Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
1 203 144,00 UAH
UA-2019-12-11-000708-b 6c8a287f1d3b4730b3acc0f8f7bafca2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Сугак

+380512441438 jurist@mk.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області
Код ЄДРПОУ: 13844159
Місцезнаходження: 54020, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Морехідна, 1
Контактна особа: Тетяна Сугак
+380512441438
jurist@mk.pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 грудня 2019 10:32
Звернення за роз’ясненнями: до 16 грудня 2019 11:30
Оскарження умов закупівлі: до 22 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 грудня 2019 11:30
Початок аукціону: 27 грудня 2019 11:28
Очікувана вартість: 1 203 144,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 015,72 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24 найменувань
Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54020, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. Морехідна, дім 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 грудня 2019 10:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 грудня 2019 10:32
Офісне устаткування та приладдя різне.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 грудня 2019 08:49
Дата відповіді: 16 грудня 2019 09:08
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України від 25.12.2015 № 922 «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Тендерна документація головного управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області складена відповідно до норм Закону, та не містить посилання на жодну марку або модель.
Пропозиція учасника повинна відповідати необхідним технічним вимогам, які зазначені в додатку № 2 до тендерної документації. Відповідно до ч. 1 ст. 3 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Згідно з ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Розділом V тендерної документації головного управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області передбачено, що єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з урахуванням ПДВ.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-11-000708-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТЕХНОЮГ", Код ЄДРПОУ:23863399
Дата подання: 27 грудня 2019 15:57
Невідповідність тендерної пропозиції
Шановний замовнику! Звертаємо Вашу увагу на те, що в своїй тендерній пропозиції «ТОВ Сантарекс» надає позицію №16 з таким найменуванням: «Скріпка канцелярська Axent D4112» у кількості 2400 пачок, що повністю не відповідає технічним вимогам Замовника. В тендерній документації, а саме Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» в пункті №16 зазначено що скріпка канцелярська повинна бути з нікельованою поверхністю та мати розмір 28 мм. Під артикулом Axent D4112 мається на увазі «Скріпка оцинкована, з розміром 25 мм», що є товаром з гіршими технічними показниками. На підкріплення вищезазначеної інформації додаємо фото упаковки та лист-роз’яснення від офіційного імпортера таких торгівельних марок, як Axent та Delta by Axent в Україні, в якому описана детальна інформація про артикул D4112. У зв'язку з вище зазначеним, пропозиція «ТОВ Сантарекс» не відповідає вимогам Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 грудня 2019 12:04
Доброго дня! Ваша вимога прийнята до уваги та буде розглянута.

Документи подані скаржником

27 грудня 2019 15:57
Лист від імпортера.jpg
27 грудня 2019 15:57
Фото упаковки.jpg

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-12-11-000708-b.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ Сантарекс, Код ЄДРПОУ:30126040
Дата подання: 16 січня 2020 12:28
пропозиція переможця не відповідає вимогам закупівлі
оскаржувальне рішення суперечить вимогам ст.3 Закону України “Про публічні закупівлі” щодо об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій та підлягає скасуванню на підставі невідповідності пропозиції умовам тендерної документації.
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 21 січня 2020 09:16
Рішення від 20.01.2020 № 1029 +Лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 21 січня 2020 09:15
Рішення від 03.02.2020 № 2049.pdf
Дата публікації: 06 лютого 2020 20:37

Документи подані скаржником

16 січня 2020 12:28
скарга
16 січня 2020 12:28
сплата
16 січня 2020 12:28
лист імпортера
31 січня 2020 10:43
лист від імпортера 2

Документи подані замовником

28 січня 2020 10:29
Пояснення.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 грудня 2019 11:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Сантарекс 953 142,48
UAH з ПДВ
953 142,48
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНОЮГ" 1 007 289,36
UAH з ПДВ
1 007 289,36
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 1 196 555,04
UAH з ПДВ
1 196 555,04
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 грудня 2019 13:00
Електронний підпис
26 грудня 2019 10:01
Електронний підпис
26 грудня 2019 10:00
СЕС Стора (Новий).pdf
26 грудня 2019 10:00
сертификат СПФ 420 SL.pdf
26 грудня 2019 10:00
сертификат СПФ 210 SL.pdf
26 грудня 2019 10:00
папір ЛУ 210 45.pdf
26 грудня 2019 10:00
Коректор-рідина(F_О_Е_К).pdf
26 грудня 2019 10:00
Kangaro.pdf
26 грудня 2019 10:00
2703 скотч_ИОУ.pdf
26 грудня 2019 10:00
23. Висновок СЕС.pdf
26 грудня 2019 09:38
Електронний підпис
26 грудня 2019 09:37
тех вимоги0049.PDF
26 грудня 2019 09:37
сантарекс статист .PDF
26 грудня 2019 09:37
пропозиція0092.PDF
26 грудня 2019 09:37
лист гарантія ст 17.PDF
26 грудня 2019 09:37
згода0006.PDF
26 грудня 2019 09:37
договір0036.PDF
26 грудня 2019 09:37
дов норми0004.PDF
26 грудня 2019 09:37
дов довкілля0019.PDF
26 грудня 2019 09:37
дов аналог0024.PDF
26 грудня 2019 09:37
витяг сантарекс 10 09 2019.pdf
26 грудня 2019 09:37
vitjag platnika PDV Tov Santarex02072016.pdf
26 грудня 2019 09:37
statut Tov Santarex02072016_0002.pdf
26 грудня 2019 09:37
38Mkz540 Миколаївгаз збут.pdf

Публічні документи

26 грудня 2019 10:15
Електронний підпис
26 грудня 2019 10:14
Статут_копія-06.06.PDF
26 грудня 2019 10:14
Статут в_д 06.06.2019р..pdf
26 грудня 2019 10:14
Свідоцтво_ПДВ_КОпія.PDF
26 грудня 2019 10:14
Протокол _ 26 в_д 06.06.2019р..pdf
26 грудня 2019 10:14
ППротокол_26_Копія.PDF
26 грудня 2019 10:14
Лист-в_дгук 5.pdf
26 грудня 2019 10:14
Згода_СвятунО.В..pdf
26 грудня 2019 10:14
Згода_МихайленкоН.Г..pdf
26 грудня 2019 10:14
Згода_МихайленкоІ.В..pdf
26 грудня 2019 10:14
Згода_Михайленко В.І..pdf
26 грудня 2019 10:14
Довідка-відомості.pdf
26 грудня 2019 10:14
Довідка_субпідрядники.pdf
26 грудня 2019 10:14
Довідка_про_санкції.pdf
26 грудня 2019 10:14
Довідка_керівництво.pdf
26 грудня 2019 10:14
ВитяГЄДРПОУ.pdf
26 грудня 2019 10:14
Витяг ПДВ 19.12.2019р..pdf
26 грудня 2019 10:14
Видаткові_ПФкопія.PDF
26 грудня 2019 10:14
Видаткова.pdf
26 грудня 2019 10:14
в_дгук 2.pdf
26 грудня 2019 10:14
ЦІНОВА_ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Сантарекс

ТОВ "ТЕХНОЮГ"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Сантарекс
#30126040
Відхилено 953 142,48
UAH з ПДВ
08 січня 2020 15:19
ТОВ "ТЕХНОЮГ"
#23863399
Переможець 1 007 289,36
UAH з ПДВ
13 січня 2020 15:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 січня 2020 15:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХНОЮГ"
#23863399
1 007 289,36
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 листопада 2020 13:31
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2020 12:16
Додаткова угода № 3.pdf зміни до договору
30 листопада 2020 12:15
Електронний підпис зміни до договору
28 травня 2020 17:04
Додаткова угода Техноюг.pdf зміни до договору
28 травня 2020 16:54
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2020 17:00
угода.pdf зміни до договору
30 березня 2020 16:58
Електронний підпис укладений
19 лютого 2020 16:14
Договір офісне устаткування.pdf укладений
19 лютого 2020 16:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 19/02/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 19/02/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі офісного устаткування та приладдя різного
Номер договору про закупівлю: 19/02/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 924 398,88
UAH (в тому числі ПДВ 154 066,48 UAH)