Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Фарби (Джерело фінансування - власні кошти)
Очікувана вартість
2 239 000,00 UAH
UA-2019-12-11-000455-b ● b56e3b0d721448fd90006d371d29a3a2
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПрАТ "Кіровоградобленерго" |
Код ЄДРПОУ: | 23226362 |
Місцезнаходження: | 25015, Україна , Кіровоградська обл., м. Кропивницький, Студентський бульвар, 15 |
Контактна особа: |
Артем Григораш +380522358247 prozorotender3@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 грудня 2019 09:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 грудня 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 січня 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 03 січня 2020 11:01 |
Очікувана вартість: | 2 239 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 717,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,30% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 60000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
47 одиниця
Фарби (Джерело фінансування - власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
25015, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницьки, вул. Аджамська, 9, центральний склад ПАТ "Кіровоградобленерго"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
17 січня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 грудня 2019 09:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 грудня 2019 09:55 |
Тендерна документація_Фарба.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Закупівля за лотами
Дата подання: 19 грудня 2019 10:45
Дата відповіді: 20 грудня 2019 14:33
Доброго дня!
Відповідно до інформації про проведення закупівлі, предметом даної закупівлі є великий асортимент лакофарбової продукції та будівельних матеріалів.
Слід зазначити, що об’єднуючи різні види продукції в одну закупівлю Замовник обмежує коло суб’єктів, які можуть приймати участь у даній закупівлі тільки посередниками, адже на території України не існує виробників, які б виготовляли весь асортимент продукції, що є предметом закупівлі. При цьому рівень цін у посередників є значно вищим ніж виробників продукції.
Одним з головних принципів здійснення закупівель є максимальна економія та ефективність використання коштів. При цьому така економія може бути досягнута лише за умови високого рівня конкуренції між учасниками закупівлі.
Враховуючи вищезазначене, з метою створення можливості для участі максимальної кількості учасників просимо розділити закупівлю на лоти, предметом яких будуть різні види продукції, наприклад:
Лот 1 –фарби водоемульсійні, барвники та емалі ПФ (п. 1-24, п. 38-47)
Лот 2 – фарби та емалі спеціального призначення (п.25-37).
Заздалегідь вдячні!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Відповідно до роз’яснення Мінекономрозвитку вих. 3304-06/26774-06 від 02.08.2017р. :
« … предмет закупівлі товарів та послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» … за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Таким чином, за обсягом, номенклатурою та місцем замовник може визначити окремі частини (лоти) предмета закупівлі як товарів, так і послуг або робіт.
Ураховуючи викладене, визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та розділу ІІ Порядку та є правом, а не обов’язком замовника.»
Таким чином, у зв'язку з тим, що обсяг закупівлі товарів за окремими замовленнями може коливатися, номенклатура товарів єдина та місце поставки одне – склад Замовника, ми не вважаємо доцільним ділити закупівлю за лотами.
Відповідно до роз’яснення Мінекономрозвитку вих. 3304-06/26774-06 від 02.08.2017р. :
« … предмет закупівлі товарів та послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» … за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Таким чином, за обсягом, номенклатурою та місцем замовник може визначити окремі частини (лоти) предмета закупівлі як товарів, так і послуг або робіт.
Ураховуючи викладене, визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та розділу ІІ Порядку та є правом, а не обов’язком замовника.»
Таким чином, у зв'язку з тим, що обсяг закупівлі товарів за окремими замовленнями може коливатися, номенклатура товарів єдина та місце поставки одне – склад Замовника, ми не вважаємо доцільним ділити закупівлю за лотами.
повторення найменувань
Дата подання: 20 грудня 2019 10:01
Дата відповіді: 20 грудня 2019 14:30
Просимо пояснити, з якою метою дублюються найменування товару в пп. 2, 43, 46 , в пп.44,45, в пп.10,11 , пп. 22,23, пп. 25,26 та пп. 29,30 додатку 4 до тендерної документації?
Відповідь: Найменування в таблиці Додатку 4 тендерної документації дублюються, тому, що в товаристві - замовником однакового товару є різні служби.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-12-11-000455-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ", Код ЄДРПОУ:33300207
Дата подання: 20 грудня 2019 13:54
вимога внести зміни
Просимо усунути невідповідність визначення коду класифікатора відносно пп.24,25,26 додатку 4 до тендерної документації, а саме, прибрати ці позиції з тендерної документації, оскільки оліфа та пудра алюмінієва ПАП-1 не відноситься до коду згідно ДК 021:2015 –44810000-1 Фарби. Таким чином, Замовник свідомо позбавляє шансу брати участь у державних закупівлях потенційних Учасників згідно пошуку по коду класифікатора та Учасників, які можуть запропонувати лише фарбу, звужуючи коло можливих конкурентів.
Вимога Замовника для підтвердження відповідності технічним вимогам та вимогам щодо якості, у складі пропозиції надати:
- копія сертифікату відповідності продукції ТУ виробника (п.1-30,38-47);
- копія сертифікату на систему управління якістю відповідно до ДСТУ ISO9001:2015. Вимоги (ISO9001:2015 ITD) (п.1-30,38-47);
- копію титульного аркуша технічної документації, згідно до якої виробляється продукція. Технічна документація повинна бути перевірена відповідними державними установами та внесена до державної бази даних «Технічні умови України» (п.1-30,38-47);
Чому так вибірково? Для п.1-30,38-47? Чи не через те, що постійний переможець на Ваших закупівлях ТОВ «Спецколор» не має таких документів по інших пунктах?
Разом з тим, незрозуміло яким чином наявність копії сертифікату на систему управління якістю відповідно до ДСТУ ISO9001:2015. Вимоги (ISO9001:2015 ITD) підтверджує відповідність технічним вимогам та вимогам щодо якості, установлених у Документації.
Відповідно до Національного стандарту України ДСТУ ISO 9001 вимоги до систем управління якістю, установлені в цьому стандарті, доповнюють вимоги до продукції. Згідно з розділом "НАЦІОНАЛЬНИЙ ВСТУП" національного стандарту ДСТУ ISO 9001 "Системи управління якістю. Вимоги" цей стандарт рекомендовано застосовувати для сертифікації систем управління якістю.
Також, відповідно до Наказу Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 1 лютого 2005 року № 28 «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні», що зареєстровано в Міністерстві юстиції України 4 травня 2005 року за № 466/10746 фарбу не внесено до продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації.
Отже, застосування стандарту ДСТУ ISO 9001 для сертифікації систем управління якістю носить рекомендаційний характер, а його отримання не є обов'язковим і носить добровільний характер та є лише іміджевою складовою підприємства.
Враховуючи наведене, вимога Документації щодо надання копії сертифікату на систему управління якістю відповідно до ДСТУ ISO9001:2015. Вимоги (ISO9001:2015 ITD) порушує один із основних принципів здійснення державних закупівель, встановлених статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників та ч.4 статті 22, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Основною метою Закону про публічні закупівлі є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель та недопущення корупційних дій і зловживань, тому вимагаємо внести необхідні зміни до тендерної документації та забезпечити рівноправні можливості щодо кожного потенційного Учасника.
Вимагаємо внести наступні зміни в документацію:
-усунути невідповідність визначення коду класифікатора відносно пп.24,25,26 додатку 4 до тендерної документації, а саме, прибрати ці позиції з тендерної документації, оскільки оліфа та пудра алюмінієва ПАП-1 не відноситься до коду згідно ДК 021:2015 –44810000-1 Фарби;
- прибрати вимогу надання копії сертифікату на систему управління якістю відповідно до ДСТУ ISO9001:2015 на позиції 24 - Оліфа (1,0 л), п. 25,26- Пудра алюмінієва ПАП-1 (1,0 кг).
Вразі ігнорування нашої законної вимоги вимушені будемо звернутись зі скаргою до Антимонопольного комітету України в порядку та строки встановлені чинним законодавством.
Розгорнути
Згорнути
Вимога Замовника для підтвердження відповідності технічним вимогам та вимогам щодо якості, у складі пропозиції надати:
- копія сертифікату відповідності продукції ТУ виробника (п.1-30,38-47);
- копія сертифікату на систему управління якістю відповідно до ДСТУ ISO9001:2015. Вимоги (ISO9001:2015 ITD) (п.1-30,38-47);
- копію титульного аркуша технічної документації, згідно до якої виробляється продукція. Технічна документація повинна бути перевірена відповідними державними установами та внесена до державної бази даних «Технічні умови України» (п.1-30,38-47);
Чому так вибірково? Для п.1-30,38-47? Чи не через те, що постійний переможець на Ваших закупівлях ТОВ «Спецколор» не має таких документів по інших пунктах?
Разом з тим, незрозуміло яким чином наявність копії сертифікату на систему управління якістю відповідно до ДСТУ ISO9001:2015. Вимоги (ISO9001:2015 ITD) підтверджує відповідність технічним вимогам та вимогам щодо якості, установлених у Документації.
Відповідно до Національного стандарту України ДСТУ ISO 9001 вимоги до систем управління якістю, установлені в цьому стандарті, доповнюють вимоги до продукції. Згідно з розділом "НАЦІОНАЛЬНИЙ ВСТУП" національного стандарту ДСТУ ISO 9001 "Системи управління якістю. Вимоги" цей стандарт рекомендовано застосовувати для сертифікації систем управління якістю.
Також, відповідно до Наказу Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 1 лютого 2005 року № 28 «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні», що зареєстровано в Міністерстві юстиції України 4 травня 2005 року за № 466/10746 фарбу не внесено до продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації.
Отже, застосування стандарту ДСТУ ISO 9001 для сертифікації систем управління якістю носить рекомендаційний характер, а його отримання не є обов'язковим і носить добровільний характер та є лише іміджевою складовою підприємства.
Враховуючи наведене, вимога Документації щодо надання копії сертифікату на систему управління якістю відповідно до ДСТУ ISO9001:2015. Вимоги (ISO9001:2015 ITD) порушує один із основних принципів здійснення державних закупівель, встановлених статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників та ч.4 статті 22, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Основною метою Закону про публічні закупівлі є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель та недопущення корупційних дій і зловживань, тому вимагаємо внести необхідні зміни до тендерної документації та забезпечити рівноправні можливості щодо кожного потенційного Учасника.
Вимагаємо внести наступні зміни в документацію:
-усунути невідповідність визначення коду класифікатора відносно пп.24,25,26 додатку 4 до тендерної документації, а саме, прибрати ці позиції з тендерної документації, оскільки оліфа та пудра алюмінієва ПАП-1 не відноситься до коду згідно ДК 021:2015 –44810000-1 Фарби;
- прибрати вимогу надання копії сертифікату на систему управління якістю відповідно до ДСТУ ISO9001:2015 на позиції 24 - Оліфа (1,0 л), п. 25,26- Пудра алюмінієва ПАП-1 (1,0 кг).
Вразі ігнорування нашої законної вимоги вимушені будемо звернутись зі скаргою до Антимонопольного комітету України в порядку та строки встановлені чинним законодавством.
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 грудня 2019 11:41
Добрий день. Ваше питання прийнято розгляду, будуть внесені відповідні зміни.
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 26 грудня 2019 13:57 |
Коментар щодо відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Документи:
26 грудня 2019 13:57
|
Електронний підпис |
26 грудня 2019 13:56
|
Повідомлення про відміну торгів Фарби.PDF |