Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярські товари та настільні лампи)
Очікувана вартість
8 909,40 UAH
UA-2019-12-11-001075-c ● 315daee607dc4a33bedfbed0b2725a67
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 42269168 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , місто Київ обл., Київ, вул. Хрещатик,12 |
Контактна особа: |
Голубенко Анастасія 380442782743 sportsiyouth@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 грудня 2019 14:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 грудня 2019 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 грудня 2019 00:00 |
Очікувана вартість: | 8 909,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 44,55 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
69 штуки
Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярські товари та настільні лампи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, місто Київ, Київ, вул. Хрещатик, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата Товару здійснюється Покупцем за визначеною п. 2.1 Договору ціною у безготівковій формі, після повної поставки Товару, протягом 10 (десяти) банківських днів шляхом перерахування коштів на банківський рахунок Продавця. Сторони встановили, що підставою для оплати є підписана Сторонами Видаткова накладна та Специфікація (Додаток до Договору). | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 грудня 2019 14:54 |
Документація_офісне устаткування 2.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 грудня 2019 09:00
Дата відповіді: 12 грудня 2019 09:28
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1.До оцінки пропозицій не допускаються еквіваленти по найменуванню лампа настільна на струбцині . 2. 2.1.Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» до участі у процесі закупівлі допускаються вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм на рівних умовах, тому до участі в закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. 2.2. Щоб дотримуватись принципів, що закріплені в статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та проводити процедуру закупівлі відповідно до норм чинного законодавства, пропозиції учасників, якщо один із них є платником ПДВ, а інший не є платником податку на додану вартість, оцінюються однаково.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" #41925714 |
Переможець |
8 599,98
UAH з ПДВ
|
17 грудня 2019 11:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
257.pdf | укладений |
19 грудня 2019 14:26
|