79710000-4 Охоронні послуги (послуги з фізичної охорони)
Очікувана вартість
3 500 000,00 UAH
UA-2019-12-11-003115-b 9d7b369c2397433d9f00b08994b46544
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: КИЇВСЬКА МІСЬКА ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНА ЛІКАРНЯ № 3
Код ЄДРПОУ: 02125838
Місцезнаходження замовника: 08631, Україна , Київська обл., Васильківський район, селище міського типу Глеваха, ВУЛИЦЯ ПАВЛОВА, будинок 7
Контактна особа замовника: Вітер Ірина Вікторівна
+380938772969
kmpnl3@ukr.net
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 грудня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 16 грудня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 грудня 2019 16:00
Початок аукціону: 27 грудня 2019 13:47
Очікувана вартість: 3 500 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
79710000-4 Охоронні послуги (послуги з фізичної охорони)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08631, Україна, Київська, Васильківський район, селище міського типу Глеваха, ВУЛИЦЯ ПАВЛОВА, будинок 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 лютого 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Охоронні послуги (послуги з фізичної охорони) Пiсляоплата 14 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

11 грудня 2019 15:37
Електронний цифровий підпис
11 грудня 2019 15:35
ТД.docx
11 грудня 2019 15:35
Додаток 7 ( інше).pdf
11 грудня 2019 15:35
Додаток 6 ( Проект договору).pdf
11 грудня 2019 15:35
Додаток 5 ( інше).pdf
11 грудня 2019 15:35
Додаток 4 ( інше).pdf
11 грудня 2019 15:35
Додаток 3 ( Технічне завдання ).pdf
11 грудня 2019 15:35
Додаток 2 (Кваліфікаційні критерії).pdf
11 грудня 2019 15:35
Додаток 1 ( Тендерна пропозиція).pdf
11 грудня 2019 15:35
ТД ( Охорона ).pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-12-000001 ● 5c121152c0574749a1d3f5b0812ffc9e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-12-10
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-12-12 12:58:10
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

10.12.2019 № 221
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 10.12.2019 № 221

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2019-12-11-003115-b 11.12.2019
Дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-12-12 17:30:50

Пояснення щодо порушення

При обрахунку вартості предмета закупівлі було помилково враховано більший курс євро до гривні, ніж існував офіційний курс гривні щодо іноземних валют станом на дату публікації. Таким чином вартісна межа закупівлі перевищила 133,0 тис. євро, що, в свою чергу вимагало від нас обрати процедуру закупівлі – відкриті торги з публікацією англійською мовою та з терміном подання пропозицій не менше 30 днів. Враховуючи, що згідно діючого законодавства внести в цьому випадку зміни до закупівлі неможливо, в тому числі технічно, замовником прийнято рішення відмінити закупівлю відповідно до аб.2 ч.1 ст. 31 Закону через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

При обрахунку вартості предмета закупівлі було помилково враховано більший курс євро до гривні, ніж існував офіційний курс гривні щодо іноземних валют станом на дату публікації. Таким чином вартісна межа закупівлі перевищила 133,0 тис. євро, що, в свою чергу вимагало від нас обрати процедуру закупівлі – відкриті торги з публікацією англійською мовою та з терміном подання пропозицій не менше 30 днів. Враховуючи, що згідно діючого законодавства внести в цьому випадку зміни до закупівлі неможливо, в тому числі технічно, замовником прийнято рішення відмінити закупівлю відповідно до аб.2 ч.1 ст. 31 Закону через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель ( протокол засідання тендерного комітету № 265 від 12.12.2019 року)

2019-12-13 12:31:22

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 13 грудня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 31 грудня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: КМПНЛ № 3, 02125838, Україна, Васильківський район, селище міського типу Глеваха, ВУЛИЦЯ ПАВЛОВА, будинок 7
  2. Інформація про предмет закупівлі: 79710000-4 Охоронні послуги (послуги з фізичної охорони), 3500000UAH, 79710000-4, ДК021, 1, послуга
  3. Інформація про оприлюднення: 9d7b369c2397433d9f00b08994b46544, 2019-12-11
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  6. Дата початку моніторингу: 12 грудня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12.12.2019. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію від 10.12.2019 б/н (далі – ТД). Аналізом даних, розміщених в електронній системі публічних закупівель «Prozorro», встановлено, що 11.12.2019 Замовником оприлюднено оголошення про проведення процедури відкритих торгів та ТД за номером ІD: UA-2019-12-11-003115-b на придбання охоронних послуг (код ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги, очікувана вартість 3 500 000,00 гривень. Згідно з оголошенням про проведення відкритих торгів Замовник здійснює закупівлю послуги. При цьому, відповідно до ч. 4. ст. 10 Закону у разі закупівлі товарів, очікувана вартість яких перевищує суму, еквівалентну 133 тисячам євро, оголошення про проведення процедури обов’язково додатково оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою. Згідно з інформацією, викладеною на сайтах https://bank.gov.ua та https://minfin.com.ua, курс євро, встановлений Національним банком України станом на 11.12.2019, становить – 26,24053 грн/1 євро. Перевіркою інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що Замовником не опубліковано англійською мовою оголошення про проведення процедури закупівлі, очікувана вартість якої перевищує суму, еквівалентну 133 тисячам євро, що є порушенням ч. 4 ст. 10 Закону. Крім того, згідно з ч. 4. ст. 10 Закону, Замовник був зобов’язаний оприлюднити оголошення англійською мовою не пізніше ніж за 30 днів до дня розкриття тендерних пропозицій. Отже, Замовником порушено норми абз. 2 ч. 1 та ч. 4 ст. 10, абз. 2 ч. 3 ст. 21 Закону, п. 3 та п. 8 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18 березня 2016 року № 477, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 447/28577, а саме: оголошення англійською мовою не оприлюднене одночасно з основним оголошенням терміном менше ніж за 30 днів до дня розкриття пропозицій. Порушення порядку оприлюднення оголошення спричинило низку порушень, а саме: - вимоги абзацу другого частини першої статті 27 Закону – не відбудеться розкриття електронною системою закупівель частини тендерних пропозицій з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі до проведення аукціону; - вимоги частини п’ятої статті 28 Закону – Замовник не розгляне тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та не визначить відповідності учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій. Відповідно до абзацу четвертого частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги в разі порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення встановлено порушення абз. 2 ч. 1 та ч. 4 статті 10, абз. 2 ч. 3 ст. 21 Закону, п. 3 та п. 8 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18 березня 2016 року № 477, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 447/28577. За результатами аналізу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону - порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-2_1

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 12 грудня 2019 17:40
Коментар щодо відміни: неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань закупівель;

Актуальні тендери

До пошуку