Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
“Ремонт та технічне обслуговування транспортних засобів Національного банку України”, 3 лоти:
лот 1 – послуги з ремонту і технічного обслуговування легкових автомобілів та мікроавтобусів;
лот 2 – послуги з ремонту і технічного обслуговування панцерованих автомобілів;
лот 3 – послуги з ремонту і технічного обслуговування вантажних автомобілів та техніки спеціального призначення
“Repair and maintenance of vehicles of the National Bank of Ukraine”, 3 lots: Lot 1 - services in repair and maintenance of cars and minibuses; Lot 2 - car body repair and maintenance services; lot 3 - repair and maintenance services of trucks and special purpose vehicles
“Repair and maintenance of vehicles of the National Bank of Ukraine”, 3 lots: Lot 1 - services in repair and maintenance of cars and minibuses; Lot 2 - car body repair and maintenance services; lot 3 - repair and maintenance services of trucks and special purpose vehicles
Очікувана вартість
4 406 711,50 UAH
UA-2019-12-11-001707-b ● 17cfb3fd62c74ab4affb7ebb996e854c
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Національний Банк України |
Код ЄДРПОУ: | 00032106 |
Вебсайт: | http://bank.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Інститутська, 9 |
Контактна особа: |
Ольга Скічко +380442540108 olha.skichko@bank.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Коломієць Олександр +380445124019 Oleksandr.Kolomiiets@bank.gov.ua Разуменко Дмитро +380445124019 Dmytro.Razumenko@bank.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | National Bank of Ukraine |
National ID: | 00032106 |
Contact point: |
Olha Skichko +380442540108 olha.skichko@bank.gov.ua |
Additional contacts: |
Коломієць Олександр +380445124019 Oleksandr.Kolomiiets@bank.gov.ua Разуменко Дмитро +380445124019 Dmytro.Razumenko@bank.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 11 грудня 2019 12:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 січня 2020 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 січня 2020 11:00 |
Очікувана вартість: | 4 406 711,50 UAH з ПДВ |
Publication date: | 11 грудня 2019 12:51 |
Enquiries until: | 03 січня 2020 11:00 |
Complaints submission until: | до 09 січня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 13 січня 2020 11:00 |
Information
Estimated total value: | 4 406 712 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Scope of the procurement
Загальна кількість автомобілів, яким необхідно здійснювати ремонт та технічне обслуговування – 190 одиниць: лот 1 – 102 одиниць; лот 2 – 53 одиниць. лот 3 – 35 одиниць.
The total number of cars that need repair and maintenance is 190 units: lot 1 - 102 units; lot 2 - 53 units. lot 3 - 35 units.
Тендерна документація
27 грудня 2019 12:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 грудня 2019 12:15 |
Зміни до Тендерної документації.doc | |
27 грудня 2019 12:15 |
Тендерна документація_ТО авто (зі змінами), 3 лоти.docx | |
11 грудня 2019 12:51 |
Додаток 4.xlsx | |
11 грудня 2019 12:51 |
02.Proekt_dogovoru.docx |
27 грудня 2019 12:16 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 грудня 2019 12:15 |
Зміни до Тендерної документації.doc
|
|||
27 грудня 2019 12:15 |
Тендерна документація_ТО авто (зі змінами), 3 лоти.docx
|
|||
11 грудня 2019 12:51 |
Додаток 4.xlsx
|
|||
11 грудня 2019 12:51 |
02.Proekt_dogovoru.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо наявності власної СТО
Дата подання: 18 грудня 2019 10:53
Дата відповіді: 19 грудня 2019 15:26
В п. 4.3 Розділу 1 до тендерної документації встановлена вимога
«Місце надання послуг :
За лотом 1, 2, 3 – власна станція технічного обслуговування Учасника в м. Києві. Така ж вимога встановлена в п.6 Розділу 5 : «3) надати довідку про наявність власної станції технічного обслуговування в м. Києві)
Вважаємо, що наявність саме власної (не орендованої, чи іншого права користування) станції технічного обслуговування жодним чином не впливає на якість надання послуг Замовнику, в той же час встановивши таку, вимогу, Замовник штучно обмежує коло учасників, які можуть взяти участь у процедурі закупівлі.
Така вимога є дискрімінаційною по відношенню до учасників, які надають послуги на орендованих СТО або на іншій підставі користування.
Просимо вас внести в тендерну документацію відповідні зміни.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Питання буде розглянуте на засіданні Тендерного комітету.
Стосовно вищезазначеного
Дата подання: 23 грудня 2019 12:09
Дата відповіді: 23 грудня 2019 12:15
Добрий день. Цікавить відповідь стосовно вищевказаного питання. Чи відбулось засідання тендерного комітету? й що було вирішено?
Відповідь: Доброго дня! Засідання ТК відбудеться 26.12.2019 року.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-12-11-001707-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Кокоша Олександр Юрійович, Код ЄДРПОУ:3097316711
Дата подання: 05 лютого 2020 17:45
усунення порушень
Вих.
Від 05.02.2020
Суб’єкт оскарження:
Фізична особа-підприємець Кокоша Олександр Юрійович
02217, м. Київ, вул. Закревського, 31-В, кв. 33
Тел. 067 787 58 68
Slobodiana@bigmir.net
Замовник:
Національний Банк України
01601, м. Київ, вул. Інститутська, 9
Скарга
щодо бездіяльності Замовника
Фізична особа-підприємець Кокоша Олександр Юрійович є учасником у Відкритих торгах з публікацією англійською мовою: «Ремонт та технічне обслуговування транспортних засобів Національного банку України, 3 лоти». Скарга подається стосовно Лоту 1 – послуги з ремонту і технічного обслуговування легкових автомобілів та мікроавтобусів.
Електронна площадка: https://www.dzo.com.ua/tenders/4701938
Ідентифікатор закупівлі UA-2019-12-11-001707-b
17cfb3fd62c74ab4affb7ebb996e854c
Згідно частини 5 розділу 3 Тендерної документації (сторінка 12): «Переможець процедури закупівлі повинен завантажити в Систему у сканованому вигляді документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частиною першою (крім пунктів 1 і 7 цієї частини) і другою статті 17 Закону, а саме:
- У строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір:
- 1) інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення, видану Національним агенством з питань запобігання корупції, що містить інформацію про відсутність/наявність відомостей у Реєстрі відомостей про корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (безоплатно надається запитувачу за посиланням: https://corruptinfo.nazk.gov.ua);...»
Частина 1 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» містить 10 підпунктів - підстав для ОБОВ’ЯЗКОВОЇ відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі та наголошує на ЗОБОВ’ЯЗАННІ замовника відхилити тендерну пропозицію учасника, який не дотримався цих вимог.
Так, згідно ч.1 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо, серед іншого):
«…2) відомості про юридичну особу, яка є учасником, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення;
3) службову (посадову) особу учасника , яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері корупційного правопорушення…»
Згідно ч. 3 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Керуючись цією нормою, як зазначалось вище, замовник прописав у частині 5 розділу 3 Тендерної документації (сторінка 12) вимогу про документальне підтвердження у вигляді інформаційної довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення, видану Національним агенством з питань запобігання корупції...
Отже, переможець торгів «Ремонт та технічне обслуговування транспортних засобів Національного банку України, 3 лоти» мав надати, серед іншого, 2 інформаційні довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення, виданих Національним агенством з питань запобігання корупції: першу - про юридичну особу – переможця торгів та другу - про службову (посадову) особу переможця, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі.
Окремо зазначимо, що відповідно до рішення Національного агенства з питань запобігання корупції від 09.02.2018 року № 166 Про затвердження положення про Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або повязані з корупцією правопорушення, внесенню до Реєстру підлягають відомості про осіб, яких притягнуто до відповідальності за вчинення корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, та про юридичних осіб, до яких застосовано заходи кримінально-правового характеру у зв’язку з вчиненням корупційного правопорушення, а отже переможець повинен був надати саме дві довідки, як те вимагалось умовами тендерної документації.
30.01.2020 року на веб-порталі Уповноваженого органу Замовник розмістив повідомлення про намір укласти договір з ТОВ "СИНЕРГІЯ-ТРЕЙД".
30.01.2020 року (04.02.2020 року - останній день завантаження в Систему у сканованому вигляді документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою (крім пунктів 1 і 7 цієї частини) і другою статті 17 Закону ) ТОВ "СИНЕРГІЯ-ТРЕЙД" завантажує в Систему Інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, що містить інформацію про відсутність відомостей у Реєстрі про корупційні або повязані з корупцією правопорушення. Довідка видана на юридичну особу, а саме компанії «ТОВ СИНЕРГІЯ-ТРЕЙД ТОВ».
По-перше, що ця назва компанії, зазначена у довідці, не співпадає із назвою переможця у його статутних документах.
По-друге, крім цієї довідки, ТОВ «СИНЕРГІЯ-ТРЕЙД» зобов’язано також розмістити в Системі Інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру на службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі.
Згідно частини 5 розділу 6 Тендерної документації (сторінка 24): «У разі … незавантеженням переможцем в Систему файлів документів у сканованому вигляді, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію цього учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув (відповідно до виб-раного лоту).»
Отже, порушуючи вимоги тендерної документації та норми ЗУ «Про публічні закупівлі» переможець не завантажив у систему документи, що вимагались Замовником у частині 5 розділу 3 Тендерної документації (сторінка 12), не надав документального підтвердження у спосіб, визначений замовником для надання таких документів.
За таких обставин, керуючись ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», частиною 5 розділу 6 Тендерної дoкументації (сторінка 24), Національний банку України зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію ТОВ "СИНЕРГІЯ-ТРЕЙД" та визначити переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув.
Однак, Замовник вказаних дій не вчинив, що є бездіяльністю, з приводу якої Кокоша О.Ю. і подає скаргу до Органу оскарження.
З огляду на вищевикладене, прошу:
- Прийняти скаргу до розгляду;
- Прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "СИНЕРГІЯ-ТРЕЙД";
- Визначити переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув.
Фізична особа-підприємець Кокоша О.Ю.
Розгорнути
Згорнути
Від 05.02.2020
Суб’єкт оскарження:
Фізична особа-підприємець Кокоша Олександр Юрійович
02217, м. Київ, вул. Закревського, 31-В, кв. 33
Тел. 067 787 58 68
Slobodiana@bigmir.net
Замовник:
Національний Банк України
01601, м. Київ, вул. Інститутська, 9
Скарга
щодо бездіяльності Замовника
Фізична особа-підприємець Кокоша Олександр Юрійович є учасником у Відкритих торгах з публікацією англійською мовою: «Ремонт та технічне обслуговування транспортних засобів Національного банку України, 3 лоти». Скарга подається стосовно Лоту 1 – послуги з ремонту і технічного обслуговування легкових автомобілів та мікроавтобусів.
Електронна площадка: https://www.dzo.com.ua/tenders/4701938
Ідентифікатор закупівлі UA-2019-12-11-001707-b
17cfb3fd62c74ab4affb7ebb996e854c
Згідно частини 5 розділу 3 Тендерної документації (сторінка 12): «Переможець процедури закупівлі повинен завантажити в Систему у сканованому вигляді документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частиною першою (крім пунктів 1 і 7 цієї частини) і другою статті 17 Закону, а саме:
- У строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір:
- 1) інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення, видану Національним агенством з питань запобігання корупції, що містить інформацію про відсутність/наявність відомостей у Реєстрі відомостей про корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (безоплатно надається запитувачу за посиланням: https://corruptinfo.nazk.gov.ua);...»
Частина 1 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» містить 10 підпунктів - підстав для ОБОВ’ЯЗКОВОЇ відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі та наголошує на ЗОБОВ’ЯЗАННІ замовника відхилити тендерну пропозицію учасника, який не дотримався цих вимог.
Так, згідно ч.1 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо, серед іншого):
«…2) відомості про юридичну особу, яка є учасником, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення;
3) службову (посадову) особу учасника , яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері корупційного правопорушення…»
Згідно ч. 3 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Керуючись цією нормою, як зазначалось вище, замовник прописав у частині 5 розділу 3 Тендерної документації (сторінка 12) вимогу про документальне підтвердження у вигляді інформаційної довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення, видану Національним агенством з питань запобігання корупції...
Отже, переможець торгів «Ремонт та технічне обслуговування транспортних засобів Національного банку України, 3 лоти» мав надати, серед іншого, 2 інформаційні довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення, виданих Національним агенством з питань запобігання корупції: першу - про юридичну особу – переможця торгів та другу - про службову (посадову) особу переможця, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі.
Окремо зазначимо, що відповідно до рішення Національного агенства з питань запобігання корупції від 09.02.2018 року № 166 Про затвердження положення про Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або повязані з корупцією правопорушення, внесенню до Реєстру підлягають відомості про осіб, яких притягнуто до відповідальності за вчинення корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, та про юридичних осіб, до яких застосовано заходи кримінально-правового характеру у зв’язку з вчиненням корупційного правопорушення, а отже переможець повинен був надати саме дві довідки, як те вимагалось умовами тендерної документації.
30.01.2020 року на веб-порталі Уповноваженого органу Замовник розмістив повідомлення про намір укласти договір з ТОВ "СИНЕРГІЯ-ТРЕЙД".
30.01.2020 року (04.02.2020 року - останній день завантаження в Систему у сканованому вигляді документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою (крім пунктів 1 і 7 цієї частини) і другою статті 17 Закону ) ТОВ "СИНЕРГІЯ-ТРЕЙД" завантажує в Систему Інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, що містить інформацію про відсутність відомостей у Реєстрі про корупційні або повязані з корупцією правопорушення. Довідка видана на юридичну особу, а саме компанії «ТОВ СИНЕРГІЯ-ТРЕЙД ТОВ».
По-перше, що ця назва компанії, зазначена у довідці, не співпадає із назвою переможця у його статутних документах.
По-друге, крім цієї довідки, ТОВ «СИНЕРГІЯ-ТРЕЙД» зобов’язано також розмістити в Системі Інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру на службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі.
Згідно частини 5 розділу 6 Тендерної документації (сторінка 24): «У разі … незавантеженням переможцем в Систему файлів документів у сканованому вигляді, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію цього учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув (відповідно до виб-раного лоту).»
Отже, порушуючи вимоги тендерної документації та норми ЗУ «Про публічні закупівлі» переможець не завантажив у систему документи, що вимагались Замовником у частині 5 розділу 3 Тендерної документації (сторінка 12), не надав документального підтвердження у спосіб, визначений замовником для надання таких документів.
За таких обставин, керуючись ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», частиною 5 розділу 6 Тендерної дoкументації (сторінка 24), Національний банку України зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію ТОВ "СИНЕРГІЯ-ТРЕЙД" та визначити переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув.
Однак, Замовник вказаних дій не вчинив, що є бездіяльністю, з приводу якої Кокоша О.Ю. і подає скаргу до Органу оскарження.
З огляду на вищевикладене, прошу:
- Прийняти скаргу до розгляду;
- Прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "СИНЕРГІЯ-ТРЕЙД";
- Визначити переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув.
Фізична особа-підприємець Кокоша О.Ю.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 лютого 2020 13:19
На Вашу вимогу повідомляємо наступне.
В пункті 2 частини 1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо відомості ПРО ЮРИДИЧНУ ОСОБУ, яка є учасником, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.
У відповідності з частиною 3 статті 17 Закону спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі.
На виконання вищезазначених норм Закону, в частині 5 розділу 3 Тендерної документації встановлено вимогу:
- «Переможець процедури закупівлі повинен завантажити в Систему у сканованому вигляді документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою (крім пунктів 1 і 7 цієї частини) і другою статті 17 Закону, а саме:
- у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір:
1) інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення, видану Національним агенством з питань запобігання корупції, що містить інформацію про відсутність/наявність відомостей у Реєстрі відомостей про корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (безоплатно надається запитувачу за посиланням: https://corruptinfo.nazk.gov.ua);».
Враховуючи, що вимога встановлена в пункті 2 частини 1 статті 17 Закону, поширюється на учасника переможця – юридичну особу, а ТОВ "СИНЕРГІЯ-ТРЕЙД" (код ЄДРПОУ 41356537) має статус юридичної особи, надання інформаційної довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення, виданої Національним агентством з питань запобігання корупції, саме на учасника-переможця юридичну особу, є належним виконанням вимог частини 5 розділу 3 Тендерної документації.
Окремо звертаємо увагу, що в умовах Тендерної документації на службову (посадову) особу учасника-переможця не встановлено вимоги щодо надання інформаційної довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення чи іншого документального підтвердження на службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, про те, що її не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері корупційного правопорушення.
Водночас, ТОВ "СИНЕРГІЯ-ТРЕЙД" (код ЄДРПОУ 41356537) як учасник-переможець надало інформаційну-довідку від 30.01.2020р. в якій підтверджено, що службову (посадову) особу Учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення (пункт 3 частини 1 статті 17 Закону).
Щодо неспівпадіння назви учасника-переможця ТОВ "СИНЕРГІЯ-ТРЕЙД" (код ЄДРПОУ 41356537) в наданій Інформаційній довідці з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення (зазначено назву «ТОВ СИНЕРГІЯ-ТРЕЙД ТОВ»), звертаємо увагу на наступне.
Відповідно до пункту 12 Розділу ІІІ «Положення про Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення» затвердженого рішення Національного агентства з питань запобігання корупції від 09.02.2018 року № 166 довідка формується програмно-апаратними засобами Реєстру на основі даних, вказаних в кваліфікованій електронній печатці юридичної особи, шляхом пошуку у Реєстрі за найменуванням юридичної особи, кодом в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, ідентифікаційним кодом юридичної особи іншої країни (для нерезидентів) та безоплатно надається запитувачу.
Враховуючи, що найменуванням учасника-переможця є «СИНЕРГІЯ-ТРЕЙД», а ТОВ "СИНЕРГІЯ-ТРЕЙД" це скорочене найменування яке додатково включає організаційно-правову форму то назва «ТОВ СИНЕРГІЯ-ТРЕЙД ТОВ» в наданій Інформаційній довідці з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення, не відрізняються від назви юридичної особи «СИНЕРГІЯ-ТРЕЙД».
Окрім того, за посиланням для отримання інформаційної довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення:
https://corruptinfo.nazk.gov.ua/main/reference/getpersonalreference?referenceType=Legal,
зазначено, що індивідуальна довідка формується на основі пошуку записів в реєстрі за кодом ЄДРПОУ, що зчитується з ключів електронного цифрового підпису (ЕЦП).
Враховуючи, що код ЄДРПОУ в наданій Інформаційній довідці з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення, співпадає з кодом ЄДРПОУ (41356537) учасника-переможця ТОВ "СИНЕРГІЯ-ТРЕЙД", у Замовника відсутня можливість стверджувати про невиконання вимог частини 5 розділу 3 Тендерної документації.
Тож, за результатами розгляду документів наданих переможцем процедури закупівлі “Ремонт та технічне обслуговування транспортних засобів”, 3 лоти: за лотом 1 – послуги з ремонту і технічного обслуговування легкових автомобілів та мікроавтобусів, відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів UA-2019-12-11-001707-b, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (www.prozorro.gov.ua) 11.12.2019 року ТОВ “Синергія-Трейд” підтверджено відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону.
Наголошуємо, що Національний банк України під час проведення процедур закупівель дотримується принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону, та забезпечує добросовісну конкуренцію серед учасників, максимальну економію та ефективність використання державних коштів, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінацію учасників, об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
В пункті 2 частини 1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо відомості ПРО ЮРИДИЧНУ ОСОБУ, яка є учасником, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.
У відповідності з частиною 3 статті 17 Закону спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі.
На виконання вищезазначених норм Закону, в частині 5 розділу 3 Тендерної документації встановлено вимогу:
- «Переможець процедури закупівлі повинен завантажити в Систему у сканованому вигляді документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою (крім пунктів 1 і 7 цієї частини) і другою статті 17 Закону, а саме:
- у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір:
1) інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення, видану Національним агенством з питань запобігання корупції, що містить інформацію про відсутність/наявність відомостей у Реєстрі відомостей про корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (безоплатно надається запитувачу за посиланням: https://corruptinfo.nazk.gov.ua);».
Враховуючи, що вимога встановлена в пункті 2 частини 1 статті 17 Закону, поширюється на учасника переможця – юридичну особу, а ТОВ "СИНЕРГІЯ-ТРЕЙД" (код ЄДРПОУ 41356537) має статус юридичної особи, надання інформаційної довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення, виданої Національним агентством з питань запобігання корупції, саме на учасника-переможця юридичну особу, є належним виконанням вимог частини 5 розділу 3 Тендерної документації.
Окремо звертаємо увагу, що в умовах Тендерної документації на службову (посадову) особу учасника-переможця не встановлено вимоги щодо надання інформаційної довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення чи іншого документального підтвердження на службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, про те, що її не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері корупційного правопорушення.
Водночас, ТОВ "СИНЕРГІЯ-ТРЕЙД" (код ЄДРПОУ 41356537) як учасник-переможець надало інформаційну-довідку від 30.01.2020р. в якій підтверджено, що службову (посадову) особу Учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення (пункт 3 частини 1 статті 17 Закону).
Щодо неспівпадіння назви учасника-переможця ТОВ "СИНЕРГІЯ-ТРЕЙД" (код ЄДРПОУ 41356537) в наданій Інформаційній довідці з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення (зазначено назву «ТОВ СИНЕРГІЯ-ТРЕЙД ТОВ»), звертаємо увагу на наступне.
Відповідно до пункту 12 Розділу ІІІ «Положення про Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення» затвердженого рішення Національного агентства з питань запобігання корупції від 09.02.2018 року № 166 довідка формується програмно-апаратними засобами Реєстру на основі даних, вказаних в кваліфікованій електронній печатці юридичної особи, шляхом пошуку у Реєстрі за найменуванням юридичної особи, кодом в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, ідентифікаційним кодом юридичної особи іншої країни (для нерезидентів) та безоплатно надається запитувачу.
Враховуючи, що найменуванням учасника-переможця є «СИНЕРГІЯ-ТРЕЙД», а ТОВ "СИНЕРГІЯ-ТРЕЙД" це скорочене найменування яке додатково включає організаційно-правову форму то назва «ТОВ СИНЕРГІЯ-ТРЕЙД ТОВ» в наданій Інформаційній довідці з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення, не відрізняються від назви юридичної особи «СИНЕРГІЯ-ТРЕЙД».
Окрім того, за посиланням для отримання інформаційної довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення:
https://corruptinfo.nazk.gov.ua/main/reference/getpersonalreference?referenceType=Legal,
зазначено, що індивідуальна довідка формується на основі пошуку записів в реєстрі за кодом ЄДРПОУ, що зчитується з ключів електронного цифрового підпису (ЕЦП).
Враховуючи, що код ЄДРПОУ в наданій Інформаційній довідці з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення, співпадає з кодом ЄДРПОУ (41356537) учасника-переможця ТОВ "СИНЕРГІЯ-ТРЕЙД", у Замовника відсутня можливість стверджувати про невиконання вимог частини 5 розділу 3 Тендерної документації.
Тож, за результатами розгляду документів наданих переможцем процедури закупівлі “Ремонт та технічне обслуговування транспортних засобів”, 3 лоти: за лотом 1 – послуги з ремонту і технічного обслуговування легкових автомобілів та мікроавтобусів, відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів UA-2019-12-11-001707-b, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (www.prozorro.gov.ua) 11.12.2019 року ТОВ “Синергія-Трейд” підтверджено відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону.
Наголошуємо, що Національний банк України під час проведення процедур закупівель дотримується принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону, та забезпечує добросовісну конкуренцію серед учасників, максимальну економію та ефективність використання державних коштів, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінацію учасників, об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-12-11-001707-b.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФОП Кокоша Олександр Юрійович, Код ЄДРПОУ:3097316711
Дата подання: 07 лютого 2020 12:32
Дата подання: 07 лютого 2020 12:32
бездіяльність Замовника
Вих. № 5
07.02.2020 р.
Постійно діюча адміністративна колегія
Антимонопольного комітету України
з розгляду скарг про порушення законодавства
у сфері публічних закупівель
вул. Митрополита В. Липківського, 45, м. Київ-35, 03680
Суб’єкт оскарження:
Фізична особа-підприємець Кокоша Олександр Юрійович
02217, м. Київ, вул. Закревського, 31-В, кв. 33
Тел. 067 787 58 68
Slobodiana@bigmir.net
Замовник:
Національний Банк України
01601, м. Київ, вул. Інститутська, 9
Скарга
щодо бездіяльності Замовника
Фізична особа-підприємець Кокоша Олександр Юрійович є учасником у Відкритих торгах з публікацією англійською мовою: «Ремонт та технічне обслуговування транспортних засобів Національного банку України, 3 лоти». Скарга подається стосовно Лоту 1 – послуги з ремонту і технічного обслуговування легкових автомобілів та мікроавтобусів.
Електронна площадка: https://www.dzo.com.ua/tenders/4701938
Ідентифікатор закупівлі UA-2019-12-11-001707-b
17cfb3fd62c74ab4affb7ebb996e854c
Згідно частини 5 розділу 3 Тендерної документації (сторінка 12): «Переможець процедури закупівлі повинен завантажити в Систему у сканованому вигляді документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частиною першою (крім пунктів 1 і 7 цієї частини) і другою статті 17 Закону, а саме:
- У строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір:
- 1) інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення, видану Національним агенством з питань запобігання корупції, що містить інформацію про відсутність/наявність відомостей у Реєстрі відомостей про корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (безоплатно надається запитувачу за посиланням: https://corruptinfo.nazk.gov.ua);...»
Частина 1 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» містить 10 підпунктів - підстав для ОБОВ’ЯЗКОВОЇ відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі та наголошує на ЗОБОВ’ЯЗАННІ замовника відхилити тендерну пропозицію учасника, який не дотримався цих вимог.
Так, згідно ч.1 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо, серед іншого):
«…2) відомості про юридичну особу, яка є учасником, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення;
3) службову (посадову) особу учасника , яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері корупційного правопорушення…»
Згідно ч. 3 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Керуючись цією нормою, як зазначалось вище, замовник прописав у частині 5 розділу 3 Тендерної документації (сторінка 12) вимогу про документальне підтвердження у вигляді інформаційної довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення, видану Національним агенством з питань запобігання корупції...
Отже, переможець торгів «Ремонт та технічне обслуговування транспортних засобів Національного банку України, 3 лоти» мав надати, серед іншого, 2 інформаційні довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення, виданих Національним агенством з питань запобігання корупції: першу - про юридичну особу – переможця торгів та другу - про службову (посадову) особу переможця, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі.
Окремо зазначимо, що відповідно до рішення Національного агенства з питань запобігання корупції від 09.02.2018 року № 166 Про затвердження положення про Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або повязані з корупцією правопорушення, внесенню до Реєстру підлягають відомості про осіб, яких притягнуто до відповідальності за вчинення корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, та про юридичних осіб, до яких застосовано заходи кримінально-правового характеру у зв’язку з вчиненням корупційного правопорушення, а отже переможець повинен був надати саме дві довідки, як те вимагалось умовами тендерної документації.
30.01.2020 року на веб-порталі Уповноваженого органу Замовник розмістив повідомлення про намір укласти договір з ТОВ "СИНЕРГІЯ-ТРЕЙД".
30.01.2020 року (04.02.2020 року - останній день завантаження в Систему у сканованому вигляді документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою (крім пунктів 1 і 7 цієї частини) і другою статті 17 Закону ) ТОВ "СИНЕРГІЯ-ТРЕЙД" завантажує в Систему Інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, що містить інформацію про відсутність відомостей у Реєстрі про корупційні або повязані з корупцією правопорушення. Довідка видана на юридичну особу, а саме компанії «ТОВ СИНЕРГІЯ-ТРЕЙД ТОВ».
По-перше, що ця назва компанії, зазначена у довідці, не співпадає із назвою переможця у його статутних документах.
По-друге, крім цієї довідки, ТОВ «СИНЕРГІЯ-ТРЕЙД» зобов’язано також розмістити в Системі Інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру на службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, чого не було зроблено.
Згідно частини 5 розділу 6 Тендерної документації (сторінка 24): «У разі … незавантеженням переможцем в Систему файлів документів у сканованому вигляді, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію цього учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув (відповідно до виб-раного лоту).»
Отже, порушуючи вимоги тендерної документації та норми ЗУ «Про публічні закупівлі» переможець не завантажив у систему документи, що вимагались Замовником у частині 5 розділу 3 Тендерної документації (сторінка 12), не надав документального підтвердження у спосіб, визначений замовником для надання таких документів.
За таких обставин, керуючись ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», частиною 5 розділу 6 Тендерної дoкументації (сторінка 24), Національний банку України зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію ТОВ "СИНЕРГІЯ-ТРЕЙД" та визначити переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув.
Однак, Замовник вказаних дій не вчинив, що є бездіяльністю, з приводу якої ФОП Кокоша О.Ю. і подає скаргу до Органу оскарження.
Відновлення порушених прав та законних інтересів ФОП Кокоша О.Ю. може бути захищено шляхом зобов’язання Замовника прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "СИНЕРГІЯ-ТРЕЙД".
З огляду на вищевикладене, прошу:
- Прийняти скаргу до розгляду;
- Зобов’язати Замовника - Національний банк України прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "СИНЕРГІЯ-ТРЕЙД";
- Зобов’язати Замовника - Національний банк України визначити переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув.
- На час розгляду питань, порушених у скарзі, призупинити процедуру закупівлі.
ДОДАТКИ:
1.Доказ внесення оплати за розгляд Скарги.
Фізична особа-підприємець Кокоша О.Ю.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 11 лютого 2020 20:52
рішення від 11.02.2020 № 2569 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 11 лютого 2020 20:52
Інформація про резолютивну частину рішення від 26.02.2020 № 3715.pdf
Дата публікації: 27 лютого 2020 14:20
рішення від 26.02.2020 № 3715.pdf
Дата публікації: 02 березня 2020 19:55
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | лот 1 – послуги з ремонту і технічного обслуговування легкових автомобілів та мікроавтобусів |
Опис предмету закупівлі: |
Лот 1 – послуги з ремонту і технічного обслуговування легкових автомобілів та мікроавтобусів, загальна кількість автомобілів складає 102 одиниці,
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 2 107 046,50 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 2 000,00 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 50000 UAH |
Title: Lot 1 - services in repair and maintenance of cars and minibuses
Description: Lot 1 - services in repair and maintenance of cars and minibuses the total number of cars is 102 units
Current status: Complete
Estimated total value: 2 107 046,50 UAH
including VAT
Minimal lowering step: 2 000,00 UAH
including VAT
Аукціон
Початок: 28 січня 2020 15:29
Auction planned date: 28 січня 2020 15:29
Закінчення: 28 січня 2020 15:56
Позиції
102 од
лот 1 – послуги з ремонту і технічного обслуговування легкових автомобілів та мікроавтобусів
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2020
Lot 1 - services in repair and maintenance of cars and minibuses
CPV: 50110000-9
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | оплата здійснюється за фактично надані та прийняті Замовником послуги протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дати підписання обома Сторонами Акта про надання послуг. Вартість складових частини (систем) або матеріалів яка підлягає оплаті за Договором відповідає вартості, яка не перевищує середньою ринкову ціну, що склалася на ринку України на момент надання послуг. | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Скарги до лоту
Номер скарги: UA-2019-12-11-001707-b.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФОП Кокоша Олександр Юрійович, Код ЄДРПОУ:3097316711
Дата подання: 07 лютого 2020 12:32
Дата подання: 07 лютого 2020 12:32
бездіяльність Замовника
Вих. № 5
07.02.2020 р.
Постійно діюча адміністративна колегія
Антимонопольного комітету України
з розгляду скарг про порушення законодавства
у сфері публічних закупівель
вул. Митрополита В. Липківського, 45, м. Київ-35, 03680
Суб’єкт оскарження:
Фізична особа-підприємець Кокоша Олександр Юрійович
02217, м. Київ, вул. Закревського, 31-В, кв. 33
Тел. 067 787 58 68
Slobodiana@bigmir.net
Замовник:
Національний Банк України
01601, м. Київ, вул. Інститутська, 9
Скарга
щодо бездіяльності Замовника
Фізична особа-підприємець Кокоша Олександр Юрійович є учасником у Відкритих торгах з публікацією англійською мовою: «Ремонт та технічне обслуговування транспортних засобів Національного банку України, 3 лоти». Скарга подається стосовно Лоту 1 – послуги з ремонту і технічного обслуговування легкових автомобілів та мікроавтобусів.
Електронна площадка: https://www.dzo.com.ua/tenders/4701938
Ідентифікатор закупівлі UA-2019-12-11-001707-b
17cfb3fd62c74ab4affb7ebb996e854c
Згідно частини 5 розділу 3 Тендерної документації (сторінка 12): «Переможець процедури закупівлі повинен завантажити в Систему у сканованому вигляді документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частиною першою (крім пунктів 1 і 7 цієї частини) і другою статті 17 Закону, а саме:
- У строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір:
- 1) інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення, видану Національним агенством з питань запобігання корупції, що містить інформацію про відсутність/наявність відомостей у Реєстрі відомостей про корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (безоплатно надається запитувачу за посиланням: https://corruptinfo.nazk.gov.ua);...»
Частина 1 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» містить 10 підпунктів - підстав для ОБОВ’ЯЗКОВОЇ відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі та наголошує на ЗОБОВ’ЯЗАННІ замовника відхилити тендерну пропозицію учасника, який не дотримався цих вимог.
Так, згідно ч.1 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо, серед іншого):
«…2) відомості про юридичну особу, яка є учасником, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення;
3) службову (посадову) особу учасника , яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері корупційного правопорушення…»
Згідно ч. 3 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Керуючись цією нормою, як зазначалось вище, замовник прописав у частині 5 розділу 3 Тендерної документації (сторінка 12) вимогу про документальне підтвердження у вигляді інформаційної довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення, видану Національним агенством з питань запобігання корупції...
Отже, переможець торгів «Ремонт та технічне обслуговування транспортних засобів Національного банку України, 3 лоти» мав надати, серед іншого, 2 інформаційні довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення, виданих Національним агенством з питань запобігання корупції: першу - про юридичну особу – переможця торгів та другу - про службову (посадову) особу переможця, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі.
Окремо зазначимо, що відповідно до рішення Національного агенства з питань запобігання корупції від 09.02.2018 року № 166 Про затвердження положення про Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або повязані з корупцією правопорушення, внесенню до Реєстру підлягають відомості про осіб, яких притягнуто до відповідальності за вчинення корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, та про юридичних осіб, до яких застосовано заходи кримінально-правового характеру у зв’язку з вчиненням корупційного правопорушення, а отже переможець повинен був надати саме дві довідки, як те вимагалось умовами тендерної документації.
30.01.2020 року на веб-порталі Уповноваженого органу Замовник розмістив повідомлення про намір укласти договір з ТОВ "СИНЕРГІЯ-ТРЕЙД".
30.01.2020 року (04.02.2020 року - останній день завантаження в Систему у сканованому вигляді документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою (крім пунктів 1 і 7 цієї частини) і другою статті 17 Закону ) ТОВ "СИНЕРГІЯ-ТРЕЙД" завантажує в Систему Інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, що містить інформацію про відсутність відомостей у Реєстрі про корупційні або повязані з корупцією правопорушення. Довідка видана на юридичну особу, а саме компанії «ТОВ СИНЕРГІЯ-ТРЕЙД ТОВ».
По-перше, що ця назва компанії, зазначена у довідці, не співпадає із назвою переможця у його статутних документах.
По-друге, крім цієї довідки, ТОВ «СИНЕРГІЯ-ТРЕЙД» зобов’язано також розмістити в Системі Інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру на службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, чого не було зроблено.
Згідно частини 5 розділу 6 Тендерної документації (сторінка 24): «У разі … незавантеженням переможцем в Систему файлів документів у сканованому вигляді, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію цього учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув (відповідно до виб-раного лоту).»
Отже, порушуючи вимоги тендерної документації та норми ЗУ «Про публічні закупівлі» переможець не завантажив у систему документи, що вимагались Замовником у частині 5 розділу 3 Тендерної документації (сторінка 12), не надав документального підтвердження у спосіб, визначений замовником для надання таких документів.
За таких обставин, керуючись ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», частиною 5 розділу 6 Тендерної дoкументації (сторінка 24), Національний банку України зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію ТОВ "СИНЕРГІЯ-ТРЕЙД" та визначити переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув.
Однак, Замовник вказаних дій не вчинив, що є бездіяльністю, з приводу якої ФОП Кокоша О.Ю. і подає скаргу до Органу оскарження.
Відновлення порушених прав та законних інтересів ФОП Кокоша О.Ю. може бути захищено шляхом зобов’язання Замовника прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "СИНЕРГІЯ-ТРЕЙД".
З огляду на вищевикладене, прошу:
- Прийняти скаргу до розгляду;
- Зобов’язати Замовника - Національний банк України прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "СИНЕРГІЯ-ТРЕЙД";
- Зобов’язати Замовника - Національний банк України визначити переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув.
- На час розгляду питань, порушених у скарзі, призупинити процедуру закупівлі.
ДОДАТКИ:
1.Доказ внесення оплати за розгляд Скарги.
Фізична особа-підприємець Кокоша О.Ю.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 11 лютого 2020 20:52
рішення від 11.02.2020 № 2569 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 11 лютого 2020 20:52
Інформація про резолютивну частину рішення від 26.02.2020 № 3715.pdf
Дата публікації: 27 лютого 2020 14:20
рішення від 26.02.2020 № 3715.pdf
Дата публікації: 02 березня 2020 19:55
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 22 січня 2020
Найменування: | Національний Банк України |
Код ЄДРПОУ: | 00032106 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Інститутська, 9 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "АВТОСАМІТ НА СТОЛИЧНОМУ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ФОП Кокоша Олександр Юрійович | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "СИНЕРГІЯ-ТРЕЙД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 січня 2020 15:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "СИНЕРГІЯ-ТРЕЙД" |
104 017,01
UAH з ПДВ
|
102 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Кокоша Олександр Юрійович |
230 000,00
UAH з ПДВ
|
230 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АВТОСАМІТ НА СТОЛИЧНОМУ" |
2 107 046,00
UAH з ПДВ
|
300 580,41
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СИНЕРГІЯ-ТРЕЙД" #41356537 |
Переможець |
102 000,00
UAH з ПДВ
|
30 січня 2020 10:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 березня 2021 13:47
|
Електронний підпис | укладений |
03 березня 2020 17:45
|
Договір №101968 від 03.03.2020 року.pdf | укладений |
03 березня 2020 17:43
|