Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
1 203 144,00 UAH
UA-2019-12-11-000708-b ● 6c8a287f1d3b4730b3acc0f8f7bafca2
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області |
Код ЄДРПОУ: | 13844159 |
Місцезнаходження: | 54020, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Морехідна, 1 |
Контактна особа: |
Тетяна Сугак +380512441438 jurist@mk.pfu.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 грудня 2019 10:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 грудня 2019 11:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 грудня 2019 11:30 |
Початок аукціону: | 27 грудня 2019 11:28 |
Очікувана вартість: | 1 203 144,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 015,72 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24 найменувань
Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54020, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. Морехідна, дім 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
08 січня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 грудня 2019 10:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 грудня 2019 10:32 |
Офісне устаткування та приладдя різне.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 грудня 2019 08:49
Дата відповіді: 16 грудня 2019 09:08
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України від 25.12.2015 № 922 «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Тендерна документація головного управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області складена відповідно до норм Закону, та не містить посилання на жодну марку або модель.
Пропозиція учасника повинна відповідати необхідним технічним вимогам, які зазначені в додатку № 2 до тендерної документації. Відповідно до ч. 1 ст. 3 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Згідно з ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Розділом V тендерної документації головного управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області передбачено, що єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з урахуванням ПДВ.
Тендерна документація головного управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області складена відповідно до норм Закону, та не містить посилання на жодну марку або модель.
Пропозиція учасника повинна відповідати необхідним технічним вимогам, які зазначені в додатку № 2 до тендерної документації. Відповідно до ч. 1 ст. 3 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Згідно з ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Розділом V тендерної документації головного управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області передбачено, що єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з урахуванням ПДВ.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-12-11-000708-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТЕХНОЮГ", Код ЄДРПОУ:23863399
Дата подання: 27 грудня 2019 15:57
Невідповідність тендерної пропозиції
Шановний замовнику! Звертаємо Вашу увагу на те, що в своїй тендерній пропозиції «ТОВ Сантарекс» надає позицію №16 з таким найменуванням: «Скріпка канцелярська Axent D4112» у кількості 2400 пачок, що повністю не відповідає технічним вимогам Замовника. В тендерній документації, а саме Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» в пункті №16 зазначено що скріпка канцелярська повинна бути з нікельованою поверхністю та мати розмір 28 мм. Під артикулом Axent D4112 мається на увазі «Скріпка оцинкована, з розміром 25 мм», що є товаром з гіршими технічними показниками. На підкріплення вищезазначеної інформації додаємо фото упаковки та лист-роз’яснення від офіційного імпортера таких торгівельних марок, як Axent та Delta by Axent в Україні, в якому описана детальна інформація про артикул D4112. У зв'язку з вище зазначеним, пропозиція «ТОВ Сантарекс» не відповідає вимогам Замовника.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 грудня 2019 12:04
Доброго дня! Ваша вимога прийнята до уваги та буде розглянута.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-12-11-000708-b.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ Сантарекс, Код ЄДРПОУ:30126040
Дата подання: 16 січня 2020 12:28
Дата подання: 16 січня 2020 12:28
пропозиція переможця не відповідає вимогам закупівлі
оскаржувальне рішення суперечить вимогам ст.3 Закону України “Про публічні закупівлі” щодо об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій та підлягає скасуванню на підставі невідповідності пропозиції умовам тендерної документації.
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 21 січня 2020 09:16
Рішення від 20.01.2020 № 1029 +Лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 21 січня 2020 09:15
Інформація про резолютивну частину рішення від 03.02.2020 №2049.pdf
Дата публікації: 04 лютого 2020 15:39
Рішення від 03.02.2020 № 2049.pdf
Дата публікації: 06 лютого 2020 20:37
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 грудня 2019 11:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Сантарекс |
953 142,48
UAH з ПДВ
|
953 142,48
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТЕХНОЮГ" |
1 007 289,36
UAH з ПДВ
|
1 007 289,36
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
1 196 555,04
UAH з ПДВ
|
1 196 555,04
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Сантарекс #30126040 |
Відхилено |
953 142,48
UAH з ПДВ
|
08 січня 2020 15:19
|
ТОВ "ТЕХНОЮГ" #23863399 |
Переможець |
1 007 289,36
UAH з ПДВ
|
13 січня 2020 15:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 листопада 2020 13:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 листопада 2020 12:16
|
Додаткова угода № 3.pdf | зміни до договору |
30 листопада 2020 12:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 травня 2020 17:04
|
Додаткова угода Техноюг.pdf | зміни до договору |
28 травня 2020 16:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 березня 2020 17:00
|
угода.pdf | зміни до договору |
30 березня 2020 16:58
|
Електронний підпис | укладений |
19 лютого 2020 16:14
|
Договір офісне устаткування.pdf | укладений |
19 лютого 2020 16:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 19/02/2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 19/02/2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі офісного устаткування та приладдя різного |
Номер договору про закупівлю: | 19/02/2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |