Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбуки
Очікувана вартість
130 000,00 UAH
UA-2019-12-11-001390-a 4877314688aa422eb2c90d0da443b095
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кулініченко Віктор Миколайович

+380457351137 kagarlitskacrl@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП КРР "Кагарлицька центральна районна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 01994416
Місцезнаходження: 09200, Україна , Київська обл., місто Кагарлик, вулиця Паркова, 10
Контактна особа: Кулініченко Віктор Миколайович
+380457351137
kagarlitskacrl@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 грудня 2019 14:13
Звернення за роз’ясненнями: до 16 грудня 2019 14:18
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 грудня 2019 14:18
Початок аукціону: 20 грудня 2019 11:47
Очікувана вартість: 130 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Джерело фінансування закупівлі: місцевий бюджет
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13 шт
Ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09200, Україна, Київська область, м. Кагарлик, вул. Паркова, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару проводиться у національній грошовій одиниці на розрахунковий рахунок Продавця протягом 10 банківських днів після отримання товару та належним чином оформлених на нього документів. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 грудня 2019 14:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 грудня 2019 14:14
11.12.2019 Документація щодо умов закупівлі.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 грудня 2019 08:57
Дата відповіді: 13 грудня 2019 16:22
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
1.Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету вказані у документації щодо умов закупівлі, замовником чітко визначено всі технічні параметри, які повинен містити товар.
2. Документація щодо умов закупівлі містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
(Специфікація), згідно якої учасник повинен вказати марку та модель товару, а також відповідність всім технічним показникам.
3. До участі у даній закупівлі допускаються всі учасники, які формують ціну тендерної пропозиції враховуючи систему оподаткування на якій перебувають.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-11-001390-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ДІСІ Лінк", Код ЄДРПОУ:31799566
Дата подання: 20 грудня 2019 14:19
Оскарження визначення переможця
Доводимо до відома Замовника, що ТОВ "Комел" запропоновано ноутбуки з гіршим процесором, ніж вимагалося тендерною документацією.
Порівняння процесорів можна перевірити на офіційній сторінці виробника Intel, а саме:
https://ark.intel.com/content/www/ru/ru/ark/compare.html?productIds=189269,128990
Враховуючи вищенаведене - прохання дискваліфікувати учасника ТОВ "Комел", та перейти до розгляду пропозиції наступного учасника аукціону.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 грудня 2019 12:45
Доброго дня! Вами надіслано звернення щодо оскарження рішення за результатами кваліфікації пропозиції поданої ТОВ «КОМЕЛ». Звертаємо Вашу увагу, що Замовником у рамках даної закупівлі не прийнято жодного рішення щодо кваліфікації вказаного учасника, а саме ні щодо його дискваліфікації ні щодо визнання переможцем.
Номер вимоги: UA-2019-12-11-001390-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ДІСІ Лінк", Код ЄДРПОУ:31799566
Дата подання: 20 грудня 2019 14:26
Оскарження визначення переможця
Також доводимо до відома Замовника, що на пропозицію ТОВ "Комел" не накладено електронний цифровий підпис, що суперечить вимогам тендеру.
Враховуючи вищенаведене - прохання дискваліфікувати учасника ТОВ "Комел", та перейти до розгляду пропозиції наступного учасника аукціону.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 грудня 2019 12:46
Доброго дня! Вами надіслано звернення щодо оскарження рішення за результатами кваліфікації пропозиції поданої ТОВ «КОМЕЛ». Звертаємо Вашу увагу, що Замовником у рамках даної закупівлі не прийнято жодного рішення щодо кваліфікації вказаного учасника, а саме ні щодо його дискваліфікації ні щодо визнання переможцем.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 грудня 2019 12:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 106 158,00
UAH з ПДВ
104 832,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІСІ Лінк" 107 717,87
UAH з ПДВ
106 150,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 109 668,00
UAH з ПДВ
106 157,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПАВЛОВА ІРИНА ЮРІЇВНА" 122 399,00
UAH з ПДВ
120 119,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Систематика Україна" 120 120,00
UAH з ПДВ
120 120,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 129 558,00
UAH з ПДВ
129 558,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 грудня 2019 12:09
Гарантійний лист.pdf
19 грудня 2019 12:09
Статут.pdf
19 грудня 2019 12:09
Проект договору.pdf
19 грудня 2019 12:09
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

19 грудня 2019 11:18
Електронний підпис
19 грудня 2019 11:16
Статут.pdf
19 грудня 2019 11:16
Свідоцтво реєстрації.pdf
19 грудня 2019 11:16
Свідоцтво ПДВ.pdf
19 грудня 2019 11:16
Витяг з ПДВ.PDF
19 грудня 2019 11:16
Сert_N19_1.pdf
19 грудня 2019 11:16
Асер 2 СЭС.jpg
19 грудня 2019 11:16
АСЕР 1 СЭС.jpg
19 грудня 2019 11:16
V2_letter_N19.pdf
19 грудня 2019 11:16
Decl_N19 (1).pdf
19 грудня 2019 11:16
Додаток 5_Лист-згода.PDF

Публічні документи

18 грудня 2019 13:44
Asus ноут Сертифікати .rar
18 грудня 2019 13:44
Пропозиція.pdf
18 грудня 2019 13:44
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

19 грудня 2019 11:54
Електронний підпис
19 грудня 2019 11:52
Тендерна пропозиція.pdf
19 грудня 2019 11:52
Проект договору.pdf
19 грудня 2019 11:52
Копія Статуту.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМЕЛ"

ТОВ "ДІСІ Лінк"

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

ФОП "ПАВЛОВА ІРИНА ЮРІЇВНА"

ТОВ "Систематика Україна"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
Очікує рішення 104 832,00
UAH з ПДВ
20 грудня 2019 12:32

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 23 грудня 2019 12:54
Коментар щодо відміни: У зв’язку з тим, що закупівля проводиться у кінці календарного року та наявності у наказі ДП «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 року №10 зі змінами та доповненнями вимог щодо строку укладення договору за результатами проведення процедури (не менше двох робочих днів), а також неможливістю у подальшому здійснення оплати по договору у зв’язку з режимом роботи органів казначейської служби виникає необхідність відмінити дану закупівлю.
Документи:
23 грудня 2019 12:53
протокол