Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Restoration of asphalt-concrete, FEM coverings of places of openings after repair of damages on thermal networks in RTM "Sviatoshyno", RTM "Podil" and RTM "Nyvky" SU "KYIVSKI TEPLOVI MEREZHI" of ME "KYIVTEPLOENERGO"
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 40538421 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5 |
Контактна особа: |
Кононенко Лариса Олексіївна +380442076792 KONONENKO.LO@KTE.KMDA.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО" |
National ID: | 40538421 |
Contact point: |
Kononenko Larysa Alexeyevna +380442076792 KONONENKO.LO@KTE.KMDA.GOV.UA |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 грудня 2019 09:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 грудня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 січня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 06 лютого 2020 13:37 |
Очікувана вартість: | 6 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 60 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Publication date: | 11 грудня 2019 09:00 |
Enquiries until: | 31 грудня 2019 10:00 |
Complaints submission until: | до 06 січня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 10 січня 2020 10:00 |
Information
Estimated total value: | 6 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 60 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Розрахунки проводяться шляхом безготівкового перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Підрядника впродовж 45 календарних днів з моменту підписання Сторонами Акта КБ-2в та Довідки № КБ-3. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 грудня 2019 08:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 грудня 2019 08:57 |
ТД ВТА_4523_Поділ_Нивки_Святошин.doc | |
11 грудня 2019 08:57 |
Оголошення 4523_Поділ_Нивки_Святошин.doc | |
11 грудня 2019 08:57 |
annauncement_4523 Поділ Нивки Святошин.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
У п.1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції р. IIІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації визначено перелік документів з тендерною пропозицією, що подається Учасником в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, в яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення Замовником) та завантаження файлів.
З приводу "Цінової пропозиції" додатково роз`яснюємо:
п.8 «Ціна пропозиції» Технічних вимог, вимоги до Учасника: (Додаток 4 до тендерної документації):
Учасником торгів надаються розрахунки вартості робіт виконані відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (договірна ціна, локальний кошторис та відомість ресурсів) з відновлення асфальтобетонних, ФЕМових покриттів з розрахунками обсягів виконаних робіт відповідно до дефектних актів – (Додаток 1) з урахуванням витрат на матеріали та спецтехніку, а також з урахуванням ризиків, що стосується можливого збільшення цін на матеріали та експлуатацію спецтехніки протягом терміну дії договору.
Товщина асфальтобетонного покриття наведена у дефектних актах (Додаток 1) задана відповідно 4, 8, 11 см для забезпечення однакових умов порівняння розрахунку вартості відновлення асфальтобетонного покриття всіх учасників торгів. Фактична товщина асфальтобетонного покриття у місці його відновлення буде визначатися у кожному випадку окремо, виходячи з вимог нормативно-технічної документації.
Учасник торгів надає кошторисну документацію розроблену у програмному комплексі «АВК-5» (договірна ціна, локальний кошторис, підсумкова відомість ресурсів з розрахунками передбачених витрат) у друкованому та електронному вигляді та інформаційну модель у форматі *IMD.
Учасник торгів повинен передбачити у своїй ціновій пропозиції всі витрати наведені у технічному завданні та в дефектних актах (Додаток 1).
Форма “ ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ ОЦІНКИ ЕЛЕКТРОННОЮ СИСТЕМОЮ ЗАКУПІВЕЛЬ ” (Додаток 5 до тендерної документації) – вимога до Учасника-переможця, подається на фірмовому бланку у вигляді, наведеному у даному додатку у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти Договір Форма.
Додаток 3 до тендерної документації «ДОКУМЕНТИ, ЩО ПОДАЮТЬСЯ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ УЧАСНИКОМ ВІДСУТНОСТІ ПІДСТАВ ДЛЯ ВІДМОВИ В УЧАСТІ У ПРОЦЕДУРІ ЗАКУПІВЛІ» містить форму довідки, яку заповнює і подає Учасник, а відповідно таким чином повідомляє Замовника, що підстави для відмови визначені у частинах першій та другій статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», - відсутні.
Учасник надає в складі пропозиції кваліфікаційні відомості відповідно до Додатку 2 Тендерної документації; пункту 9 Технічних вимог та Додатку 2 до Технічних вимог. У разі необхідності залучення субпідрядної організації, учасник надає в складі пропозиції кваліфікаційні відомості про субпідрядну організацію відповідно до Додатку 2 Тендерної документації; пункту 9 Технічних вимог та Додатку 2 до Технічних вимог.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-02-10-000024 ● 880b4a3e23b8402483c2bebbb38fa6f6
- Статус: вирішено ● Дата: 09 квітня 2020
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 лютого 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 лютого 2020 16:56 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.02.2020 № 23
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 10.02.2020 № 23
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2019-12-11-000135-b
11.12.2019
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-02-27 17:23:49
Заперечення до висновку від 20.02.2020 за результатами моніторингу № UA-M-2020-02-10-000024
Заперечення у вкладенні
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 лютого 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 березня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто
-
2020-04-09 09:11:11
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 40538421 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська обл., Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ Люнет | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "СТЛ+М" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ РЕД БУД | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "ІБК ПЛЮС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ ІНЖЕНЕРБУДПРОЕКТ | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНБУД-2005" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА УКРПРОМІНВЕСТБУД" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ Данко | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 лютого 2020 14:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Данко |
5 850 000,00
UAH з ПДВ
|
4 999 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Люнет |
5 689 965,24
UAH з ПДВ
|
5 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІБК ПЛЮС" |
5 956 248,06
UAH з ПДВ
|
5 299 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СТЛ+М" |
5 910 000,00
UAH з ПДВ
|
5 910 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ІНЖЕНЕРБУДПРОЕКТ |
5 980 000,00
UAH з ПДВ
|
5 920 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ РЕД БУД |
5 979 437,99
UAH з ПДВ
|
5 979 437,99
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНБУД-2005" |
6 000 000,00
UAH з ПДВ
|
6 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Данко #32727466 |
Рішення скасоване |
4 999 999,00
UAH з ПДВ
|
05 березня 2020 18:40
|
ТОВ Данко #32727466 |
Відхилено |
4 999 999,00
UAH з ПДВ
|
05 березня 2020 18:40
|
ТОВ Люнет #31956217 |
Відхилено |
5 000 000,00
UAH з ПДВ
|
05 березня 2020 18:41
|
ТОВ "ІБК ПЛЮС" #40728354 |
Переможець |
5 299 500,00
UAH з ПДВ
|
05 березня 2020 18:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 травня 2021 16:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 грудня 2020 17:14
|
ДУ IБК ПЛЮС 3040 14,03,20-Z14114043-0001 (1).pdf | зміни до договору |
14 грудня 2020 17:14
|
Електронний підпис | укладений |
26 березня 2020 16:11
|
договір 3040.pdf | укладений |
26 березня 2020 16:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.4 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" в редакції до 19.04.2020, ч.1 ст.651 ЦКУ |
Номер договору про закупівлю: | 3040/КТМ-23-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |