Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КИЇВСЬКА МІСЬКА ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНА ЛІКАРНЯ № 3 |
Код ЄДРПОУ: | 02125838 |
Місцезнаходження: | 08631, Україна , Київська обл., Васильківський район, селище міського типу Глеваха, ВУЛИЦЯ ПАВЛОВА, будинок 7 |
Контактна особа: |
Вітер Ірина Вікторівна +380938772969 kmpnl3@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 грудня 2019 15:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 грудня 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 грудня 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 27 грудня 2019 13:47 |
Очікувана вартість: | 3 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 30000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Охоронні послуги (послуги з фізичної охорони) | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 грудня 2019 15:37 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 грудня 2019 15:35 |
ТД.docx | |
11 грудня 2019 15:35 |
Додаток 7 ( інше).pdf | |
11 грудня 2019 15:35 |
Додаток 6 ( Проект договору).pdf | |
11 грудня 2019 15:35 |
Додаток 5 ( інше).pdf | |
11 грудня 2019 15:35 |
Додаток 4 ( інше).pdf | |
11 грудня 2019 15:35 |
Додаток 3 ( Технічне завдання ).pdf | |
11 грудня 2019 15:35 |
Додаток 2 (Кваліфікаційні критерії).pdf | |
11 грудня 2019 15:35 |
Додаток 1 ( Тендерна пропозиція).pdf | |
11 грудня 2019 15:35 |
ТД ( Охорона ).pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-12-12-000001 ● 5c121152c0574749a1d3f5b0812ffc9e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 грудня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 грудня 2019 12:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.12.2019 № 221
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 10.12.2019 № 221
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2019-12-11-003115-b 11.12.2019
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-12-12 17:30:50
Пояснення щодо порушення
При обрахунку вартості предмета закупівлі було помилково враховано більший курс євро до гривні, ніж існував офіційний курс гривні щодо іноземних валют станом на дату публікації. Таким чином вартісна межа закупівлі перевищила 133,0 тис. євро, що, в свою чергу вимагало від нас обрати процедуру закупівлі – відкриті торги з публікацією англійською мовою та з терміном подання пропозицій не менше 30 днів. Враховуючи, що згідно діючого законодавства внести в цьому випадку зміни до закупівлі неможливо, в тому числі технічно, замовником прийнято рішення відмінити закупівлю відповідно до аб.2 ч.1 ст. 31 Закону через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
При обрахунку вартості предмета закупівлі було помилково враховано більший курс євро до гривні, ніж існував офіційний курс гривні щодо іноземних валют станом на дату публікації. Таким чином вартісна межа закупівлі перевищила 133,0 тис. євро, що, в свою чергу вимагало від нас обрати процедуру закупівлі – відкриті торги з публікацією англійською мовою та з терміном подання пропозицій не менше 30 днів. Враховуючи, що згідно діючого законодавства внести в цьому випадку зміни до закупівлі неможливо, в тому числі технічно, замовником прийнято рішення відмінити закупівлю відповідно до аб.2 ч.1 ст. 31 Закону через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель ( протокол засідання тендерного комітету № 265 від 12.12.2019 року)
2019-12-13 12:31:22
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 грудня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 грудня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Ризики, що спрацювали
RISK1-2_1
Інформація про відміну
Дата відміни: | 12 грудня 2019 17:40 |
Коментар щодо відміни: | неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань закупівель; |
12 грудня 2019 17:40
|
Протокол про відміну закупвлі ( Охоронні послуги).pdf |