Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 36565276 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, Майдан Просвіти,1 |
Контактна особа: |
Боришкевич Денис Васильович 380362266863,380362695222 deny159@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
В процесі виконання підрядником договірних зобов’язань виник ряд додаткових робіт, які початково не були включені до проектно-кошторисної документації, але завершення будівництва та введення в експлуатацію об’єкту без їх виконання є неможливим, а саме:
- земляні роботи (розроблення , перевезення та ущільнення ґрунту);
- улаштування покриття із мембрани ПВХ;
- виготовлення ґратчастих конструкцій ферм з обв’язкою та їх монтаж;
- мурування внутрішніх стін з цегли керамічної;
- укладання перемичок залізобетонних;
- установлення блоків стін підвалів;
- укладання балок перекриття;
- монтаж опорних подушок;
- монтаж пiдкраново-пiдкроквяних ферм прогонів;
- монтаж покрівельного покриття з профнастилу ТП 128;
- монтаж фахверка;
- виготовлення каркасі;
- суцільне вирівнювання бетонних поверхонь стін;
- установлення анкерних болтів;
- улаштування стрічкових фундаментів бетонних;
- улаштування залізобетонних колон;
- Улаштування бетонних стін i перегородок;
- мурування зовнішніх стін з бетонних блоків;
- гідроізоляція стін, фундаментів бокова обмазувальна бітумна в 2 шари та ряд інших робіт.
Проектно-кошторисну документацію по об’єкту «Будівництво універсального спортивного залу спортивного комплексу комунального закладу «Обласна спеціалізована дитячо-юнацька школа олімпійського резерву» Рівненської обласної ради на території Шпанівської сільської ради (в районі вул.Макарова м.Рівне)» було відкориговано з врахуванням додаткових робіт. В зв’язку з тим, що в результаті коригування загальна кошторисна вартість робіт по даному об’єкту не збільшилась та зміни основних проектних рішень не відбулись та враховуючи роз’яснення Мінрегіону України від 11.10.2013 №7/15-16102 відсутня необхідність проведення експертизи проектно-кошторисної документації про що свідчить лист від 11.12.2019 №182 від Рівненської філії «ДІПРОМІСТО», який виконував коригування проектно-кошторисної документації.
Відкоригований проект є продовженням робіт з нового будівництва та становить невід’ємну частину від первісного проекту. Заміна попереднього виконавця робіт може призвести до:
– несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією змонтованих конструкцій, експлуатацією та обслуговуванням устаткування, обладнання;
– несумісності з вже розпочатим рядом розрізнених будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання та потребують завершення, а також уніфікації, стандартизації, так як всі роботи є технологічно пов’язаними;
– призведе до втрати гарантій якості на роботи і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку, що передбачені Договором генпідряду та Цивільним кодексом України, тобто призведе до втрати гарантій на велику кількість будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання, оскільки вони не будуть закінчені попереднім виконавцем робіт, що є неприпустимим;
– законодавство України передбачає реєстрацію декларації про початок виконання будівельних робіт і при зміні підрядника, внесення змін до неї. В свою чергу роботи, що є розрізненими (та які виступають продовженням вже розпочатих та виконаних робіт) і внесення змін до дозволу (у разі заміни попереднього виконавця робіт) суттєво ускладнить виконання робіт, збільшить строки їх виконання, що призведе до підвищення їх вартість, і може вплинути на якість виконаних робіт, а також може призвести до їх несумісності, порушить їх уніфікацію та стандартизацію в цілому.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 грудня 2019 18:11 |
Оскарження наміру укласти договір: | 22 грудня 2019 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Аванс на виконання робіт в розмірі до 30% від вартості річного обсягу робіт за чинним Договором. Підрядник використовує аванс для придбання товарно-матеріальних цінностей згідно пункту 1 Постанови Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2014 року № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». По закінченню тримісячного строку невикористані суми авансу повертаються Замовнику (у разі, коли строк повернення авансу припадає на кінець грудня поточного року, то невикористані протягом 3 місяців суми авансу повертаються Замовнику у триденний термін, але не пізніше 25 грудня поточного року). Ненадання авансу не може бути підставою для невиконання договірних умов. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюватиметься протягом 10-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення та фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. | Аванс | 10 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки здійснюються за фактично виконані роботи на підставі актів форми № КБ-2в та форми № КБ-3 згідно об’ємів виконаних робіт, але не більше як 95% загальної вартості за договірною ціною. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюватиметься протягом 10-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення та фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 65 |
Виконання робіт | Остаточний розрахунок проводиться після здачі об’єкта в експлуатацію. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюватиметься протягом 10-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення та фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 5 |
Тендерна документація
11 грудня 2019 18:08 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-04-23-000035 ● b1af0ad0f521436bbb1eee552d077786
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 квітня 2021 15:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
23.04.2021
№ 278
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 23.04.2021 № 278
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
10. UA-2019-12-11-004566-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-05-05 13:02:14
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Будівництво універсального спортивного залу спортивного комплексу комунального закладу «Обласна спеціалізована дитячо-юнацька школа олімпійського резерву» Рівненської обласної ради на території Шпанівської сільської ради (в районі вул.Макарова м.Рівне)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-12-11-004566-b) та відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922), постала потреба в отриманні пояснення та документів до наступних питань.
Так, відповідно до частини 1 статті 40 Закону № 922 визначено, що переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі.
Відповідно до пункту 5 частини 2 статті 40 Закону № 922 передбачено, що переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
Так, в обґрунтуванні застосування переговорної процедури закупівлі Департаментом з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації (далі - Замовник) зазначено, що «В червні 2018 року департаментом з питань будівництва та архітектури Рівненської облдержадміністрації було проведено процедуру відкритих торгів по об’єкту «Будівництво універсального спортивного залу спортивного комплексу комунального закладу «Обласна спеціалізована дитячо-юнацька школа олімпійського резерву» Рівненської обласної ради на території Шпанівської сільської ради (в районі вул.Макарова м.Рівне)». Переможцем виконання робіт по об’єкту було визначено Товариство з обмеженою відповідальністю «АРХІТЕКТУРНЕ БЮРО «ЯНКОР» та укладено з ними договір підряду № 31 від 04.06.2018 року на суму 157 000 000,00 гривень.
В процесі виконання підрядником договірних зобов’язань виник ряд додаткових робіт, які початково не були включені до проектно-кошторисної документації, але завершення будівництва та введення в експлуатацію об’єкту без їх виконання є неможливим…».
Отже, з метою документального підтвердження виду та обсягу додаткових робіт, прошу надати їх перелік відповідно до початкового проекту по даному предмету закупівлі (Зведені кошторисні розрахунки вартості об’єкта будівництва, Локальні кошториси на будівельні роботи) та перелік - відповідно до робочого проекту на додаткові роботи, який пройшов чергову експертизу (Зведені кошторисні розрахунки вартості об’єкта будівництва, Локальні кошториси на будівельні роботи), а також, копію листа від Рівненської філії «ДІПРОМІСТО» від 11.12.2019 № 182, який виконував коригування проектно-кошторисної документації.
Крім того, поясніть чи перевірялись Замовником відповідність пропозиції переможця технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам до предмета закупівлі, якщо так, то надайте підтвердження такої перевірки з наданням копій розрахунку пропозиції ТОВ «АРХІТЕКТУРНЕ БЮРО «ЯНКОР», яка подана Замовнику (договірна ціна з усіма розрахунками, які є її складовими).
Відповідно до частини 1 статті 16 Закону № 922, замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Отже, поясніть чи вимагалось Замовником подання ТОВ «АРХІТЕКТУРНЕ БЮРО «ЯНКОР» документального підтвердження інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Якщо так, то надайте документи, що підтверджують встановлення Замовником кваліфікаційних критеріїв, з наданням копії поданої пропозиції (усіх сторінок) учасника ТОВ «АРХІТЕКТУРНЕ БЮРО «ЯНКОР», якому Замовник повідомив про намір укласти договір за результатами застосування вищевказаної переговорної процедури закупівель.
Пояснення з документальним підтвердженням необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-05-11 10:11:01
Інформація на запит
На Ваш запит про надання інформації У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Будівництво універсального спортивного залу спортивного комплексу комунального закладу «Обласна спеціалізована дитячо-юнацька школа олімпійського резерву» Рівненської обласної ради на території Шпанівської сільської ради (в районі вул.Макарова м.Рівне)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-12-11-004566-b) пояснюємо наступне. У зв’язку з проведенням інспектування (ревізії) Управлінням Західного офісу Держаудитслужби у Рівненській області документи по процедурі закупівлі UA-2019-12-11-004566-b передані на перевірку. Оскільки на даний момент ревізія призупинена, в Замовника відсутня можливість надати документи вказані у Вашому запиті. Просимо звернутися повторно із запитом про надання документів після відновлення ревізії. Додаток: Лист про відновлення ревізії, лист про зупинення ревізії, акт прийому-передачі - 5 арк.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-05-17 15:03:05
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Будівництво універсального спортивного залу спортивного комплексу комунального закладу «Обласна спеціалізована дитячо-юнацька школа олімпійського резерву» Рівненської обласної ради на території Шпанівської сільської ради (в районі вул.Макарова м.Рівне)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-12-11-004566-b) та у зв’язку з ненаданням документів на попередній запит, відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922) повторно надсилаємо запит щодо отримання пояснення та документів до наступних питань.
Так, відповідно до частини 1 статті 40 Закону № 922 визначено, що переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі.
Відповідно до пункту 5 частини 2 статті 40 Закону № 922 передбачено, що переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
Так, в обґрунтуванні застосування переговорної процедури закупівлі Департаментом з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації (далі - Замовник) зазначено, що «В червні 2018 року департаментом з питань будівництва та архітектури Рівненської облдержадміністрації було проведено процедуру відкритих торгів по об’єкту «Будівництво універсального спортивного залу спортивного комплексу комунального закладу «Обласна спеціалізована дитячо-юнацька школа олімпійського резерву» Рівненської обласної ради на території Шпанівської сільської ради (в районі вул.Макарова м.Рівне)». Переможцем виконання робіт по об’єкту було визначено Товариство з обмеженою відповідальністю «АРХІТЕКТУРНЕ БЮРО «ЯНКОР» та укладено з ними договір підряду № 31 від 04.06.2018 року на суму 157 000 000,00 гривень.
В процесі виконання підрядником договірних зобов’язань виник ряд додаткових робіт, які початково не були включені до проектно-кошторисної документації, але завершення будівництва та введення в експлуатацію об’єкту без їх виконання є неможливим…».
Отже, з метою документального підтвердження виду та обсягу додаткових робіт, прошу надати їх перелік відповідно до початкового проекту по даному предмету закупівлі (Зведені кошторисні розрахунки вартості об’єкта будівництва, Локальні кошториси на будівельні роботи) та перелік - відповідно до робочого проекту на додаткові роботи, який пройшов чергову експертизу (Зведені кошторисні розрахунки вартості об’єкта будівництва, Локальні кошториси на будівельні роботи), а також, копію листа від Рівненської філії «ДІПРОМІСТО» від 11.12.2019 № 182, який виконував коригування проектно-кошторисної документації.
Крім того, поясніть чи перевірялись Замовником відповідність пропозиції переможця технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам до предмета закупівлі, якщо так, то надайте підтвердження такої перевірки з наданням копій розрахунку пропозиції ТОВ «АРХІТЕКТУРНЕ БЮРО «ЯНКОР», яка подана Замовнику (договірна ціна з усіма розрахунками, які є її складовими).
Відповідно до частини 1 статті 16 Закону № 922, замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Отже, поясніть чи вимагалось Замовником подання ТОВ «АРХІТЕКТУРНЕ БЮРО «ЯНКОР» документального підтвердження інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Якщо так, то надайте документи, що підтверджують встановлення Замовником кваліфікаційних критеріїв, з наданням копії поданої пропозиції (усіх сторінок) учасника ТОВ «АРХІТЕКТУРНЕ БЮРО «ЯНКОР», якому Замовник повідомив про намір укласти договір за результатами застосування вищевказаної переговорної процедури закупівель.
Пояснення з документальним підтвердженням необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-05-20 16:26:23
Інформація на запит
На Ваш запит про надання інформації у межах проведення моніторингу закупівлі робіт з Капітального ремонту дорожнього покриття вулиці Шкільна з транспортною розв ҆язкою на перехресті вулиць Шевченка, Шкільна та Паркова в м.Здолбунів (інформацію про закупівлю опублікованої в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro ідентифікатор закупівлі UA-2019-06-13-000745-b) пояснюємо слідуюче.
Надаємо запитувані у запити документи.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 травня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 травня 2021 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРХІТЕКТУРНЕ БЮРО "ЯНКОР" #33353494 |
Переможець |
59 105 198,40
UAH з ПДВ
|
11 грудня 2019 18:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2022 12:19
|
прок.pdf | укладений |
11 січня 2022 12:18
|
ду 6.pdf | укладений |
11 січня 2022 12:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 грудня 2021 12:35
|
прок.pdf | зміни до договору |
07 грудня 2021 12:32
|
Д.у 5 на прод макарова (тенд 2019).pdf | зміни до договору |
07 грудня 2021 12:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 червня 2020 11:17
|
Д у № 3 до Д № 121 Макарова.PDF | зміни до договору |
04 червня 2020 11:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 квітня 2020 18:24
|
Д.у. №2 до Д. №121 Макарова Рівне.PDF | зміни до договору |
06 квітня 2020 18:23
|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2019 16:04
|
Договір №121 спорткомплекс Макарова.PDF | укладений |
23 грудня 2019 16:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 06 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 121 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...) |
Номер договору про закупівлю: | 121 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку зі специфікою фінансування робіт за рахунок бюджетних коштів та згідно із п. 2.1. Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 р. № 309, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 20.03.2012 р. за № 419/20732, бюджетні зобов’язання за даним Договором приймаються в межах бюджетних асигнувань установлених кошторисами. За спеціальним фондом бюджету бюджетні фінансові зобов’язання за даним Договором приймаються виключно в межах фактичних надходжень до спеціального фонду бюджету (відкритих асигнувань, виділених коштів) та бюджетних асигнувань встановлених кошторисами, відповідно до рішення Рівненської обласної ради від 12.11.2021 року № 341 «Про внесення змін до обласного бюджету Рівненської області на 2021 рік». |
Номер договору про закупівлю: | 121 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 10 січня 2022 |
Сума оплати за договором: |
56 137 141,20
UAH (в тому числі ПДВ 9 356 190,20 UAH)
|
Причини розірвання договору: | У зв’язку з коригуванням проектної документації по об’єкту «Будівництво універсального спортивного залу спортивного комплексу комунального закладу "Обласна спеціалізована дитячо-юнацька школа олімпійського резерву" Рівненської обласної ради на території Шпанівської сільської ради (в районі вул. Макарова м. Рівне)», комплекс робіт по якому є предметом договору з урахуванням експертного звіту від 06.01.2022 № 00-1143/08-21 та для проведення нової процедури закупівлі робіт. |