Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Works on the object: Reconstruction of the left bank of the r. Tisza dike at the section Tekovo - Hetenya in Vinogradiv rayon of the Transcarpathian region. Correction. (Code of the national classifier CPV (Common Procurement Vocabulary) - DK 021:2015: 45240000-1 — Construction of hydrotechnical objects) (source of funding - European Union Grant provided through the EU International Technical Assistance Project "Strengthening of cross-border safety by joint measures aimed at flood and inland water prevention in the interfluves of Tisza-Tur rivers" Grant Contract HUSKROUA /1701/LIP/003 of 13.08.2019)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Басейнове управління водних ресурсів річки Тиса |
Код ЄДРПОУ: | 01037057 |
Вебсайт: | http://buvrtysa.gov.ua |
Місцезнаходження: | 88018, Україна , Закарпатська область обл., м. Ужгород, вул. Слов'янська набережна, буд. 5 |
Контактна особа: |
Роман Пуглик +380505235965 law@buvrtysa.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Tisza River Basin Water Resources Directorate |
National ID: | 01037057 |
Contact point: |
Puhlyk Roman +380505235965 law@buvrtysa.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 грудня 2019 21:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 січня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 січня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 24 лютого 2020 12:44 |
Очікувана вартість: | 39 150 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 80 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,20% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 100000 UAH |
Publication date: | 10 грудня 2019 21:20 |
Enquiries until: | 02 січня 2020 17:00 |
Complaints submission until: | до 08 січня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 12 січня 2020 17:00 |
Information
Estimated total value: | 39 150 000 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 80 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,20 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
УВАГА: Закупівля Робіт за кошти Гранту буде здійснюватися в пільговому режимі без ПДВ на підставі міжнародного договору - Рамкової Угоди між Урядом України і Комісією Європейських Співтовариств № 994-763 від 03 вересня 2008 року, ратифікованою Законом України № 360-VI від 03.09.2008р.
NOTE: Procurement of Works for Grant costs will be carried out on a preferential basis excluding VAT within the frame of the international agreement - Framework Agreement between the Government of Ukraine and the Commission of the European Communities No. 994-763 of September 3, 2008, ratified by the Law of Ukraine No. 360-VI of September 3, 2008.
(джерело фінансування - кошти Гранту Європейського Союзу надані в рамках Проекту міжнародної технічної допомоги ЄС «Зміцнення транскордонної безпеки спільними заходами, спрямованими на запобігання паводків та затоплення внутрішніми водами у межиріччі річок Тиса і Тур» Грантовий контракт № HUSKROUA/1701/LIP/003 від 13.08.2019р.)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунок за виконані роботи здійснюється на умовах післяоплати шляхом проміжних платежів (або за виконану роботу вцілому) за фактично виконані роботи на підставі актів виконаних будівельних робіт (форма КБ-2) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) підписаних уповноваженими представниками сторін. тільки за умови наявності на рахунках Замовника відповідних бюджетних призначень в 2019-2021рр. Оплата Робіт здійснюється з урахуванням вимог ст. ст. 47-49 Бюджетного кодексу України в межах фактично отриманого Замовником фінансування. | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Скарги до процедури
Дата подання: 29 січня 2020 22:22
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-05-20-000005 ● b8ae8864de3f4aedb631aa3f37b0879c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 травня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 травня 2021 13:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
19.05.2021
Ужгород
№ 331
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Закарпатській області Світлана АНІЩЕНКО
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 19.05.2021№ 331
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2019-12-10-004629-b 10.12.2019 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-05-26 11:45:04
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі робіт «Роботи по об’єкту: Реконструкція лівобережної дамби р.Тиса на ділянці с. Теково – с. Гетеня Виноградівського району Закарпатської області. Коригування. (ДК 021:2015: 45240000-1 — Будівництво гідротехнічних об’єктів) (джерело фінансування - кошти Гранту Європейського Союзу надані в рамках Проекту міжнародної технічної допомоги ЄС «Зміцнення транскордонної безпеки спільними заходами, спрямованими на запобігання паводків та затоплення внутрішніми водами у межиріччі річок Тиса і Тур» Грантовий контракт № HUSKROUA/1701/LIP/003 від 13.08.2019р.)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-12-10-004629-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1. За наявності яких підстав для закупівлі вищезазначених робіт тендерним комітетом Басейнового управління водних ресурсів річки Тиса було застосовано процедуру закупівлі «відкриті торги з публікацією англійською мовою» та здійснено розгляд тендерних пропозицій до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій за результатами електронного аукціону, при тому, що очікувана вартість закупівлі за офіційним курсом Національного банку України станом на 10.12.2019 не перевищує суму, еквівалентну 5150 тисячам євро (135 110 383,90 грн.)?
2. Які саме документи були подані учасником ПрАТ «ВИНОГРАДІВСЬКА ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА №78» для економічного обґрунтування змін у відповідності до вимог підпунктів 3 та 4 пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації? Окрім цього, просимо зазначити відповідну назву файлу/ів, поданого/их зазначеним учасником у складі тендерної пропозиції, в якому/их розміщена запитувана інформація (у разі ії наявності).
Пояснення (інформацію та підтвердні документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-05-31 21:52:58
Про надання інформації на запит Держаудитслужби (ID моніторингу: UA-M-2021-05-20-000005) «Роботи по об’єкту: Реконструкція лівобережної дамби р.Тиса на ділянці с. Теково – с. Гетеня Виноградівського району Закарпатської області. Коригування. (ДК 021:2015: 45240000-1 Будівництво гідротехнічних об’єктів) (джерело фінансування - кошти Гранту Європейського Союзу надані в рамках Проекту міжнародної технічної допомоги ЄС «Зміцнення транскордонної безпеки спільними заходами, спрямованими на запобігання паводків та затоплення внутрішніми водами у межиріччі річок Тиса і Тур» Грантовий контракт № HUSKROUA/1701/LIP/003 від 13.08.2019р.)»,(інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-12-10-004629-b)
Запитання: За наявності яких підстав для закупівлі вищезазначених робіт Тендерним комітетом Басейнового управління водних ресурсів річки Тиса було застосовано процедуру закупівлі «відкриті торги з публікацією англійською мовою» та здійснено розгляд тендерних пропозицій до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій за результатами електронного аукціону, при тому, що очікувана вартість закупівлі за офіційним курсом Національного банку України станом на 10.12.2019 не перевищує суму, еквівалентну 5150 тисячам євро (135 110 383,90 грн.)?
Повідомляємо про наступне: Процедуру закупівлі «відкриті торги з публікацією англійською мовою», 100% джерелом фінансування якої є Грантові кошти Європейського Союзу, БЕЗ ЗАЛУЧЕННЯ КОШТІВ ДЕРЖАВНОГО БЮДЖЕТУ, надані в якості міжнародної технічної допомоги за Програмою транскордонного співробітництва Європейського Інструменту Сусідства (ЄІС) Угорщина-Словаччина-Румунія-Україна 2014-2020, яка діє в Україні на підставі міжнародного договору - Рамкової Угоди між Урядом України і Комісією Європейських Співтовариств № 994-763 від 03 вересня 2008 року, ратифікованою Законом України № 360-VI від 03.09.2008р - застосовано на підставі Статті 6. "Міжнародні зобов’язання України у сфері закупівель" Закону України "Про публічні закупівлі".
Грантовий контракт № HUSKROUA/1701/LIP/003 від 13 серпня 2019 року Проєкту «Зміцнення транскордонної безпеки спільними заходами, спрямованими на запобігання паводків та затоплення внутрішніми водами у межиріччі річок Тиса і Тур» (SAFETISZA) має правовий статус міжнародної технічної допомоги за міжнародним договором - Рамковою Угодою між Україною та ЄС, та зареєстрований Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Реєстраційна картка Проекту МТД ЄС № 4175 від 24 вересня 2019 року), згідно з Постановою КМУ від 15 лютого 2002 р. № 153.
Оскільки Грантовим контрактом № HUSKROUA/1701/LIP/003 від 13 серпня 2019 року, передбачено більш жорсткі умови проведення закупівлі вартістю, що складає - 2 018 753,0 Євро, ніж ті які передбачає загальноприйнята процедура "Відкриті торги", зокрема Грантовим контрактом передбачено ОБОВЯЗКОВУ публікацію такого Оголошення про закупівлю що фінансується коштом ЄС англійською мовою та розміщення інформації про тендер в міжнародних виданнях. Єдиною процедурою закупівлі, яка відповідає більш жорстким критеріям Європейського Союзу щодо закупівлі товарів, робіт чи послуг вартістю понад 1 млн. Євро та може бути застосована за кошти ЄС, є процедура закупівлі «відкриті торги з публікацією англійською мовою».
Запитання: Які саме документи були подані учасником ПрАТ «ВИНОГРАДІВСЬКА ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА №78» для економічного обґрунтування змін у відповідності до вимог підпунктів 3 та 4 пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації? Окрім цього, просимо зазначити відповідну назву файлу/ів, поданого/их зазначеним учасником у складі тендерної пропозиції, в якому/их розміщена запитувана інформація (у разі ії наявності).
Повідомляємо про наступне: Розрахунок вартості будівельних робіт, у тому числі ціни Тендерної пропозиції на будівництво, здійснюється відповідно до ДСТУ Б Д1.1-1:2013 "Правил визначення вартості будівництва". Ціна розраховується за допомогою ліцензованих програмних комплексів погоджених Мінрегіонбудом, на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень. При здійсненні розрахунку, ЗМІНА НОРМАТИВНИХ ЦІН у т.ч. ЗАМІНА БУДІВЕЛЬНИХ МАШИН ТА МЕХАНІЗМІВ, необхідних для виконання робіт, можлива при відповідному "Економічному обґрунтуванні змін" Учасником, яке надається у складі Пропозиції. ОДНАК, ТІЛЬКИ У РАЗІ ЯКЩО УЧАСНИК ЗАСТОСОВУЄ ТАКІ ЗМІНИ при підготовці документів, у своїх розрахунках. Якщо, ж Учасник здійснює розрахунок своєї цінової пропозиції (у т ч. розрахунок вартості матеріальних ресурсів та вартість експлуатації машин та механізмів) " БЕЗ ЗМІН (ВІДХИЛЕННЯ) від встановлених Замовником БАЗОВИХ КОШТОРСНИХ ВИХІДНИХ ДАНИХ, що зазначені у Тендерній документації до процедури закупівлі, а також БЕЗ ВІДХИЛЕННЯ ВІД НОРМАТИВНИХ ЦІН, подання Учасником "економічного обґрунтування змін" - НЕ ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ У ЗВЯЗКУ ІЗ ВІДСУТНІСТЮ ТАКИХ ЗМІН. Запитувана інформація була надана у складі Тендерної пропозиції Учасника ПрАТ «ВИНОГРАДІВСЬКА ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА №78» процедури закупівлі: Роботи по об’єкту:«Роботи по об’єкту: Реконструкція лівобережної дамби р.Тиса на ділянці с. Теково – с. Гетеня Виноградівського району Закарпатської області. Коригування. (ДК 021:2015: 45240000-1 Будівництво гідротехнічних об’єктів) (джерело фінансування - кошти Гранту Європейського Союзу надані в рамках Проекту міжнародної технічної допомоги ЄС «Зміцнення транскордонної безпеки спільними заходами, спрямованими на запобігання паводків та затоплення внутрішніми водами у межиріччі річок Тиса і Тур» Грантовий контракт № HUSKROUA/1701/LIP/003 від 13.08.2019р.)» та міститься у файлах "3.Розрах.варт.матер.ресурс.( Підсумк.від.рес.).pdf" та Файлу "4.Розрах.варт.експл.буд.маш.і механ. pdf", які були завантажені даним Учасником до системи ПРОЗОРО 10 січня 2020 року де наразі перебувають у вільному доступі для перегляду та завантаження за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-12-10-004629-b. По питанню (підпункт 3 пункту 1 Розділу 3 ТД "Розрахунок вартості матеріальни ресурсів") - інформація міститься у Файлі "3.Розрах.варт.матер.ресурс.( Підсумк.від.рес.).pdf", який складається з аркушів формату А4, на яких викладено Довідку "Підсумкова відомість ресурсів", у т.ч. за розділами Розділ 1. "Витрати труда", Розділ 2. "Будівельні машини і механізми", Розділ 3. Будівельні машини враховані у складі взагально-виробничих витрат" Розділ 4. "Будівельні матеріали вироби і конструкції", підрозділи "Енергоносії машин враховані у складі загальновиробничих витрат" та "Машини для перевезення будівельних вантажів власним будівельним транспортом", підрозділ "Підсумкову витрати енергоносії для усіх машин" - всього на 14 (Чотирнадцяти) аркушах. Економічних розрахунок було виконано за допомогою програмного комплексу АВК-5. Поточні ціни матеріальних ресурсів встановлено станом 28 грудня 2019 року. По питанню (підпункт 4 пункту 1 Розділу 3 ТД "Розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів" - інформація міститься у Файлі "4.Розрах.варт.експл.буд.маш.і механ. pdf"" - містить калькуляцію вартості залученої техніки, механізмів та обладнання, де зазначені ціни енергоносіїв та мастильних матеріалів, вартість 1 (однієї) машино-години, який складається з аркушів формату А4, на яких викладено наступні документи: Таблиця 2-1 "Розрахункова вартість експлуатації 1 машино-години машин", "Таблиця 2-2 Підсумкова вартість експлуатації машин", "Таблиця 2-3 Дані по машинам та механізмам врахованим у складі загальновиробничих витрат". - всього на 11 (Одинадцяти) аркушах. Для проведення економічних розрахунків застосовано програмний комплекс АВК-5. Вищезазначені документи, які доступні для вільного перегляду, переконливо засвідчують, що зазначений Учасник надав детальні економічні обрунтування вартості своєї цінової пропозиції на підтвердження підпунктів 3 та 4 пункту 1 розділу 3 ТД Замовника.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На Висновок моніторингу Держаудитслужби № UA-M-2021-05-20-000005 від 04 червня 2021 року, Тендерний комітет Басейнового управління водних ресурсів річки Тиса повідомляє про наступне. Результати Моніторингу були розглянуті на засіданні Тендерного комітету, яке відбулося 07 червня 2021 року. За результатами засідання прийнято наступні рішення: 1) Посилити роботу з підготовки тендерної документації процедур закупівель, зокрема у частині вимог до учасників щодо надання додаткового документального підтвердження до поданих договорів (зокрема щодо договорів оренди техніки , що підтверджує наявність матеріально технічної бази учасника; 2) Встановити дієвий контроль за строками оприлюднення інформації - додаткових угод до договорів закупівлі ( у разі якщо такі додаткові угоди вносять зміни до істотних умов договору та підлягають обов’язковому розміщенню згідно ч. 5 ст. 41 Закону Україні «Про публічні закупівлі». Водночас, БУВР Тиси не погоджується з висновком за результатами моніторингу щодо виявлення порушень у частині неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлю, не відхилення тендерних пропозицій, а також щодо неповного відображення Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу інформації щодо умов надання забезпечення тендерних пропозицій. Щодо першого порушення то у висновку зазначено, що за результатами аналізу питання дотримання порядку оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що повідомлення про внесення змін до договору від 10.03.2020 №1-03/2020 BT за додатковою угодою від 27.08.2020 №2 на веб-порталі Уповноваженого органу Замовником не оприлюднено, чим порушено абзац дев’ятий частини першої статті 10 Закону. Вважаємо, що в даному випадку при проведенні перевірки надано неналежну оцінку ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме ч. 7 ст. 41 якою визначено, що у разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених частиною п’ятою цієї статті, замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю. З аналізу вказаної норми випливає, що Замовник оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю лише в разі внесення змін, які стосуються істотних умов договору, а вданому випадку зміни вносились щодо банківських реквізитів (зміна номера банківського рахунка), які не є істотними умовами договору. Щодо другого та третього порушення, то у висновку зазначено, що за результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Коватехбуд», яку допущено до аукціону, встановлено її невідповідність кваліфікаційним критеріям, визначених статтею 16 Закону, в частині їх документального підтвердження у спосіб, установлений Замовником в тендерній документації та пункту 10 частини першої статті 17 Закону. Відповідно до додатку 3 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» тендерної документації, учаснику необхідно, зокрема, підтвердити наявність обладнання, матеріально-технічної бази у наступний спосіб: «Лист (довідка) на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за Формою передбаченою цим Додатком за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання Робіт, що є предметом закупівлі. Кількість технічних засобів, механізмів та автотехніки повинна бути не нижче мінімальної, передбаченої Замовником. Для підтвердження наявності машин та механізмів (надалі «техніки») мають бути надані сканкопії оригіналів або копій технічних паспортів або свідоцтв про реєстрацію, що підтверджують належність техніки Учаснику або орендодавцю чи лізингодавцю). У разі якщо техніку залучено на умовах оренди чи лізингу або залучено на іншому праві, Учасник додатково до вищезазначених документів, також надає оригінали або копії відповідних договорів або інших документів на право користування залученою технікою або скан-копію офіційного листа власника такої техніки на ім’я Учасника або Замовника торгів про готовність виконати відповідне завдання». Також у висновку зазначено, що тендерна пропозиція містить інформацію про коток BOMAG BW174AC за договором оренди від 05.12.2019 №2/12 та бульдозер CATERPILLAR D5 HXL за договором оренди від 01.07.2019 №01/07, проте, договори оренди зазначеної техніки, надані учасником на підтвердження вимог Замовника (файли «21.1.3 Копія договору оренди котка BOMAG BW174AC» та «21.1.2 Копія договору оренди бульдозера CATERPILLAR D5 HXL») не містять актів приймання-передачі предмету оренди, які є невід’ємними частинами договорів та слугують підтвердженням саме наявності у володінні орендаря предмету оренди. Хоча, самого Акту приймання-передачі не додано до тендерної пропозиціїї, однак, умови щодо проведення тендеру не містять вимог щодо надання всіх додатків до договору оренди. – Додаток 3 Тендерної документації «Квалфікаціні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників проо відповідність їх таким критеріям» Форма 1 «Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» (стор. 2 Додатку 3). Окрім того, при проведені перевірки не взято до уваги, що учасником додано сканкопії техпаспортів на вказану техніку, які згідно Договору підтверджують наявність такої техніки в оренді. Також у висновку зазначено, що замовником у пп.22.8 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункті 8 Додатку № 4 «Перелік документів для підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону» до тендерної документації установив вимогу до учасників про надання сканкопії антикорупційної програми Учасника та документу про призначення уповноваженої особи з реалізації антикорупційної програми Учасника - за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника. Рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції від 02.03.2017 № 75, яке зареєстровано в Міністерстві юстиції України 09.03.2017 за №326/30194 затверджено Типову антикорупційну програму юридичної особи та установлено що юридичні особи, визначені у частині 2 статті 62 Закону України «Про запобігання корупції» від 14.10.2014 № 1700-VII (зі змінами), затверджують свої антикорупційні програми на основі Типової антикорупційної програми, затвердженої цим рішенням. Проте, на порушення умов пп.22.8 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», пункту 8 Додатку № 4 «Перелік документів для підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону» до тендерної документації та рішення Національного агентства з питань запобігання корупції від 02.03.2017 № 75, Учасником ТОВ «Коватехбуд» у складі тендерної пропозиції надано Антикорупційну програму, затверджену наказом директора від 18.04.2016 № 14, яка не відповідає Типовій антикорупційній програмі. Такий висновок також не відповідає ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі», у зв’язку з наступним. Пунктом 10 ч. 1 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом). З вищевикладено вбачається, що Замовник вправі відмовити лише з підстав відсутності антикорупційної програми, а не її відповідності чи невідповідності Типовій антикорупційній програмі. Статтею 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Відтак, у Замовника в даному випадку були відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції та скасування закупівлі з вказаної підстави. З вищевикладеного вбачається, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «Коватехбуд» не підлягала відхиленню, оскільки відповідала умовам, встановленим в тендерній документації на підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та наявності антикорупційної програми. Щодо четвертого порушення повідомляємо наступне: У висновку зазначено, що за результатами аналізу питання щодо повноти відображення Замовником інформації про закупівлю на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що оголошення про проведення процедури відкритих торгів не містить умов надання забезпечення тендерних пропозицій, чим порушено абзац восьмий частини другої статті 21 Закону. Такі твердження не відповідають дійсності та спростовуються роздруківкою із веб-порталу про закупівлю, відповідно до якої: п. 10 розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 3915000,00 грн.; п. 14 розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 100000,00 грн.;п. 15 вид забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник виманає його надати): електронна гарантія. Додатково інформуємо, що на запит Тендерного комітету, ДП "Прозоро" - адміністратор системи, а також майданчик Zakupki.prom.ua" повідомили, що інформація стосовно закупівлі UA-2019-12-10-004629-b - відображена на веб-порталі Уповноваженого органу у повному обсязі (у тому числі у частині тендерного забезпечення), що підтверджується роздруківкою графічної інформації із веб-порталу за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-12-10-004629- перехід у Розділ "Оголошення про проведення" - "Друкувати оголошення PDF" . Також, згідно офіційного повідомлення ДП "ПРОЗОРО" доступного для перегляду на веб-ресурсі ПРОЗОРО за посиланням https://prozorro.gov.ua/news/novyy-etap-rozvytku-systemy, а саме "Prozorro оголошує новий етап розвитку системи закупівель: електронізацію критеріїв у тендерній документації" безпосередне відображення інформації про умови тендерного забезпечення на головній стартовій сторінці закупівлі (без заходу у розділ "Друкувати оголошення PDF") введено в дію лише з 03 грудня 2021 року шляхом впровадження змін до технічного регламенту системи ПРОЗОРО, завдяки яким система відображає інформацію про тендерне забезпечення безпосередньо в Оголошенні на головній стартовій сторінці закупівлі - з 03 грудня 2020 року. З огляду на вищенаведене, інформація про тендерне забезпечення процедур закупівель оголошених до 03 грудня 2021 року, розташовується у Розділі "Оголошення про проведення" - "Друкувати оголошення PDF" – та отримується шляхом роздруківки графічної форми у форматі PDF. Починаючи з 03 грудня 2021 року така інформація відображається на безпосередньо на стартовій сторінці Оголошення про закупівлю, однак така вимога, не може стосуватися закупівлі, яка була оголошена в 2019 році до набрання чинності змін до технічного регламенту системи "Прозоро" . Закупівля № UA-2019-12-10-004629-b була оголошена 10 грудня 2019 року.
2021-06-11 23:09:01
- UA-2019-12-10-004629-b-open.pdf
- Додаток 3 Повторно Квал-ні кри-рії іїРекон. лів. дамби с.Текгово-с.Гетеня. Кориг Грант від 10.12.2019р..doc
- 22.8 Антикорупційна програма Коватехбуд.pdf
- 21.1.2 Копія договору оренди бульдозера CATERPILLAR D5 HXL (1).pdf
- 21.1.3 Копія договору оренди котка BOMAG BW174AC (4).pdf
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 червня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 червня 2021 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо повноти відображення Замовником інформації про закупівлю на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що оголошення про проведення процедури відкритих торгів не містить умов надання забезпечення тендерних пропозицій, чим порушено абзац восьмий частини другої статті 21 Закону.)
Оскарження в суді
Опис: | Позовна заява до Західного офісу Держаудитслужби від 17.06.2021р. № 15-03/745. 18.06.2021р. документи направлено до Закарпатського окружного адміністративного суду. |
Дата публікації: | 18 червня 2021 |
Документи:
18 червня 2021 17:17
|
Електронний підпис |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Басейнове управління водних ресурсів річки Тиса |
Код ЄДРПОУ: | 01037057 |
Місцезнаходження: | 88018, Україна, Закарпатська область обл., м. Ужгород, вул. Слов'янська набережна, буд. 5 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ПрАТ "ВИНОГРАДІВСЬКА ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА №78" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "СПІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДУЧНІСТЬ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "КОВАТЕХБУД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПрАТ "ВИНОГРАДІВСЬКА ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА №78" #01037092 |
Переможець |
35 309 005,00
UAH
|
26 лютого 2020 16:59
|
Укладений договір
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Коригування обсягу фінансування Робіт, у 2020 році (без зміни загальної вартості Робіт за Договором) з метою реєстрації фінансових зобовязань в органах Держказначейства України під фактично наявні кошти на рахунках. |
Номер договору про закупівлю: | 1-03/2020 ВТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 12 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Коригування обсягу фінансування Робіт, у 2020 році (без зміни загальної вартості Робіт за Договором) з метою реєстрації фінансових зобовязань в органах Держказначейства України під фактично наявні кошти |
Номер договору про закупівлю: | 1-03/2020 ВТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Коригування обсягу фінансування Робіт, у 2021 році (без зміни загальної вартості Робіт за Договором) з метою реєстрації фінансових зобовязань в органах Держказначейства України під фактично наявні кошти. |
Номер договору про закупівлю: | 1-03/2020 ВТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пришвидшення виконання робіт з метою достокового звіершення. |
Номер договору про закупівлю: | 1-03/2020 ВТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягу закупівлі на 2 363 022,00 грн відповідно до обсягів фінансування. Реєстрація бюджетних зобов'язань в органах держказначейства на 2021 рік. |
Номер договору про закупівлю: | 1-03/2020 ВТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 квітня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 22 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Президентом України 24 лютого 2022 року з 05:30 год. на всій території держави запроваджено режим воєнного стану. Згідно офіційного повідомлення Торгово-промислової палати України від 28 лютого 2022 року № 2024/02.0-7.1 розміщеного на сайті ТПП України (www.ucci.org.ua), військова агресію Російської Федерації проти України, є непередбачуваними форс-мажорними обставинами для суб'єктів господарської діяльності та/або фізичних осіб по договору, окремим податковим та/чи іншим зобов’язанням/обов’язком, виконання яких/-го настало згідно з умовами договору, контракту, угоди, законодавчих чи інших нормативних актів і виконання відповідно яких/-го стало неможливим у встановлений термін внаслідок настання таких форс-мажорних обставин. Період форс-мажорних обставин: з 24 лютого 2022 року – до їх офіційного закінчення. |
Номер договору про закупівлю: | 1-03/2020 ВТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 31 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Реєстрація бюджетних зобов'язань в органах держказначейства на 2022 рік. Президентом України 24 лютого 2022 року з 05:30 год. на всій території держави запроваджено режим воєнного стану. Згідно офіційного повідомлення Торгово-промислової палати України від 28 лютого 2022 року № 2024/02.0-7.1 розміщеного на сайті ТПП України (www.ucci.org.ua), військова агресію Російської Федерації проти України, є непередбачуваними форс-мажорними обставинами для суб'єктів господарської діяльності та/або фізичних осіб по договору, окремим податковим та/чи іншим зобов’язанням/обов’язком, виконання яких/-го настало згідно з умовами договору, контракту, угоди, законодавчих чи інших нормативних актів і виконання відповідно яких/-го стало неможливим у встановлений термін внаслідок настання таких форс-мажорних обставин. Період форс-мажорних обставин: з 24 лютого 2022 року – до їх офіційного закінчення. |
Номер договору про закупівлю: | 1-03/2020 ВТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 08 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Реєстрація бюджетних зобов'язань в органах держказначейства на 2022 рік. Президентом України 24 лютого 2022 року з 05:30 год. на всій території держави запроваджено режим воєнного стану. Згідно офіційного повідомлення Торгово-промислової палати України від 28 лютого 2022 року № 2024/02.0-7.1 розміщеного на сайті ТПП України (www.ucci.org.ua), військова агресію Російської Федерації проти України, є непередбачуваними форс-мажорними обставинами для суб'єктів господарської діяльності та/або фізичних осіб по договору, окремим податковим та/чи іншим зобов’язанням/обов’язком, виконання яких/-го настало згідно з умовами договору, контракту, угоди, законодавчих чи інших нормативних актів і виконання відповідно яких/-го стало неможливим у встановлений термін внаслідок настання таких форс-мажорних обставин. Період форс-мажорних обставин: з 24 лютого 2022 року – до їх офіційного закінчення. |
Номер договору про закупівлю: | 1-03/2020 ВТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |