Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК021-2015(CPV) 55520000-1 Кейтерингові послуги (послуги з організації шкільного харчування)
Очікувана вартість
482 720,00 UAH
UA-2019-12-11-004723-b a495f2f9cc1d4ecdb0d7c28e572cc581
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бакум Надія Семенівна

+380472716662 bakumns@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Черкаська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №5 Черкаської міської ради Черкаської області
Код ЄДРПОУ: 26536040
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Різдвяна, 60
Контактна особа: Бакум Надія Семенівна
+380472716662
bakumns@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 грудня 2019 18:49
Звернення за роз’ясненнями: до 17 грудня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 грудня 2019 00:00
Початок аукціону: 27 грудня 2019 13:07
Очікувана вартість: 482 720,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 482,72 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
44020 од
Кейтерингові послуги (послуги з організації шкільного харчування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Різдвяна, 60
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 55523100-3 — Послуги з організації шкільного харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг джерело фінансування: кошти місцевого бюджету. Замовник, здійснює оплату за Послуги шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання уповноваженими представниками Замовника і Постачальника актів наданих Послуг. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 грудня 2019 18:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 грудня 2019 18:49
договір 5.doc
11 грудня 2019 18:49
тд харчування 5.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 грудня 2019 13:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Нестеренко Лариса Петрівна 482 546,00
UAH
482 546,00
UAH
Документи
ФОП Котенко Жанна Григорівна 482 720,00
UAH
482 720,00
UAH
Документи

Публічні документи

03 січня 2020 12:31
Довідка МВС
23 грудня 2019 19:50
Документи.pdf

Публічні документи

24 грудня 2019 11:30
тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Нестеренко Лариса Петрівна

ФОП Котенко Жанна Григорівна

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 січня 2020 14:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Нестеренко Лариса Петрівна
#2581801922
482 546,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 12:08
Електронний підпис укладений
28 серпня 2020 17:18
Дод угода зош 5.pdf зміни до договору
28 серпня 2020 16:34
Електронний підпис укладений
06 березня 2020 16:03
додаткова угода.pdf зміни до договору
06 березня 2020 15:46
Електронний підпис укладений
13 січня 2020 17:17
Договір укладений
13 січня 2020 17:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись кошторисними призначеннями Замовника на 2020 рік, п.1 ч.4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі», п.1.2, 3.2, 6.2.3, 11.1 договору надання послуг №1 від 13 січня 2020 року (далі - Договір) уклали цю додаткову угоду про наступне: 1. пункт 3.1 Договору викласти у наступній редакції: «Ціна Договору становить: 359798,46 триста п’ятдесят дев’ять тисяч сімсот дев’яносто вісім гривень 46 коп. без ПДВ». 2. Специфікацію послуг, наведену в додатку №1 до Договору, викладено у новій редакції в частині зменшення кількості діто-днів, а саме: учнів 1-4 класів 30000, учнів 5-11 класів 2871
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони враховуючи кошторисні призначеннями Замовника, встановлені рішенням Черкаської міської ради №2-5989 від 13.08.2020, керуючись п.1 ч.4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі», п.1.2, 3.2, 6.2.3, 11.1 договору надання послуг №1 від 13.01.2020 року (далі - Договір) уклали цю додаткову угоду про наступне: пункт 3.1 Договору викласти у наступній редакції: «Ціна Договору становить: 242829,60 грн. без ПДВ». Специфікацію послуг викласти в новій редакції в частині: учні 1-4 класів кількість діто-днів 1 9968, ціна за од. 10,82 грн., вартість 216053,76 грн., учні 5-11 класів кількість діто-днів 2184, ціна за од. 12,26 грн, вартість 26775,54 грн, загальна вартість 242829,60 грн.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 242 828,24
UAH