Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Системні блоки (неттопи) на базі процесора Intel.
Очікувана вартість
13 500,00 UAH
UA-2019-12-11-003358-b dbe85c34f4ba4022965a4f26a7f59379
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Виталий Дерев'янченко

+380990137606 office.krasn@sm.treasury.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління Державної казначейської служби України у Краснопільському районі Сумської області
Код ЄДРПОУ: 37938125
Місцезнаходження: 42400, Україна , Сумська обл., смт. Краснопілля, вул. Мезенівська, 13а
Контактна особа: Виталий Дерев'янченко
+380990137606
office.krasn@sm.treasury.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 грудня 2019 15:56
Звернення за роз’ясненнями: до 13 грудня 2019 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 грудня 2019 14:00
Початок аукціону: 17 грудня 2019 13:30
Очікувана вартість: 13 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 135,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штука
Системні блоки (неттопи) на базі процесора Intel.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42400, Україна, Сумська область, Краснопілля, Мезенівська, 13а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару згідно умов проекту Договору Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 грудня 2019 16:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 грудня 2019 16:03
Оголошення закупівлі.doc
11 грудня 2019 15:57
Додаток 2 Проект договору.doc
11 грудня 2019 15:56
Додаток 1 Цінова пропозиція.doc
11 грудня 2019 16:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 грудня 2019 15:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 грудня 2019 16:03
Оголошення закупівлі.doc
11 грудня 2019 15:56
Оголошення закупівлі.doc
11 грудня 2019 15:57
Додаток 2 Проект договору.doc
11 грудня 2019 15:56
Додаток 1 Цінова пропозиція.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 грудня 2019 09:04
Дата відповіді: 13 грудня 2019 11:10
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? -Ми зобов'язуємо всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? - Так, допускаємо, але оцінювати пропозицію ФОП - неплатника ПДВ: розглядатимемо як остаточну.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 грудня 2019 13:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" 12 788,00
UAH з ПДВ
11 819,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 13 500,00
UAH з ПДВ
11 820,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 грудня 2019 14:06
Висновок СЕС ПК 2018.pdf
17 грудня 2019 14:06
Висновок СЕС ТУ.pdf
17 грудня 2019 14:06
ТУ_титул.jpg
17 грудня 2019 14:06
Сертифікат ISO 9001_2015.pdf
17 грудня 2019 14:06
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
16 грудня 2019 13:37
Уставні_завірені.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"
#42792039
Переможець 11 819,00
UAH з ПДВ
18 грудня 2019 12:03

Документи

18 грудня 2019 12:03
Електронний підпис
18 грудня 2019 12:01
Рішення переможець.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 грудня 2019 12:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"
#42792039
11 819,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 грудня 2019 12:03
Електронний підпис
18 грудня 2019 12:01
Рішення переможець.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 16:56
Рішення про скасування.doc укладений
23 грудня 2019 16:47
Електронний підпис укладений
21 грудня 2019 16:15
Договор.pdf укладений
21 грудня 2019 16:13

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: порушено норму Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку в державному секторі 121 «Основні засоби», затверджене наказом Мінфіну від 12.10.2010 р. №1202, а саме відповідно до п.п. 3.2.3 п. 3.2 розд. II НП(С)БО 121 вартість одиниці товару за результатами аукціону складає 5909,50 грн., що не відповідає КЕКВ 3110 проведеної закупівлі.