Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
499 000,00 UAH
UA-2019-12-11-002748-b 9051cb9276d74e5ea249a7a8d983f34d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ломанчук Віра Олексіївна, Мельник Наталія Олександрівна 044-502-37-03

044-502-37-03 kmkl8@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 8
Код ЄДРПОУ: 05497146
Місцезнаходження: 04201, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Оболонський район, ВУЛИЦЯ КОНДРАТЮКА, будинок 8
Контактна особа: Ломанчук Віра Олексіївна, Мельник Наталія Олександрівна 044-502-37-03
044-502-37-03
kmkl8@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 грудня 2019 15:02
Звернення за роз’ясненнями: до 16 грудня 2019 15:15
Оскарження умов закупівлі: до 22 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 грудня 2019 15:15
Початок аукціону: 27 грудня 2019 13:38
Початок аукціону: 27 грудня 2019 13:38
Очікувана вартість: 499 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 495,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
99 одиниця
30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04201, Україна, Київ, Київ, вул. Кондратюка, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 січня 2020  —  16 січня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Періодична Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 грудня 2019 15:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 грудня 2019 15:23
Тендерна документація на закупівлю компютерів.doc
12 грудня 2019 15:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 грудня 2019 15:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 грудня 2019 15:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 грудня 2019 15:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 грудня 2019 15:23
Тендерна документація на закупівлю компютерів.doc
12 грудня 2019 15:20
Тендерна документація на закупівлю компютерів.doc
11 грудня 2019 15:05
Тендерна документація на закупівлю компютерів.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 грудня 2019 09:01
Дата відповіді: 12 грудня 2019 13:22
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: до участі допускаються всі бажаючі. головний критерій оцінки - ціна. товар потрібен згідно технічних вимог.
Номенклатура
Дата подання: 12 грудня 2019 10:38
Дата відповіді: 12 грудня 2019 13:25
Шановний Замовнику! В описі зазначено, що у складі товару вам потрібно 31 клавіатура та 31 миша. Проте в технічних характеристиках даний товар відсутній. Просимо внести роз'яснення з приводу цього питання та внести необхідні зміни.
Відповідь: Клавіатура Інтерфейс підключення USB
Розкладка клавіатури Кирилиця, латиниця
Формат клавіатури повнорозмірна
Допустимі виробники: A4Tech, Logitech
Миша Тип Провідна USB
Тип сенсора оптичний
Роздільна здатність не менше 1000 dpi
Допустимі виробники: A4Tech, Logitech
Документація
Дата подання: 12 грудня 2019 12:30
Дата відповіді: 12 грудня 2019 13:26
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Запропонований товар повине відповідати технічним вимогам Замовника.
Документація
Дата подання: 12 грудня 2019 12:51
Дата відповіді: 12 грудня 2019 13:28
Шановний Замовнику! В тендерній документації вказано: "строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) до 09 січня 2020 р.", в проекті договору вказано: "3.1. Постачальник здійснює поставку Товару Покупцеві протягом 7 днів, з дня підписання договору, але в будь-якому випадку до 25.12.2019." Уточніть будь-ласка, які реальні сроки поставки? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Товар постачається з 09.01.2020р. до 16.01.2020р.
Технічні вимоги до багатофункціонального пристою з Wi-F
Дата подання: 13 грудня 2019 09:39
Дата відповіді: 13 грудня 2019 16:44
Уточніть будь ласка по Технічним вимогам до багатофункціонального пристою з Wi-Fі, Ви просите Багатофункціональний пристрій Canon i-SENSYS MF3010 і сумісність з картриджем Canon 725, проте даний пристрій немає і не підтримує Wi-Fі. чи будуть прийматись аналоги з іншим картриджем?
Відповідь: >удуть прийматись аналоги з іншим картриджем.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-11-002748-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СІЕС-ЛАЙН", Код ЄДРПОУ:37460544
Дата подання: 10 січня 2020 16:16
Щодо порушення Закону України "Про публічні закупівлі та упередженної оцінки пропозиції
Згідно із частиною 3 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження цього звернення надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності Тендерної пропозиції ТОВ «СІЕС-ЛАЙН» умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям та, згідно із частиною 1 Статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження цього звернення зазначити переваги Пропозиції ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ», якого визначено Вами Переможцем порівняно з пропозицією ТОВ «СІЕС-ЛАЙН», що є найбільш економічно вигідної.
У відповідності Частини 1 Статті 30 Закону України «про публічні закупівлі» вимагаємо скасувати визнання переможцем ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» з приводу невідповідності Тендерної пропозиції умовам тендерної документації, а саме: з в наданій довідці «Про наявність документального підтвердження виконання аналогічного договору» не надано інформацію, щодо обов’язкової вимоги Тендерної документації про зазначення строків виконання аналогічного договору; у складі Тендерної пропозиції відсутній підписаний Проект договору про закупівлю (Істотні умови договору і Проект договору ні є теж саме), відсутня Форма «Тендерної пропозиції» яка, згідно Тендерної документації (Додаток 1), подається учасником (надано Цінову пропозицію в довільній формі, в якій не підтверджено жодного з пунктів ФОРМИ "ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ " (можливість та погодження виконати вимоги Замовника та Договору, дотримання умов цієї пропозиції протягом 120 календарних днів з дня визначення переможця тендерних пропозицій, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю та не раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, підтвердження повної, безумовної і беззаперечної згоди з усіма умовами проведення процедури закупівлі, визначеними в тендерній документації). Згідно технічної частини: не надано листи від виробників або офіційних представників на БФП, принтери, клавіатури, комп’ютерні миші та програмне забезпечення; ніяким чином не підтверджено «легальність Windows 10 Pro. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номер»; у складі пропозиції відсутня «Технічна специфікація (Додаток №3) за підписом керівника (або уповноваженої особи) Учасника та скріплено печаткою (у разі наявності)»
Вважаємо дії Замовника упередженими, та такими, що містять ознаки корупційної складової та у любому випадку вимушені надати огласку щодо даної процедури закупівлі, також залишаємо за собою право щодо звернення до АМКУ.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 січня 2020 16:34
не задоволена
-Учасник ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» надав скан копії аналогічних договорів, в яких вказано термін дії договорів;
- Учасник ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» надав файл додаток 4, в якому прикріплено проект договору;
- цінова пропозиція в наявності;
- листи від виробників, авторизаційні листи, експертний висновок відносно операційної системи Microsoft Windows 10Professional в наявності.
Крім того тендерним комітетом проведено економічний порівняльний аналіз використання МФУ, які запропоновані ТОВ "СІЕС-ЛАЙН" та ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ». В результаті аналізу встановлено економічний ефект від використання МФУ CanonMF421dW запропонованого ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ». Економія при використанні становить 250 грн. в місяць (на рік 3000 грн.)
(МФУ CanonMF737W комплектується картиджем 737.
МФУ CanonMF421dW комплектується картриджем Canon 052 або Canon052H.
Вартість заправки обох картриджіва коштує в середньому 200 грн.
Проте ресурс друку картриджа 737 становить 2400 сторінок
Ресурс картриджа 052 становить 3000 сторінок, а 052H становить 9000 сторінок.
Таким чином, при подальшому використанні і середньомісячному друку в 15000 сторінок вартість обслуговування CanonMF421dW буде становити 1000 грн., а Canon MF237W 1250 грн. ).
Номер вимоги: UA-2019-12-11-002748-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СІЕС-ЛАЙН", Код ЄДРПОУ:37460544
Дата подання: 14 січня 2020 17:14
щодо порушення Закону України "Про публічні закупівлі"
Оскільки данна процедура закупівлі є - відкриті торги, що регламентується Законом України "Про публічні закупівлі", де чітко вказанно:
Стаття 31. Відхилення тендерних пропозицій

1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:

1) учасник процедури закупівлі:

не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;

не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;

зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;

не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;

не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;

не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;

визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону;

2) тендерна пропозиція учасника:

не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;

викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;

є такою, строк дії якої закінчився" , вимагаємо ПОВТОРНО, не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження цього звернення, надати інформацію стосовно причини невідповідності Тендерної пропозиції ТОВ «СІЕС-ЛАЙН» умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям та вказати на підставах якого закону було відхиленно Тендерну пропозицію нашої компанії.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 січня 2020 15:15
На Вашу скаргу, розміщену в системі Прозоро 14.01.2020р. о 17год 14хв. повідомляємо: протоколом від 10.01.2020р. Ваша пропозиція була відхилена, так як в результаті вивчення технічних параметрів запропонованих МФУ було встановлено що запропонований Вами товар є економічно не вигідним по витратним матеріалам, що зумовить перевитрати бюджетних коштів.
Розгорнути Згорнути
На Вашу скаргу, розміщену в системі Прозоро 14.01.2020р. о 17год 14хв. повідомляємо: протоколом від 10.01.2020р. Ваша пропозиція була відхилена, так як в результаті вивчення технічних параметрів запропонованих МФУ було встановлено що запропонований Вами товар є економічно не вигідним по витратним матеріалам, що зумовить перевитрати бюджетних коштів.

Документи

Документи

17 січня 2020 15:15
відповідь.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 грудня 2019 13:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СІЕС-ЛАЙН" 498 356,40
UAH з ПДВ
498 356,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 498 480,00
UAH з ПДВ
498 480,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 січня 2020 16:58
ДФС 14.01.zip
14 січня 2020 09:45
Дпункт_2,3,8_ч1ст 17_.pdf
14 січня 2020 09:43
МВС 13.01.zip
11 січня 2020 15:30
Довідка_Кор_Юр_11.01..zip
11 січня 2020 15:30
Довідка_Кор_Фіз_11.01..zip
26 грудня 2019 14:32
Електронний підпис
26 грудня 2019 14:31
Гарантійний лист..pdf
26 грудня 2019 14:31
Гарантійний лист.pdf
26 грудня 2019 14:31
СанГиг peripherals_new.pdf
26 грудня 2019 14:31
Canon MF БФП1 MF3010_4410....pdf
26 грудня 2019 14:31
Canon 6030. 6230.pdf
26 грудня 2019 14:31
ДВ Philips монітори.pdf
26 грудня 2019 14:31
Лист згода.pdf
26 грудня 2019 14:31
Цінова пропозиція .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СІЕС-ЛАЙН"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СІЕС-ЛАЙН"
#37460544
Відхилено 498 356,40
UAH з ПДВ
10 січня 2020 12:15
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 498 480,00
UAH з ПДВ
10 січня 2020 12:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 січня 2020 12:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
498 480,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 10:28
Електронний підпис укладений
23 січня 2020 13:35
договір комп техніка.pdf укладений
23 січня 2020 13:35

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 498 480,00
UAH (в тому числі ПДВ 83 080,00 UAH)