Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

55510000-8 Послуги їдалень (послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій)
Очікувана вартість
664 994,00 UAH
UA-2019-12-11-000504-c 1abb88f3951640b49fd63989abda699d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Красіцький Володимир Миколайович

+380507587987 shkola2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Стрийська загальноосвітня школа 1-ІІІ ступенів №2 імені Героя України Андрія Корчака
Код ЄДРПОУ: 22414207
Місцезнаходження: 82400, Україна , Львівська обл., Стрий, вул.Шевченка,70
Контактна особа: Красіцький Володимир Миколайович
+380507587987
shkola2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 грудня 2019 12:23
Звернення за роз’ясненнями: до 17 грудня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 грудня 2019 17:00
Початок аукціону: 02 січня 2020 13:51
Початок аукціону: 02 січня 2020 13:51
Очікувана вартість: 664 994,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 324,97 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Відовідно до річного плану закупівель на 2020 рік.

Відповідно до річного плану закупівель на 2020 рік.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
55510000-8 Послуги їдалень (послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82400, Україна, Львівська область, Стрий, вул.Шевченка,70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Відповідно до кошторисних призначень на 2020 рік та накладних, наданих надавачем послуг. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 грудня 2019 12:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 грудня 2019 12:23
Тендерна док. харчування Стрийська ЗШ І ст. № 2 на 2020р (1).doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 січня 2020 14:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Петричкович Галина Богданівна 664 994,00
UAH
661 406,84
UAH
Документи
ФЕДЧУК АНАСТАСІЯ ІВАНІВНА 664 469,62
UAH
664 469,62
UAH
Документи

Публічні документи

04 січня 2020 09:24
Електронний підпис
04 січня 2020 09:22
довідка з податкової.jpg
21 грудня 2019 11:20
серт.якості 3.jpg
21 грудня 2019 11:20
свідоцтво єд.под 2ст.jpg
21 грудня 2019 11:20
серт.якості 6.jpg
21 грудня 2019 11:20
дог.4ст. 2019.jpg
21 грудня 2019 11:20
дог.4ст 2018.jpg
21 грудня 2019 11:20
свідоцтво єд.под.1ст.jpg
21 грудня 2019 11:20
меню учнів 1-4кл 2школа.jpg
21 грудня 2019 11:20
серт.якості 1.jpg
21 грудня 2019 11:20
серт.якості 2.jpg
21 грудня 2019 11:20
серт.якості 5.jpg
21 грудня 2019 11:20
дог.2ст. 2019.jpg
21 грудня 2019 11:20
серт.якості 4.jpg
21 грудня 2019 11:20
дог.1ст 2018.jpg
21 грудня 2019 11:20
дог.3ст 2018.jpg
21 грудня 2019 11:20
дог.1ст. 2019.jpg
21 грудня 2019 11:20
дог.2ст 2018.jpg
21 грудня 2019 11:20
дог.3ст. 2019.jpg
21 грудня 2019 11:20
виписка ЄДР 2ст.jpg
21 грудня 2019 11:20
виписка ЄДР 1ст.jpg

Публічні документи

24 грудня 2019 05:40
Електронний підпис
24 грудня 2019 05:39
довідка-гарантія.jpeg
24 грудня 2019 05:39
дог.2019 ст2.jpeg
24 грудня 2019 05:39
дог18р. ст3.jpeg
24 грудня 2019 05:39
меню 2 школа 1-4 класи.jpeg
24 грудня 2019 05:39
сертиф.2.jpeg
24 грудня 2019 05:39
дог.2019р ст1.jpeg
24 грудня 2019 05:39
свідоцтво ст2.jpeg
24 грудня 2019 05:39
свідоцтво ст1.jpeg
24 грудня 2019 05:39
сертиф.1.jpeg
24 грудня 2019 05:39
пасп.ст.1,2,3.jpeg
24 грудня 2019 05:39
довідка підприємця.jpeg
24 грудня 2019 05:39
довідка про договори.jpeg
24 грудня 2019 05:39
сертиф.4.jpeg
24 грудня 2019 05:39
дог.18р. ст2.jpeg
24 грудня 2019 05:39
сертиф.3.jpeg
24 грудня 2019 05:39
сертиф.5.jpeg
24 грудня 2019 05:39
виписка ст1.jpeg
24 грудня 2019 05:39
пасп.ст.10,11.jpeg
24 грудня 2019 05:39
дог.18р ст1.jpeg
24 грудня 2019 05:39
дог.2019р. ст3.jpeg
24 грудня 2019 05:39
дов.пр реєстр потужн.jpeg
24 грудня 2019 05:39
виписка ст.2.jpeg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Петричкович Галина Богданівна

ФЕДЧУК АНАСТАСІЯ ІВАНІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Фізична особа-підприємець Петричкович Галина Богданівна
#2240009344
Переможець 661 406,84
UAH
03 січня 2020 10:29
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Фізична особа-підприємець Петричкович Галина Богданівна #2240009344

№ рішення у справі

63/102-р/к

Дата рішення у справі

26.10.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 січня 2020 10:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Петричкович Галина Богданівна
#2240009344
661 406,84
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 10:30
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 07:15
додаткова угода харчуванння.jpg зміни до договору
28 грудня 2020 07:14
Електронний підпис зміни до договору
29 жовтня 2020 11:10
дод.угода №5.jpg зміни до договору
29 жовтня 2020 11:09
Електронний підпис зміни до договору
21 вересня 2020 10:22
дод.угода№4.jpg зміни до договору
21 вересня 2020 10:19
Електронний підпис зміни до договору
19 червня 2020 11:23
додаткова угода.jpg зміни до договору
19 червня 2020 11:22
Електронний підпис зміни до договору
22 січня 2020 09:34
дод.угода №2.jpg зміни до договору
22 січня 2020 09:34
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2020 13:24
дод.угода.jpg зміни до договору
21 січня 2020 13:23
Електронний підпис укладений
16 січня 2020 11:11
договір 3ст.jpg укладений
16 січня 2020 11:11
договір 2ст.jpg укладений
16 січня 2020 11:11
договір 1ст..jpg укладений
16 січня 2020 11:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до договору №1 від 15 січня 2020р. про послуги їдальні в Стрийській загальноосвітній школі І-ІІІ супенів №2 імені Героя України Андрія Корчака за кодом за ДК 021:2015 – 55510000-8 послуги їдалень (послуги з організації харчування учнів 1-4 класів та пільгових категорії дітей) до пункту 3.4.: Загальна вартість Договору складає 661406,84 (Шістсот шістдесят одна тисяча чотириста шість грн 84 коп) без ПДВ Ціна сніданку становить 10,94 грн., ціна обіду – 15,92 грн. Орієнтовна кількість складає 52438 сніданків, 5511 обідів для пільгових категорій дітей.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до договору №1 від 15 січня 2020р. про послуги їдальні в Стрийській загальноосвітній школі І-ІІІ супенів №2 імені Героя України Андрія Корчака до Пункту 1.1. Виконавець надає, а Замовник оплачує послуги їдальні за кодом ДК 021:2015 – 55510000-8 послуги їдалень (послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій) пункту 3.4.: Загальна вартість Договору складає 661406,84 (Шістсот шістдесят одна тисяча чотириста шість грн 84 коп) без ПДВ Ціна сніданку становить 10,94 грн., ціна обіду – 15,92 грн. Орієнтовна кількість складає 52438 сніданків, 5511 обідів для пільгових категорій дітей. Всі інші умови договору № 1 від 15 січня 2020р. залишаються незмінними і сторони підтверджують по них свої зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 3.5 «Загальна вартість Договору може бути зменшена в залежності від фактичного фінансування видатків та кошторисних призначень на поточний рік.» У зв’язку із зменшенням кошторисних призначень та обсягів закупівлі послуг їдальні за кодом ДК 021:2015 – 55510000-8 послуги їдалень (послуги з організації харчування учнів 1-4 класів та пільгових категорії дітей) суму договору зменшено на 149998,34 грн.(Сто сорок дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто вісім грн.34 коп.(Без ПДВ)) Загальна вартість Договору складає 511408,50 (П’ятсот одинадцять тисяч чотириста вісім грн 50 коп) без ПДВ Ціна сніданку становить 10,94 грн., ціна обіду – 15,92 грн. Орієнтовна кількість складає 38727 сніданків, 5511 обідів для пільгових категорій дітей.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із зменшенням кошторисних призначень та обсягів закупівлі послуг їдальні за кодом ДК 021:2015 – 55510000-8 послуги їдалень (послуги з організації харчування учнів 1-4 класів та пільгових категорії дітей) суму договору зменшено на 67795,18 грн.(Шістдесят сім тисяч сімсот дев’яносто п’ять грн.18 коп.(Без ПДВ)) Загальна вартість Договору складає 443613,32 (Чотиристи сорок три тисячі шістсот тринадцять грн 32 коп) без ПДВ Ціна сніданку становить 10,94 грн., ціна обіду – 15,92 грн. Орієнтовна кількість складає 32530 сніданків, 5511 обідів для пільгових категорій дітей.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із зменшенням кошторисних призначень та обсягів закупівлі послуг їдальні за кодом ДК 021:2015 – 55510000-8 послуги їдалень (послуги з організації харчування учнів 1-4 класів та пільгових категорії дітей) суму договору зменшено на 43595,90 грн.( Сорок три тисячі п’ятсот дев’яносто п’ять грн.90 коп.(Без ПДВ)) Загальна вартість Договору складає 400017,42 (Чотириста тисяч сімнадцять грн 42 коп) без ПДВ Ціна сніданку становить 10,94 грн., ціна обіду – 15,92 грн. Орієнтовна кількість складає 28545 сніданків, 5511 обідів для пільгових категорій дітей. Всі інші умови договору № 1 від 15 січня 2020р. залишаються незмінними і сторони підтверджують по них свої зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із зменшенням обсягів закупівлі послуг їдальні за кодом ДК 021:2015 – 55510000-8 послуги їдалень (послуги з організації харчування учнів 1-4 класів та пільгових категорії дітей) суму договору зменшено на 48650,18 грн.( Сорок вісім тисячшістсот п’ятдесятгрн.18 коп.(Без ПДВ)) Загальна вартість Договору складає 351367,24 (Триста п’ятдесят одна тисячатриста шістдесят сімгрн24коп) без ПДВ. Ціна сніданку становить 10,94 грн., ціна обіду – 15,92 грн. Орієнтовна кількість складає 24098 сніданків, 5511 обідів для пільгових категорій дітей.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 351 367,24
UAH