Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Охоронні послуги
Очікувана вартість
1 296 000,00 UAH
UA-2019-12-11-002003-c 32ce9385742c4ab2bbc3830e1f7e186b
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Свєтлова Ольга Олександрівна

380444508259 sddi1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Святошинський дитячий будинок - інтернат
Код ЄДРПОУ: 03188760
Місцезнаходження: 03115, Україна , Київська обл., Київ, Котельникова 51
Контактна особа: Свєтлова Ольга Олександрівна
380444508259
sddi1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 грудня 2019 17:08
Звернення за роз’ясненнями: до 16 грудня 2019 17:40
Оскарження умов закупівлі: до 22 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 грудня 2019 17:40
Початок аукціону: 27 грудня 2019 11:03
Очікувана вартість: 1 296 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 480,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, Київська область, Київ, Котельникова, 51
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Відстрочка платежу Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 грудня 2019 17:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 грудня 2019 17:20
ТД Охорона 2020 (зі змінами).pdf
16 грудня 2019 17:14
Зміни в тендерній докуменитації (охоронні послуги).doc
16 грудня 2019 17:14
Додаток 4. Тех.вимоги (зі змінами).docx
11 грудня 2019 17:31
Загальні положення.doc
11 грудня 2019 17:30
Додаток 3. Пропозиція.docx
11 грудня 2019 17:29
Додаток 1,2.docx
11 грудня 2019 17:29
Додаток 5. Проект договору.docx
16 грудня 2019 17:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 грудня 2019 17:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 грудня 2019 17:20
ТД Охорона 2020 (зі змінами).pdf
11 грудня 2019 17:37
ТД Охорона 2020.pdf
11 грудня 2019 17:29
ТД Охорона 2020.pdf
16 грудня 2019 17:14
Зміни в тендерній докуменитації (охоронні послуги).doc
16 грудня 2019 17:14
Додаток 4. Тех.вимоги (зі змінами).docx
11 грудня 2019 17:29
Додаток 4. Тех.вимоги.docx
11 грудня 2019 17:31
Загальні положення.doc
11 грудня 2019 17:30
Загальні положення.doc
11 грудня 2019 17:30
Додаток 3. Пропозиція.docx
11 грудня 2019 17:29
Додаток 1,2.docx
11 грудня 2019 17:29
Додаток 5. Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

предмет аналогічного договору та строк надання охоронних послуг на ринку
Дата подання: 13 грудня 2019 12:59
Дата відповіді: 13 грудня 2019 13:24
У п.3 Додатку 1 до ТД кваліфікаційним критерієм вказана необхідність наявності у Учасника досвіду виконання за 2 останні роки (відносно дати проведення аукціону) аналогічного договору, що у розумінні тендерної документації, є договір, предметом якого є надання послуг аналогічного до предмету закупівлі за Кваліфікація відповідно до ДК 021:2015 код 79710000-4 «Охоронні послуги» на об’єктах соціального призначення для людей з особливими потребами. Крім того, в п.1 таблиці 2 Додатку 4 до ТД, вказано що для підтвердження відповідності технічним та якісним характеристикам предмету закупівлі, Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати документи, що підтверджують досвід надання охоронних послуг на об’єктах соціального призначення для людей з особливими потребами, та загальний строк надання Учасником охоронних послуг на ринку повинен складати не менше 5-ти років. Дані вимоги, а саме досвід надання охоронних послуг на об’єктах соціального призначення для людей з особливими потребами, та загальний строк надання Учасником охоронних послуг на ринку не менше 5-ти років, є дискримінаційними, значно звужують коло можливих Учасників закупівлі, чим обмежують конкуренцію та є порушенням ч.3 ст.5 та ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Просимо виключити дискримінаційні вимоги та внести зміни до тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В зв'язку з тим що на об'єкті знаходяться діти з вадами розумової діяльності, то вимога до досвіду охорони саме в особливих умовах, а також находження охоронної структури на ринку даних послуг тривалий час, забезпечить прийняття участі в тендері такій охоронній структурі , яка надасть послуги найвищої якості. Замовник у відповідності до законодавства України має право на отримання якісних послуг та не долучення до участі в торгах недобросовісних учасників. Ніякої дискримінації ми не вбачаємо.
Посвідчення з питань пожежної безпеки , а також проходження навчання з питань першої медичної допомоги
Дата подання: 16 грудня 2019 14:59
Дата відповіді: 16 грудня 2019 17:04
Шановний Замовник! У тендерній документації вами встановлена вимога щодо надання у складі пропозиції посвідчень або свідоцтв з питань пожежної безпеки та першої медичної допомоги.Підкажіть будь ласка на яких підставах встановлена дана вимога? Встановивши дану дискримінаційну вимогу ви завідомо звужуєте коло потенційних учасників та порушуєте принципи здійснення публічних закупівель, а саме принцип добросовісної конкуренції та не дискримінації учасників. Чинне законодавство України не передбачає наявності в охоронників вищезазначених посвідчень. Кожен охоронник проходить відповідні навчання, які передбачають навчання з пожежної безпеки та з питань надання першої медичної допомоги, на основі цих навчань вони і отримують документ,який засвідчує кваліфікацію охоронника. Монтажем охоронно-пожежної сигналізації займаються інші ТЕХНІЧНІ працівники, які мають відповідні знання, навички та свідоцтва. Ми прекрасно розуміємо, що ви вже вибрали потенційного переможця, але ЗУ "Про публічні закупівлі" говорить про те, що Замовник не має права встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників процедури. Отож, просимо внести зміни до тендерної документації та виключити дану вимогу, яка в майбутньому може бути оскаржена і процедура закупівлі буде затянута на невизначений термін.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На ваше провокаційне запитання щодо замовник вибрав потенційного переможця повідомляємо наступне: тендерний комітет СДБІ керується в своїй роботі тільки приписами Закону України "Про публічні закупівлі" та інші нормативно-правові акти, що регулюють відносини в сфері державних закупівель. Враховуючи особливий статус об'єкту охорони тендерний комітет СДБІ в тендерній документації дійсно поставив високу планку до професійних навичок охоронників. Оскільки на ринку охоронних послуг є дуже багато структур які не мають жодного досвіду в охороні соціально-медичних об'єктів, мають охоронців низької кваліфікації і ніякого досвіду роботи на ринку. Крім того останні події в Одесі (пожар в коледжі) загострив питання знання навичок протипожежної безпеки працівниками установи. Що стосується документів які підтверджують проходження навчань з питань пожежної безпеки і надання першої медичної допомоги, Замовник не звужує найменування цих документів - це можуть бути будь-які документи які підтверджують кваліфікацію охоронника з цих питань. Що стосується вашої тези про монтаж охоронно-пожежної системи, то звертаємо вашу увагу, що ми не вимагаємо від охоронників таких навичок.

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 17 грудня 2019 13:01
Коментар щодо відміни: на підставі ст.23 та ст.48 Бюджетного кодексу України, враховуючи відсутність затвердженого кошторису та відповідного бюджетного призначення на поточний рік — неможливість взяття бюджетних зобов’язань та проведення видатків з бюджету.