Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання паперу А4
Очікувана вартість
46 000,00 UAH
UA-2019-12-11-001109-a 63196b6870c842c29e5f5e862809cb6a
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Склярук Валентин Васильович

380444240407 buhsrda@kievcity.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Святошинська районна в місті Києві державна адміністрація
Код ЄДРПОУ: 37395418
Вебсайт: http://svyat.kievcity.gov.ua/
Місцезнаходження: 03115, Україна , Київська обл., Київ, просп. Перемоги, 97
Контактна особа: Склярук Валентин Васильович
380444240407
buhsrda@kievcity.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 грудня 2019 12:43
Звернення за роз’ясненнями: до 12 грудня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 грудня 2019 16:00
Початок аукціону: 16 грудня 2019 13:03
Очікувана вартість: 46 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,54%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Папір формату А4 80 г/м кв., 96%, 500 арк. в 1 упаковці. Замовник розглядає еквіваленти товару, що є предметом закупівлі, в частині конкретної торгової марки.
До вартості цінової пропозиції Учасник включає загальну вартість товарів з урахуванням суми податків, зборів, обов’язкових платежів, матеріальних витрат, а також усіх інших витрат, які він може понести під час виконання своїх зобов’язань за договором про закупівлю (у т. ч. витрати на доставку, розвантаження товару). Договір повинен бути укладений протягом 3 (трьох) днів з дати визначення Переможця. У випадку непідписання договору протягом зазначеного терміну, Замовник залишає за собою право анулювати Переможця. Термін поставки - протягом 2 (двох) днів з дня укладення договору. Оплата вартості товарів здійснюється Замовником після підписання видаткової накладної. Учасник повинен обов'язково прикріпити цінову пропозицію з конкретними найменуваннями товарів та ціною за од. товару! Учасник, пропозиція якого за результатами аукціону або внаслідок відхилення пропозиції попереднього учасника визначена найбільш економічно вигідною, повинен протягом 1 (одного) робочого дня з дня настання відповідної події прикріпити на електронний майданчик оновлену цінову пропозицію, відкориговану відповідно до результатів аукціону. Тел. техн. питань: 424-12-02.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
530 упаковка
придбання паперу А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, місто Київ, Київ, просп. Перемоги, 97
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 грудня 2019 08:52
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-11-001109-a.b2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ТЕХНОЮГ", Код ЄДРПОУ:23863399
Дата подання: 18 грудня 2019 13:45
Просимо відмінити рішення про дисквалифікацію
Компанія «ТехноЮГ» брала участь в електронних торгах UA-P-2019-12-11-002017-a, предметом закупівлі якої є - Папір офісний А-4, 80 г/м кв., 96%, 500 арк..Згідно умов тендерної документації учасник повинен надати цінову пропозицію з конкретним найменуванням товарів та ціною за од. товару. ТОВ «ТехноЮГ» надано цінову пропозицію і вказани найменування товару і ціна за одиницю товару, а також надано сертифікат якості на папір А4 Smart Line OFFICE, С+ , що пропонується, повністю відповідає вимогам закупівлі. ТОВ «ТехноЮГ» гарантує поставку папіру сорту C+. Просимо відмінити рішення про дисквалифікацію пропозіції ТОВ «ТехноЮГ» та повернути нас на кваліфікацію.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 18 грудня 2019 17:36
Причина: cancelled
Номер вимоги: UA-2019-12-11-001109-a.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ТЕХНОЮГ", Код ЄДРПОУ:23863399
Дата подання: 18 грудня 2019 12:03
Просимо відмінити рішення про дисквалифікацію

Компанія «ТехноЮГ» брала участь в електронних торгах UA-P-2019-12-11-002017-a, предметом закупівлі якої є - Папір офісний А-4, 80 г/м кв., 96%, 500 арк..Згідно умов тендерної документації учасник повинен надати цінову пропозицію з конкретним найменуванням товарів та ціною за од. товару. ТОВ «ТехноЮГ» надано цінову пропозицію і вказани найменування товару і ціна за одиницю товару, а також надано сертифікат якості на папір А4 Smart Line OFFICE, С+ , що пропонується, повністю відповідає вимогам закупівлі. ТОВ «ТехноЮГ» гарантує поставку папіру сорту C+. Просимо відмінити рішення про дисквалифікацію пропозіції ТОВ «ТехноЮГ» та повернути нас на кваліфікацію.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 18 грудня 2019 17:36
Причина: cancelled

Документи подані скаржником

18 грудня 2019 13:45
Скарга.pdf

Документи подані скаржником

18 грудня 2019 12:03
Скарга.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 грудня 2019 13:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХНОЮГ" 35 298,00
UAH з ПДВ
34 948,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Парус Плюс" 37 078,80
UAH з ПДВ
34 980,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 38 350,80
UAH з ПДВ
37 573,40
UAH з ПДВ
Документи
ПРАТ "НОВА ЛІНІЯ" 39 527,40
UAH з ПДВ
37 794,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 грудня 2019 15:18
КП - оновлена.pdf
13 грудня 2019 11:42
УСТАВНЫЕ.7z
13 грудня 2019 11:42
Сертіфікат IP Basic.pdf
13 грудня 2019 11:42
Лист -договір - згода.pdf
13 грудня 2019 11:42
КП.pdf
13 грудня 2019 11:42
Висновок СЕС_IP Basic.pdf
13 грудня 2019 11:42
Smart Line C+.pdf

Публічні документи

13 грудня 2019 11:22
Статут.pdf
13 грудня 2019 11:22
Сертифікат якості.pdf
13 грудня 2019 11:22
Пропозиція.pdf
13 грудня 2019 11:22
Гарантійний лист.pdf
13 грудня 2019 11:22
витяг_реєстр_ПДВ.pdf
13 грудня 2019 11:22
Витяг статистика.pdf
13 грудня 2019 11:22
Висновок СЕС.PDF
13 грудня 2019 11:22
виписка з протоколу.pdf
13 грудня 2019 11:22
виписка ЄДР.pdf

Публічні документи

13 грудня 2019 14:23
Електронний підпис
13 грудня 2019 14:23
Згода з договором.pdf

Публічні документи

13 грудня 2019 13:55
New Future Lasertech укр (1).pdf
13 грудня 2019 13:55
19.Виписка ЄДРПОУ.pdf
13 грудня 2019 13:55
14.Паспорт Ковтуна П.О. 2.pdf
13 грудня 2019 13:55
8. Статистика 22.10.2014 р..pdf
13 грудня 2019 13:55
4.Витяг ЄДРПОУ (10.12.2019).pdf
13 грудня 2019 13:55
3. Свідоцтов ЄДРПОУ (1).pdf
13 грудня 2019 13:55
2.Код доступу 06.02.2018 .pdf
13 грудня 2019 13:55
1.Статут .pdf
13 грудня 2019 13:55
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕХНОЮГ"

ТОВ "Парус Плюс"

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

ПРАТ "НОВА ЛІНІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТЕХНОЮГ"
#23863399
Рішення скасоване 34 948,20
UAH з ПДВ
18 грудня 2019 17:36
ТОВ "Парус Плюс"
#33058948
Рішення скасоване 34 980,00
UAH з ПДВ
18 грудня 2019 17:36
ТОВ "ТЕХНОЮГ"
#23863399
Переможець 34 948,20
UAH з ПДВ
18 грудня 2019 17:49

Документи

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 грудня 2019 17:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХНОЮГ"
#23863399
34 948,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
тов техноюг дог№83.pdf укладений
27 грудня 2019 13:01