Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тверде паливо (брикети торфові, крихта брикетів торфових)
Очікувана вартість
2 313 900,00 UAH
UA-2019-12-11-000867-b 7fe852af33ea43209e37f108a0644045
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Сурмик

+380664055937 natalkaberezen@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Ківерцівської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02141609
Місцезнаходження: 45200, Україна , Волинська обл., м. Ківерці, вул. Киричука, 1
Контактна особа: Наталія Сурмик
+380664055937
natalkaberezen@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 грудня 2019 10:50
Звернення за роз’ясненнями: до 17 грудня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 грудня 2019 16:00
Початок аукціону: 02 січня 2020 12:53
Очікувана вартість: 2 313 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 569,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 найменувань
Тверде паливо (брикети торфові, крихта брикетів торфових)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 грудня 2019 10:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 грудня 2019 10:50
Додаток 5 до ТД.docx.p7s
11 грудня 2019 10:50
Додаток 5 до ТД.docx
11 грудня 2019 10:50
Додаток 4 до ТД.docx.p7s
11 грудня 2019 10:50
Додаток 4 до ТД.docx
11 грудня 2019 10:50
Додаток 2 до ТД.docx.p7s
11 грудня 2019 10:50
Додаток 2 до ТД.docx
11 грудня 2019 10:50
Додаток 1 до ТД.docx.p7s
11 грудня 2019 10:50
Додаток 1 до ТД.docx
11 грудня 2019 10:50
Додаток 3 до ТД техвимоги.docx.p7s
11 грудня 2019 10:50
Додаток 3 до ТД техвимоги.docx
11 грудня 2019 10:50
Додаток 6 до ТД проект договору.docx.p7s
11 грудня 2019 10:50
Додаток 6 до ТД проект договору.docx
11 грудня 2019 10:50
ТД Торф.pdf.p7s
11 грудня 2019 10:50
ТД Торф.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-11-000867-b.c1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: Державне підприємство "Волиньторф", Код ЄДРПОУ:00426302
Дата подання: 16 січня 2020 11:45
відміна рішення
Проаналізувавши закупівлю UA-2019-12-11-000867-b, Код 09110000-3 Тверде паливо та тендерну пропозицію ТОВ "ЕНІК ЕНЕРДЖІ ГРУП" повідомляємо, що у сертифікаті якості виробником брикетів торфових вказано ТОВ «Енерго системи». Перевіривши види діяльності даного товариства у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch) ДП «Волиньторф» виявило, що такого виду діяльності як виробництво брикетів торфових не зареєстроване. Отож, ТОВ «Енерго системи» не відноситься до виробників брикеті торфових, а інформація надана ТОВ "ЕНІК ЕНЕРДЖІ ГРУП" у довідці №27-129 від 27.12.2019 р. та у сертифікаті якості не відповідає дійсності.
На підставі викладеного, враховуючи вимоги Тендерної документації, керуючись ст. 19 Конституції України, ст.ст5,22,28 Закону України Про публічні закупівлі» та пунктом 5.2.тендерної документації,
вимагаємо:
1) скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ "ЕНІК ЕНЕРДЖІ ГРУП" у відкритих торгах Код 09110000-3 Тверде паливо, UA-2019-12-11-000867-b (протокол засідання тендерного комітету відділу освіти Ківерцівської РДА №8 від 11.01.2020 року);
2) Розглянути наступні тендерні пропозиції з переліку учасників, пропозиції яких вважаються найбільш економічно вигідними у порядку встановленим Законом України «Про публічні закупівлі» та у відповідності до вимог Тендерної документації.
У разі не вжиття заходів, спрямованих на усунення порушень законних прав та інтересів ДП «Волиньторф»» залишаємо за собою право на оскарження дій Замовника, в порядку встановленому ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та у судовому порядку.




Директор І. КИРИЧИК

Величко 4-09-63
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

16 січня 2020 11:44
в.о. Ківерці.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-16-000002 ● ceede1d6a37947c3a3292ae47e49496a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 березня 2020 17:53
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
16.03.2020 № 12-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 16.03.2020 № 12-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:UA-2019-12-11-000867-b від 11.12.2019. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Аргументовані заперечення до висновку

2020-04-07 14:53:23


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 18 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовником не розглянуто вимогу учасника)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 січня 2020 13:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ВУДПРОМ 2 205 900,00
UAH з ПДВ
2 068 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕНІК ЕНЕРДЖІ ГРУП" 2 206 270,00
UAH з ПДВ
2 069 270,00
UAH з ПДВ
Документи
Державне підприємство "Волиньторф" 2 148 900,30
UAH з ПДВ
2 148 900,30
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 грудня 2019 15:39
Електронний підпис
27 грудня 2019 15:31
20.Статут ТОВ Вудпром.pdf
27 грудня 2019 15:31
9.лист довкілля.PDF
27 грудня 2019 15:31
8.Технічні харак.pdf
27 грудня 2019 15:31
7.Лист згода.pdf
27 грудня 2019 15:31
4.Договір.pdf
27 грудня 2019 15:31
2.2 17.pdf
27 грудня 2019 15:31
2. Стаття 17 повністю.PDF
27 грудня 2019 15:31
1.Тендерна Пропозиція.pdf
27 грудня 2019 15:31
.Протоколи_наказ.pdf

Публічні документи

13 січня 2020 09:45
Електронний підпис
13 січня 2020 09:43
Довідки СТ 17
13 січня 2020 09:07
ДовідкаПодатки
13 січня 2020 09:07
Довідка МВС
09 січня 2020 14:41
Електронний підпис
27 грудня 2019 09:03
Електронний підпис
27 грудня 2019 09:02
Ківерці2020.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ВУДПРОМ

ТОВ "ЕНІК ЕНЕРДЖІ ГРУП"

Державне підприємство "Волиньторф"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ВУДПРОМ
#37395329
Відхилено 2 068 000,00
UAH з ПДВ
09 січня 2020 12:47
ТОВ "ЕНІК ЕНЕРДЖІ ГРУП"
#39782701
Переможець 2 069 270,00
UAH з ПДВ
11 січня 2020 10:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 січня 2020 10:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕНІК ЕНЕРДЖІ ГРУП"
#39782701
2 069 270,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2020 14:09
Електронний підпис зміни до договору
04 червня 2020 17:22
брикет2.pdf зміни до договору
04 червня 2020 17:20
Електронний підпис зміни до договору
24 лютого 2020 16:43
брикет.pdf зміни до договору
24 лютого 2020 16:43
Електронний підпис зміни до договору
30 січня 2020 11:47
Договір №04 торф.pdf зміни до договору
30 січня 2020 11:46
Електронний підпис укладений
24 січня 2020 14:30
Договір №04 торф.pdf укладений
24 січня 2020 14:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На вимогу Державної казначейської служби у Ківерцівському районі посаду провідного спеціаліста замінено на в.о.
Номер договору про закупівлю: 04
Договір:
Номер додаткової угоди: 04
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
24 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни в реквізити замовника
Номер договору про закупівлю: 04
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни
Номер договору про закупівлю: 04
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 069 270,00
UAH (в тому числі ПДВ 344 878,33 UAH)