Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Відновлення асфальтобетонних, ФЕМових покриттів місць розриттів після усунення пошкоджень на теплових мережах в РТМ «Святошино» , РТМ «Поділ» та РТМ «Нивки» СП «КИЇВСЬКІ ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ» КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО»
Restoration of asphalt-concrete, FEM coverings of places of openings after repair of damages on thermal networks in RTM "Sviatoshyno", RTM "Podil" and RTM "Nyvky" SU "KYIVSKI TEPLOVI MEREZHI" of ME "KYIVTEPLOENERGO"
Очікувана вартість
6 000 000,00 UAH
UA-2019-12-11-000135-b d55c26cc7649485688225b5441c249a4
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кононенко Лариса Олексіївна

+380442076792 KONONENKO.LO@KTE.KMDA.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 40538421
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5
Контактна особа: Кононенко Лариса Олексіївна
+380442076792
KONONENKO.LO@KTE.KMDA.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
National ID: 40538421
Contact point: Kononenko Larysa Alexeyevna
+380442076792
KONONENKO.LO@KTE.KMDA.GOV.UA

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 11 грудня 2019 09:00
Звернення за роз’ясненнями: до 31 грудня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 січня 2020 10:00
Початок аукціону: 06 лютого 2020 13:37
Очікувана вартість: 6 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 60 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 11 грудня 2019 09:00
Enquiries until: 31 грудня 2019 10:00
Complaints submission until: до 06 січня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 10 січня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 6 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 60 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Відновлення асфальтобетонних, ФЕМових покриттів місць розриттів після усунення пошкоджень на теплових мережах в РТМ «Святошино» , РТМ «Поділ» та РТМ «Нивки» СП «КИЇВСЬКІ ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ» КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Restoration of asphalt-concrete, FEM coverings of places of openings after repair of damages on thermal networks in RTM "Sviatoshyno", RTM "Podil" and RTM "Nyvky" SU "KYIVSKI TEPLOVI MEREZHI" of ME "KYIVTEPLOENERGO"
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки проводяться шляхом безготівкового перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Підрядника впродовж 45 календарних днів з моменту підписання Сторонами Акта КБ-2в та Довідки № КБ-3. Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 грудня 2019 08:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 грудня 2019 08:57
ТД ВТА_4523_Поділ_Нивки_Святошин.doc
11 грудня 2019 08:57
Оголошення 4523_Поділ_Нивки_Святошин.doc
11 грудня 2019 08:57
annauncement_4523 Поділ Нивки Святошин.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Форма цінової пропозиції
Дата подання: 23 грудня 2019 13:50
Дата відповіді: 24 грудня 2019 19:38
Доброго дня! Згідно вимог тендерної документації "Учасник зазначає ціну за товар, який він пропонує та який є предметом закупівлі у тендерній пропозиції за формою, наведеною в Додатку 5 "Цінова пропозиція" до цієї тендерної документації". Додатком 5 до тендерної документації визначена Форма "Цінова пропозиція" яка надається Учасником-переможцем на фірмовому бланку у строк, що не перевищує п`яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти Договір. Оскільки форма цінової пропозиції визначена лише для учасника-переможця закупівлі, просимо уточнити в якій формі учасник має надати цінову пропозицію, щоб це не призвело до порушення вимог тендерної документації?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
У п.1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції р. IIІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації визначено перелік документів з тендерною пропозицією, що подається Учасником в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, в яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення Замовником) та завантаження файлів.

З приводу "Цінової пропозиції" додатково роз`яснюємо:
п.8 «Ціна пропозиції» Технічних вимог, вимоги до Учасника: (Додаток 4 до тендерної документації):
Учасником торгів надаються розрахунки вартості робіт виконані відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (договірна ціна, локальний кошторис та відомість ресурсів) з відновлення асфальтобетонних, ФЕМових покриттів з розрахунками обсягів виконаних робіт відповідно до дефектних актів – (Додаток 1) з урахуванням витрат на матеріали та спецтехніку, а також з урахуванням ризиків, що стосується можливого збільшення цін на матеріали та експлуатацію спецтехніки протягом терміну дії договору.
Товщина асфальтобетонного покриття наведена у дефектних актах (Додаток 1) задана відповідно 4, 8, 11 см для забезпечення однакових умов порівняння розрахунку вартості відновлення асфальтобетонного покриття всіх учасників торгів. Фактична товщина асфальтобетонного покриття у місці його відновлення буде визначатися у кожному випадку окремо, виходячи з вимог нормативно-технічної документації.
Учасник торгів надає кошторисну документацію розроблену у програмному комплексі «АВК-5» (договірна ціна, локальний кошторис, підсумкова відомість ресурсів з розрахунками передбачених витрат) у друкованому та електронному вигляді та інформаційну модель у форматі *IMD.
Учасник торгів повинен передбачити у своїй ціновій пропозиції всі витрати наведені у технічному завданні та в дефектних актах (Додаток 1).

Форма “ ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ ОЦІНКИ ЕЛЕКТРОННОЮ СИСТЕМОЮ ЗАКУПІВЕЛЬ ” (Додаток 5 до тендерної документації) – вимога до Учасника-переможця, подається на фірмовому бланку у вигляді, наведеному у даному додатку у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти Договір Форма.
Надання документації
Дата подання: 23 грудня 2019 13:52
Дата відповіді: 24 грудня 2019 19:39
Доброго дня! Відповідно до п.5 Розділу ІІІ тендерної документації, "Для підтвердження Учасником відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених статтею 17 Закону, Учасник у складі тендерної пропозиції подає документи, зазначені в Додатку 3 до тендерної документації. Оскільки Додатком 3 до тендерної документації не зазначено які саме документи має надати Учасник, просимо детальніше уточнити перелік документів необхідний для подачі учасником з метою дотримання вимог тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!

Додаток 3 до тендерної документації «ДОКУМЕНТИ, ЩО ПОДАЮТЬСЯ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ УЧАСНИКОМ ВІДСУТНОСТІ ПІДСТАВ ДЛЯ ВІДМОВИ В УЧАСТІ У ПРОЦЕДУРІ ЗАКУПІВЛІ» містить форму довідки, яку заповнює і подає Учасник, а відповідно таким чином повідомляє Замовника, що підстави для відмови визначені у частинах першій та другій статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», - відсутні.
Інформація про субпідядників
Дата подання: 23 грудня 2019 14:17
Дата відповіді: 24 грудня 2019 19:36
Доброго дня! Тендерною документацією передбачено, що "У разі залучення субпідрядних організацій Учасник надає в складі пропозиції кваліфікаційні відомості по кожному притягнутому субпідряднику за відповідною формою (Додаток 2 до ТД). У звязку з тим, що Додаток 2 до ТД визначає перелік документів, що подаються на підтвердження відповідності учасників установленим кваліфікаційним критеріям та не зазначена відповідна форма, просимо уточнити, необхідно подавати документи згідно Додатку 2 ТД чи мається на увазі Додаток 4 до тендерної документації, яким визначено технічні вимоги до предмета закупівлі і додатком 2 викладені кваліфікаційні відомості у вигляді форми яку і необхідно подати з інформацією про субпідрядника в разі його залучення?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!

Учасник надає в складі пропозиції кваліфікаційні відомості відповідно до Додатку 2 Тендерної документації; пункту 9 Технічних вимог та Додатку 2 до Технічних вимог. У разі необхідності залучення субпідрядної організації, учасник надає в складі пропозиції кваліфікаційні відомості про субпідрядну організацію відповідно до Додатку 2 Тендерної документації; пункту 9 Технічних вимог та Додатку 2 до Технічних вимог.
Кошторисна документація
Дата подання: 28 грудня 2019 17:02
Дата відповіді: 02 січня 2020 17:37
Доброго дня! Згідно з абз. 3 п.8 Ціна пропозиції: Учасник торгів надає кошторисну документацію розроблену у програмному комплексі «АВК-5» (договірна ціна, локальний кошторис, підсумкова відомість ресурсів з розрахунками передбачених витрат) у друкованому та електронному вигляді та інформаційну модель у форматі *IMD. Просимо уточнити що мається на увазі "у друкованому вигляді, тобто учасник має завантажити на площадку відскановану кошторисну документацію підписану уповноваженою особою та завірену печаткою учасника, а також модель у форматі IMD і цього буде достатньо для виконання вимог ТД? чи додатково потрібно надати в друкованому вигляді, якщо як то в який спосіб?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Уточнюємо: Щодо кошторисної документації у друкованому вигляді: - мається на увазі, що учасник має завантажити на площадку відскановану кошторисну документацію, підписану уповноваженою особою та завірену печаткою учасника, а також модель у форматі IMD.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-02-10-000024 ● 880b4a3e23b8402483c2bebbb38fa6f6
  • Статус: вирішено ● Дата: 09 квітня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 лютого 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 лютого 2020 16:56
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

10.02.2020 № 23
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 10.02.2020 № 23

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2019-12-11-000135-b
11.12.2019
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-02-27 17:23:49

Заперечення до висновку від 20.02.2020 за результатами моніторингу № UA-M-2020-02-10-000024

Заперечення у вкладенні

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 20 лютого 2020
Кінцевий строк оскарження: 06 березня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто

-

2020-04-09 09:11:11

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 31 січня 2020
UA-2019-12-11-000135-bd55c26cc7649485688225b5441c249a4
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 40538421
Місцезнаходження: 01001, Україна, Київська обл., Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ Люнет Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "СТЛ+М"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ РЕД БУД Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ІБК ПЛЮС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ ІНЖЕНЕРБУДПРОЕКТ Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНБУД-2005" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА УКРПРОМІНВЕСТБУД" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ Данко Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

09 січня 2020 12:36
Електронний підпис
09 січня 2020 12:36
Електронний підпис
09 січня 2020 12:33
Відгук.pdf
09 січня 2020 12:32
Трудові_ЦПХ.rar
09 січня 2020 12:32
Трудові.rar
09 січня 2020 12:32
Дипломи.rar
09 січня 2020 12:32
Договір _ 02 12 2017.pdf
09 січня 2020 12:32
Додаток 2.pdf
09 січня 2020 12:32
Додаток 1.pdf
09 січня 2020 12:32
Довідка стаття 17.pdf
09 січня 2020 12:32
паспорт директора.pdf
09 січня 2020 12:32
ЛІЦЕНЗІЯ 09.08.16-09.08.21.pdf
09 січня 2020 12:32
Витяг ПДВ.pdf
09 січня 2020 12:32
витяг ЄДР 06.04.17.pdf
09 січня 2020 12:32
3Статут 30.01.19.PDF
09 січня 2020 12:32
Локальний кошторис.pdf
09 січня 2020 12:32
Договірна ціна.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "СТЛ+М" #39127865

№ рішення у справі

165-р/тк

Дата рішення у справі

02.12.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

Публічні документи

09 січня 2020 16:43
Електронний підпис
09 січня 2020 16:42
Електронний підпис
09 січня 2020 16:40
Статут ТОВ СТЛ+М.pdf
09 січня 2020 16:40
захист довкілля.pdf
09 січня 2020 16:40
Довідка ст. 17 Закону.pdf
09 січня 2020 16:40
Витяг ПДВ.pdf
09 січня 2020 16:40
Виписка, витяг М.PDF
09 січня 2020 16:40
договірна ціна.pdf
09 січня 2020 16:40
81.imd
09 січня 2020 16:40
Відгук 2.PDF
09 січня 2020 16:40
Відгук 1.pdf

Документи

Публічні документи

09 січня 2020 16:56
Тендер.rar
09 січня 2020 16:55
Інші критерії.rar

Конфіденційні документи

09 січня 2020 16:56
Кошторисна документація.rar

Обґрунтування конфіденційності

Документи, які розкриваються після аукціону (посткваліфікація)

09 січня 2020 16:55
Інформація про ціну.rar

Обґрунтування конфіденційності

Документи, які розкриваються після аукціону (посткваліфікація)

Документи

Публічні документи

12 березня 2020 10:39
Довідки
10 березня 2020 16:16
Кошторисна документація
10 березня 2020 16:16
Нова цінова пропозиція
09 січня 2020 17:03
Документи.rar
09 січня 2020 17:03
4. Додаток 2 ч.4.rar
09 січня 2020 17:03
4. Додаток 2 ч.3.rar
09 січня 2020 17:03
4. Додаток 2 ч.2.rar
09 січня 2020 17:03
4. Додаток 2 ч.1.rar
09 січня 2020 17:03
4. Додаток 2.rar
09 січня 2020 17:03
3. Додаток 4.rar

Конфіденційні документи

09 січня 2020 17:03
Кошторисна документація.rar

Обґрунтування конфіденційності

Документи, які розкриваються після аукціону (посткваліфікація)

09 січня 2020 17:03
1. Інформація про ціну.rar

Обґрунтування конфіденційності

Документи, які розкриваються після аукціону (посткваліфікація)

Документи

Документи

Публічні документи

10 січня 2020 05:09
Електронний підпис
10 січня 2020 05:09
Електронний підпис
10 січня 2020 05:07
2-2 ЦПД Власюк.pdf
10 січня 2020 05:07
2-3 ЦПД Гузенко.pdf
10 січня 2020 05:07
2-5 ЦПД Куквіліна.pdf
10 січня 2020 05:07
2-1 Трудова Артеменко.pdf
10 січня 2020 05:07
2-4 ЦПД Бондар.pdf
10 січня 2020 05:07
2-7 ЦПД Гончаренко.pdf
10 січня 2020 05:07
2-6 ЦПД Соловйов.pdf
10 січня 2020 05:07
2-8 ЦПД Казмірський.pdf
10 січня 2020 05:07
Витяг з ЄДР.pdf
10 січня 2020 05:07
Лист пояснення ПДВ.pdf
10 січня 2020 05:07
52.imd

Документи

Публічні документи

10 січня 2020 05:51
субпідрядник ЕСТА.7z
10 січня 2020 05:51
Довідка_мат-тех_база.pdf
10 січня 2020 05:51
Лист_субпідрядники.pdf
10 січня 2020 05:51
Довідка_працівники.pdf
10 січня 2020 05:51
Довідка_стаття_17.pdf
10 січня 2020 05:51
Виписка_з_ЄДР_УПІБ.pdf

Документи

Публічні документи

18 лютого 2020 19:36
документи переможця 2
18 лютого 2020 19:35
документи переможця
10 січня 2020 07:50
Електронний підпис
10 січня 2020 07:50
Електронний підпис
10 січня 2020 07:48
тех частина.rar
10 січня 2020 07:48
ком частина.rar
10 січня 2020 07:48
квал частина.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Люнет

ТОВ "СТЛ+М"

ТОВ РЕД БУД

ТОВ "ІБК ПЛЮС"

ТОВ ІНЖЕНЕРБУДПРОЕКТ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНБУД-2005"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА УКРПРОМІНВЕСТБУД"

ТОВ Данко

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 лютого 2020 14:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Данко 5 850 000,00
UAH з ПДВ
4 999 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Люнет 5 689 965,24
UAH з ПДВ
5 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІБК ПЛЮС" 5 956 248,06
UAH з ПДВ
5 299 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СТЛ+М" 5 910 000,00
UAH з ПДВ
5 910 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ІНЖЕНЕРБУДПРОЕКТ 5 980 000,00
UAH з ПДВ
5 920 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ РЕД БУД 5 979 437,99
UAH з ПДВ
5 979 437,99
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНБУД-2005" 6 000 000,00
UAH з ПДВ
6 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 лютого 2020 19:36
документи переможця 2
18 лютого 2020 19:35
документи переможця
10 січня 2020 07:50
Електронний підпис
10 січня 2020 07:50
Електронний підпис
10 січня 2020 07:48
тех частина.rar
10 січня 2020 07:48
ком частина.rar
10 січня 2020 07:48
квал частина.rar

Публічні документи

09 січня 2020 12:36
Електронний підпис
09 січня 2020 12:36
Електронний підпис
09 січня 2020 12:33
Відгук.pdf
09 січня 2020 12:32
Трудові_ЦПХ.rar
09 січня 2020 12:32
Трудові.rar
09 січня 2020 12:32
Дипломи.rar
09 січня 2020 12:32
Договір _ 02 12 2017.pdf
09 січня 2020 12:32
Додаток 2.pdf
09 січня 2020 12:32
Додаток 1.pdf
09 січня 2020 12:32
Довідка стаття 17.pdf
09 січня 2020 12:32
паспорт директора.pdf
09 січня 2020 12:32
ЛІЦЕНЗІЯ 09.08.16-09.08.21.pdf
09 січня 2020 12:32
Витяг ПДВ.pdf
09 січня 2020 12:32
витяг ЄДР 06.04.17.pdf
09 січня 2020 12:32
3Статут 30.01.19.PDF
09 січня 2020 12:32
Локальний кошторис.pdf
09 січня 2020 12:32
Договірна ціна.pdf

Публічні документи

12 березня 2020 10:39
Довідки
10 березня 2020 16:16
Кошторисна документація
10 березня 2020 16:16
Нова цінова пропозиція
09 січня 2020 17:03
Документи.rar
09 січня 2020 17:03
4. Додаток 2 ч.4.rar
09 січня 2020 17:03
4. Додаток 2 ч.3.rar
09 січня 2020 17:03
4. Додаток 2 ч.2.rar
09 січня 2020 17:03
4. Додаток 2 ч.1.rar
09 січня 2020 17:03
4. Додаток 2.rar
09 січня 2020 17:03
3. Додаток 4.rar

Конфіденційні документи

09 січня 2020 17:03
Кошторисна документація.rar

Обґрунтування конфіденційності

Документи, які розкриваються після аукціону (посткваліфікація)

09 січня 2020 17:03
1. Інформація про ціну.rar

Обґрунтування конфіденційності

Документи, які розкриваються після аукціону (посткваліфікація)

Публічні документи

09 січня 2020 16:43
Електронний підпис
09 січня 2020 16:42
Електронний підпис
09 січня 2020 16:40
Статут ТОВ СТЛ+М.pdf
09 січня 2020 16:40
захист довкілля.pdf
09 січня 2020 16:40
Довідка ст. 17 Закону.pdf
09 січня 2020 16:40
Витяг ПДВ.pdf
09 січня 2020 16:40
Виписка, витяг М.PDF
09 січня 2020 16:40
договірна ціна.pdf
09 січня 2020 16:40
81.imd
09 січня 2020 16:40
Відгук 2.PDF
09 січня 2020 16:40
Відгук 1.pdf

Публічні документи

09 січня 2020 16:56
Тендер.rar
09 січня 2020 16:55
Інші критерії.rar

Конфіденційні документи

09 січня 2020 16:56
Кошторисна документація.rar

Обґрунтування конфіденційності

Документи, які розкриваються після аукціону (посткваліфікація)

09 січня 2020 16:55
Інформація про ціну.rar

Обґрунтування конфіденційності

Документи, які розкриваються після аукціону (посткваліфікація)

Публічні документи

10 січня 2020 05:09
Електронний підпис
10 січня 2020 05:09
Електронний підпис
10 січня 2020 05:07
2-2 ЦПД Власюк.pdf
10 січня 2020 05:07
2-3 ЦПД Гузенко.pdf
10 січня 2020 05:07
2-5 ЦПД Куквіліна.pdf
10 січня 2020 05:07
2-1 Трудова Артеменко.pdf
10 січня 2020 05:07
2-4 ЦПД Бондар.pdf
10 січня 2020 05:07
2-7 ЦПД Гончаренко.pdf
10 січня 2020 05:07
2-6 ЦПД Соловйов.pdf
10 січня 2020 05:07
2-8 ЦПД Казмірський.pdf
10 січня 2020 05:07
Витяг з ЄДР.pdf
10 січня 2020 05:07
Лист пояснення ПДВ.pdf
10 січня 2020 05:07
52.imd

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Данко

ТОВ Люнет

ТОВ "ІБК ПЛЮС"

ТОВ "СТЛ+М"

ТОВ ІНЖЕНЕРБУДПРОЕКТ

ТОВ РЕД БУД

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНБУД-2005"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Данко
#32727466
Рішення скасоване 4 999 999,00
UAH з ПДВ
05 березня 2020 18:40
ТОВ Данко
#32727466
Відхилено 4 999 999,00
UAH з ПДВ
05 березня 2020 18:40
ТОВ Люнет
#31956217
Відхилено 5 000 000,00
UAH з ПДВ
05 березня 2020 18:41
ТОВ "ІБК ПЛЮС"
#40728354
Переможець 5 299 500,00
UAH з ПДВ
05 березня 2020 18:43

Документи

05 березня 2020 18:40
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
05 березня 2020 18:40
Електронний підпис
05 березня 2020 18:40
лист відмова.pdf

Документи

05 березня 2020 18:41
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
05 березня 2020 18:41
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 березня 2020 18:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІБК ПЛЮС"
#40728354
5 299 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 травня 2021 16:03
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2020 17:14
ДУ IБК ПЛЮС 3040 14,03,20-Z14114043-0001 (1).pdf зміни до договору
14 грудня 2020 17:14
Електронний підпис укладений
26 березня 2020 16:11
договір 3040.pdf укладений
26 березня 2020 16:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" в редакції до 19.04.2020, ч.1 ст.651 ЦКУ
Номер договору про закупівлю: 3040/КТМ-23-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 березня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 3 723 178,38
UAH (в тому числі ПДВ 620 529,73 UAH)