Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (лот 1: борошно пшеничне в/г, лот 2: борошно пшеничне 1/г)
Очікувана вартість
174 000,00 UAH
UA-2019-12-11-001034-b 506f682bc5224906bdfebaaf7526ec8a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Степанівна Павлунь

+380523652323 sz1981@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Власівський пансіонат для ветеранів війни та праці з геріатричним відділенням
Код ЄДРПОУ: 22219526
Місцезнаходження: 27552, Україна , Кіровоградська обл., місто Світловодськ, селище міського типу Власівка, вул. Східна, 1
Контактна особа: Світлана Степанівна Павлунь
+380523652323
sz1981@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 грудня 2019 11:11
Звернення за роз’ясненнями: до 25 грудня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 січня 2020 16:00
Очікувана вартість: 174 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості


Тендерна документація

27 грудня 2019 14:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 грудня 2019 14:17
Перелік змін борошно.pdf
27 грудня 2019 14:17
ТД борошно.docx
11 грудня 2019 11:11
Проект договору.doc
27 грудня 2019 14:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 грудня 2019 11:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 грудня 2019 14:17
Перелік змін борошно.pdf
27 грудня 2019 14:17
ТД борошно.docx
11 грудня 2019 11:11
ТД борошно.docx
11 грудня 2019 11:11
Проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-11-001034-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Гребенюк О.О., Код ЄДРПОУ:3259515082
Дата подання: 17 січня 2020 00:10
Порушення законодавства
ФОП Гребенюк Олена Олександрівна
25014, м.Кропивницький, вул..Кільцева 11/34
Тел. 0993532783 ЄДРПОУ 3259515082
UA903235830000026008052921084 в КIРОВОГРАДСЬКЕ РУ АТ КБ "ПРИВАТБАНК" МФО 323583


Оскарження
Результату аукціону по закупівлі
UA-2019-12-11-001034-b

Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (лот 1: борошно пшеничне в/г, лот 2: борошно пшеничне 1/г)


Замовник :Власівський пансіонат для ветеранів війни та праці
В аукціоні брало участь 3учасника, а саме:
1. ФОП Єрошенко В.О.

2. ФОП Гребенюк О.О.

3. ФОП Ракович С.М.
Пропозицію учасника ФОП Гребенюк О.О. було відхилено згідно протоколу№6 від 13.01.2020 р
Тендернi пропозицii ФОП Гребенюк О.О., якi за результатами аукцiонiв по лот 1:
борошно пшеничне в/г, лот 2: борошно пшеничне 1 г були визнанi найбiльш економiчно
вигiдними, не вiдповiдають умовам тендерноi локументаuii,
Згiдно п. 5 .Додатку 2 ТЕХНIЧНА СПЕЦИФIКАЦIЯ в останнiй редакцii
"5. Bci поставленнi товари повиннi вiдповiдати вимогам Закону України № 771 «Про основні принципи та вимоги до безпечностi та якостi харчових продуктiв>> (прикiнцевi та перехiднi положення) передбачено обов'язковiсть розроблення, введення в дiю та застосування постiйних процедур, які засновані на принципах системи аналiзу небезпечних факторiв та контролю у критичних точкаХ (нАсср) для операторiв ринку (виробникiв, постачальникiв тощо) .До закладiв Замовника мас постачатись товар виробникiв, якi обов'язково розробили, ввели в дію та застосовують постiйнi процедури, якi заснованi на принципах системи аналiзу небезпечних
факторiв та контролю у критичних точках (НАССР) та мають вiдповiдний документ, що пiдтверджує застосування виробником вимог передбачених ДСТУ ISО 22000:2007 Системи управлiння безпечнiстю харчових продуктiв Вимоги буль яких органiзацiй харчового ланцюга".
Документ виробника, що пiдтверджус застосування виробником вимог передбачених ДСТУ ISO 22000:2007 Системи управлiння безпечнiстю харчових продуктiв Вимоги будь яких
органiзацiй харчового ланцюга" мають бути виданi органом з сертифiкацiї, акредитованого НААУ.,,
Тендерна пропозицiя ФОП Гребенюк О.О. була подана без урахування змiн, внесених Замовником згiдно ч. 2 ст. 23 Закону, тому мае бути вiдхилена згiдно п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону.»
Учасник ФОП Гребенюк О.О. просить надати відповідь у встановлені ЗУ «Про публічні закупівлі» строки, для подальшого звернення до Антимонопольного комітету України, з чіткою вказівкою на конкретний вид документу , який не надав учасник, оскільки в Тендерній документації Замовника , зокрема в Інструкції з підготовки тендерної пропозиції чітко вказано:
«1.1. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з:
- реєстром поданих документів (у реєстрі має бути зазначений перелік документів, який подається у складі пропозиції з присвоєними порядковими номерами документів).
- заповненою формою «Тендерна пропозиція» згідно з Додатком 1 до цієї документації (Учасник не повинен відступати від даної форми, в протилежному випадку пропозиція відхиляється);
- інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям;
- інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону;
- інформацією про відповідність пропозиції учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі (згідно вимог частини 6 розділу 3 ТД та додатку 2 до ТД));
- документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та документами, що підтверджують правомірність особи/осіб на укладення договору;
- документом, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції (якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення процедури закупівлі);
- Додаток 3 «Проект договору» (заповнений та завірений підписом та печаткою учасника, як підтвердження згоди учасника із умовами договору).
- іншою інформацією та документами відповідно до вимог тендерної документації.»
Згідно даних вимог учасником подано :файл №13 опис предмета закупівлі-в якому вказано інформацію про предмет закупівлі та виробника, також подано файл №24 ISO на виробника, де надано Сертифікат НА СИСТЕМУ УПРАВЛІННЯ БЕЗПЕЧНІСТЮ
ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ 22000:2007 на виробника ТОВ «Вінниця Млин», в якому вказано, що даний сертифікат видано органом з сертифiкацiї, акредитованого НААУ та подано документ № 32 посвідчення якості видані виробником «Вінниця Млин», та подано документ №9 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», який як зазначено в самому документі має подаватися на фірмовому бланку учасника, має містити печатку, підпис та посаду особи ,яка його підписала.
Таким чином учасником було дотримано всі вимоги передбачені внесеним змінами до Додатку 2 та Додатком 2 Тендерної документації.
Таким чином враховуючи наявне порушення, прямо передбачене ЗУ «Про публічні закупівлі» ПРОСИМО :
1.У встановлені Законом строки надати відповідь на оскарження

2.Повернутися до етапу попередньої кваліфікації учасників.

М.П. Гребенюк О.О.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 січня 2020 14:17
Шановний учаснику! Висловлюємо Вам свою повагу і на вашу вимогу надаємо відповідь. Відповідно до підпункту 1.1 пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації “1.1. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з: - реєстром поданих документів (у реєстрі має бути зазначений перелік документів, який подається у складі пропозиції з присвоєними порядковими номерами документів). - заповненою формою «Тендерна пропозиція» згідно з Додатком 1 до цієї документації (Учасник не повинен відступати від даної форми, в протилежному випадку пропозиція відхиляється); - інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям; - інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону; - інформацією про відповідність пропозиції учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі (згідно вимог частини 6 розділу 3 ТД та додатку 2 до ТД)); - документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та документами, що підтверджують правомірність особи/осіб на укладення договору; - документом, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції (якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення процедури закупівлі); - Додаток 3 «Проект договору» (заповнений та завірений підписом та печаткою учасника, як підтвердження згоди учасника із умовами договору). - іншою інформацією та документами відповідно до вимог тендерної документації. Примітка: Перелік документів, які надаються учасником для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям; вимогам, визначеним у статті 17 Закону; необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі міститься в додатку № 4 ТД.” Згідно п. 2 Додатку 4 до тендерної документації - Документи, що підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам по предмету закупівлі: - Технічна специфікація (за підписом учасника) відповідно до Додатку № 2 цієї документації; Тендерні пропозиції ФОП Гребенюк О.О., які за результатами аукціонів по лот 1: борошно пшеничне в/г, лот 2: борошно пшеничне 1 г були визнані найбільш економічно вигідними, не відповідають умовам тендерної документації. Згідно п. 5 Додатку № 2 ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ в останній редакції “5. Всі поставленні товари повинні відповідати вимогам Закону України № 771 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (прикінцеві та перехідні положення) передбачено обов'язковість розроблення, введення в дію та застосування постійних процедур, які засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР) для операторів ринку (виробників, постачальників тощо). До закладів Замовника має постачатись товар виробників, які обов'язково розробили, ввели в дію та застосовують постійні процедури, які засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР) та мають відповідний документ, що підтверджує застосування виробником вимог передбачених ДСТУ ISO 22000:2007 Системи управління безпечністю харчових продуктів Вимоги будь яких організацій харчового ланцюга”. Документ виробника, що підтверджує застосування виробником вимог передбачених ДСТУ ISO 22000:2007 Системи управління безпечністю харчових продуктів Вимоги будь яких організацій харчового ланцюга” мають бути видані органом з сертифікації, акредитованого НААУ.” Тендерна пропозиція ФОП Гребенюк О.О. була подана без урахування змін, внесених Замовником згідно ч. 2 ст. 23 Закону, а саме форма технічної специфікації (з урахуванням змін) викладена в Додатку2 до тендерної документації не відповідає вимогам Замовника. Враховуючи вищевикладене, Ваша вимога щодо відхилення тендерної пропозиції ФОП Гребенюк О.О. залишається без задоволення. Також, звертаємо увагу, що ми, як замовник процедур закупівель неухильно дотримуємось принципів, визначених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», в тому числі принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель та об’єктивної і неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Номер вимоги: UA-2019-12-11-001034-b.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Гребенюк О.О., Код ЄДРПОУ:3259515082
Дата подання: 23 січня 2020 11:05
порушення законодавства
У тендерній документації Замовника в розділі Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції зазначено :Допущення учасником у документах, наданих у складі його пропозиції формальних (несуттєвих) помилок та описок, а саме помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на її зміст, не призведе до відхилення пропозиції учасника.
Відповідно до ч 22 Закону України “Про публічні закупівлі” Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки.
- Одним із видів технічної помилки є : зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі пропозиції учасника.
Враховуючи , що вимога п5 Додатку 2, а саме: « 5. Всі поставленні товари повинні відповідати вимогам Закону України № 771 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (прикінцеві та перехідні положення) передбачено обов'язковість розроблення, введення в дію та застосування постійних процедур, які засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР) для операторів ринку (виробників, постачальників тощо). До закладів Замовника має постачатись товар виробників, які обов'язково розробили, ввели в дію та застосовують постійні процедури, які засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР) та мають відповідний документ, що підтверджує застосування виробником вимог передбачених ДСТУ ISO 22000:2007 Системи управління безпечністю харчових продуктів Вимоги будь яких організацій харчового ланцюга”. Документ виробника, що підтверджує застосування виробником вимог передбачених ДСТУ ISO 22000:2007 Системи управління безпечністю харчових продуктів Вимоги будь яких організацій харчового ланцюга” мають бути видані органом з сертифікації, акредитованого НААУ.» підтверджено та відображено в інших документах , зокрема :файл №13 опис предмета закупівлі-в якому вказано інформацію про предмет закупівлі та виробника, також подано файл №24 ISO на виробника, де надано Сертифікат НА СИСТЕМУ УПРАВЛІННЯ БЕЗПЕЧНІСТЮ
ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ 22000:2007 на виробника ТОВ «Вінниця Млин», в якому вказано, що даний сертифікат видано органом з сертифiкацiї, акредитованого НААУ та подано документ № 32 посвідчення якості видані виробником «Вінниця Млин», та подано документ №9 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», який як зазначено в самому документі має подаватися на фірмовому бланку учасника, має містити печатку, підпис та посаду особи ,яка його підписала.
Інші вимогу додатку 2 було підтверджено файлом №8 технічна специфікація
Таким чином учасником було дотримано всі вимоги передбачені Додатком 2 Тендерної документації, а тому дії Замовника є незаконними та такими, що порушують принцип об’єктивної і неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 січня 2020 16:24
Відповідь на вимогу надана в доданому файлі
Номер вимоги: UA-2019-12-11-001034-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Гребенюк О.О., Код ЄДРПОУ:3259515082
Дата подання: 17 січня 2020 00:11
порушення законодавства
ФОП Гребенюк Олена Олександрівна
25014, м.Кропивницький, вул..Кільцева 11/34
Тел. 0993532783 ЄДРПОУ 3259515082
UA903235830000026008052921084 в КIРОВОГРАДСЬКЕ РУ АТ КБ "ПРИВАТБАНК" МФО 323583


Оскарження
Результату аукціону по закупівлі
UA-2019-12-11-001034-b

Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (лот 1: борошно пшеничне в/г, лот 2: борошно пшеничне 1/г)


Замовник :Власівський пансіонат для ветеранів війни та праці
В аукціоні брало участь 3учасника, а саме:
1. ФОП Єрошенко В.О.

2. ФОП Гребенюк О.О.

3. ФОП Ракович С.М.
Пропозицію учасника ФОП Гребенюк О.О. було відхилено згідно протоколу№6 від 13.01.2020 р
Тендернi пропозицii ФОП Гребенюк О.О., якi за результатами аукцiонiв по лот 1:
борошно пшеничне в/г, лот 2: борошно пшеничне 1 г були визнанi найбiльш економiчно
вигiдними, не вiдповiдають умовам тендерноi локументаuii,
Згiдно п. 5 .Додатку 2 ТЕХНIЧНА СПЕЦИФIКАЦIЯ в останнiй редакцii
"5. Bci поставленнi товари повиннi вiдповiдати вимогам Закону України № 771 «Про основні принципи та вимоги до безпечностi та якостi харчових продуктiв>> (прикiнцевi та перехiднi положення) передбачено обов'язковiсть розроблення, введення в дiю та застосування постiйних процедур, які засновані на принципах системи аналiзу небезпечних факторiв та контролю у критичних точкаХ (нАсср) для операторiв ринку (виробникiв, постачальникiв тощо) .До закладiв Замовника мас постачатись товар виробникiв, якi обов'язково розробили, ввели в дію та застосовують постiйнi процедури, якi заснованi на принципах системи аналiзу небезпечних
факторiв та контролю у критичних точках (НАССР) та мають вiдповiдний документ, що пiдтверджує застосування виробником вимог передбачених ДСТУ ISО 22000:2007 Системи управлiння безпечнiстю харчових продуктiв Вимоги буль яких органiзацiй харчового ланцюга".
Документ виробника, що пiдтверджус застосування виробником вимог передбачених ДСТУ ISO 22000:2007 Системи управлiння безпечнiстю харчових продуктiв Вимоги будь яких
органiзацiй харчового ланцюга" мають бути виданi органом з сертифiкацiї, акредитованого НААУ.,,
Тендерна пропозицiя ФОП Гребенюк О.О. була подана без урахування змiн, внесених Замовником згiдно ч. 2 ст. 23 Закону, тому мае бути вiдхилена згiдно п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону.»
Учасник ФОП Гребенюк О.О. просить надати відповідь у встановлені ЗУ «Про публічні закупівлі» строки, для подальшого звернення до Антимонопольного комітету України, з чіткою вказівкою на конкретний вид документу , який не надав учасник, оскільки в Тендерній документації Замовника , зокрема в Інструкції з підготовки тендерної пропозиції чітко вказано:
«1.1. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з:
- реєстром поданих документів (у реєстрі має бути зазначений перелік документів, який подається у складі пропозиції з присвоєними порядковими номерами документів).
- заповненою формою «Тендерна пропозиція» згідно з Додатком 1 до цієї документації (Учасник не повинен відступати від даної форми, в протилежному випадку пропозиція відхиляється);
- інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям;
- інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону;
- інформацією про відповідність пропозиції учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі (згідно вимог частини 6 розділу 3 ТД та додатку 2 до ТД));
- документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та документами, що підтверджують правомірність особи/осіб на укладення договору;
- документом, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції (якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення процедури закупівлі);
- Додаток 3 «Проект договору» (заповнений та завірений підписом та печаткою учасника, як підтвердження згоди учасника із умовами договору).
- іншою інформацією та документами відповідно до вимог тендерної документації.»
Згідно даних вимог учасником подано :файл №13 опис предмета закупівлі-в якому вказано інформацію про предмет закупівлі та виробника, також подано файл №24 ISO на виробника, де надано Сертифікат НА СИСТЕМУ УПРАВЛІННЯ БЕЗПЕЧНІСТЮ
ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ 22000:2007 на виробника ТОВ «Вінниця Млин», в якому вказано, що даний сертифікат видано органом з сертифiкацiї, акредитованого НААУ та подано документ № 32 посвідчення якості видані виробником «Вінниця Млин», та подано документ №9 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», який як зазначено в самому документі має подаватися на фірмовому бланку учасника, має містити печатку, підпис та посаду особи ,яка його підписала.
Таким чином учасником було дотримано всі вимоги передбачені внесеним змінами до Додатку 2 та Додатком 2 Тендерної документації.
Таким чином враховуючи наявне порушення, прямо передбачене ЗУ «Про публічні закупівлі» ПРОСИМО :
1.У встановлені Законом строки надати відповідь на оскарження

2.Повернутися до етапу попередньої кваліфікації учасників.

М.П. Гребенюк О.О.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 січня 2020 14:15
Шановний учаснику! Висловлюємо Вам свою повагу і на вашу вимогу надаємо відповідь.
Відповідно до підпункту 1.1 пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації “1.1. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з:
- реєстром поданих документів (у реєстрі має бути зазначений перелік документів, який подається у складі пропозиції з присвоєними порядковими номерами документів).
- заповненою формою «Тендерна пропозиція» згідно з Додатком 1 до цієї документації (Учасник не повинен відступати від даної форми, в протилежному випадку пропозиція відхиляється);
- інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям;
- інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону;
- інформацією про відповідність пропозиції учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі (згідно вимог частини 6 розділу 3 ТД та додатку 2 до ТД));
- документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та документами, що підтверджують правомірність особи/осіб на укладення договору;
- документом, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції (якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення процедури закупівлі);
- Додаток 3 «Проект договору» (заповнений та завірений підписом та печаткою учасника, як підтвердження згоди учасника із умовами договору).
- іншою інформацією та документами відповідно до вимог тендерної документації.
Примітка: Перелік документів, які надаються учасником для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям; вимогам, визначеним у статті 17 Закону; необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі міститься в додатку № 4 ТД.”
Згідно п. 2 Додатку 4 до тендерної документації - Документи, що підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам по предмету закупівлі:
- Технічна специфікація (за підписом учасника) відповідно до Додатку № 2 цієї документації;
Тендерні пропозиції ФОП Гребенюк О.О., які за результатами аукціонів по лот 1: борошно пшеничне в/г, лот 2: борошно пшеничне 1 г були визнані найбільш економічно вигідними, не відповідають умовам тендерної документації.
Згідно п. 5 Додатку № 2 ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ в останній редакції
“5. Всі поставленні товари повинні відповідати вимогам Закону України № 771 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (прикінцеві та перехідні положення) передбачено обов'язковість розроблення, введення в дію та застосування постійних процедур, які засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР) для операторів ринку (виробників, постачальників тощо). До закладів Замовника має постачатись товар виробників, які обов'язково розробили, ввели в дію та застосовують постійні процедури, які засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР) та мають відповідний документ, що підтверджує застосування виробником вимог передбачених ДСТУ ISO 22000:2007 Системи управління безпечністю харчових продуктів Вимоги будь яких організацій харчового ланцюга”. Документ виробника, що підтверджує застосування виробником вимог передбачених ДСТУ ISO 22000:2007 Системи управління безпечністю харчових продуктів Вимоги будь яких організацій харчового ланцюга” мають бути видані органом з сертифікації, акредитованого НААУ.”
Тендерна пропозиція ФОП Гребенюк О.О. була подана без урахування змін, внесених Замовником згідно ч. 2 ст. 23 Закону, а саме форма технічної специфікації (з урахуванням змін) викладена в Додатку2 до тендерної документації не відповідає вимогам Замовника.
Враховуючи вищевикладене, Ваша вимога щодо відхилення тендерної пропозиції ФОП Гребенюк О.О. залишається без задоволення. Також, звертаємо увагу, що ми, як замовник процедур закупівель неухильно дотримуємось принципів, визначених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», в тому числі принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель та об’єктивної і неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Номер вимоги: UA-2019-12-11-001034-b.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Гребенюк О.О., Код ЄДРПОУ:3259515082
Дата подання: 23 січня 2020 11:07
порушення законодавства
У тендерній документації Замовника в розділі Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції зазначено :Допущення учасником у документах, наданих у складі його пропозиції формальних (несуттєвих) помилок та описок, а саме помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на її зміст, не призведе до відхилення пропозиції учасника.
Відповідно до ч 22 Закону України “Про публічні закупівлі” Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки.
- Одним із видів технічної помилки є : зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі пропозиції учасника.
Враховуючи , що вимога п5 Додатку 2, а саме: « 5. Всі поставленні товари повинні відповідати вимогам Закону України № 771 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (прикінцеві та перехідні положення) передбачено обов'язковість розроблення, введення в дію та застосування постійних процедур, які засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР) для операторів ринку (виробників, постачальників тощо). До закладів Замовника має постачатись товар виробників, які обов'язково розробили, ввели в дію та застосовують постійні процедури, які засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР) та мають відповідний документ, що підтверджує застосування виробником вимог передбачених ДСТУ ISO 22000:2007 Системи управління безпечністю харчових продуктів Вимоги будь яких організацій харчового ланцюга”. Документ виробника, що підтверджує застосування виробником вимог передбачених ДСТУ ISO 22000:2007 Системи управління безпечністю харчових продуктів Вимоги будь яких організацій харчового ланцюга” мають бути видані органом з сертифікації, акредитованого НААУ.» підтверджено та відображено в інших документах , зокрема :файл №13 опис предмета закупівлі-в якому вказано інформацію про предмет закупівлі та виробника, також подано файл №24 ISO на виробника, де надано Сертифікат НА СИСТЕМУ УПРАВЛІННЯ БЕЗПЕЧНІСТЮ
ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ 22000:2007 на виробника ТОВ «Вінниця Млин», в якому вказано, що даний сертифікат видано органом з сертифiкацiї, акредитованого НААУ та подано документ № 32 посвідчення якості видані виробником «Вінниця Млин», та подано документ №9 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», який як зазначено в самому документі має подаватися на фірмовому бланку учасника, має містити печатку, підпис та посаду особи ,яка його підписала.
Інші вимогу додатку 2 було підтверджено файлом №8 технічна специфікація
Таким чином учасником було дотримано всі вимоги передбачені Додатком 2 Тендерної документації, а тому дії Замовника є незаконними та такими, що порушують принцип об’єктивної і неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 січня 2020 16:25
Відповідь на вимогу надана в доданому файлі

Документи подані скаржником

17 січня 2020 00:10
оскарження

Документи

20 січня 2020 14:17
Відповідь на вимогу.pdf

Документи подані скаржником

23 січня 2020 11:04
оскарження 2

Документи

23 січня 2020 16:24
Відповідь на вимогу2.pdf

Документи подані скаржником

17 січня 2020 00:11
оскарження

Документи

20 січня 2020 14:15
Відповідь на вимогу.pdf

Документи подані скаржником

23 січня 2020 11:06
оскарження 2

Документи

23 січня 2020 16:25
Відповідь на вимогу2.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: борошно пшеничне в/г
Опис предмету закупівлі:
борошно пшеничне вищого ґатунку, фасування - мішки 25 кг або 50 кг
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 88 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 440,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 08 січня 2020 13:21
Закінчення: 08 січня 2020 13:48
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

10000 кг
борошно пшеничне в/г
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27552, Україна, Кіровоградська область, Власівка, Східна, 1
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 грудня 2019 14:17
ТД борошно.docx
27 грудня 2019 14:17
Перелік змін борошно.pdf
11 грудня 2019 11:11
Проект договору.doc
27 грудня 2019 14:17
ТД борошно.docx
11 грудня 2019 11:11
ТД борошно.docx
27 грудня 2019 14:17
Перелік змін борошно.pdf
11 грудня 2019 11:11
Проект договору.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 січня 2020 13:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЄРОШЕНКО ВЛАДИСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 87 000,00
UAH з ПДВ
87 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Гребенюк О.О. 80 000,00
UAH з ПДВ
80 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа - підприємець Ракович Сергій Миколайович 82 000,00
UAH з ПДВ
82 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 січня 2020 13:02
Електронний підпис
03 січня 2020 13:01
Реєстр документів.pdf
03 січня 2020 13:00
Реєстр документів.pdf
27 грудня 2019 09:36
Електронний підпис
27 грудня 2019 09:34
Реєстр документів.pdf
27 грудня 2019 09:34
39. Паспорт.pdf
27 грудня 2019 09:34
31. Проект договору.pdf
27 грудня 2019 09:34
27. Довідка банка.PDF
27 грудня 2019 09:34
21. Виписка з ЄДРПОУ.PDF
27 грудня 2019 09:34
1. Тендерна пропозиція.pdf
27 грудня 2019 09:34
Реєстр документів.pdf
27 грудня 2019 09:34
39. Паспорт.pdf
27 грудня 2019 09:34
31. Проект договору.pdf
27 грудня 2019 09:34
27. Довідка банка.PDF
27 грудня 2019 09:34
21. Виписка з ЄДРПОУ.PDF
27 грудня 2019 09:34
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

04 січня 2020 00:14
Електронний підпис
03 січня 2020 18:17
Електронний підпис
03 січня 2020 18:13
Власівка борошно.rar
27 грудня 2019 12:38
Електронний підпис
27 грудня 2019 12:32
Борошно тендер.rar

Публічні документи

14 січня 2020 17:04
Електронний підпис
14 січня 2020 17:02
Інші довідки Ракович.zip
14 січня 2020 17:01
Несудимість 26.12.19.zip
14 січня 2020 17:01
Документи переможця.PDF
13 січня 2020 16:24
Електронний підпис
04 січня 2020 12:23
Електронний підпис
04 січня 2020 12:16
23. Щодо працівників.PDF
04 січня 2020 12:16
25. Докум. учасника.PDF
04 січня 2020 12:16
1. Тендерна прпозиція.PDF
04 січня 2020 12:16
31. Документи якості.PDF
04 січня 2020 12:16
8. Ст. 17.PDF
04 січня 2020 12:16
Реєстр.PDF
04 січня 2020 12:16
22. Мат.-тех. база.PDF
04 січня 2020 12:16
11. Додаток 2.PDF
04 січня 2020 12:15
7. Проект договору.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЄРОШЕНКО ВЛАДИСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

ФОП Гребенюк О.О.

ФОП Ракович Сергій Миколайович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Гребенюк О.О.
#3259515082
Відхилено 80 000,00
UAH з ПДВ
13 січня 2020 10:35
Фізична особа - підприємець Ракович Сергій Миколайович
#2366604095
Переможець 82 000,00
UAH з ПДВ
13 січня 2020 10:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 січня 2020 10:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа - підприємець Ракович Сергій Миколайович
#2366604095
82 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 березня 2021 09:09
Електронний підпис зміни до договору
16 березня 2021 09:08
Додаткова угода №5.pdf зміни до договору
16 березня 2021 09:07
Електронний підпис зміни до договору
15 січня 2021 09:26
Додаткова угода №5.pdf зміни до договору
15 січня 2021 09:25
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 15:33
ДУ 47-4.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 15:31
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2020 08:47
ДУ 47-3.pdf зміни до договору
08 грудня 2020 08:44
Електронний підпис зміни до договору
20 листопада 2020 10:55
ДУ 47-2.pdf зміни до договору
20 листопада 2020 10:53
Електронний підпис зміни до договору
20 травня 2020 10:53
ДУ47-1.pdf зміни до договору
20 травня 2020 10:41
Електронний підпис укладений
24 січня 2020 13:43
Договір 47.pdf укладений
24 січня 2020 13:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару: 3500 кг х 8,20 грн.; 5922 кг х 9,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 47
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 47
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі. сума договору зменшується на 165,00 грн. і складає 81835,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 47
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору до 15.03.2021 р.
Номер договору про закупівлю: 47
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума цього договору з 01.01.2021 по 15.03.2021 не перевищує 20% загальної суми договору та становить 16335,00грн, усього за договором 98170,00
Номер договору про закупівлю: 47
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода публікується повторно. В зв'язку з технічною помилкою, для зміни суми договору з урахуванням 20 % на 98170,00 грн. в електронному полі договору і в подальшому корректної публікації звіту про виконання договору.
Номер договору про закупівлю: 47
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 січня 2020 — 15 березня 2021
Сума оплати за договором: 98 170,00
UAH