Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Універсальна стоматологічна установка для ОКЗ "Сумська обласна клінічна стоматологічна поліклініка"
Очікувана вартість
83 000,00 UAH
UA-2019-12-11-002814-b c3b6588aeca44e3b97c6c39ce6087098
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 11 грудня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Управління майном Сумськоі обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 21107251
Вебсайт: http://mayno.sm.gov.ua
Місцезнаходження: 40030, Україна , Сумська обл., Суми, ЗАРІЧНИЙ Р-Н ПЛОЩА НЕЗАЛЕЖНОСТІ БУД. 2
Контактна особа: Інна
+380542700065,+380542700066
getman20@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33130000-0: Стоматологічні та вузькоспеціалізовані інструменти та прилади


Постачальник повинен поставити Покупцю Товар, якість якого відповідає чинному законодавству. Товар, який постачається за даним договором, повинен бути зареєстрований в Україні за правилами встановленими законодавством України.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Універсальна стоматологічна установка АY-А1000 - 1 шт для ОКЗ «Сумська обласна клінічна стоматологічна поліклініка» (Джерело фінансування - кошти обласного бюджету (в тому числі, що надійшли до обласного бюджету у вигляді субвенції із бюджетів інших рівнів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40000, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Привокзальна, 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 грудня 2019  —  26 грудня 2019
ДК 021:2015: 33130000-0 — Стоматологічні та вузькоспеціалізовані інструменти та прилади

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар проводяться за рахунок коштів обласного бюджету (в тому числі, що надійшли до обласного бюджету у вигляді субвенції із бюджетів інших рівнів), за фактом постачання Товару та після надання Постачальником належним чином оформлених видаткових накладних у термін 30 банківських днів Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

11 грудня 2019 15:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 грудня 2019 15:07
спец до 108.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДИЧНИЙ СИСТЕМНИЙ ІНТЕГРАЛЬНИЙ СЕРВІС"
#39115519
Переможець 83 000,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2019 15:08

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 грудня 2019 15:19
Договір 108.pdf укладений
11 грудня 2019 15:16