Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект устаткування для реконструкції системи охолодження генератора для енергоблоку №1 ВП ЮУАЕС
Complete set of the equipment for reconstruction of the cooling system of the generator for power unit №1 SS SUNPP
Очікувана вартість
29 044 594,80 UAH
UA-2019-12-11-000746-c e0f2fee28e9e422ca2bb96ac1be2abef
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Худенко Ірина Валентинівна

+380442069767 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 24584661
Вебсайт: http://www.energoatom.kiev.ua
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ-32, вул. Жилянська, 108
Контактна особа: Худенко Ірина Валентинівна
+380442069767
tender-naek@direkcy.atom.gov.ua
Додаткові контактні особи: Таванець Роман Миколайович
(044) 523-40-04
r.tavanets@ak.atom.gov.ua
Якубець В.О.
(05136) 4-41-28
v_yakubets@sunpp.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: SE NNEGC “Energoatom”
National ID: 24584661
Contact point: Khudenko Irina
+380442069767
tender-naek@direkcy.atom.gov.ua
Additional contacts: Таванець Роман Миколайович
(044) 523-40-04
r.tavanets@ak.atom.gov.ua
Якубець В.О.
(05136) 4-41-28
v_yakubets@sunpp.atom.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 11 грудня 2019 14:07
Звернення за роз’ясненнями: до 06 січня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 січня 2020 11:00
Початок аукціону: 10 лютого 2020 14:40
Очікувана вартість: 29 044 594,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 145 222,97 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 290445.94 UAH
Publication date: 11 грудня 2019 14:07
Enquiries until: 06 січня 2020 11:00
Complaints submission until: до 12 січня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 16 січня 2020 11:00

Information

Estimated total value: 29 044 595 UAH including VAT
Minimal lowering step: 145 223 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42510000-4: Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Комплект устаткування для реконструкції системи охолодження генератора для енергоблоку №1 ВП ЮУАЕС
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55000, Україна, Миколаївська обл., Южноукраїнськ, Южноукраїнське відділення ВП «Складське господарство»
ДК 021:2015: 42510000-4 — Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої

Complete set of the equipment for reconstruction of the cooling system of the generator for power unit №1 SS SUNPP
CPV: 42510000-4
Період постачання: з 01 червня 2020 по 10 червня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару якщо учасник є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 90-ти робочих днів з моменту підписання сторонами акту приймання-передачі товару. якщо учасник не є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 90-ти робочих днів з моменту поставки, за умови належним чином оформленої митної декларації та позитивних результатів проведення вхідних контролів першого та другого етапів (ВК1, ВК2), що підтверджується відповідними актами та ярликом на придатну продукцію. Пiсляоплата 90 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 грудня 2019 14:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 грудня 2019 14:05
Додаток 4 - ТВ.pdf
11 грудня 2019 14:04
Додаток 3 - проект договору.pdf
11 грудня 2019 14:04
Додаток 7 - митні платежі.docx
11 грудня 2019 14:04
Додаток 6 - мат-тех база.DOCX
11 грудня 2019 14:04
Додаток 5 - досвід виконання.docx
11 грудня 2019 14:04
Додаток 2 - тех характ.docx
11 грудня 2019 14:04
6437-ТД.doc
11 грудня 2019 14:04
Додаток 1 - тенд пропозиція цінова.docx
11 грудня 2019 14:04
6437- procurement notice.docx
11 грудня 2019 14:04
6437 - витяг з протоколу ТК.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Розрахунок теплообмінника
Дата подання: 21 грудня 2019 11:42
Дата відповіді: 24 грудня 2019 11:13
Підкажіть будь ласка, ви вказуєте, що потрібно прораховувати теплообмінники так, щоб вони могли працювати на аварійний режим роботи(працюють лише два апарати). Вважати, що витрата технічної води(1685,4 м3/год), та витрата охолоджуваної знесоленої води(1284,6 м3/год) буде ділитися навпіл на два теплообмінники?
Відповідь: Відповідь підготовлена дирекцією з продовження експлуатації: так, при розрахунку роботи теплообмінників у аварійному режимі, витрати технічної води (1685,4 м3/год.) та витрати охолоджувальної води (1284,6м3/год.) діляться на два теплообмінника
З приводу пристрою мобільної мийки теплообмінника
Дата подання: 23 грудня 2019 11:53
Дата відповіді: 26 грудня 2019 15:35
1. У якості розчину для промивки буде використовуватися два варіанти що вказані в технічному завданні чи один з них. 2. Ємність для приготування розчину повинна бути одна на 400л чи 2 по 200л? 3. Режим роботи СіП мийки передбачити: повністю автоматичний або полуавтоматичний режим? 4. В комплект поставки включати відповідні фланці для підключення безпосередньо до фланців Теплообмінника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена дирекцією з продовження експлуатації:
1. Два варіанта, в залежності від типу забруднення.
2. Для приготування розчину необхідно 2 ємності по 200л.
3. Не принципово у якому режимі буде працювати мийка, головне щоб схема розташування клапанів забезпечувала можливість реверсування потоку.
4. Відповідні фланці для підключення безпосередньо до фланців Теплообмінника повинні бути включені в комплект поставки.
Пластинчасті теплообмінники
Дата подання: 06 січня 2020 00:44
Дата відповіді: 10 січня 2020 16:38
Шановний Замовнику! Наша компанія планує прийняти участь у даній тендерній закупівлі. Наскільки нам відомо, зона контакту з опорною балкою, є найбільш чутливою частиною пластини в пластинчастому теплообміннику. Що забезпечує захист цієї зони при розбиранні/збиранні пластинчастого теплообміника ?
Відповідь: Відповідь підготовлена дирекцією з продовження експлуатації: вважаємо, що питання забезпечення захисту зони контакту пластин із опорною балкою повинен вирішувати конструктор та виробник пластинчатих теплообмінників. Тому у ТВтаУП ТТ.1.0004.0157 ми вимагаємо наступне:
- Конструкція пластинчатих теплообмінників має бути повністю придатною до швидкого та безпечного технічного обслуговування та ремонту (п.6.2.1);
- Строк експлуатації комплекту обладнання повинен складати не менше ніж 30 років (п.6.12).
Як варіант ми пропонуємо передбачити використання металевого елемента на пластинах в області контакту з несучою балкою, щоб запобігти можливому пошкодженню пластин під час збирання/розбирання.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 04 лютого 2020
UA-2019-12-11-000746-ce0f2fee28e9e422ca2bb96ac1be2abef
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 24584661
Місцезнаходження: 01032, Україна, Київська обл., Київ, м. Київ-32, вул. Жилянська, 108
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІГЛ ФІЛЬТР" Документи
Допущено до аукціону
Документи
DIMIDA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Документи
Допущено до аукціону

Документи

Публічні документи

15 січня 2020 23:23
Електронний підпис
15 січня 2020 23:23
Електронний підпис
15 січня 2020 23:15
Цінова пропозиція.pdf
15 січня 2020 23:15
проект ТС.pdf
15 січня 2020 23:15
Minutes Resolution AL Holding AB.PDF
15 січня 2020 23:15
Специфікація фільтр.pdf
15 січня 2020 23:15
CIP 400L.pdf
15 січня 2020 23:15
ISO 9001_ ALFA LAVAL Lund.pdf
15 січня 2020 23:15
Alfa Phos.pdf
15 січня 2020 23:15
Alfa caus.pdf
15 січня 2020 23:14
Звіт .pdf
15 січня 2020 23:14
Відгук ЛАЕС.pdf
15 січня 2020 23:14
Виписка ІФ.pdf
15 січня 2020 23:14
відгук СГЗК.pdf
15 січня 2020 23:14
Відгук Кольська АЕС.pdf
15 січня 2020 23:14
креслення фільтр.pdf
15 січня 2020 23:14
переклад довідки МТБ.pdf
15 січня 2020 23:14
Довідка_Ст17.pdf

Публічні документи

14 лютого 2020 11:09
2.2_Мирошниченко Д М.pdf
14 лютого 2020 11:09
2.1_Щодо довідки МВС.pdf
14 лютого 2020 11:09
1_ЕЦП.pdf
13 лютого 2020 19:22
2.2_Мирошниченко Д М.pdf
13 лютого 2020 19:22
2.1_Щодо довідки МВС.pdf
13 лютого 2020 19:22
1_ЕЦП.pdf
16 січня 2020 09:21
Цінова пропозиція.pdf
16 січня 2020 09:21
Страховий платіж.pdf
16 січня 2020 09:21
договір 1050845.pdf
16 січня 2020 09:21
Технічна частина 2.pdf
16 січня 2020 09:21
Технічна частина 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІГЛ ФІЛЬТР"

DIMIDA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 лютого 2020 15:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
DIMIDA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ 28 223 030,88
UAH з ПДВ
28 077 807,91
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІГЛ ФІЛЬТР" 29 044 267,20
UAH з ПДВ
28 223 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 лютого 2020 11:09
2.2_Мирошниченко Д М.pdf
14 лютого 2020 11:09
2.1_Щодо довідки МВС.pdf
14 лютого 2020 11:09
1_ЕЦП.pdf
13 лютого 2020 19:22
2.2_Мирошниченко Д М.pdf
13 лютого 2020 19:22
2.1_Щодо довідки МВС.pdf
13 лютого 2020 19:22
1_ЕЦП.pdf
16 січня 2020 09:21
Цінова пропозиція.pdf
16 січня 2020 09:21
Страховий платіж.pdf
16 січня 2020 09:21
договір 1050845.pdf
16 січня 2020 09:21
Технічна частина 2.pdf
16 січня 2020 09:21
Технічна частина 1.pdf

Публічні документи

15 січня 2020 23:23
Електронний підпис
15 січня 2020 23:23
Електронний підпис
15 січня 2020 23:15
Цінова пропозиція.pdf
15 січня 2020 23:15
проект ТС.pdf
15 січня 2020 23:15
Minutes Resolution AL Holding AB.PDF
15 січня 2020 23:15
Специфікація фільтр.pdf
15 січня 2020 23:15
CIP 400L.pdf
15 січня 2020 23:15
ISO 9001_ ALFA LAVAL Lund.pdf
15 січня 2020 23:15
Alfa Phos.pdf
15 січня 2020 23:15
Alfa caus.pdf
15 січня 2020 23:14
Звіт .pdf
15 січня 2020 23:14
Відгук ЛАЕС.pdf
15 січня 2020 23:14
Виписка ІФ.pdf
15 січня 2020 23:14
відгук СГЗК.pdf
15 січня 2020 23:14
Відгук Кольська АЕС.pdf
15 січня 2020 23:14
креслення фільтр.pdf
15 січня 2020 23:14
переклад довідки МТБ.pdf
15 січня 2020 23:14
Довідка_Ст17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

DIMIDA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІГЛ ФІЛЬТР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
DIMIDA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
#363767565
Переможець 28 077 807,91
UAH з ПДВ
11 лютого 2020 14:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 лютого 2020 14:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
DIMIDA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
#363767565
28 077 807,91
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
10 липня 2020 15:12
Додаткова угода до договору 53-129-01-20-02075 (2).pdf зміни до договору
10 липня 2020 15:11
Електронний підпис укладений
03 березня 2020 10:04
Договір 53-129-01-20-02075 від 02.03.2020.pdf укладений
03 березня 2020 10:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін у Специфікацію 1 до договору та викладення її у новій редакції (розшифрування складу комплекту устаткування для реконструкції системи охолодження генератора та зміна терміну поставки до 10.07.2020). Сума договору після внесення змін до договору становить 28 077 807, 91 грн у т. ч. ПДВ. Кількість товару після внесення змін становить – 1 компл.
Номер договору про закупівлю: 53-129-01-20-02075
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML