Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютери, ноутбуки, БФП
Очікувана вартість
570 000,00 UAH
UA-2019-12-11-003446-b f49cd5e6198047f4acca5de304eb0fe7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сербан Павло Васильович

+380326542261 zolcrl@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Золочівська центральна районна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 01996272
Місцезнаходження: 80700, Україна , Львівська обл., Золочів, Академіка Павлова 48
Контактна особа: Сербан Павло Васильович
+380326542261
zolcrl@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 грудня 2019 16:04
Звернення за роз’ясненнями: до 16 грудня 2019 16:09
Оскарження умов закупівлі: до 22 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 грудня 2019 16:09
Початок аукціону: 27 грудня 2019 14:36
Очікувана вартість: 570 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 850,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 од
Комп'ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80700, Україна, Львівська область, м. Золочів, вул. Ак. Павлова, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 січня 2020  —  31 січня 2020
ДК 021:2015: 30236000-2 — Комп’ютерне обладнання різне
14 од
Ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80700, Україна, Львівська область, м. Золочів, вул. Ак. Павлова, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 січня 2020  —  31 січня 2020
ДК 021:2015: 30236000-2 — Комп’ютерне обладнання різне
25 од
БФП
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80700, Україна, Львівська область, м. Золочів, вул. Ак. Павлова, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 січня 2020  —  31 січня 2020
ДК 021:2015: 30236000-2 — Комп’ютерне обладнання різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 грудня 2019 15:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 грудня 2019 15:09
Додаток _ 4 оновлений.docx
16 грудня 2019 09:00
Додаток _ 4 оновлений.docx
11 грудня 2019 16:05
Додаток _ 5 Проект договору(оновлено).docx
11 грудня 2019 16:05
ТД_ПК 2.doc
16 грудня 2019 15:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 грудня 2019 09:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 грудня 2019 16:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 грудня 2019 15:09
Додаток _ 4 оновлений.docx
16 грудня 2019 09:00
Додаток _ 4 оновлений.docx
11 грудня 2019 16:05
Додаток _ 5 Проект договору(оновлено).docx
11 грудня 2019 16:05
ТД_ПК 2.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 грудня 2019 09:05
Дата відповіді: 12 грудня 2019 17:13
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1)Щодо 1 питання. Згідно умов тендерної документації передбачено, що в місцях де технічна специфікація містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати вираз "або еквівалент".
2) Відносно 2 питання. В додатку 4 до тендерної документації (Технічне завдання) передбачено, що Учасник повинен зазначити конкретні технічні характеристики та марки запропонованого в тендерній закупівлі товару.
3) Щодо 3 питання. Згідно умов тендерної документації Учасником закупівлі можуть бути як платники ПДВ так і не платники ПДВ. Оцінка пропозицій Учасників неплатників ПДВ та платників ПДВ розглядаються як остаточні. Згідно додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен зазначити ціну за одиницю товару та загальну вартість пропозиції з ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або без ПДВ (якщо Учасник не є платником ПДВ). Вартість пропозиції Учасника який є платником ПДВ та Учасника який не є платником ПДВ оцінюється на рівних умовах.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-11-003446-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛІВЕЛ", Код ЄДРПОУ:39244054
Дата подання: 12 грудня 2019 12:05
Вимога видалити посилання на Модель картриджа (Canon 725 (3484B002)) до Багатофункціонального пристрою
Шановний тендерний комітет, відповідно до частини першої статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) звертаємо Вашу увагу про внесення змін та усунення дискримінаційних умов, які містяться у тендерній документації. Тендерна документація замовника містить вимогу, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, що суперечить частині четвертій статті 22 Закону. Дискримінаційні умови встановлені замовником у Додатку №4, який є складовою частиною тендерної документації, та полягають у наступному: відсутність на ринку України двох або більше товарів згідно цього Додатку (відсутні еквівалентні моделі БФП від інших виробників техніки з підтримкою - картриджа Canon 725 (3484B002)). Вважаємо, що виклавши тендерну документацію у існуючій редакції, Замовник мав на меті послабити конкуренцію серед потенційних учасників процедури закупівлі, заклав вказані дискримінаційні умови за попередньою домовленістю з конкретними учасниками, що містить ознаки корупційних проявів та зловживань. Зважаючи на вищевикладене, просимо замовника внести зміни до тендерної документації та усунути дискримінаційні умови для проведення закупівлі з дотриманням вимог статті 3 Закону. Просимо видалити строку - "Canon 725 (3484B002)" - з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 грудня 2019 13:16
Тендерним комітетом КНП "Золочівська центральна районна лікарня" було вирішено задовільнити вимогу та видалити строку- "Canon 725 (3484B002)" - з тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-12-11-003446-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛІВЕЛ", Код ЄДРПОУ:39244054
Дата подання: 16 грудня 2019 10:16
Додаткова Вимога видалити посилання на Модель картриджа (Canon 725 (3484B002)) до Багатофункціонального пристрою
Шановний тендерний комітет, відповідно до частини першої статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) звертаємо Вашу увагу про внесення змін та усунення дискримінаційних умов, які містяться у тендерній документації. Тендерна документація замовника містить вимогу, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, що суперечить частині четвертій статті 22 Закону. Дискримінаційні умови встановлені замовником у Додатку №4, який є складовою частиною тендерної документації, та полягають у наступному: відсутність на ринку України двох або більше товарів згідно цього Додатку (відсутні еквівалентні моделі БФП від інших виробників техніки з підтримкою - картриджа Canon 725 (3484B002)). Вважаємо, що виклавши тендерну документацію у існуючій редакції, Замовник мав на меті послабити конкуренцію серед потенційних учасників процедури закупівлі, заклав вказані дискримінаційні умови за попередньою домовленістю з конкретними учасниками, що містить ознаки корупційних проявів та зловживань. Зважаючи на вищевикладене, просимо замовника внести зміни до тендерної документації та усунути дискримінаційні умови для проведення закупівлі з дотриманням вимог статті 3 Закону. Просимо видалити строку - "сумісний з картриджами Canon 725 (3484B002)" - з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 грудня 2019 15:08
Тендерним комітетом КНП "Золочівська ЦРЛ" було прийнято рішення задовільнити вимогу ти видалити строку – “сумісний з картриджами Canon 725 (3484B002)”- з тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-12-11-003446-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП ДОМАРЕЦЬКА ІРИНА МИХАЙЛІВНА, Код ЄДРПОУ:2872312666
Дата подання: 10 січня 2020 23:47
Виконати Тендерним комітетом задекларовані власні зобов’язання
Тендерним комітетом не опрацьована до розгляду довідка про дотримання заходів із захисту довкілля відповідно до Додатку 1 пункту 1 підпункту 3 та ряд інших документів. Щодо наявного документального підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів серед інших подано Договір залученого працівника підписаний 03.09.2018 і до якого відсутній лист-відгук, також подано Договори Учасника з відповідними листами відгуками датованими після дати Запису в ЄДР (27.11.2019р.)
Замовник інформує про не надання копії листа авторизації (для друкуючої техніки) виробником товару відповідно до Додатку 4 "Технічні, якісні та кількісні" характеристики предмету закупівлі оскільки інформативна зноска "****Копія листа авторизації (для друкуючої техніки)... Лист-авторизація від виробника або представництва в Україні повинен бути повністю актуальним/оновленим для ЦЬОГО тендеру або виданим для безпосередньої участі в ЦЬОМУ тендері", яка з'являється в даному Додатку 4 за менш, як годину часу до закінчення періоду уточнень в привуальованій формі може містити за своїм змістом отримання третьою особою (представником виробника друкуючої техніки) інформації про кількість Учасників та їх можливу участь у Тендері, що суперечить принципам системи публічних закупівель Прозоро в частині розкриття Учасників та їх пропозицій після Аукціону. Оскільки дана інформаційна зноска у Додатку 4 не може трактуватись, як обов’язкова кваліфікаційна вимога серед зазначених у ТД у Розділі 3, вимагаємо
Виконати Тендерним комітетом власні зобов’язання задекларовані у Тендерній Документації Розділ 5. п.1. (Критерієм оцінки є лише ціна тендерної пропозиції, питома вага критерію ціна – 100 %.)
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 січня 2020 09:49
Тендерний комітет доводе до Вашого відома,що Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам зазначеним у Додатку 4 Тендерної документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям відповідно до п.5 ст 28.В розділі 5 п.1 тендерної документації прописана оцінка тендерних пропозицій, що проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки шляхом застосування електронного аукціону.
Тендерним комітетом розглядались документи, що були завантажені в систему PROZORRO до закінчення строку подання тендерних пропозицій згідно з п.5 ст 25 ЗУ "Про публічні закупівлі" (Учасник має право внести зміни або відкликати свою тендерну пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються в разі, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання тендерних пропозицій.) Відповідно, додатково завантажені документи 30.12.2019р. не мають юридичної сили ,(додано скріншот ), та не підлягають розгляду.
Період уточнень по даній закупівлі закінчувався 16.12.2019р. об 16.09, Вимога(скарга) була оприлюднена 16.12.2019р. об 10.16. Тендерним комітетом 16.12.2019р. об 15.09 було надано відповідь на Вимогу(скаргу), щодо внесення змін до Додатку 4 Тендерної документації, порушень термінів розміщення документації тендерним комітетом не здійснено ( п. 2 ст 23 ЗУ "Про публічні закупівлі").

Документи

13 грудня 2019 13:15
Протокол

Документи

16 грудня 2019 15:08
Протокол

Документи

14 січня 2020 09:49
1111.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 грудня 2019 15:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ДОМАРЕЦЬКА ІРИНА МИХАЙЛІВНА 555 777,00
UAH з ПДВ
555 777,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Мерцало Святослав Михайлович 569 810,00
UAH з ПДВ
569 810,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОТОВИЧ ГАЛИНА АНДРІЇВНА 569 990,00
UAH з ПДВ
569 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 грудня 2019 23:11
ДосвідДилер.PDF
30 грудня 2019 23:11
Довкілля.pdf
27 грудня 2019 17:02
Довідка договір.pdf
27 грудня 2019 17:01
Відгук.pdf
27 грудня 2019 15:49
Рахунок.pdf
27 грудня 2019 15:47
Витяг ДПІ.pdf
27 грудня 2019 15:46
Виписка з ЄДР.pdf
26 грудня 2019 15:44
Електронний підпис
26 грудня 2019 15:40
Електронний підпис
26 грудня 2019 15:37
Цінова пропозиція.pdf
26 грудня 2019 15:37
Довідки.pdf
26 грудня 2019 15:37
Проект договору.pdf
26 грудня 2019 15:37
Паспортні дані.pdf

Публічні документи

08 січня 2020 13:36
Електронний підпис
08 січня 2020 13:36
Електронний підпис
08 січня 2020 13:35
Електронний підпис
08 січня 2020 13:34
документи переможця.rar
08 січня 2020 13:01
Довідка_19358621350430514406.pdf
08 січня 2020 13:01
Довідка дпс.pdf
26 грудня 2019 12:16
Електронний підпис
26 грудня 2019 12:16
Електронний підпис
26 грудня 2019 12:14
Електронний підпис
26 грудня 2019 12:14
Електронний підпис
26 грудня 2019 12:14
Електронний підпис
26 грудня 2019 12:13
документи.rar

Публічні документи

24 грудня 2019 20:35
пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ДОМАРЕЦЬКА ІРИНА МИХАЙЛІВНА

ФОП Мерцало Святослав Михайлович

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОТОВИЧ ГАЛИНА АНДРІЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ДОМАРЕЦЬКА ІРИНА МИХАЙЛІВНА
#2872312666
Відхилено 555 777,00
UAH з ПДВ
31 грудня 2019 14:36
ФОП Мерцало Святослав Михайлович
#2884417791
Переможець 569 810,00
UAH з ПДВ
03 січня 2020 15:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 січня 2020 15:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Мерцало Святослав Михайлович
#2884417791
569 810,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 12:22
Електронний підпис укладений
17 січня 2020 16:10
Договір укладений
17 січня 2020 15:53

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 569 810,00
UAH (в тому числі ПДВ 94 968,00 UAH)