Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тверде паливо для закладів освіти, підпорядкованих управлінню освіти, молоді та спорту Дубровицької райдержадміністрації.
Очікувана вартість
1 048 000,00 UAH
UA-2019-12-11-003721-b b9eff92e825f46f798eb5f803f2505f0
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віра Олександрівна Коблик

+380977038894
+380992341449
osvita_dubr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ДУБРОВИЦЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 02145837
Місцезнаходження: 34100, Україна , Рівненська обл., Дубровиця, вул. Поштова, буд. 11
Контактна особа: Віра Олександрівна Коблик
+380977038894,+380992341449
osvita_dubr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 грудня 2019 16:28
Звернення за роз’ясненнями: до 16 грудня 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 грудня 2019 19:00
Очікувана вартість: 1 048 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Тендерна документація

11 грудня 2019 16:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 грудня 2019 16:28
Оголошення про проведення ВТ.docx
11 грудня 2019 16:28
Протокол застосування ВТ.docx
11 грудня 2019 16:28
річний план.docx
11 грудня 2019 16:28
тендерна документація.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-13-000015 ● da128b7e2c504784b0459ccce07eb5f1
  • Статус: вирішено ● Дата: 08 січня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 грудня 2019 16:30
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

13.12.2019 № 82

м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.

Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 13.12.2019 № 82.

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2019-12-11-003721-b 11.12.2019 " Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненній в електронній системі закупівель"


В.о.начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Людмила НИКИТЮК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Керуючись ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет управління освіти, молоді та спорту Дубровицької РДА відмінив торги для закупівлі товару згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 09310000–5 – «Тверде паливо» (Тверде паливо для закладів освіти, підпорядкованих управлінню освіти, молоді та спорту Дубровицької райдержадміністрації) (ідентифікатор закупівлі: UA-2019-12-11-003721-b).

2019-12-17 12:25:01


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 01 січня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Закупівля по вищевказаному предмету закупівлі проведена не у відповідності до вимог частини першої статті 4 Закону, в частині не відображення вищезазначеної процедури закупівлі у формі річного плану закупівель на 2020 рік.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Закупівля по вищевказаному предмету закупівлі проведена не у відповідності до вимог частини першої статті 4 Закону, в частині не відображення вищезазначеної процедури закупівлі у формі річного плану закупівель на 2020 рік.) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Торги відмінено

2020-01-08 14:11:15

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Тверде паливо для закладів освіти, підпорядкованих управлінню освіти, молоді та спорту Дубровицької райдержадміністрації. Торф (брикети та напівбрикети торф’яні)
Статус: Скасований
Очікувана вартість: 868 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 868,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 27 грудня 2019 12:04
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

620 т
Торф (брикети та напівбрикети торф’яні)
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 16 грудня 2019 13:42
Коментар щодо відміни: неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, ч. 1 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі"
Документи:
16 грудня 2019 13:42
Електронний підпис
16 грудня 2019 13:42
Протокол відміни торгів.docx