Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ДУБРОВИЦЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 02145837 |
Місцезнаходження: | 34100, Україна , Рівненська обл., Дубровиця, вул. Поштова, буд. 11 |
Контактна особа: |
Віра Олександрівна Коблик +380977038894,+380992341449 osvita_dubr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 грудня 2019 16:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 грудня 2019 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 грудня 2019 19:00 |
Очікувана вартість: | 1 048 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Тендерна документація
11 грудня 2019 16:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 грудня 2019 16:28 |
Оголошення про проведення ВТ.docx | |
11 грудня 2019 16:28 |
Протокол застосування ВТ.docx | |
11 грудня 2019 16:28 |
річний план.docx | |
11 грудня 2019 16:28 |
тендерна документація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-12-13-000015 ● da128b7e2c504784b0459ccce07eb5f1
- Статус: вирішено ● Дата: 08 січня 2020
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 грудня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 грудня 2019 16:30 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
13.12.2019 № 82
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 13.12.2019 № 82.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2019-12-11-003721-b 11.12.2019 " Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненній в електронній системі закупівель"
В.о.начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Людмила НИКИТЮК
Надання інформації про усунення порушення замовником
Керуючись ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет управління освіти, молоді та спорту Дубровицької РДА відмінив торги для закупівлі товару згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 09310000–5 – «Тверде паливо» (Тверде паливо для закладів освіти, підпорядкованих управлінню освіти, молоді та спорту Дубровицької райдержадміністрації) (ідентифікатор закупівлі: UA-2019-12-11-003721-b).
2019-12-17 12:25:01
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 грудня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 січня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Закупівля по вищевказаному предмету закупівлі проведена не у відповідності до вимог частини першої статті 4 Закону, в частині не відображення вищезазначеної процедури закупівлі у формі річного плану закупівель на 2020 рік.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Закупівля по вищевказаному предмету закупівлі проведена не у відповідності до вимог частини першої статті 4 Закону, в частині не відображення вищезазначеної процедури закупівлі у формі річного плану закупівель на 2020 рік.) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Торги відмінено
2020-01-08 14:11:15
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Тверде паливо для закладів освіти, підпорядкованих управлінню освіти, молоді та спорту Дубровицької райдержадміністрації. Торф (брикети та напівбрикети торф’яні) |
Статус: | Скасований |
Очікувана вартість: | 868 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 868,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 грудня 2019 16:28 |
тендерна документація.docx |
Інформація про відміну
Дата відміни: | 16 грудня 2019 13:42 |
Коментар щодо відміни: | неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, ч. 1 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі" |
16 грудня 2019 13:42
|
Електронний підпис |
16 грудня 2019 13:42
|
Протокол відміни торгів.docx |