Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 - 15850000-1 Макаронні вироби
Очікувана вартість
191 900,00 UAH
UA-2019-12-11-001971-b ● 80edb0d32de645d49cc1b290b553ceb3
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Меридіан" |
Код ЄДРПОУ: | 13306232 |
Місцезнаходження: | 21018, Україна , Вінницька обл., М. ВІННИЦЯ, МАТРОСА КОШКИ БУД. 30 |
Контактна особа: |
Алла Михайлова +380432533837 meridian.vn.ua@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 грудня 2019 13:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 грудня 2019 14:29 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 грудня 2019 14:29 |
Початок аукціону: | 19 грудня 2019 12:11 |
Очікувана вартість: | 191 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 919,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15850000-1: Макаронні вироби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10100 кілограм
ДК 021:2015 - 15850000-1 Макаронні вироби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15850000-1 — Макаронні вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 грудня 2019 13:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 грудня 2019 13:34 |
оголошення.doc | |
11 грудня 2019 13:34 |
додаток 1 вимоги до якості.doc | |
11 грудня 2019 13:34 |
додаток 3 проект договору.doc | |
11 грудня 2019 13:34 |
специфікація до договору.doc | |
11 грудня 2019 13:34 |
додаток 2 пропозиція.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення переліку документів
Дата подання: 14 грудня 2019 18:55
Дата відповіді: 16 грудня 2019 11:51
Згідно п.6. Вами встановлено перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника аукціону вимогам замовника, а саме: копія договору на дезінфекцію, дезінсекцію, дератизацію складського приміщення та автотранспортних засобів з установами, які мають право на проведення таких робіт. Також іншим пунком встановлено надання копії довідок про санітарну обробку автомобілів вказаних в Довідці. Маються на увазі копії Актів про проведення робіт з дезінфекції, дезінсекції та дератизації? Чи Замовником вимагаються окремо довідки про проведення санітарної обробки на автомобілі?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня . Замовник вимагає окремо копії довідок про санітарну обробку автомобілів вказаних в Довідці.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-12-11-001971-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Укрпродлогістика", Код ЄДРПОУ:37028530
Дата подання: 14 грудня 2019 19:50
Внесення змін до переліку документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника аукціону вимогам замовника
Замовником встановлено перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника аукціону вимогам замовника, які мають бути подані до закінчення терміну подання пропозицій згідно п.6:
1. Копія акту обстеження органів Держпродспоживслужби на виробничі і (або) складські приміщення на відповідність вимогам ветеринарно- санітарних заходів;
На нашу думку вимога 1 є дискримінаційною та обмежує коло учасників (учасники, які розпочали свою діяльність після 07.03.2018р. не мають можливості надати вищевказаний Акт), адже НАКАЗ МІНІСТЕРСТВА АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПРОДОВОЛЬСТВА УКРАЇНИ N 538 від 12.10.2011р., зареєстрований в Міністерстві юстиції України 2 листопада 2011 р. за N 1256/19994 Про затвердження переліків питань для здійснення планових заходів державного нагляду (контролю) за дотриманням суб'єктами господарювання законодавства у галузі ветеринарної медицини та уніфікованої форми акта перевірки, втратив чинність (згідно з наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 7 березня 2018 року N 130). Вимагаємо внести зміни до переліку документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника аукціону вимогам замовника, які мають бути подані до закінчення терміну подання пропозицій згідно п.6, а саме: вказати форму чинного акта чи перелік актів, які будуть прийняті до розгляду Замовником та не будуть причиною дискваліфікації учасника.
Розгорнути
Згорнути
1. Копія акту обстеження органів Держпродспоживслужби на виробничі і (або) складські приміщення на відповідність вимогам ветеринарно- санітарних заходів;
На нашу думку вимога 1 є дискримінаційною та обмежує коло учасників (учасники, які розпочали свою діяльність після 07.03.2018р. не мають можливості надати вищевказаний Акт), адже НАКАЗ МІНІСТЕРСТВА АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПРОДОВОЛЬСТВА УКРАЇНИ N 538 від 12.10.2011р., зареєстрований в Міністерстві юстиції України 2 листопада 2011 р. за N 1256/19994 Про затвердження переліків питань для здійснення планових заходів державного нагляду (контролю) за дотриманням суб'єктами господарювання законодавства у галузі ветеринарної медицини та уніфікованої форми акта перевірки, втратив чинність (згідно з наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 7 березня 2018 року N 130). Вимагаємо внести зміни до переліку документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника аукціону вимогам замовника, які мають бути подані до закінчення терміну подання пропозицій згідно п.6, а саме: вказати форму чинного акта чи перелік актів, які будуть прийняті до розгляду Замовником та не будуть причиною дискваліфікації учасника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 грудня 2019 12:24
Доброго дня. Тендерним комітетом розглянуто Вашу вимогу та встановлено, що вимоги викладені в оголошенні не містять дискримінаційних ознак та не обмежують коло учасників, зокрема, що до тих, які розпочали свою діяльність після 07.03.2018 року. Учасники мають право подавати у складі своєї пропозиції документи, які вважають за потрібне, з урахуванням вимог викладених в оголошенні, в тому числі п. 9 " Оголошення для проведення допорогової закупівлі "
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 грудня 2019 12:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Укрпродлогістика" |
150 894,00
UAH з ПДВ
|
150 894,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТРАДИЦІЯ СМАКУ" |
178 770,00
UAH з ПДВ
|
178 770,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Вінпродтрейд" |
181 800,00
UAH з ПДВ
|
181 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Укрпродлогістика" #37028530 |
Очікує рішення |
150 894,00
UAH з ПДВ
|
19 грудня 2019 12:38
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 20 грудня 2019 16:51 |
Коментар щодо відміни: | В зв"язку з виробничою необхідністю. |
Документи:
20 грудня 2019 16:51
|
Електронний підпис |
20 грудня 2019 16:50
|
Протокол 117.pdf |