Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Інтерактивна дошка)
Очікувана вартість
43 045,00 UAH
UA-2019-12-11-004277-b ● ff9a57e6c739417a939d49d3342c085f
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міський Комунальний Заклад Культури Дніпровська дитяча музична школа № 19 |
Код ЄДРПОУ: | 02215977 |
Місцезнаходження: | 49106, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, ПРОСПЕКТ ГЕРОЇВ, буд. 34 |
Контактна особа: |
Анастасия Николаевна +380973288969,+385623778770 dmuzsh19@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 грудня 2019 17:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 грудня 2019 17:59 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 грудня 2019 17:59 |
Початок аукціону: | 16 грудня 2019 12:21 |
Очікувана вартість: | 43 045,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 430,45 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Інтеркативна дошка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49106, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. Героїв 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 грудня 2019 16:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 грудня 2019 16:17 |
Вимоги до кваліфікації учасників та способи їх підтвердження (4).docx | |
11 грудня 2019 17:28 |
Додаток 2 - Тендерна пропозиція.docx | |
11 грудня 2019 17:26 |
Технічні,якісні та кількісні вимоги (2).docx | |
11 грудня 2019 17:26 |
оголошення_1.docx | |
11 грудня 2019 17:26 |
Проект Договору.doc |
12 грудня 2019 16:25 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||
12 грудня 2019 16:17 |
Вимоги до кваліфікації учасників та способи їх підтвердження (4).docx
|
||||
11 грудня 2019 17:28 |
Додаток 2 - Тендерна пропозиція.docx
|
||||
11 грудня 2019 17:26 |
Технічні,якісні та кількісні вимоги (2).docx
|
||||
11 грудня 2019 17:26 |
оголошення_1.docx
|
||||
11 грудня 2019 17:26 |
Проект Договору.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 грудня 2019 09:13
Дата відповіді: 12 грудня 2019 12:06
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: До участі у торгах ФОП допускаємо.При цьому, незалежно від того є хтось з учасників закупівлі платником ПДВ чи ні, оцінка їх пропозицій здійснюється на однакових підставах.В оголошенні зазначено,Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати або бути ліпшими за показники, наведені у таблиці (або еквівалент).При підготовці тендерної пропозиції учасники повинні чітко зазначати найменування товару (тип, марка і т.і.), що пропонується для постачання.
ПРО ДОВІДКУ З МВС
Дата подання: 12 грудня 2019 14:49
Частиною третьою ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що ПЕРЕМОЖЕЦЬ торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб – порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених, частиною першою та другою ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», тобто зокрема, що фізична особа, яка є учасником, не була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку: службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. Разом з тим, враховуючи інформацію Департаменту інформаційних технологій Міністерства внутрішніх справ України, зазначену у листі від 31.07.2017 № 16/1-2002, МВС України запроваджено можливість отримання відомостей стосовно наявності судимості в осіб – учасників процедур закупівлі та/або службової (посадової) особи учасника за запитом фізичної особи в електронній формі за умови її ідентифікації з використанням електронного цифрового підпису через офіційний сайт МВС. Термін видачі цієї довідки 30 днів.
Офіційно у довідки про несудимість терміну дії немає. На документі вказується тільки дата, станом на яку, зазначається, що власник документа не притягувався до кримінальної відповідальності. Ніяких згадок про те, що довідка буде недійсна через деякій час, немає. Як правило, більшість українських організацій встановлюють свої внутрішні критерії до документів. І для довідки про несудимість в Україні, найчастіше, термін дії встановлюється рівним 30-60 календарним дням.
Враховуючи вище вказане:
1. Замовник НЕ МАЄ права вимагати надання довідки, виданої МВС України з інформацією про те, що фізична особа або службова (посадова) особа переможця, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, у складі тендерної документації.
2. Замовник НЕ МАЄ ПРАВА вимагати, щоб вказана довідка була видана не раніше дати оприлюднення оголошення (тобто не раніше 11.12. 2019 року), адже видається вона протягом 30 днів з моменту надходження заявки в органи МВС.
Як підсумок зазначеному вище, вимагаємо скасувати вимогу "Оригінал або нотаріально завірена копія документа, виданого МВС України з інформацією про те, що фізична особа або службова (посадова) особа переможця, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.Довідка має бути видана не раніше дати оприлюднення оголошення."
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-12-11-004277-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП СИРОТА ЮЛІЯ АНДРІЇВНА, Код ЄДРПОУ:3181010709
Дата подання: 18 грудня 2019 09:33
Не правова оцінка
Звертаємо Увагу Замовника на причини за якими було відхилено Учасника який запропонував найменшу ціну: Представником виробника вказано що гарантійні зобов’язання передаються учаснику, а термін гарантії вказаний в документі «Гарантійний Лист». Згідно технічних характеристик запропонований товар є еквівалентом і один з двох товарів, а саме проектор короткофокусний, є саме тим який Вимагався в закупівлі Замовником.
Шановний Замовнику, нагудуємо, що електронна система закупівель ProZorro покликана заощадити бюджетні кошти. Кошти, за які здійснюється закупівля, акумулюються за рахунок податків та зборів членів територіальних громад і ввірені посадовим особам органів місцевого самоврядування та їх структурним підрозділам. Натомість, Ви, як розпорядник бюджетних коштів, дозволяєте їх витрачати без будь-якої економії, адже пропозиція першого учасника була економічно вигідніша на 12000,00 грн.
Така поведінка викликає сумніви щодо незаангажованості Замовника та щодо змови з одним із учасників. Тендерна закупівля є повторною. В минулому тендері також, на нашу думку, спостерігалось лобіювання інтересів, а саме спроба обрати учасника, який запропонував найбільшу ціну. В повторному ж тендері Замовник вже чітко прописав торгові марки товарів з поміткою «або еквівалент» який був запропонований учасником з найменш економічно вигідною ціновою пропозицією для Замовника, хоча були еквіваленти не гірші, а в деяких випадках може і кращі ніж даний товар. Та чомусь еквіваленти Замовником відкидаються, хоча пропозиції більш економічно вигідні для бюджету. Така поведінка Замовника є дискримінаційною, що суперечить ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
На нашу думку, вибір замовника ґрунтується на якійсь «особистій симпатії» до одного з учасників торгів, який в даній тендерній закупівлі запропонував найбільшу ціну. Наші висновки базуються на спостереженні за минулими тендерними закупівлями оприлюдненими Замовником. Було помічено, що замовник неодноразово обирав переможцем торгів Учасника якого намагається і зараз обрати не дивлячись на значно завищену ціну та недоліки в документах.
Розгорнути
Згорнути
Шановний Замовнику, нагудуємо, що електронна система закупівель ProZorro покликана заощадити бюджетні кошти. Кошти, за які здійснюється закупівля, акумулюються за рахунок податків та зборів членів територіальних громад і ввірені посадовим особам органів місцевого самоврядування та їх структурним підрозділам. Натомість, Ви, як розпорядник бюджетних коштів, дозволяєте їх витрачати без будь-якої економії, адже пропозиція першого учасника була економічно вигідніша на 12000,00 грн.
Така поведінка викликає сумніви щодо незаангажованості Замовника та щодо змови з одним із учасників. Тендерна закупівля є повторною. В минулому тендері також, на нашу думку, спостерігалось лобіювання інтересів, а саме спроба обрати учасника, який запропонував найбільшу ціну. В повторному ж тендері Замовник вже чітко прописав торгові марки товарів з поміткою «або еквівалент» який був запропонований учасником з найменш економічно вигідною ціновою пропозицією для Замовника, хоча були еквіваленти не гірші, а в деяких випадках може і кращі ніж даний товар. Та чомусь еквіваленти Замовником відкидаються, хоча пропозиції більш економічно вигідні для бюджету. Така поведінка Замовника є дискримінаційною, що суперечить ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
На нашу думку, вибір замовника ґрунтується на якійсь «особистій симпатії» до одного з учасників торгів, який в даній тендерній закупівлі запропонував найбільшу ціну. Наші висновки базуються на спостереженні за минулими тендерними закупівлями оприлюдненими Замовником. Було помічено, що замовник неодноразово обирав переможцем торгів Учасника якого намагається і зараз обрати не дивлячись на значно завищену ціну та недоліки в документах.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 грудня 2019 13:07
Відхилено відповідно до законодавства
Номер вимоги: UA-2019-12-11-004277-b.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП СИРОТА ЮЛІЯ АНДРІЇВНА, Код ЄДРПОУ:3181010709
Дата подання: 18 грудня 2019 09:33
Дискваліфікувати Учасника!
Просимо звернути увагу, що на вимогу замовника про надання інформаційної довідки (п. 1.1. Інформаційна довідка, складена у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного договору за період 2015-2018 рр. з аналогічним предметом закупівлі, що зазначений в даній тендерній документації) учасник ТОВ "ГАБІ ЛАЙТ" не надав такої довідки.
Також учасник прикріпив копію договору який був заключений з фізичною особою підприємцем. ЄДРПОУ ФОП не вказано, печатка змазана, підстава на якій діє ФОП, з яким заключено договір не зазначена в договорі. Ці факти унеможливлюють перевірку виконаних умов по договору так як дану фізичну особу підприємця неможливо ідентифікувати в силу відсутності ідентифікаційних та реєстраційних даних. Також просимо звернути увагу, що вп.12 даного договору (реквізити сторін), учасник який запропонував найбільшу ціну в договорі вказує ЄДРПОУ зовсім іншої юридичної особи як свої. Ці данні можна перевірити у відкритих джерелах. Складається враження, що цей договір було складено «на коліні» чи зовсім сфабриковано. Всі ці факти говорять про те, що даний договір потрібно вважати як нікчемний (недійсний).
З огляду на вище перелічені причини, вимагаємо дискваліфікувати учасника ТОВ "ГАБІ ЛАЙТ". В іншому випадку ми маємо намір звернутися до відповідного органу для детальної перевірки дій Замовника.
Розгорнути
Згорнути
Також учасник прикріпив копію договору який був заключений з фізичною особою підприємцем. ЄДРПОУ ФОП не вказано, печатка змазана, підстава на якій діє ФОП, з яким заключено договір не зазначена в договорі. Ці факти унеможливлюють перевірку виконаних умов по договору так як дану фізичну особу підприємця неможливо ідентифікувати в силу відсутності ідентифікаційних та реєстраційних даних. Також просимо звернути увагу, що вп.12 даного договору (реквізити сторін), учасник який запропонував найбільшу ціну в договорі вказує ЄДРПОУ зовсім іншої юридичної особи як свої. Ці данні можна перевірити у відкритих джерелах. Складається враження, що цей договір було складено «на коліні» чи зовсім сфабриковано. Всі ці факти говорять про те, що даний договір потрібно вважати як нікчемний (недійсний).
З огляду на вище перелічені причини, вимагаємо дискваліфікувати учасника ТОВ "ГАБІ ЛАЙТ". В іншому випадку ми маємо намір звернутися до відповідного органу для детальної перевірки дій Замовника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 грудня 2019 13:07
Відхилено відповідно до законодавства
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП СИРОТА ЮЛІЯ АНДРІЇВНА #3181010709 |
Відхилено |
30 840,00
UAH
|
17 грудня 2019 13:10
|
ТОВ "ГАБІ ЛАЙТ" #43123824 |
Переможець |
42 845,00
UAH
|
17 грудня 2019 13:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
договор.PDF | укладений |
27 грудня 2019 17:41
|