Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
- ДК 021:2015 код 39110000-6 «Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них» («громадський проект № 529» комплект диванів для закладу загальної середньої освіти № 274 за адресою: Харківське шосе, 168-К Дарницького району м. Києва)
Очікувана вартість
23 994,00 UAH
UA-2019-12-11-004181-b 4555d0a1816e4fd2a838d95062653abb
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тройко Любов Миколаївна

380445628766 tender-uo@ukr.net

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 11 грудня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37448113
Вебсайт: http://druo.inet.ua/
Місцезнаходження: 02091, Україна , Київська обл., Київ, вул. Харківське шосе, 168-к
Контактна особа: Тройко Любов Миколаївна
380445628766
tender-uo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 комплект
ДК 021:2015 код 39110000-6 «Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них» («громадський проект № 529» комплект диванів для закладу загальної середньої освіти № 274 за адресою: Харківське шосе, 168-К Дарницького району м. Києва)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, місто Київ, Київ, Харківське шосе, 168-К
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Документація

Тендерна документація

11 грудня 2019 17:16
Електронний цифровий підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Мурал"
#41860013
Переможець 23 994,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2019 17:20

Документи

11 грудня 2019 17:19
sign.p7s

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
11 грудня 2019 17:22
Договір № 1375.pdf укладений
11 грудня 2019 17:21
sign.p7s укладений
19 грудня 2019 13:05
ДУ № 1 до Договору № 1375.pdf укладений
19 грудня 2019 13:04

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 23 994,00
UAH (в тому числі ПДВ 3 999,00 UAH)
Причини розірвання договору: Припинити дію договору № 1375 від 11.12.19 року відповідні зобов’язання на суму 23 994,00 грн в т.ч. ПДВ –3999,00 грн. Спеціальний фонд: КПКВ 4111020 –23 994,00 грн. у зв’язку з тим, що Управління державної казначейської служби України у Дарницькому районі м.Киева, повідомило листом № 02-05/154 від 12.12.2019р., що договір укладено з порушенням пункту 21 ст.116 Бюджетного кодексу України, та п.10, п.п. 10.2. Порядку казначейського обслуговування місцевих бюджетів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 23.08.2012 року №938 (із змінами та доповненнями), щодо не відповідності бюджетних зобов’язань кодами економічної класифікації видатків та паспорту бюджетних програм, а також у п.3.1 Договору сума за спеціальним фондом, не відповідає сумі договору.

Актуальні тендери

До пошуку