Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електрична енергія (на 2020 рік)
Очікувана вартість
1 650 000,00 UAH
UA-2019-12-11-001024-c ● 9ae71c6a01c74082bfa9f9a9e4774c32
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТЕАТРАЛЬНО-ВИДОВИЩНИЙ ЗАКЛАД КУЛЬТУРИ "КИЇВСЬКИЙ АКАДЕМІЧНИЙ ДРАМАТИЧНИЙ ТЕАТР НА ПОДОЛІ" |
Код ЄДРПОУ: | 13699036 |
Вебсайт: | http://www.theatreonpodol.com |
Місцезнаходження: | 01025, Україна , Київська обл., Київ, АНДРІЇВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 20-Б |
Контактна особа: |
Черненко Наталія Віталіївна 380444250466, tpodil@online.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 грудня 2019 14:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 грудня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 січня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 02 січня 2020 14:54 |
Очікувана вартість: | 1 650 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Електрична енергія (на 2020 рік)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
600000 Кіловат-година
Електрична енергія (на 2020 рік)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04070, Україна, місто Київ, Київ, Андріївський узвіз, 20 А, Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Оплата рахунка Постачальника має бути здійснена Споживачем у строк, визначений у рахунку, який не може бути меншим 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання його Споживачем, або протягом 5 (п’яти) робочих днів від дати, зазначеної у комерційній пропозиції, щодо оплати рахунку, оформленого Споживачем. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 грудня 2019 15:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 грудня 2019 15:25 |
Зміни до ТД_протокол 176.docx | |
23 грудня 2019 15:25 |
ТД_26.11.2019_зміни.doc | |
11 грудня 2019 14:51 |
Оголошення_ЕЕ 2020.pdf | |
11 грудня 2019 14:50 |
ТД_26.11.2019.doc | |
11 грудня 2019 14:50 |
Документи театр на Подолі_2019.rar |
23 грудня 2019 15:32 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 грудня 2019 15:25 |
Зміни до ТД_протокол 176.docx
|
|||
23 грудня 2019 15:25 |
ТД_26.11.2019_зміни.doc
|
|||
11 грудня 2019 14:51 |
Оголошення_ЕЕ 2020.pdf
|
|||
11 грудня 2019 14:50 |
ТД_26.11.2019.doc
|
|||
11 грудня 2019 14:50 |
Документи театр на Подолі_2019.rar
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-12-11-001024-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ", Код ЄДРПОУ:41916045
Дата подання: 15 січня 2020 12:01
щодо не відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ "Сервіс Ґрупп ЛТД" умовам тендерної документації Замовника
З метою об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій зі сторони Замовника, та недопущення порушення наших прав як учасника торгів на добросовісну конкуренцію серед учасників, звертаємо увагу Тендерного комітету, що тендерна пропозиція учасника ТОВ "Сервіс Ґрупп ЛТД" не відповідає умовам тендерної документації Замовника в частині вимог п.1 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника, а саме: «Документи тендерної пропозиції, що розміщуються Учасником в Системі у сканованому вигляді, не повинні містити різних накладень, малюнків, рисунків (наприклад, накладених підписів тощо).»
Документи тендерної пропозиції учасника ТОВ "Сервіс Ґрупп ЛТД" не містять власноручний підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також відбитки печатки, тобто не є сканованими копіями з оригіналу документа та були створені шляхом накладання сканованої копії зображення печатки підприємства з підписом директора на готовий текстовий документ, що не є власноручним підписом директора та відбитки печатки. (Згідно з ДСТУ 4163-2003 "Вимоги до оформлювання документів").
Наприклад, «Форма тендерної пропозиції», «довідка щодо уповноваженої особи», «лист згода на обробку персональних даних», «відомості про учасника», «гарантійний лист про відповідність якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі», та інші документи учасника, згідно вимог тендерної документації замовника, не мають власноручного підпису особи Учасника та відбитки печатки та не можуть свідчити про вільне волевиявлення прийнятого рішення уповноваженої посадової особи учасника щодо даних та інших документів.
Маємо зазначити, що за підроблення документів, печаток, штампів та бланків, збут чи використання підроблених документів, печаток, штампів, учасник процедури закупівлі несе кримінальну відповідальність згідно статті 358 Кримінального Кодексу України.
Просимо згідно вимог Закону України "Про публічні закупівлі" розглянути це питання на засіданні тендерного комітету Замовника та врахувати при оцінці тендерних пропозицій учасників. Просимо нашу вимогу не вважати тиском на тендерний комітет замовника та намаганням вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця.
Розгорнути
Згорнути
Документи тендерної пропозиції учасника ТОВ "Сервіс Ґрупп ЛТД" не містять власноручний підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також відбитки печатки, тобто не є сканованими копіями з оригіналу документа та були створені шляхом накладання сканованої копії зображення печатки підприємства з підписом директора на готовий текстовий документ, що не є власноручним підписом директора та відбитки печатки. (Згідно з ДСТУ 4163-2003 "Вимоги до оформлювання документів").
Наприклад, «Форма тендерної пропозиції», «довідка щодо уповноваженої особи», «лист згода на обробку персональних даних», «відомості про учасника», «гарантійний лист про відповідність якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі», та інші документи учасника, згідно вимог тендерної документації замовника, не мають власноручного підпису особи Учасника та відбитки печатки та не можуть свідчити про вільне волевиявлення прийнятого рішення уповноваженої посадової особи учасника щодо даних та інших документів.
Маємо зазначити, що за підроблення документів, печаток, штампів та бланків, збут чи використання підроблених документів, печаток, штампів, учасник процедури закупівлі несе кримінальну відповідальність згідно статті 358 Кримінального Кодексу України.
Просимо згідно вимог Закону України "Про публічні закупівлі" розглянути це питання на засіданні тендерного комітету Замовника та врахувати при оцінці тендерних пропозицій учасників. Просимо нашу вимогу не вважати тиском на тендерний комітет замовника та намаганням вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 січня 2020 16:19
Дякуємо за увагу до тендеру!
Тендерний комітет розглянув Ваше звернення і повідомляє про таке:
1. Вимога про усунення порушення може бути подана скаржником тільки на етапі подання пропозицій – відповідно до вимог частини першої статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон). Подання вимоги на етапі кваліфікації учасника не передбачено. Крім того, вимога про усунення порушення не є актуальною, оскільки порушення Тендерний комітет не здійснював – рішення про результати кваліфікації щодо ТОВ "Сервіс Групп ЛТД" та його тендерної пропозиції наразі не прийнято.
2. Документи тендерної пропозиції учасника ТОВ "Сервіс Групп ЛТД" містять підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також відбитки печатки.
Члени Тендерного комітету не є експертами, або іншими кваліфікованими фахівцями, які можуть давати висновки щодо порядку створення документів. Візуальним оглядом, завантажених учасником документів, встановлено, що вони містять всі необхідні реквізити, що вимагалися тендерною документацією, у тому числі підпис уповноваженої особи та печатку учасника.
Згідно з Законом України "Про електронні документи та електронний документообіг", електронний цифровий підпис є обов'язковим реквізитом електронного документа, що надає йому юридичної сили, тому його накладення на документи учасників закупівель є обов’язковим.
З урахуванням того, що пропозиція ТОВ "Сервіс Групп ЛТД" підписана електронним цифровим підписом, підстави вважати, що вона подана за відсутності його волевиявлення або ж не відповідає вимогам тендерної документації чи вимогам чинного законодавства, у Тендерного комітету відсутні.
3. Ваше твердження про те, що "документи в складі тендерної пропозиції ТОВ "Сервіс Групп ЛТД" не є сканованими копіями з оригіналу документа та були створені шляхом накладання сканованої копії зображення печатки підприємства з підписом директора на готовий текстовий документ, що не є власноручним підписом директора та відбитки печатки" – Вами не обґрунтоване. Тому тендерний комітет не може прийняти його як аргумент для відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Сервіс Групп ЛТД".
Слід звернути увагу на те, що рішеннями Антимонопольного комітету України приймалися рішення не на користь замовників у ситуаціях, коли вони відхиляли пропозиції. Наприклад: "Орган оскарження прийшов до висновку, що Замовник не довів та документально не підтвердив, що створені безпосередньо Скаржником документи не відскановані з оригіналів. Враховуючи наведене, Скаржник не порушив умови Документації в цій частині, у зв’язку з чим його Пропозиція була неправомірно відхилена з наведеної вище підстави".
Розгорнути
Згорнути
Тендерний комітет розглянув Ваше звернення і повідомляє про таке:
1. Вимога про усунення порушення може бути подана скаржником тільки на етапі подання пропозицій – відповідно до вимог частини першої статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон). Подання вимоги на етапі кваліфікації учасника не передбачено. Крім того, вимога про усунення порушення не є актуальною, оскільки порушення Тендерний комітет не здійснював – рішення про результати кваліфікації щодо ТОВ "Сервіс Групп ЛТД" та його тендерної пропозиції наразі не прийнято.
2. Документи тендерної пропозиції учасника ТОВ "Сервіс Групп ЛТД" містять підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також відбитки печатки.
Члени Тендерного комітету не є експертами, або іншими кваліфікованими фахівцями, які можуть давати висновки щодо порядку створення документів. Візуальним оглядом, завантажених учасником документів, встановлено, що вони містять всі необхідні реквізити, що вимагалися тендерною документацією, у тому числі підпис уповноваженої особи та печатку учасника.
Згідно з Законом України "Про електронні документи та електронний документообіг", електронний цифровий підпис є обов'язковим реквізитом електронного документа, що надає йому юридичної сили, тому його накладення на документи учасників закупівель є обов’язковим.
З урахуванням того, що пропозиція ТОВ "Сервіс Групп ЛТД" підписана електронним цифровим підписом, підстави вважати, що вона подана за відсутності його волевиявлення або ж не відповідає вимогам тендерної документації чи вимогам чинного законодавства, у Тендерного комітету відсутні.
3. Ваше твердження про те, що "документи в складі тендерної пропозиції ТОВ "Сервіс Групп ЛТД" не є сканованими копіями з оригіналу документа та були створені шляхом накладання сканованої копії зображення печатки підприємства з підписом директора на готовий текстовий документ, що не є власноручним підписом директора та відбитки печатки" – Вами не обґрунтоване. Тому тендерний комітет не може прийняти його як аргумент для відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Сервіс Групп ЛТД".
Слід звернути увагу на те, що рішеннями Антимонопольного комітету України приймалися рішення не на користь замовників у ситуаціях, коли вони відхиляли пропозиції. Наприклад: "Орган оскарження прийшов до висновку, що Замовник не довів та документально не підтвердив, що створені безпосередньо Скаржником документи не відскановані з оригіналів. Враховуючи наведене, Скаржник не порушив умови Документації в цій частині, у зв’язку з чим його Пропозиція була неправомірно відхилена з наведеної вище підстави".
Дякуємо за увагу до тендеру!
Тендерний комітет розглянув Ваше звернення і повідомляє про таке:
1. Вимога про усунення порушення може бути подана скаржником тільки на етапі подання пропозицій – відповідно до вимог частини першої статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон). Подання вимоги на етапі кваліфікації учасника не передбачено. Крім того, вимога про усунення порушення не є актуальною, оскільки порушення Тендерний комітет не здійснював – рішення про результати кваліфікації щодо ТОВ "Сервіс Групп ЛТД" та його тендерної пропозиції наразі не прийнято.
2. Документи тендерної пропозиції учасника ТОВ "Сервіс Групп ЛТД" містять підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також відбитки печатки.
Члени Тендерного комітету не є експертами, або іншими кваліфікованими фахівцями, які можуть давати висновки щодо порядку створення документів. Візуальним оглядом, завантажених учасником документів, встановлено, що вони містять всі необхідні реквізити, що вимагалися тендерною документацією, у тому числі підпис уповноваженої особи та печатку учасника.
Згідно з Законом України "Про електронні документи та електронний документообіг", електронний цифровий підпис є обов'язковим реквізитом електронного документа, що надає йому юридичної сили, тому його накладення на документи учасників закупівель є обов’язковим.
З урахуванням того, що пропозиція ТОВ "Сервіс Групп ЛТД" підписана електронним цифровим підписом, підстави вважати, що вона подана за відсутності його волевиявлення або ж не відповідає вимогам тендерної документації чи вимогам чинного законодавства, у Тендерного комітету відсутні.
3. Ваше твердження про те, що "документи в складі тендерної пропозиції ТОВ "Сервіс Групп ЛТД" не є сканованими копіями з оригіналу документа та були створені шляхом накладання сканованої копії зображення печатки підприємства з підписом директора на готовий текстовий документ, що не є власноручним підписом директора та відбитки печатки" – Вами не обґрунтоване. Тому тендерний комітет не може прийняти його як аргумент для відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Сервіс Групп ЛТД".
Слід звернути увагу на те, що рішеннями Антимонопольного комітету України приймалися рішення не на користь замовників у ситуаціях, коли вони відхиляли пропозиції. Наприклад: "Орган оскарження прийшов до висновку, що Замовник не довів та документально не підтвердив, що створені безпосередньо Скаржником документи не відскановані з оригіналів. Враховуючи наведене, Скаржник не порушив умови Документації в цій частині, у зв’язку з чим його Пропозиція була неправомірно відхилена з наведеної вище підстави".
Тендерний комітет розглянув Ваше звернення і повідомляє про таке:
1. Вимога про усунення порушення може бути подана скаржником тільки на етапі подання пропозицій – відповідно до вимог частини першої статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон). Подання вимоги на етапі кваліфікації учасника не передбачено. Крім того, вимога про усунення порушення не є актуальною, оскільки порушення Тендерний комітет не здійснював – рішення про результати кваліфікації щодо ТОВ "Сервіс Групп ЛТД" та його тендерної пропозиції наразі не прийнято.
2. Документи тендерної пропозиції учасника ТОВ "Сервіс Групп ЛТД" містять підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також відбитки печатки.
Члени Тендерного комітету не є експертами, або іншими кваліфікованими фахівцями, які можуть давати висновки щодо порядку створення документів. Візуальним оглядом, завантажених учасником документів, встановлено, що вони містять всі необхідні реквізити, що вимагалися тендерною документацією, у тому числі підпис уповноваженої особи та печатку учасника.
Згідно з Законом України "Про електронні документи та електронний документообіг", електронний цифровий підпис є обов'язковим реквізитом електронного документа, що надає йому юридичної сили, тому його накладення на документи учасників закупівель є обов’язковим.
З урахуванням того, що пропозиція ТОВ "Сервіс Групп ЛТД" підписана електронним цифровим підписом, підстави вважати, що вона подана за відсутності його волевиявлення або ж не відповідає вимогам тендерної документації чи вимогам чинного законодавства, у Тендерного комітету відсутні.
3. Ваше твердження про те, що "документи в складі тендерної пропозиції ТОВ "Сервіс Групп ЛТД" не є сканованими копіями з оригіналу документа та були створені шляхом накладання сканованої копії зображення печатки підприємства з підписом директора на готовий текстовий документ, що не є власноручним підписом директора та відбитки печатки" – Вами не обґрунтоване. Тому тендерний комітет не може прийняти його як аргумент для відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Сервіс Групп ЛТД".
Слід звернути увагу на те, що рішеннями Антимонопольного комітету України приймалися рішення не на користь замовників у ситуаціях, коли вони відхиляли пропозиції. Наприклад: "Орган оскарження прийшов до висновку, що Замовник не довів та документально не підтвердив, що створені безпосередньо Скаржником документи не відскановані з оригіналів. Враховуючи наведене, Скаржник не порушив умови Документації в цій частині, у зв’язку з чим його Пропозиція була неправомірно відхилена з наведеної вище підстави".
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 січня 2020 15:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" |
1 092 000,00
UAH з ПДВ
|
1 092 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ" |
1 236 787,63
UAH з ПДВ
|
1 236 787,63
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" #38772399 |
Переможець |
1 092 000,00
UAH з ПДВ
|
28 січня 2020 15:21
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 березня 2021 13:08
|
ДУ 12.pdf | зміни до договору |
31 березня 2021 13:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 лютого 2021 13:52
|
ДУ 11.pdf | зміни до договору |
22 лютого 2021 13:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 січня 2021 13:09
|
ДУ 10.pdf | зміни до договору |
28 січня 2021 13:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2020 15:41
|
ДУ 9_ЕЕ.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2020 15:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 грудня 2020 14:44
|
ДУ 7_2.pdf | зміни до договору |
02 грудня 2020 14:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 листопада 2020 16:29
|
ДУ 8.pdf | зміни до договору |
30 листопада 2020 16:28
|
Лист ТПП.pdf | зміни до договору |
30 листопада 2020 16:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 листопада 2020 14:35
|
ДУ 7_1.pdf | зміни до договору |
27 листопада 2020 14:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 листопада 2020 15:00
|
ДУ ЕЕ 7.pdf | зміни до договору |
19 листопада 2020 14:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 листопада 2020 10:45
|
ДД6.pdf | зміни до договору |
05 листопада 2020 10:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 жовтня 2020 11:41
|
Додаткова угода №5 від 29.10.2020.pdf | зміни до договору |
29 жовтня 2020 11:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 вересня 2020 12:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 вересня 2020 12:05
|
ДУ 4.pdf | зміни до договору |
21 вересня 2020 12:02
|
лист тпп.pdf | зміни до договору |
21 вересня 2020 12:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 липня 2020 14:17
|
ДД3.pdf | зміни до договору |
30 липня 2020 14:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 березня 2020 00:51
|
ДУ 2.pdf | зміни до договору |
27 березня 2020 00:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 лютого 2020 16:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 лютого 2020 16:42
|
ДД_ЕЕ_1.pdf | зміни до договору |
25 лютого 2020 16:40
|
Електронний підпис | укладений |
14 лютого 2020 15:46
|
Договір ЕЕ_2020.pdf | укладений |
14 лютого 2020 15:45
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 25 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | За умовами тендеру до вартості електричної енергії входить вартість послуг з її передачі. На етапі подання пропозицій діяла ціна послуг з передачі 0,139848 грн. з ПДВ. (Ціна електричної енергії за 1 кВт*год становила 1,82 грн. з ПДВ). Відповідно до постанови НКРЕКП від 10.12.2019 № 2668 тариф на послуги з передачі електричної енергії з 01.01.2020 збільшено до 0,18648 грн. з ПДВ за 1 кВт*год. На підставі підпункту 7) частини четвертої статті 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" та пукнту 5.14 Договору про закупівлю у зв'язку зі зміною регульованого тарифу на послуги з передачі електричної енергії, який є складовою ціни, обсяг закупівлі зменшено до 585 010,864 кВт/год, а ціну за кВт*год збільшено до 1,866632 грн. з ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 154/20-ЕЛ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | керуючись Законом України «Про ринок електричної енергії» та п.2 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з коливанням ціни на ринку електричної енергії, яке документально підтверджується довідкою Харківської торгово-промислової палати №309/20 від 18.03.2020 р., відповідно до якої середньозважена ціна купівлі-продажу електричної енергії зросла на 7,783% |
Номер договору про закупівлю: | 154/20-ЕЛ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до постанови НКРЕКП від 11.07.2020 № 1329 тариф на послуги з передачі електричної енергії з 01.08.2020 збільшено до 0,288276 грн. з ПДВ за 1 кВт*год. На підставі підпункту 7) частини четвертої статті 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" та пункту 5.14 Договору про закупівлю у зв'язку зі зміною регульованого тарифу на послуги з передачі електричної енергії, який є складовою ціни електричної енергії, що є предметом закупівлі, обсяг закупівлі зменшено до 525 605,42 кВт/год, а ціну за кВт*год збільшено до 2,091796 грн. з ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 154/20-ЕЛ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись Законом України «Про ринок електричної енергії»., п 2 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній на момент укладання договору), чинним господарським та цивільним законодавством, у зв’язку з коливанням ціни на ринку електричної енергії, яке документально підтверджується довідкою Харківської торгово-промислової палати № 1002/20 від 14 вересня 2020 року, відповідно до якої середньозважена ціна купівлі-продажу електричної енергії зросла, дійшли згоди щодо внесення змін до умов Договору про постачання електричної енергії споживачу №154/20-ЕЛ від 13.02.2020 в частині зменшення обсягів та збільшення ціни за од. товару до 2,27 грн. з ПДВ з 01.09.2020 |
Номер договору про закупівлю: | 154/20-ЕЛ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів Замовника та сум фінансування з різних джерел - місцевого бюджету та власних коштів. |
Номер договору про закупівлю: | 154/20-ЕЛ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 05 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів за мовника та джерела фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 154/20-ЕЛ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 19 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до постанови НКРЕКП від 04.11.2020 № 1998 тариф на послуги з передачі електричної енергії, який є складовою ціни електричної енергії, з 01.12.2020 збільшено до 312,76 грн. з ПДВ за грн/МВт·год. На підставі підпункту 7) частини четвертої статті 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" та пункту 5.14 Договору про закупівлю у зв'язку зі зміною регульованого тарифу на послуги з передачі електричної енергії, який є складовою ціни, обсяг закупівлі зменшено до 480 263,68 кВт*год, а ціну за кВт*год збільшено до 2,357036 грн. з ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 154/20-ЕЛ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до постанови НКРЕКП від 04.11.2020 № 1998 тариф на послуги з передачі електричної енергії, який є складовою ціни електричної енергії, з 01.12.2020 збільшено до 312,76 грн. з ПДВ за грн/МВт·год. На підставі підпункту 7) частини четвертої статті 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" та пункту 5.14 Договору про закупівлю у зв'язку зі зміною регульованого тарифу на послуги з передачі електричної енергії, який є складовою ціни, обсяг закупівлі зменшено до 480 263,68 кВт*год, а ціну за кВт*год збільшено до 2,357036 грн. з ПДВ. Сума, зазначена у додатковій угоді ; 7 (п. 2.3) та в комерційній пропозиції до цієї додаткової угоди зазначена помилково |
Номер договору про закупівлю: | 154/20-ЕЛ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7/1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись Законом України «Про ринок електричної енергії»., п 2 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній на момент укладання договору), чинним господарським та цивільним законодавством, у зв’язку з коливанням ціни на ринку електричної енергії, яке документально підтверджується довідкою Харківської торгово-промислової палати № 1415/20 від 24 листопада 2020 року, відповідно до якої середньозважена ціна купівлі-продажу електричної енергії зросла, а також у зв'язку зі зміною регульованого тарифу на послуги з передачі електричної енергії, який є складовою ціни електричної енергії, Сторони дійшли згоди щодо внесення змін до умов Договору про постачання електричної енергії споживачу №154/20-ЕЛ від 13.02.2020 в частині зменшення обсягів та збільшення ціни за од. товару до 2,35 грн. з ПДВ з 01.11.2020, а з 01.12.2020 - до 2,446236. Відповідно, загальний обсяг товару зменшується до 468 024.1557 кВт*год |
Номер договору про закупівлю: | 154/20-ЕЛ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до постанови НКРЕКП від 04.11.2020 № 1998 тариф на послуги з передачі електричної енергії, який є складовою ціни електричної енергії, з 01.12.2020 збільшено до 312,76 грн. з ПДВ за грн/МВт·год. На підставі підпункту 7) частини четвертої статті 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" та пункту 5.14 Договору про закупівлю у зв'язку зі зміною регульованого тарифу на послуги з передачі електричної енергії, який є складовою ціни, обсяг закупівлі зменшено до 480 264,999 кВт*год, а ціну за кВт*год збільшено до 2,357036 грн. з ПДВ. Суми, зазначені у додаткових угодах ; 7, 7/1 (п. 2.3) та в комерційних пропозиціях до цих додаткових угод зазначені помилково |
Номер договору про закупівлю: | 154/20-ЕЛ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7/2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі вимог частини 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) та згідно з п. 5.14, п. 13.7 Договору про постачання електричної енергії споживачу Договору №154/20-ЕЛ від 13.02.2020 (далі – Договір) дійшли взаємної згоди укласти цю Додаткову угоду про продовження строку дії Договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі |
Номер договору про закупівлю: | 154/20-ЕЛ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із затвердженням Тимчасового плану використання бюджетних коштів на 2021 рік та уточненням обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 154/20-ЕЛ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із затвердженням плану використання бюджетних коштів на 2021 рік та уточненням обсягів закупівлі за місяцями |
Номер договору про закупівлю: | 154/20-ЕЛ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв’язку зі зміною суми фінансування за рахунок місцевого бюджету на січень - березень 2021 року внесено відповідні зміни до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 154/20-ЕЛ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |