Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярські товари та настільні лампи)
Очікувана вартість
8 909,40 UAH
UA-2019-12-11-001075-c 315daee607dc4a33bedfbed0b2725a67
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Голубенко Анастасія

380442782743 sportsiyouth@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 42269168
Місцезнаходження: 01001, Україна , місто Київ обл., Київ, вул. Хрещатик,12
Контактна особа: Голубенко Анастасія
380442782743
sportsiyouth@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 грудня 2019 14:54
Звернення за роз’ясненнями: до 12 грудня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 грудня 2019 00:00
Очікувана вартість: 8 909,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 44,55 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
69 штуки
Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярські товари та настільні лампи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, місто Київ, Київ, вул. Хрещатик, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару здійснюється Покупцем за визначеною п. 2.1 Договору ціною у безготівковій формі, після повної поставки Товару, протягом 10 (десяти) банківських днів шляхом перерахування коштів на банківський рахунок Продавця. Сторони встановили, що підставою для оплати є підписана Сторонами Видаткова накладна та Специфікація (Додаток до Договору). Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 грудня 2019 09:00
Дата відповіді: 12 грудня 2019 09:28
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1.До оцінки пропозицій не допускаються еквіваленти по найменуванню лампа настільна на струбцині . 2. 2.1.Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» до участі у процесі закупівлі допускаються вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм на рівних умовах, тому до участі в закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. 2.2. Щоб дотримуватись принципів, що закріплені в статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та проводити процедуру закупівлі відповідно до норм чинного законодавства, пропозиції учасників, якщо один із них є платником ПДВ, а інший не є платником податку на додану вартість, оцінюються однаково.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 грудня 2019 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 8 599,98
UAH з ПДВ
8 599,98
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
Переможець 8 599,98
UAH з ПДВ
17 грудня 2019 11:43

Документи

16 грудня 2019 17:53
392.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 грудня 2019 11:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
8 599,98
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 грудня 2019 17:53
392.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
257.pdf укладений
19 грудня 2019 14:26