Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Пральна машина PRIMUS SP10U, сушильна машина PRIMUS SDH10U
Очікувана вартість
116 000,00 UAH
UA-2019-12-11-001280-b ● dfbfe23d6ff04e70b46e7ba8685728b9
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ "ОБЛАСНА СЛУЖБА ЕКСПЛУАТАЦІЇ АДМІНІСТРАТИВНИХ БУДІВЕЛЬ" |
Код ЄДРПОУ: | 32752026 |
Місцезнаходження: | 65032, Україна , Одеська обл., Одеса, ПРОСПЕКТ ШЕВЧЕНКА, будинок 4 |
Контактна особа: |
Сушкевич Сергій +380487189615 KOOSEAB@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 грудня 2019 11:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 грудня 2019 13:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 грудня 2019 21:00 |
Очікувана вартість: | 116 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 160,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42710000-6: Машини для виробництва текстильних виробів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Пральна машина PRIMUS SP10U
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65032, Україна, Одеська обл., Одеса, просп. Шевченка, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 грудня 2019
—
26 грудня 2019
ДК 021:2015: 42710000-6 — Машини для виробництва текстильних виробів
1 шт
Сушильна машина PRIMUS SDH10U
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65032, Україна, Одеська обл., Одеса, просп. Шевченка, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
21 грудня 2019
—
28 грудня 2019
ДК 021:2015: 42710000-6 — Машини для виробництва текстильних виробів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки здійснюються протягом 15 банківських днів після отримання товарів на підставі видаткової накладної | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 грудня 2019 11:42 |
ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-12-11-001280-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПКМ, Код ЄДРПОУ:20609915
Дата подання: 12 грудня 2019 11:31
вимогиа на умови закупівлі
Під час розгляду тендерної документації UA-2019-12-11-001280-b було виявлено, що Замовник встановив завідомо дискримінаційні вимоги до потенційних Учасників, які дають перевагу окремим суб’єктам господарської діяльності та позбавляють інших можливості прийняти участь у закупівлі.
В основних вимогах до технічних характеристик зазначено перелік вимог, яким повинен повністю відповідати предмет закупівлі та зазначена навіть марка і модель обладнання при цьому вказано, що аналоги товару розглядатися не будуть. А це порушення п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону. У даному випадку детальний опис товарів, що закуповуються без фактичного обґрунтування необхідності поставки саме такого товару є нічим іншим як дискримінаційною вимогою.
Вказані в Технічній документації моделі обладнання ТМ «PRIMUS» не дають можливості іншим виробникам устаткування та представникам виробників брати участь у закупівлі, що є дискримінацією. Також наголошуємо на тому , що вказавши конкретну марку та модель обладнання ви позбавляєте себе можливості на придбання товару, що відповідає вашим технічним характеристикам, є покращеним аналогом та при цьому може бути значно бюджетнішим.
Система прозоро була створена для того щоб дати можливість заощаджувати бюджетні кошти при цьому закуповуючи якісне обладнання, яке повністю буде відповідати потребам Замовника!
Сподіваємося, що Замовник скорегує характеристики зазначивши «еквівалент» та розширивши основні технічні характеристики, згідно поняття еквівалент, а в результаті в Замовника з’явиться змога обрати дійсно найкраще обладнання з усіх запропонованих варіантів, а не «PRIMUS» з однієї обмеженої пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
В основних вимогах до технічних характеристик зазначено перелік вимог, яким повинен повністю відповідати предмет закупівлі та зазначена навіть марка і модель обладнання при цьому вказано, що аналоги товару розглядатися не будуть. А це порушення п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону. У даному випадку детальний опис товарів, що закуповуються без фактичного обґрунтування необхідності поставки саме такого товару є нічим іншим як дискримінаційною вимогою.
Вказані в Технічній документації моделі обладнання ТМ «PRIMUS» не дають можливості іншим виробникам устаткування та представникам виробників брати участь у закупівлі, що є дискримінацією. Також наголошуємо на тому , що вказавши конкретну марку та модель обладнання ви позбавляєте себе можливості на придбання товару, що відповідає вашим технічним характеристикам, є покращеним аналогом та при цьому може бути значно бюджетнішим.
Система прозоро була створена для того щоб дати можливість заощаджувати бюджетні кошти при цьому закуповуючи якісне обладнання, яке повністю буде відповідати потребам Замовника!
Сподіваємося, що Замовник скорегує характеристики зазначивши «еквівалент» та розширивши основні технічні характеристики, згідно поняття еквівалент, а в результаті в Замовника з’явиться змога обрати дійсно найкраще обладнання з усіх запропонованих варіантів, а не «PRIMUS» з однієї обмеженої пропозиції.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 грудня 2019 12:36
Шановний Учасник, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону.
З огляду на зазначене, та оскільки сфера застосування Закону визначена статтею 2 Закону, вимоги Закону щодо порядку проведення процедур закупівель, у тому числі вимоги щодо визначення замовником технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, не поширюються на допорогові закупівлі.
Здійснивши оголошення про закупівлю у системі PROZORRO замовник надав можливість конкурувати у ціні усім без вийнятку постачальникам зазначеного у оголошенні товару.
З огляду на зазначене, та оскільки сфера застосування Закону визначена статтею 2 Закону, вимоги Закону щодо порядку проведення процедур закупівель, у тому числі вимоги щодо визначення замовником технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, не поширюються на допорогові закупівлі.
Здійснивши оголошення про закупівлю у системі PROZORRO замовник надав можливість конкурувати у ціні усім без вийнятку постачальникам зазначеного у оголошенні товару.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Епіцентр К" #32490244 |
Переможець |
109 606,08
UAH з ПДВ
|
19 грудня 2019 16:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2019 15:47
|
ДОГОВІР №135 від 23.12.2019.pdf | укладений |
23 грудня 2019 17:30
|