Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молочні продукти різні (сметана)
Очікувана вартість
258 468,00 UAH
UA-2019-12-11-002683-b 27679ea6fa16482cab06a0e4ae88ab0b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Трембак

+380507044524 lisosvita-tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Лисичанської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02141928
Місцезнаходження: 93100, Україна , Луганська обл., місто Лисичанськ, ВУЛИЦЯ СЄВЄРОДОНЕЦЬКА, будинок 62
Контактна особа: Ірина Трембак
+380507044524
lisosvita-tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 грудня 2019 14:56
Звернення за роз’ясненнями: до 17 грудня 2019 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 грудня 2019 23:00
Початок аукціону: 02 січня 2020 15:41
Очікувана вартість: 258 468,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 292,34 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15550000-8: Молочні продукти різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3400 кілограм
Сметана
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93100, Україна, Луганська область, Лисичанськ, вул. Сєвєродонецька, буд. 62 (21заклад загальної середньої освіти, 14 закладів дошкільної освіти, дошкільний підрозділ КЗ Лисичанський НВК «ЗОШ I-III ст. №3 – ДНЗ «Барвінок».)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 грудня 2019 14:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 грудня 2019 14:56
ТД сметана 2020.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-02-20-000029 ● a3ab87ab89714e469ef543661b98c9dd
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 лютого 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 лютого 2020 14:40
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З
20.02.2020 № 11
Сєвєродонецьк


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ


Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 20.02.2020 № 11
Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-12-11-002683-b 11.12.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами обговорення питання порядку денного, члени тендерного комітету вирішили: 1. Розірвати договір №14 від 30.01.2020 року з ФОП «Нагорянська Наталія Юріївна», по причині встановлених порушень за результатами проведення моніторингу Державною Аудиторською Службою України Північно-Східного офісу Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Наказ від 20.02.2020 р. № 11 м. Сєвєродонецьк. 2. Розробити, підписати та викласти на електронний майданчик Додаткову угоду між Замовником відділом освіти Лисичанської міської ради та Учасником ФОП Нагорянська Наталія Юріївна про розірвання Договору №14 від 30.01.2020. .

2020-03-18 13:43:50


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 27 березня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 січня 2020 16:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВАЯ КОМПАНИЯ "ТАНДЕМ" 238 680,00
UAH з ПДВ
238 680,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "НАГОРЯНСЬКА НАТАЛІЯ ЮРІЇВНА" 257 720,00
UAH з ПДВ
257 720,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЗБОРОВСЬКИЙ ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ" 258 468,00
UAH з ПДВ
258 468,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 січня 2020 10:25
Електронний підпис
02 січня 2020 16:41
Звіт.jpg
26 грудня 2019 17:40
Електронний підпис
26 грудня 2019 17:40
Реєстр.pdf
26 грудня 2019 17:35
Електронний підпис
26 грудня 2019 17:35
Листи.pdf
26 грудня 2019 17:35
Виписка.pdf
26 грудня 2019 17:35
ХАСП (2).pdf
26 грудня 2019 17:34
статут+ПДВ.pdf
26 грудня 2019 17:34
ХАСП (1).pdf
26 грудня 2019 17:34
Довідка про банк.pdf
26 грудня 2019 17:34
Лист-згода з Додатком 6.pdf

Публічні документи

13 січня 2020 14:03
Електронний підпис
27 грудня 2019 19:51
Електронний підпис
27 грудня 2019 19:48
Тендерна пропозиція.pdf
27 грудня 2019 19:48
Реєстр.pdf
27 грудня 2019 19:48
Лист згода на 50%.pdf
27 грудня 2019 19:48
Додаток 9.pdf
27 грудня 2019 19:48
Додаток 8.pdf
27 грудня 2019 19:48
Додаток 7.pdf
27 грудня 2019 19:48
Додаток 6.pdf
27 грудня 2019 19:48
Додаток 4.pdf
27 грудня 2019 19:48
Додаток 3.pdf
27 грудня 2019 19:48
Додаток 2.pdf
27 грудня 2019 19:48
Довідка санкції.pdf
27 грудня 2019 19:48
Довідка опис товару.pdf
27 грудня 2019 19:48
Довідка до Додатку 3.pdf
27 грудня 2019 19:48
декларація сметана.pdf

Публічні документи

26 грудня 2019 14:02
Електронний підпис
26 грудня 2019 14:00
ПАСПОРТ ИНН.pdf
26 грудня 2019 14:00
ВИТЯГ ЄД НАЛОГ.pdf
26 грудня 2019 14:00
ВИПИСКА З ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТК "ТАНДЕМ"

ФОП "НАГОРЯНСЬКА НАТАЛІЯ ЮРІЇВНА"

ФОП "ЗБОРОВСЬКИЙ ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВАЯ КОМПАНИЯ "ТАНДЕМ"
#41605907
Відхилено 238 680,00
UAH з ПДВ
09 січня 2020 16:22
ФОП "НАГОРЯНСЬКА НАТАЛІЯ ЮРІЇВНА"
#2577210123
Переможець 257 720,00
UAH з ПДВ
13 січня 2020 13:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 січня 2020 13:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "НАГОРЯНСЬКА НАТАЛІЯ ЮРІЇВНА"
#2577210123
257 720,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 березня 2020 13:17
Додаткова угода 1 сметана Нагорянська Н.Ю. 17.03.2020.pdf укладений
18 березня 2020 13:16
Електронний підпис зміни до договору
17 березня 2020 14:46
Додаткова угода 1 сметана Нагорянська Н.Ю. 17.03.2020.pdf зміни до договору
17 березня 2020 14:45
Електронний підпис укладений
30 січня 2020 11:40
Договір сметана Нагорянська Н.Ю. 30.01.2020.pdf укладений
30 січня 2020 11:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1) Зобов'язання згідно акту звірки від 17.03.2020 в сумі 37827,99грн.(тридцять сім тисяч вісімсот двадцять сім грн. 99коп.) вважати виконаними та сплаченими Замовником; 2)Зобов'язання в сумі 219892,01грн. (двісті дев’ятнадцять тисяч вісімсот дев’яносто дві грн. 01 коп.) - залишок за договором підлягають зняттю з суми договору і сторони не мають взаємних претензій у частині їх виконання.
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 37 827,99
UAH
Причини розірвання договору: Замовник і Виконавець у зв'язку із встановленим Висновком по результатам проведення моніторингу закупівлі від 12.03.2020, дійшли згоди розірвати Договір № 14 від 30.01.2020, укладений між Замовником та Виконавцем. Зобов'язання сторін по вищезазначеному договору припиняються з моменту набрання чинності цієї угоди.