Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Додаткова закупівля Інформаційне обладнання за кодом CPV за ДК 021:2015 - 32580000-2 "Системи інформаційного забезпечення функціонування експозиції Музею для мультирежимного аудіовізуального супроводу огляду при навчальному, пізнавальному, індивідуальному та груповому відвідуванні"
Очікувана вартість
158 803,00 UAH
UA-2019-12-10-004675-b 3cf22a5b04224e4f82ac667b03872ef7
Переговорна процедура    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Іваночко

+380322394261 iryna_ivanochko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівський національний університет імені Івана Франка
Код ЄДРПОУ: 02070987
Місцезнаходження: 79000, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Університетська, буд. 1
Контактна особа: Ірина Іваночко
+380322394261
iryna_ivanochko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
У 2018 році Зоологічний музей ЛНУ імені Івана Франка з метою ефективного екскурсійного обслуговування і супроводу навчального процесу – тобто для належного відвідання на сучасному рівні, було обладнано системою інформаційного забезпечення, яку закуплено відповідно до проведеної закупівлі «Інформаційне обладнання за кодом CPV за ДК 021:2015 - 32580000-2 "Системи інформаційного забезпечення функціонування експозиції Музею для мультирежимного аудіовізуального супроводу огляду при навчальному, пізнавальному, індивідуальному та груповому відвідуванні"» (ідентифікатор закупівлі UA-2018-11-28-002950-c). Це вкрай важливо з огляду на мізерний штат та через обмежений простір експозиції, де відвідувачі роблять численні спроби доторкання до експонатів – останні внаслідок цього пошкоджуються або й руйнуються. Для вирішення задач одночасного інформування відвідувачів і попередження несанкціонованого доступу до експонатів співробітників у коридорі та галереї Музею було встановлене спеціалізоване обладнання. Проте, цього не достатньо, оскільки музей має значно більше приміщень зайнятих експозицією.
Установку «Системи інформаційного забезпечення функціонування експозиції Музею для мультирежимного аудіовізуального супроводу огляду при навчальному, пізнавальному, індивідуальному та груповому відвіданні» в музеї у 2018 році здійснював ФОП "Верещагін В. Л." за фінансування Зоологічного музею Міністерством освіти і науки України, як об’єкта національного надбання. Проте, зважаючи на те, що кошти цільові, а їхня сума визначена завчасно, ми не могли облаштувати такою системою усі зали. Тому роботи виконують у кілька етапів.
Згідно передпроектної пропозиції, у цьому році, задля продовження дообладнання «системи», буде проведено ІІ етап у найбільшому залі хребетних – у залі птахів. Ця система створить сучасний дизайн та імідж експозиції птахів фауни світу та дасть змогу зберегти експонати від неправомірного торкання, а отже й пошкодження.
«Система інформаційного забезпечення функціонування експозиції Музею для мультирежимного аудіовізуального супроводу огляду при навчальному, пізнавальному, індивідуальному та груповому відвіданні» для довстановлення її у залі птахів. У 2019 році, наукові фонди та музейна експозиція Зоологічного музею Львівського національного університету імені Івана Франка, як об’єкт національного надбання, отримали кошти на продовження (ІІ етап) робіт щодо впровадження у приміщеннях «Системи інформаційного забезпечення функціонування експозиції Музею для мультирежимного аудіовізуального супроводу огляду при навчальному, пізнавальному, індивідуальному та груповому відвіданні», а саме довстановлення її у залі птахів. Тому, необхідно здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника (з яким у 2018 році ( ідентифікатор закупівлі UA-2018-11-28-002950-c) був укладений договір про поставку товарів (зональні зонди) елементів установки «Системи інформаційного забезпечення функціонування експозиції Музею для мультирежимного аудіовізуального супроводу огляду при навчальному, пізнавальному, індивідуальному та груповому відвіданні») з метою уніфікації, та забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, оскільки вказана заміна попереднього постачальника може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням унікального обладнання. Вказані товари- елементи установки є специфічними, і унікальними, оскільки ФОП "Верещагін В. Л." запатентував вказані товари: Патент на корисну модель UA 114432 та у патент на винахід UA 98550. Це забезпечить надійне і довготривале збереження та якісне використання наукового фондового матеріалу світової фауни, зібраного упродовж ХІХ-ХХІ століть. Враховуючи специфіку вказаних елементів уставки з метою уникнення несумісності елементів, з тими які уже встановлені та працюють відповідно до п. 5 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право застосувати переговорну процедуру у випадку проведення додаткової закупівлі в того самого постачальника (з яким у 2018 році ( ідентифікатор закупівлі UA-2018-11-28-002950-c, ФОП Верещагін В.Л.) був укладений договір про поставку товарів (зональні зонди) елементів установки «Системи інформаційного забезпечення функціонування експозиції Музею для мультирежимного аудіовізуального супроводу огляду при навчальному, пізнавальному, індивідуальному та груповому відвіданні») з метою уніфікації, та забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, оскільки вказана заміна попереднього постачальника може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням унікального обладнання.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 грудня 2019 23:18
Оскарження наміру укласти договір: 21 грудня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32580000-2: Інформаційне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штука
Додаткова закупівля Інформаційне обладнання за кодом CPV за ДК 021:2015 - 32580000-2 "Системи інформаційного забезпечення функціонування експозиції Музею для мультирежимного аудіовізуального супроводу огляду при навчальному, пізнавальному, індивідуальному та груповому відвідуванні"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, місто Львів, вул. Університетська, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2019
ДК 021:2015: 32580000-2 — Інформаційне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за товар здійснюється після поставки його на склад замовника, надання накладних, рахунків, тощо та їх підписання, протягом 10 банківських днів. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

10 грудня 2019 23:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 грудня 2019 23:16
Зоологічний музей.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ВЕРЕЩАГІН ВЯЧЕСЛАВ ЛЕОНІДОВИЧ
#2530412834
Переможець 158 803,00
UAH
10 грудня 2019 23:18

Документи

10 грудня 2019 23:18
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2019 23:18

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ВЕРЕЩАГІН ВЯЧЕСЛАВ ЛЕОНІДОВИЧ
#2530412834
158 803,00
UAH
Документи

Документи

10 грудня 2019 23:18
Електронний підпис

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 21 січня 2020 17:06
Коментар щодо відміни: Відповідно до ч. 4 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку із відсутністю необхідного фінансування на закупівлю саме товару – скороченням видатків на товар замовник має право відмінити переговорну процедуру.