Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Олія соняшникова
Очікувана вартість
29 841,81 UAH
UA-2019-12-11-002757-b 30ffbf4be7c2426fa3175ccd62aa8325
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Костянтин Стельмаков

+380617698131 skv82zokb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Запорізька обласна клінічна лікарня ЗОР"
Код ЄДРПОУ: 02006716
Місцезнаходження: 69600, Україна , Запорізька обл., м.Запоріжжя, ОРІХІВСЬКЕ ШОСЕ, 10
Контактна особа: Костянтин Стельмаков
+380617698131
skv82zokb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 грудня 2019 15:03
Звернення за роз’ясненнями: до 12 грудня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 грудня 2019 16:00
Початок аукціону: 16 грудня 2019 13:22
Очікувана вартість: 29 841,81 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,01%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15410000-5: Сирі олії та тваринні і рослинні жири


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
841.8 кілограм
Сирі олії та тваринні і рослинні жири
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69600, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, Оріхівське шосе, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15410000-5 — Сирі олії та тваринні і рослинні жири

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-11-002757-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: БОЙКО АНДРІЙ ВАДИМОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2855615637
Дата подання: 19 грудня 2019 15:02
Вимагаємо переглянути рішення щодо відхилення пропозиції
ВИМОГА ЗАМОВНИКУ ТОРГІВ
про усунення порушень у процесі проведення закупівлі

З метою дотримання засадничих принципів здійснення закупівель згідно ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII:
добросовісна конкуренція серед учасників;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням .
- вимагаємо перегляду рішення тендерного комітету щодо кваліфікації учасника електронних закупівель UA-2019-12-11-002757-b Фізичної особи-підприємця Бойко Андрія Вадимовича (ІПН 2855615637) і визнання переможцем Закупівлі ПП «СОЛПІТ» (код ЄДРПОУ 42065463)

Повідомляємо про порушення, допущені при проведенні процедури допорогової закупівлі товару згідно код ДК 021:2015 – 15410000-5 Сирі олії та тваринні і рослинні жири, UA-2019-12-11-002757-b, а саме на стадії кваліфікації Учасника з найнижчою ціною.
Порушення полягають в наступному:
1. ПРОТОКОЛом Засідання тендерного комітету КУ «Запорізька обласна клінічна лікарня» ЗОР щодо розгляду пропозиції учасника електронних торгів № 531/д від 17.12.2019р. пропозиція ФОП Бойко Андрій Вадимович була відхилена в зв’язку з:
«Замовник вимагає: «Документи повинні бути належним чином завірені, а саме:
- копії надписом на кожній сторінці «Згідно з оригіналом» (або синонімічний мовний зворот), підписом посадової особи з зазначенням посади та печаткою організації.»

Учасник надав «протокол випробувань олія.pdf», наданий документ не завірений печаткою, не містить ПІБ та підпис посадової особи та відсутнє зазначення посади – не відповідає.
Документ «Декларація виробника олія.pdf» завірений печаткою, але не містить ПІБ та підпис посадової особи, також відсутнє зазначення посади – не відповідає.»

Інформацією для проведення закупівлі через систему електронних закупівель на закупівлю товару згідно код ДК 021:2015 – 15410000-5 Сирі олії та тваринні і рослинні жири, надання документу «декларація виробника» та «протокол випробувань» зазначено в пункті 7.Вимоги щодо якості та поставки товару, а саме:
«2. Товари, що постачаються повинні мати документальні докази безпечності харчових продуктів, а саме документи, що підтверджують якість та безпечність товару:
- декларація виробника.»
«…5. Постачальник разом з Товаром надає Покупцю наступні документи: товарно-транспортну накладну та документ що засвідчує якість продукції, а саме:
1) декларації виробника ;
2) результати досліджень (лабораторні дослідження 2019 року: протоколи випробувань або експертні висновки харчової продукції та продовольчої сировини ) видані акредитованою лабораторією, в галузі акредитації якої внесені всі дослідження, передбачені чинним законодавством для того чи іншого виду продукції.
3) завірені копії санітарних документів на транспорт та водія.
Копії документів мають бути засвідченні печаткою Учасника, підписом уповноваженої особи та мати надпис «згідно з оригіналом». (Надати гарантійний лист у довільній формі).»

Учасником – Фізичною особою-підприємцем Бойко Андрій Вадимович, в складі пропозиції було надано документ «Гарантійний лист щодо умов поставок та супровідної документації.pdf» (вих.. № б/н від 13.12.2019р.), в якому Учасник «гарантує виконання всіх вимог Замовника щодо умов поставки товару та супроводу його відповідною документацією, визначених в Інформації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель, а саме:
5. Постачальник разом з Товаром надає Покупцю наступні документи: товарно-транспортну накладну та документ що засвідчує якість продукції, а саме:
1) декларації виробника ;
2) результати досліджень (лабораторні дослідження 2019 року: протоколи випробувань або експертні висновки харчової продукції та продовольчої сировини ) видані акредитованою лабораторією, в галузі акредитації якої внесені всі дослідження, передбачені чинним законодавством для того чи іншого виду продукції.
3) завірені копії санітарних документів на транспорт та водія.
Копії документів мають бути засвідченні печаткою Учасника, підписом уповноваженої особи та мати надпис «згідно з оригіналом»».

Виходячи з вищенаведеного – надання документів «декларація виробника» та «результати досліджень (лабораторні дослідження 2019 року: протоколи випробувань або експертні висновки харчової продукції та продовольчої сировини ) видані акредитованою лабораторією, в галузі акредитації якої внесені всі дослідження, передбачені чинним законодавством для того чи іншого виду продукції», завірені належним чином, вимагається Замовником (КУ «Запорізька обласна клінічна лікарня» ЗОР) на стадії постачання товару!!!!!

Якщо у Замовника виникли сумніви, щодо якості продукції, що планується до постачання Учасником (ФОП Бойко Андрій Вадимович), Замовник на стадії кваліфікації переможця з найнижчою ціною міг запросити підтвердження, що яке сам зазначив в Інформації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель «Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі наявності факту зазначення у пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначені результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє пропозицію такого учасника.»

Додаємо на розгляд оригінали документів - декларацію виробника №620/10К від 07.11.2019р. на олію соняшникову рафіновану виробника ТОВ «НІВОС-Д» (сканований оригінал якої був наданий в пропозиції Учасника – ФОП Бойко Андрій Вадимович) та Протокол випробування зразків продуктів харчування №957 від 08 серпня 2019р. на олію соняшникову рафіновану дезодоровану виморожену виробника ТОВ «НІВОС-Д».

2. Протоколом вибору переможця №534/в від 18.12.2019р. тендерним комітетом КУ «Запорізька обласна клінічна лікарня» ЗОР «…голова тендерного комітету Стельмаков К.В. поставив на голосування питання про вибір переможця та прийняття рішення про намір укласти договір» з другим Учасником – ПП «СОЛПІТ» (ЄДРПОУ 42065463). Дане рішення було прийнято без урахування грубих помилок в наданій ПП «СОЛПІТ» пропозиції, а саме:
- 2.1 Замовник вимагає: «10. Наявність у Постачальника товару складських приміщень для зберігання продуктів харчування (продовольчої сировини)
Надати документи, підтверджуючі наявність складських приміщень для зберігання продуктів харчування продовольчої сировини
- документи, що підтверджують право власності на зазначені складські приміщення, або договір (и) оренди приміщення з актом приймання – передачі об’єкта та викіпіровку з технічного паспорту об’єкта (документи повинні бути чинними на дату подання пропозиції та строком дії не менше ніж до 31.12.2019).»
Учасником надано: «Договiр_оренди_примiщення_Миколи_Корищенка_18,.pdf» між ФОП Соловей Зінаїда Максимівна та ПП «СОЛПІТ» без печатки Орендаря – ПП «СОЛПІТ» - тобто договір не є дійсним!!!!!
Учасником надано: «Акт_прийому-передачi_примiщення.pdf» між Соловей Зінаїда Максимівна (за договором оренди №б/н від 01.09.2019р. Орендодавцем є ФОП Соловей З.М.!!!) та ПП «СОЛПІТ» без печатки ФОП Соловей З.М. – акт прийому-передачі не є дійний!!!!!
- 2.2 Учасником надано «Сертифiкат_вiдповiдностi.pdf» терміном дії з 01 лютого 2019 до 13 вересня 2019. – Сертифікат відповідності не є дійсним!!!!!!
- 2.3 Учасником надано «Протокол_випробуван__масло.pdf» з копією протоколу контрольних випробувань харчової продукції №368/03-19Х який викликає сумніви щодо його справжності!!!
Протокол виданий ДП «Кіровоградський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» 03.04.2019р., на стор.2 «Додаткові відомості: акт відбору зразків від 28.03.2018р. Зразок відібрано представником ОС ДП «Кіровоградстандартметрологія»…
…Термін проведення випробувань: з 29.03 по 03.04.2019р.»
Судячи з цього – зразок харчового продукту зберігався в лабораторії календарний рік…..
Третя сторінка наданої копії протоколу взагалі не належить до цього протоколу – номер протоколу до якого вона відноситься - №149-150/10-18Х»!!!! про що свідчить відмітка в правому верхньому куті!!!!
Тобто протокол надано сумнівний та не в повному обсягу!!! Кількість сторінок протоколу №
№368/03-19Х – 3.
Тим більше, що на день розгляду пропозиції ПП «СОЛПІТ» термін дії атестату акредитації випробувальної лабораторії вже сплив («Атестат акредитації №2 Н 744 дійсний до 17 грудня 2019р. ДСТУ ISO/IEC 17025:2006)
Що ставить під сумнів якість продукції, що планується до постачання в разц перемоги в аукціоні.!!!
- 2.4 Замовник вимагає: «9. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження:
…- копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань датованого не раніше 01.12.2019 року»
Учасником надано: «Копiя_витягу_01.11.2019..pdf»
Документ «Витяг копія. pdf» з копією витягу, сформованого за номером 1006102006 від 17.12.2019р. завантажено до системи Prozorro Учасником після проведення аукціону, що є порушенням вимоги Замовника.!!
- 2.5 Замовник вимагає: «Документи повинні бути належним чином завірені, а саме:
- копії надписом на кожній сторінці «Згідно з оригіналом» (або синонімічний мовний зворот), підписом посадової особи з зазначенням посади та печаткою організації.»
Учасник надав в своїй пропозиції невірно завірені копії документів, відповідно до вимоги Замовника, а саме:
1- «Держ.реeстр.потужностi_копiя.pdf» наданий документ, що не містить ПІБ посадової особи та відсутнє зазначення посади – не відповідає;
2- «Протокол_випробуван__масло.pdf» наданий документ, що не містить ПІБ посадової особи та відсутнє зазначення посади – не відповідає;
3- «Наказ_призначення_директора.pdf» наданий документ, що не містить ПІБ посадової особи та відсутнє зазначення посади – не відповідає;
4- «Виписка_копiя.pdf» наданий документ, що не містить ПІБ посадової особи та відсутнє зазначення посади – не відповідає;
5- «Копiя_витягу_01.11.2019..pdf» наданий документ, що не містить ПІБ посадової особи та відсутнє зазначення посади – не відповідає;
6- «Паспорт та ІПН копія» наданий документ, що не містить ПІБ посадової особи та відсутнє зазначення посади – не відповідає;
7- «Рішення власника.копія» наданий документ, що не містить ПІБ посадової особи та відсутнє зазначення посади – не відповідає;
8- «Статут копія» наданий документ, що не містить ПІБ посадової особи та відсутнє зазначення посади – не відповідає.

Таким чином Фізична особа-підприємець Бойко Андрій Вадимович вважає, що тендерний комітет Замовника КУ «Запорізька обласна клінічна лікарня» ЗОР - порушив права Учасника (ФОП Бойко А.В.) щодо добросовісної конкуренції, прозорості та неупередженості при розгляді тендерних пропозицій учасників.

ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати рішення про відхилення пропозиції Фізичної особи-підприємця Бойко Андрій Вадимович такої, що не відповідає вимогам Замовника;
2. Скасувати рішення щодо визнання пропозиції учасника допорогової закупівлі товару згідно код ДК 021:2015 – 15410000-5 Сирі олії та тваринні і рослинні жири, UA-2019-12-11-002757-b ПП «СОЛПІТ» переможцем - як такої, що не відповідає умовам тендерної документації і порушує основні засади конкурентних торгів.



Додатки:
- декларація виробника №620/10К від 07.11.2019р. на олію соняшникову рафіновану виробника ТОВ «НІВОС-Д» - 1 арк.;
- Протокол випробування зразків продуктів харчування №957 від 08 серпня 2019р. на олію соняшникову рафіновану дезодоровану виморожену виробника ТОВ «НІВОС-Д» - 2 арк.





Фізична особа-підприємець А.В.Бойко
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 грудня 2019 11:28
"Вимагаємо переглянути рішення щодо відхилення пропозиції" - рішення тендерного комітету залишити без змін (відхилити тендену пропозицію Учасника)
Номер вимоги: UA-2019-12-11-002757-b.b2
Статус:
Скасована
Учасник: БОЙКО АНДРІЙ ВАДИМОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2855615637
Дата подання: 19 грудня 2019 15:03
Вимагаємо переглянути рішення щодо визначення переможцем ПП "СОЛПІТ"
ВИМОГА ЗАМОВНИКУ ТОРГІВ
про усунення порушень у процесі проведення закупівлі

З метою дотримання засадничих принципів здійснення закупівель згідно ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII:
добросовісна конкуренція серед учасників;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням .
- вимагаємо перегляду рішення тендерного комітету щодо кваліфікації учасника електронних закупівель UA-2019-12-11-002757-b Фізичної особи-підприємця Бойко Андрія Вадимовича (ІПН 2855615637) і визнання переможцем Закупівлі ПП «СОЛПІТ» (код ЄДРПОУ 42065463)

Повідомляємо про порушення, допущені при проведенні процедури допорогової закупівлі товару згідно код ДК 021:2015 – 15410000-5 Сирі олії та тваринні і рослинні жири, UA-2019-12-11-002757-b, а саме на стадії кваліфікації Учасника з найнижчою ціною.
Порушення полягають в наступному:
1. ПРОТОКОЛом Засідання тендерного комітету КУ «Запорізька обласна клінічна лікарня» ЗОР щодо розгляду пропозиції учасника електронних торгів № 531/д від 17.12.2019р. пропозиція ФОП Бойко Андрій Вадимович була відхилена в зв’язку з:
«Замовник вимагає: «Документи повинні бути належним чином завірені, а саме:
- копії надписом на кожній сторінці «Згідно з оригіналом» (або синонімічний мовний зворот), підписом посадової особи з зазначенням посади та печаткою організації.»

Учасник надав «протокол випробувань олія.pdf», наданий документ не завірений печаткою, не містить ПІБ та підпис посадової особи та відсутнє зазначення посади – не відповідає.
Документ «Декларація виробника олія.pdf» завірений печаткою, але не містить ПІБ та підпис посадової особи, також відсутнє зазначення посади – не відповідає.»

Інформацією для проведення закупівлі через систему електронних закупівель на закупівлю товару згідно код ДК 021:2015 – 15410000-5 Сирі олії та тваринні і рослинні жири, надання документу «декларація виробника» та «протокол випробувань» зазначено в пункті 7.Вимоги щодо якості та поставки товару, а саме:
«2. Товари, що постачаються повинні мати документальні докази безпечності харчових продуктів, а саме документи, що підтверджують якість та безпечність товару:
- декларація виробника.»
«…5. Постачальник разом з Товаром надає Покупцю наступні документи: товарно-транспортну накладну та документ що засвідчує якість продукції, а саме:
1) декларації виробника ;
2) результати досліджень (лабораторні дослідження 2019 року: протоколи випробувань або експертні висновки харчової продукції та продовольчої сировини ) видані акредитованою лабораторією, в галузі акредитації якої внесені всі дослідження, передбачені чинним законодавством для того чи іншого виду продукції.
3) завірені копії санітарних документів на транспорт та водія.
Копії документів мають бути засвідченні печаткою Учасника, підписом уповноваженої особи та мати надпис «згідно з оригіналом». (Надати гарантійний лист у довільній формі).»

Учасником – Фізичною особою-підприємцем Бойко Андрій Вадимович, в складі пропозиції було надано документ «Гарантійний лист щодо умов поставок та супровідної документації.pdf» (вих.. № б/н від 13.12.2019р.), в якому Учасник «гарантує виконання всіх вимог Замовника щодо умов поставки товару та супроводу його відповідною документацією, визначених в Інформації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель, а саме:
5. Постачальник разом з Товаром надає Покупцю наступні документи: товарно-транспортну накладну та документ що засвідчує якість продукції, а саме:
1) декларації виробника ;
2) результати досліджень (лабораторні дослідження 2019 року: протоколи випробувань або експертні висновки харчової продукції та продовольчої сировини ) видані акредитованою лабораторією, в галузі акредитації якої внесені всі дослідження, передбачені чинним законодавством для того чи іншого виду продукції.
3) завірені копії санітарних документів на транспорт та водія.
Копії документів мають бути засвідченні печаткою Учасника, підписом уповноваженої особи та мати надпис «згідно з оригіналом»».

Виходячи з вищенаведеного – надання документів «декларація виробника» та «результати досліджень (лабораторні дослідження 2019 року: протоколи випробувань або експертні висновки харчової продукції та продовольчої сировини ) видані акредитованою лабораторією, в галузі акредитації якої внесені всі дослідження, передбачені чинним законодавством для того чи іншого виду продукції», завірені належним чином, вимагається Замовником (КУ «Запорізька обласна клінічна лікарня» ЗОР) на стадії постачання товару!!!!!

Якщо у Замовника виникли сумніви, щодо якості продукції, що планується до постачання Учасником (ФОП Бойко Андрій Вадимович), Замовник на стадії кваліфікації переможця з найнижчою ціною міг запросити підтвердження, що яке сам зазначив в Інформації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель «Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі наявності факту зазначення у пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначені результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє пропозицію такого учасника.»

Додаємо на розгляд оригінали документів - декларацію виробника №620/10К від 07.11.2019р. на олію соняшникову рафіновану виробника ТОВ «НІВОС-Д» (сканований оригінал якої був наданий в пропозиції Учасника – ФОП Бойко Андрій Вадимович) та Протокол випробування зразків продуктів харчування №957 від 08 серпня 2019р. на олію соняшникову рафіновану дезодоровану виморожену виробника ТОВ «НІВОС-Д».

2. Протоколом вибору переможця №534/в від 18.12.2019р. тендерним комітетом КУ «Запорізька обласна клінічна лікарня» ЗОР «…голова тендерного комітету Стельмаков К.В. поставив на голосування питання про вибір переможця та прийняття рішення про намір укласти договір» з другим Учасником – ПП «СОЛПІТ» (ЄДРПОУ 42065463). Дане рішення було прийнято без урахування грубих помилок в наданій ПП «СОЛПІТ» пропозиції, а саме:
- 2.1 Замовник вимагає: «10. Наявність у Постачальника товару складських приміщень для зберігання продуктів харчування (продовольчої сировини)
Надати документи, підтверджуючі наявність складських приміщень для зберігання продуктів харчування продовольчої сировини
- документи, що підтверджують право власності на зазначені складські приміщення, або договір (и) оренди приміщення з актом приймання – передачі об’єкта та викіпіровку з технічного паспорту об’єкта (документи повинні бути чинними на дату подання пропозиції та строком дії не менше ніж до 31.12.2019).»
Учасником надано: «Договiр_оренди_примiщення_Миколи_Корищенка_18,.pdf» між ФОП Соловей Зінаїда Максимівна та ПП «СОЛПІТ» без печатки Орендаря – ПП «СОЛПІТ» - тобто договір не є дійсним!!!!!
Учасником надано: «Акт_прийому-передачi_примiщення.pdf» між Соловей Зінаїда Максимівна (за договором оренди №б/н від 01.09.2019р. Орендодавцем є ФОП Соловей З.М.!!!) та ПП «СОЛПІТ» без печатки ФОП Соловей З.М. – акт прийому-передачі не є дійний!!!!!
- 2.2 Учасником надано «Сертифiкат_вiдповiдностi.pdf» терміном дії з 01 лютого 2019 до 13 вересня 2019. – Сертифікат відповідності не є дійсним!!!!!!
- 2.3 Учасником надано «Протокол_випробуван__масло.pdf» з копією протоколу контрольних випробувань харчової продукції №368/03-19Х який викликає сумніви щодо його справжності!!!
Протокол виданий ДП «Кіровоградський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» 03.04.2019р., на стор.2 «Додаткові відомості: акт відбору зразків від 28.03.2018р. Зразок відібрано представником ОС ДП «Кіровоградстандартметрологія»…
…Термін проведення випробувань: з 29.03 по 03.04.2019р.»
Судячи з цього – зразок харчового продукту зберігався в лабораторії календарний рік…..
Третя сторінка наданої копії протоколу взагалі не належить до цього протоколу – номер протоколу до якого вона відноситься - №149-150/10-18Х»!!!! про що свідчить відмітка в правому верхньому куті!!!!
Тобто протокол надано сумнівний та не в повному обсягу!!! Кількість сторінок протоколу №
№368/03-19Х – 3.
Тим більше, що на день розгляду пропозиції ПП «СОЛПІТ» термін дії атестату акредитації випробувальної лабораторії вже сплив («Атестат акредитації №2 Н 744 дійсний до 17 грудня 2019р. ДСТУ ISO/IEC 17025:2006)
Що ставить під сумнів якість продукції, що планується до постачання в разц перемоги в аукціоні.!!!
- 2.4 Замовник вимагає: «9. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження:
…- копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань датованого не раніше 01.12.2019 року»
Учасником надано: «Копiя_витягу_01.11.2019..pdf»
Документ «Витяг копія. pdf» з копією витягу, сформованого за номером 1006102006 від 17.12.2019р. завантажено до системи Prozorro Учасником після проведення аукціону, що є порушенням вимоги Замовника.!!
- 2.5 Замовник вимагає: «Документи повинні бути належним чином завірені, а саме:
- копії надписом на кожній сторінці «Згідно з оригіналом» (або синонімічний мовний зворот), підписом посадової особи з зазначенням посади та печаткою організації.»
Учасник надав в своїй пропозиції невірно завірені копії документів, відповідно до вимоги Замовника, а саме:
1- «Держ.реeстр.потужностi_копiя.pdf» наданий документ, що не містить ПІБ посадової особи та відсутнє зазначення посади – не відповідає;
2- «Протокол_випробуван__масло.pdf» наданий документ, що не містить ПІБ посадової особи та відсутнє зазначення посади – не відповідає;
3- «Наказ_призначення_директора.pdf» наданий документ, що не містить ПІБ посадової особи та відсутнє зазначення посади – не відповідає;
4- «Виписка_копiя.pdf» наданий документ, що не містить ПІБ посадової особи та відсутнє зазначення посади – не відповідає;
5- «Копiя_витягу_01.11.2019..pdf» наданий документ, що не містить ПІБ посадової особи та відсутнє зазначення посади – не відповідає;
6- «Паспорт та ІПН копія» наданий документ, що не містить ПІБ посадової особи та відсутнє зазначення посади – не відповідає;
7- «Рішення власника.копія» наданий документ, що не містить ПІБ посадової особи та відсутнє зазначення посади – не відповідає;
8- «Статут копія» наданий документ, що не містить ПІБ посадової особи та відсутнє зазначення посади – не відповідає.

Таким чином Фізична особа-підприємець Бойко Андрій Вадимович вважає, що тендерний комітет Замовника КУ «Запорізька обласна клінічна лікарня» ЗОР - порушив права Учасника (ФОП Бойко А.В.) щодо добросовісної конкуренції, прозорості та неупередженості при розгляді тендерних пропозицій учасників.

ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати рішення про відхилення пропозиції Фізичної особи-підприємця Бойко Андрій Вадимович такої, що не відповідає вимогам Замовника;
2. Скасувати рішення щодо визнання пропозиції учасника допорогової закупівлі товару згідно код ДК 021:2015 – 15410000-5 Сирі олії та тваринні і рослинні жири, UA-2019-12-11-002757-b ПП «СОЛПІТ» переможцем - як такої, що не відповідає умовам тендерної документації і порушує основні засади конкурентних торгів.



Додатки:
- декларація виробника №620/10К від 07.11.2019р. на олію соняшникову рафіновану виробника ТОВ «НІВОС-Д» - 1 арк.;
- Протокол випробування зразків продуктів харчування №957 від 08 серпня 2019р. на олію соняшникову рафіновану дезодоровану виморожену виробника ТОВ «НІВОС-Д» - 2 арк.





Фізична особа-підприємець А.В.Бойко
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 20 грудня 2019 10:59
Причина: cancelled

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 грудня 2019 13:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
БОЙКО АНДРІЙ ВАДИМОВИЧ 28 579,11
UAH з ПДВ
25 969,53
UAH з ПДВ
Документи
ПП "СОЛПІТ" 28 915,83
UAH з ПДВ
26 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 грудня 2019 14:20
Електронний підпис
13 грудня 2019 13:29
Електронний підпис
13 грудня 2019 12:18
Договір оренди АР5258СІ.pdf
13 грудня 2019 12:18
Викіпіровка складу.pdf
13 грудня 2019 12:18
Тех вимоги олія.PDF
13 грудня 2019 12:18
Довідка санкції.PDF

Публічні документи

17 грудня 2019 15:49
Електронний підпис
17 грудня 2019 15:47
Витяг Солпит 17.12.2019..pdf
17 грудня 2019 15:47
Витяг копия.pdf
17 грудня 2019 15:47
Пропозиція.pdf
13 грудня 2019 10:38
Електронний підпис
13 грудня 2019 10:37
Пропозиція.pdf
13 грудня 2019 10:37
Транспортні засоби.rar
13 грудня 2019 10:37
Складські приміщення.rar
13 грудня 2019 10:37
Працівники.rar
13 грудня 2019 10:37
Інші документи.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

БОЙКО АНДРІЙ ВАДИМОВИЧ

ПП "СОЛПІТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
БОЙКО АНДРІЙ ВАДИМОВИЧ
#2855615637
Відхилено 25 969,53
UAH з ПДВ
17 грудня 2019 15:28
ПП "СОЛПІТ"
#42065463
Рішення скасоване 26 000,00
UAH з ПДВ
20 грудня 2019 10:59
ПП "СОЛПІТ"
#42065463
Відхилено 26 000,00
UAH з ПДВ
20 грудня 2019 11:00

Документи

Документи

20 грудня 2019 11:00
ПРОТОКОЛ СОЛПІТ.pdf

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій