Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 39290000-1 – Фурнітура різна (Фурнітура різна)
Очікувана вартість
20 850,00 UAH
UA-2019-12-11-004968-b 58307bb1b7e042278c88686cd8fa086a
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

osvita osvita osvita

380442530086 tender.osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39833860
Вебсайт: http://pechersk.kievcity.gov.ua/
Місцезнаходження: 01021, Україна , Київська обл., Київ, вул. Інститутська, буд. 24/7
Контактна особа: osvita osvita osvita
380442530086
tender.osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 грудня 2019 21:27
Звернення за роз’ясненнями: до 12 грудня 2019 21:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 грудня 2019 21:30
Початок аукціону: 16 грудня 2019 12:48
Очікувана вартість: 20 850,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 104,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39290000-1: Фурнітура різна


ДК 021:2015 39290000-1 – Фурнітура різна (Фурнітура різна) згідно документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40 штуки
Фурнітура різна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01021, Україна, місто Київ, Київ, вул. Дарвіна,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2019
ДК 021:2015: 39290000-1 — Фурнітура різна

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки здійснюються за рахунок коштів місцевого або державного бюджету протягом 10 днів після отримання товарів на підставі видаткової накладної відповідно до ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом 30-ти робочих днів з дати отримання «Замовником» бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок у відділенні Державного казначейства. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 грудня 2019 09:19
Дата відповіді: 12 грудня 2019 10:16
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Товар розглядається за технічними характеристиками, торгова марка не має значення. До участі в Закупівлях допускаються фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. Відповідно до норм чинного законодавства, Замовники оцінюють Пропозиції Учасників, якщо один із них є платником ПДВ, а інший не є платником податку на додану вартість, цілком однаково. Замовник не вимагає в тендерній пропозиції посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, з метою створення конкурентного середовища, ефективного та прозорого здійснення закупівель.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 грудня 2019 13:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЗАДНЄПРЯНА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА" 4 000,00
UAH з ПДВ
4 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Сухомлин Ігор Юрійович 19 400,00
UAH з ПДВ
12 148,00
UAH з ПДВ
Документи
МУСЕНКО КАТЕРИНА ВІКТОРІВНА 20 141,10
UAH з ПДВ
12 149,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Дюк Ігор Євгенович 20 641,60
UAH з ПДВ
12 150,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 грудня 2019 19:50
Цінова пропозиція.pdf
13 грудня 2019 19:50
Таблиця відповідності.pdf
13 грудня 2019 19:50
Проект Договору.pdf
13 грудня 2019 19:50
Зразок5.jpg
13 грудня 2019 19:50
Сертифікація рамок.pdf
13 грудня 2019 19:50
рахунок в агріколі.PDF
13 грудня 2019 19:50
Лист щодо поставки.pdf
13 грудня 2019 19:50
Реєстрація.pdf
13 грудня 2019 19:50
Контактні дані (нові).pdf
13 грудня 2019 19:50
Паспорт.pdf
13 грудня 2019 19:50
Ідентифікаційний код.pdf
13 грудня 2019 19:50
Довідка 4-ОПП.jpg
13 грудня 2019 19:50
Витяг.pdf
13 грудня 2019 19:50
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

13 грудня 2019 12:52
Цінова + вимоги.pdf
13 грудня 2019 12:52
ПАСПОРТ 2,3 .pdf
13 грудня 2019 12:52
ПАСПОРТ 12,13.pdf
13 грудня 2019 12:52
ИНН код.pdf
13 грудня 2019 12:52
ДОВІДКА документи.pdf
13 грудня 2019 12:52
ПАСПОРТ 1.pdf
13 грудня 2019 12:52
ПАСПОРТ 10,11 (1) (1).pdf
13 грудня 2019 12:52
Довідка СТ.17.pdf
13 грудня 2019 12:52
Довідка про досвід.pdf
13 грудня 2019 12:52
ЕКО.pdf
13 грудня 2019 12:52
Гарантія на ДОКУМЕНТИ.pdf
13 грудня 2019 12:52
Гарантія ЯКОСТІ.pdf

Публічні документи

13 грудня 2019 19:13
Довідка111.pdf
13 грудня 2019 19:13
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЗАДНЄПРЯНА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА"

ФОП Сухомлин Ігор Юрійович

МУСЕНКО КАТЕРИНА ВІКТОРІВНА

ФОП Дюк Ігор Євгенович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЗАДНЄПРЯНА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА"
#2653221303
Переможець 4 000,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2019 18:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 грудня 2019 18:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЗАДНЄПРЯНА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА"
#2653221303
4 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір Рамки 269.pdf укладений
24 грудня 2019 18:58