 грудня 2019 17:50
Довідка (11).zip
27 грудня 2019 17:50
Довідка юстиция.pdf
27 грудня 2019 17:50
довідка мвс.pdf
27 грудня 2019 17:50
Довідка3.pdf
27 грудня 2019 17:50
Дефектний акт.pdf
27 грудня 2019 17:50
Відомость ресурсів.pdf
27 грудня 2019 17:50
договірна ціна.pdf
27 грудня 2019 17:50
Зведений кошторис.pdf
27 грудня 2019 17:50
проект договора.pdf
27 грудня 2019 17:50
Лист-згода.pdf
27 грудня 2019 17:50
Довідка ст.17 п.9.pdf
27 грудня 2019 17:50
Довідка ст.17 п.8.pdf
27 грудня 2019 17:50
Довідка ст.17 п.6.pdf
27 грудня 2019 17:50
Довідка ст.17 п.4.pdf
27 грудня 2019 17:50
Довідка ст.17 п.3.pdf
27 грудня 2019 17:50
Довідка ст.17 п.2.pdf
27 грудня 2019 17:50
Довідка ст.17 п.10.pdf
27 грудня 2019 17:50
Довідка ст,17 п,7.pdf
27 грудня 2019 17:50
лист підтвердження.pdf
27 грудня 2019 17:50
гарантійний лист.pdf
27 грудня 2019 17:50
Відгуки.pdf
27 грудня 2019 17:50
відгук козин.pdf
27 грудня 2019 17:50
Загальні відомості.pdf
27 грудня 2019 17:50
тендерна пропозиція.pdf
27 грудня 2019 17:50
Довідка про корупцію.pdf
27 грудня 2019 17:50
Довідка по обладання.pdf
27 грудня 2019 17:50
Актна Іринінську 8.pdf
27 грудня 2019 17:50
Водоканал.rar
27 грудня 2019 17:50
СБУ- 5 поверх.rar
27 грудня 2019 17:50
СБУ секція А-2.rar
27 грудня 2019 17:50
оренда спецтехника.pdf
27 грудня 2019 17:50
оренда благодар.pdf
27 грудня 2019 17:50
статут заслав буд.rar
27 грудня 2019 17:50
ЗаславБуд.rar

Публічні документи

27 грудня 2019 16:05
пропозиція.pdf
27 грудня 2019 16:05
ОБ'ЄКТНИЙ.pdf
27 грудня 2019 16:05
розрахунки.rar
27 грудня 2019 16:05
ПВР.rar
27 грудня 2019 16:05
устаткування.pdf
27 грудня 2019 16:05
локальні кошториси.rar
27 грудня 2019 16:05
зведений.rar
27 грудня 2019 16:05
дефектний акт.rar
27 грудня 2019 16:05
договор.rar
27 грудня 2019 16:05
договірна ціна.rar
27 грудня 2019 16:05
довідки.rar

Публічні документи

16 січня 2020 09:06
Електронний підпис
15 січня 2020 21:46
Відомість ресурсів.pdf
15 січня 2020 21:46
Локальний кошторис.pdf
13 січня 2020 19:12
Електронний підпис
13 січня 2020 19:08
Довідка МВС.pdf
27 грудня 2019 13:00
Електронний підпис
27 грудня 2019 10:31
Тендерна пропозиція.pdf
27 грудня 2019 10:31
Проект договору.pdf
27 грудня 2019 10:31
ПДВ довідка.PDF.pdf
27 грудня 2019 10:30
Локальний кошторис.pdf
27 грудня 2019 05:31
Тендерна пропозиція.pdf
27 грудня 2019 05:31
Проект договору.pdf
27 грудня 2019 05:31
Локальний(2).pdf
27 грудня 2019 05:31
Локальний(1).pdf
27 грудня 2019 05:31
Довідки та Листи-12 шт.pdf
27 грудня 2019 05:31
Гарантійні листи-3 шт.pdf
27 грудня 2019 05:31
рішення, наказ.PDF.pdf
27 грудня 2019 05:31
Додаток 2 ТД.pdf
27 грудня 2019 05:31
Статут (1).PDF.pdf
27 грудня 2019 05:31
Довідки 2 шт з Банку.pdf
27 грудня 2019 05:31
КБ2 КБ3 по Деснянському.pdf
27 грудня 2019 05:31
Додатки по Святошино.pdf
27 грудня 2019 05:31
КБ2 КБ3 по Святошино.pdf
27 грудня 2019 05:31
Реквізити.pdf

Публічні документи

11 лютого 2020 14:42
3. Довідка з МВС.pdf
30 грудня 2019 18:04
Копія Ліцензії.pdf
30 грудня 2019 18:03
6.1. Лист-повідомлення.pdf
30 грудня 2019 18:03
5. Витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

30 грудня 2019 14:52
Електронний підпис
30 грудня 2019 14:51
Інші документи.pdf
30 грудня 2019 14:50
Лист-підтвердження.pdf
30 грудня 2019 14:50
Документ_ЄДР_1006147976.zip
30 грудня 2019 14:50
Статут.pdf
30 грудня 2019 14:50
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

27 грудня 2019 21:31
індефекаційний код.pdf
27 грудня 2019 21:31
Витяг.pdf
26 грудня 2019 22:44
Единого податку.pdf
26 грудня 2019 22:44
паспорт.pdf
26 грудня 2019 22:41
Форма пропозиції.pdf
26 грудня 2019 22:40
Ст 17.pdf
26 грудня 2019 22:40
Проект договору.pdf
26 грудня 2019 22:40
Листи та довідки.pdf
26 грудня 2019 22:38
Довідка з банку.pdf
26 грудня 2019 22:38
Кошториси.pdf

Публічні документи

28 грудня 2019 11:31
Електронний підпис
28 грудня 2019 10:44
20 Довідка ст 17.PDF
28 грудня 2019 10:44
19 Проект договору.PDF
28 грудня 2019 10:44
17 Пропозиція.PDF
28 грудня 2019 10:44
16.1 Витяг ЄДР завірений.PDF
28 грудня 2019 10:44
16 Витяг з ЄДР.pdf
28 грудня 2019 10:43
15 Витяг ПДВ.pdf
28 грудня 2019 10:43
13.1 Копія Статуту.pdf
28 грудня 2019 10:43
13.1 Зміна адреси.pdf
28 грудня 2019 10:43
13 Статут Афінацентр.pdf
28 грудня 2019 10:43
12 Довідка нема боргів.PDF

Публічні документи

27 грудня 2019 11:24
Електронний підпис
27 грудня 2019 11:24
Dovidka_19355637610300512210.pdf.p7s
27 грудня 2019 11:24
Dovidka_19355637610300512210.pdf
27 грудня 2019 11:24
фінансовий_звіт.pdf
27 грудня 2019 11:24
тендерна_пропозиція.pdf
27 грудня 2019 11:24
Статут.pdf
27 грудня 2019 11:24
проект_договору.pdf
27 грудня 2019 11:24
про_достовірність.pdf
27 грудня 2019 11:24
локальний_кошторис.pdf
27 грудня 2019 11:24
лист_згода_федько.pdf
27 грудня 2019 11:24
лист_згода_гоголь.pdf
27 грудня 2019 11:24
лист_відгук.pdf
27 грудня 2019 11:24
календарний_график.pdf
27 грудня 2019 11:24
договірна_ціна.pdf
27 грудня 2019 11:24
довідка_про_учасника.pdf
27 грудня 2019 11:23
довідка_працівники.pdf
27 грудня 2019 11:23
довідка_мтб.pdf
27 грудня 2019 11:23
відомість_ресурсів.pdf
27 грудня 2019 11:23
витяг_з_реєстру_пдв.pdf
27 грудня 2019 11:23
витяг_з_єдр.pdf
27 грудня 2019 11:23
31. ліцензія.pdf
27 грудня 2019 11:23
25. протокол.pdf

Публічні документи

28 грудня 2019 10:54
Статут ТОВ БК БРАНТ.PDF
28 грудня 2019 10:54
Проект договору.PDF
28 грудня 2019 10:54
Лист підтвердження.PDF
28 грудня 2019 10:54
Копія ліцензії.PDF
28 грудня 2019 10:54
Довідка з банку.PDF
28 грудня 2019 10:54
Довідка ст. 17.PDF
28 грудня 2019 10:54
Витяг з протоколу з ОП.PDF
28 грудня 2019 10:54
Витяг з єдрпоу.PDF
28 грудня 2019 10:54
Копія КБ3 324.PDF
28 грудня 2019 10:54
Копія договору 324.PDF
28 грудня 2019 10:54
Копія актів 324.PDF
28 грудня 2019 10:54
Договір 164.PDF
28 грудня 2019 10:54
Акти 164 2.PDF
28 грудня 2019 10:54
Акти 164 1.PDF
28 грудня 2019 10:54
Локальний кошторис.PDF
28 грудня 2019 10:54
Договірна ціна.PDF
28 грудня 2019 10:54
Цінова пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАСЛАВ БУД"

ТОВ "СТАЛКЕР-БУД"

ПП "ПРОМБУДІНВЕСТ"

ТОВ "Рітейлбуд"

ПП ГОРИНЬ

Фізична особа підприємець Ткаченко Денис Олексійович

ТОВ "Афінацентр"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУД-ГРАНІТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "БРАНТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАСЛАВ БУД"
#42313096
Відхилено 1 799 995,00
UAH з ПДВ
13 січня 2020 18:32
ТОВ "СТАЛКЕР-БУД"
#41950777
Відхилено 1 800 000,00
UAH з ПДВ
13 січня 2020 18:54
ПП "ПРОМБУДІНВЕСТ"
#33148439
Відхилено 2 077 998,00
UAH з ПДВ
22 січня 2020 07:51
ТОВ "Рітейлбуд"
#35838184
Переможець 2 078 000,00
UAH з ПДВ
10 лютого 2020 19:08

Документи

13 січня 2020 18:52
Електронний підпис

Документи

22 січня 2020 07:49
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 лютого 2020 19:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Рітейлбуд"
#35838184
2 078 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 березня 2020 17:51
Електронний підпис зміни до договору
11 березня 2020 17:49
дод угода до договору 182.pdf зміни до договору
11 березня 2020 17:49
Електронний підпис укладений
04 березня 2020 14:58
договір.pdf укладений
04 березня 2020 14:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення суми договору відповідно до експертного висновку кошторисної документації
Номер договору про закупівлю: 182
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML