Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи по об’єкту: Реконструкція лівобережної дамби р.Тиса на ділянці с. Теково – с. Гетеня Виноградівського району Закарпатської області. Коригування. (ДК 021:2015: 45240000-1 — Будівництво гідротехнічних об’єктів) (джерело фінансування - кошти Гранту Європейського Союзу надані в рамках Проекту міжнародної технічної допомоги ЄС «Зміцнення транскордонної безпеки спільними заходами, спрямованими на запобігання паводків та затоплення внутрішніми водами у межиріччі річок Тиса і Тур» Грантовий контракт № HUSKROUA/1701/LIP/003 від 13.08.2019р.)
Works on the object: Reconstruction of the left bank of the r. Tisza dike at the section Tekovo - Hetenya in Vinogradiv rayon of the Transcarpathian region. Correction. (Code of the national classifier CPV (Common Procurement Vocabulary) - DK 021:2015: 45240000-1 — Construction of hydrotechnical objects) (source of funding - European Union Grant provided through the EU International Technical Assistance Project "Strengthening of cross-border safety by joint measures aimed at flood and inland water prevention in the interfluves of Tisza-Tur rivers" Grant Contract HUSKROUA /1701/LIP/003 of 13.08.2019)
Очікувана вартість
39 150 000,00 UAH
UA-2019-12-10-004629-b 3b51e852e7ed4b51ae719e123a250e45
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Роман Пуглик

+380505235965 law@buvrtysa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Басейнове управління водних ресурсів річки Тиса
Код ЄДРПОУ: 01037057
Вебсайт: http://buvrtysa.gov.ua
Місцезнаходження: 88018, Україна , Закарпатська область обл., м. Ужгород, вул. Слов'янська набережна, буд. 5
Контактна особа: Роман Пуглик
+380505235965
law@buvrtysa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Tisza River Basin Water Resources Directorate
National ID: 01037057
Contact point: Puhlyk Roman
+380505235965
law@buvrtysa.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 10 грудня 2019 21:20
Звернення за роз’ясненнями: до 02 січня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 січня 2020 17:00
Початок аукціону: 24 лютого 2020 12:44
Очікувана вартість: 39 150 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 80 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,20%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH
Publication date: 10 грудня 2019 21:20
Enquiries until: 02 січня 2020 17:00
Complaints submission until: до 08 січня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 12 січня 2020 17:00

Information

Estimated total value: 39 150 000 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 80 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,20 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
Повторна закупівля. 2019 рік. Відкриті торги з публікацією на англійській мові. Джерело фінансування - кошти Гранту міжнародної технічної допомоги Європейського Союзу Грантовий контракт № HUSKROUA/1701/LIP/003 від 13.08.2019р.
УВАГА: Закупівля Робіт за кошти Гранту буде здійснюватися в пільговому режимі без ПДВ на підставі міжнародного договору - Рамкової Угоди між Урядом України і Комісією Європейських Співтовариств № 994-763 від 03 вересня 2008 року, ратифікованою Законом України № 360-VI від 03.09.2008р.
Розгорнути Згорнути
Re-tender. 2019 Open tender procedure with publication in English. Source of funding - European Union Grant through the EU International Technical Assistance. Grant Contract HUSKROUA /1701/LIP/003 of 13.08.2019
NOTE: Procurement of Works for Grant costs will be carried out on a preferential basis excluding VAT within the frame of the international agreement - Framework Agreement between the Government of Ukraine and the Commission of the European Communities No. 994-763 of September 3, 2008, ratified by the Law of Ukraine No. 360-VI of September 3, 2008.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи по об’єкту: Реконструкція лівобережної дамби р.Тиса на ділянці с. Теково – с. Гетеня Виноградівського району Закарпатської області. Коригування. (ДК 021:2015: 45240000-1 — Будівництво гідротехнічних об’єктів)
(джерело фінансування - кошти Гранту Європейського Союзу надані в рамках Проекту міжнародної технічної допомоги ЄС «Зміцнення транскордонної безпеки спільними заходами, спрямованими на запобігання паводків та затоплення внутрішніми водами у межиріччі річок Тиса і Тур» Грантовий контракт № HUSKROUA/1701/LIP/003 від 13.08.2019р.)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45240000-1 — Будівництво гідротехнічних об’єктів

Works on the object: Reconstruction of the left bank of the r. Tisza dike at the section Tekovo - Hetenya in Vinogradiv rayon of the Transcarpathian region. Correction. (Code of the national classifier CPV (Common Procurement Vocabulary) - DK 021:2015: 45240000-1 — Construction of hydrotechnical objects) (source of funding - European Union Grant provided through the EU International Technical Assistance Project "Strengthening of cross-border safety by joint measures aimed at flood and inland water prevention in the interfluves of Tisza-Tur rivers" Grant Contract HUSKROUA /1701/LIP/003 of 13.08.2019)
Розгорнути Згорнути
CPV: 45240000-1
Період постачання: з 03 лютого 2020 по 30 квітня 2022

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунок за виконані роботи здійснюється на умовах післяоплати шляхом проміжних платежів (або за виконану роботу вцілому) за фактично виконані роботи на підставі актів виконаних будівельних робіт (форма КБ-2) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) підписаних уповноваженими представниками сторін. тільки за умови наявності на рахунках Замовника відповідних бюджетних призначень в 2019-2021рр. Оплата Робіт здійснюється з урахуванням вимог ст. ст. 47-49 Бюджетного кодексу України в межах фактично отриманого Замовником фінансування. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 грудня 2019 16:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 грудня 2019 21:21
Реєстраційна картка № 4175 Проекту Safetisza від 24.09.2019р..PDF
10 грудня 2019 21:21
Додаток 5 Повторно Форма згоди персон. дані Рекон. лів. дамби с.Текгово-с.Гетеня. Кориг Грант від 10.12.2019р..docx
10 грудня 2019 21:21
Додаток 4 Повторно Вимоги ст 17 до Рекон. лів. дамби с.Текгово-с.Гетеня. Кориг Грант від 10.12.2019р..doc
10 грудня 2019 21:21
Додаток 2 Повторно Зразок Тенд. пр-ція Рекон. лів. дамби с.Текгово-с.Гетеня. Кориг Грант від 10.12.2019р..doc
10 грудня 2019 21:21
Додаток 1 Повторно Відомості про учасника Рекон. лів. дамби с.Текгово-с.Гетеня. Кориг Грант від 10.12.2019р..doc
10 грудня 2019 21:21
Додаток 3 Повторно Квал-ні кри-рії іїРекон. лів. дамби с.Текгово-с.Гетеня. Кориг Грант від 10.12.2019р..doc
10 грудня 2019 21:21
15 Переїзд №3 ПК 66+50.pdf
10 грудня 2019 21:21
14 Переїзд №2 на ПК54+00.pdf
10 грудня 2019 21:21
13 Переїзд №1 на ПК49+00.pdf
10 грудня 2019 21:21
12 Водовипускна споруда ПК50+82.pdf
10 грудня 2019 21:21
11 Типові поперечні профілі № 50-52 по дамбі.pdf
10 грудня 2019 21:21
10 Типові поперечні профілі № 28,29 по дамбі.pdf
10 грудня 2019 21:20
9 Типові поперечні профілі № 20,21 по дамбі.pdf
10 грудня 2019 21:20
8 Типові поперечні профілі № 1-3 по дамбі.pdf
10 грудня 2019 21:20
7 Поздовжній профіль по дамбі ПК62+80-ПК80+00.pdf
10 грудня 2019 21:20
6 Поздовжній профіль по дамбі ПК52+80-ПК62+80.pdf
10 грудня 2019 21:20
5 Поздовжній профіль по дамбі ПК44+80-ПК52+80.pdf
10 грудня 2019 21:20
4 Поздовжній профіль по дамбі ПК26+80-ПК44+80.pdf
10 грудня 2019 21:20
3 План аркуш 4.pdf
10 грудня 2019 21:20
2 План аркуш 3.pdf
10 грудня 2019 21:20
1 План аркуш 2.pdf
10 грудня 2019 21:20
Додаток 7 Повторно Тех. завдання Рекон. лів. дамби с.Текгово-с.Гетеня. Кориг Грант від 10.12.2019р..doc
10 грудня 2019 21:20
Додаток 6 Повторно Пр-кт Договору рекон. лів. дамби с.Текгово- с.Гетеня. Кориг Грант від 10.12.2019р..doc
10 грудня 2019 21:20
.ТД Повторно Рекон. лів. дамби с.Текгово- с.Гетеня. Кориг Грант від 10.12.2019р..doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-12-10-004629-b.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "СПІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДУЧНІСТЬ", Код ЄДРПОУ:14359058
Дата подання: 29 січня 2020 22:22
Скарга Товариства з обмеженою відповідальністю "Спільне підприємство "Будучність" щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель Басейновим управлінням водних ресурсів річки Тиса
Відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель Prozorro (UA-2019-12-10-004629-b), замовником Басейнове управління водних ресурсів річки Тиса проводиться закупівля робіт по об’єкту: Реконструкція лівобережної дамби р. Тиса на ділянці с. Теково – с. Гетеня Виноградівського району Закарпатської області. Коригування. (ДК 021:2015: 45240000-1 — Будівництво гідротехнічних об’єктів) (джерело фінансування - кошти Гранту Європейського Союзу надані в рамках Проекту міжнародної технічної допомоги ЄС «Зміцнення транскордонної безпеки спільними заходами, спрямованими на запобігання паводків та затоплення внутрішніми водами у межиріччі річок Тиса і Тур» Грантовий контракт №HUSKROUA/1701/LIP/003 від 13.08.2019р.) Товариство з обмеженою відповідальністю «Спільне підприємство «Будучність» виявило бажання взяти участь у вищезазначеній закупівлі та відповідно до вимог тендерної документації замовника подало свою тендерну пропозицію. Під час розгляду технічного завдання та підготовки своєї тендерної пропозиції замовника учасником ТОВ «СП «БУДУЧНІСТЬ» було виконано обчислення ціни своєї пропозиції відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та вже включено до неї усі можливі свої додаткові витрати. Однак, на етапі прекваліфікації змовником з підстав ніби-то невідповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації (п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі») замовником 24.01.2020 року було прийнято рішення про відхилення нашої пропозиції, у результаті чого ТОВ «СП «БУДУЧНІСТЬ» не було допущено до аукціону. Невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «СП «БУДУЧНІСТЬ» умовам тендерної документації, на думку замовника, полягала у відсутності у складі даної пропозиції документу ТОВ «СП «БУДУЧНІСТЬ» про те, що будь-які не враховані у ціні тендерної пропозиції витрати учасника додатково замовником сплачуватись не будуть. Разом із цим, у тендерній пропозиції учасника ТОВ «СП «БУДУЧНІСТЬ» наявний лист вих.№37 від 10.01.2020 року на адресу замовника із беззастережним погодженням ТОВ «СП «БУДУЧНІСТЬ» усіх умов проекту запропонованого замовником договору підряду. Як було роз’яснено 18.12.2018 року цим же замовником (Басейнове управління водних ресурсів річки Тиса) відсутність окремих запитуваних замовником документів, якщо інформація, яка стосується відсутніх документів, міститься в інших документах учасника відноситься до формальних (несуттєвих) помилок, які не впливають на зміст тендерної пропозиції учасника і не є підставою для відхилення тендерної пропозиції такого учасника (див. п.9 відповіді замовника на вимогу учасника ТОВ «ПМК-77» (номер вимоги: UA-2018-11-15-000199-c.c1) у закупівлі «Роботи по об’єкту: «Відновлення водозахисної дамби та берегоукріплення р.Теребля в с.Вонігово Тячівського району». (ДК 021:2015: 45240000-1 — Будівництво гідротехнічних об’єктів)» , ідентифікатор тендеру UA-2018-11-15-000199-c.Абзацом 2 пункту 3.1. вищезазначеного погодженого ТОВ «СП «БУДУЧНІСТЬ» проекту договору підряду чітко визначено, що вартість робіт по даному договору є незмінною і не підлягає перегляду крім випадків, визначених цим договором, тобто встановлено що договірна ціна є твердою. Відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Вид договірної ціни встановлюється за узгодженням сторін (замовник та підрядник) з урахуванням положень законодавства. Твердий кошторис (тверда договірна ціна) встановлюється незмінним на весь обсяг будівництва з наданням виконавцем робіт гарантій, в тому числі фінансових, щодо реалізації проектних рішень в установлені строки за фіксовану ціну. Уточнення твердих договірних цін можливо лише у випадках, якщо: а) замовник змінює в процесі будівництва проектні рішення, що призводить до зміни обсягів робіт та вартісних показників; б) виникають обставини непереборної сили - надзвичайні обставини та події, які не можуть бути передбачені сторонами під час укладання договору; в) змінюється законодавство з питань оподаткування та з інших питань, обов'язкове застосування положень якого призводить до зміни вартості робіт. Таким чином, своїм листом вих.№37 від 10.01.2020 року ТОВ «СП «БУДУЧНІСТЬ» підтвердив замовнику про погодження умови договору на закупівлю щодо встановлення твердої, тобто незмінної для замовна і підрядника договірної ціни, до якої, за визначенням, що міститься у ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 вже увійшли усі інші можливі додаткові витрати підрядника. За умови погодження у вищезазначений спосіб учасником твердої договірної ціни слід також вважати що учасником ТОВ «СП БУДУЧНІСТЬ» замовнику було надане відповідне письмове підтвердження учасника ТОВ «СП «БУДУЧНІСТЬ» у довільній формі (зокрема у формі листа вих.№37 від 10.01.2020 року) про те, що ТОВ «СП «БУДУЧНІСТЬ» не має наміру вимагати у замовника сплати будь-яких не врахованих в ціні тендерної пропозиції витрат. Відтак, із врахуванням п.9 відповіді замовника на вимогу учасника ТОВ «ПМК-77» у закупівлі ідентифікатор тендеру UA-2018-11-15-000199-c та ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» слід дійти висновку, що відсутність додаткового (окремого, спеціального) документу з цього приводу відноситься до формальних (несуттєвих) помилок, які не впливають на зміст тендерної пропозиції учасника ТОВ «СП «БУДУЧНІСТЬ» і не повинні бути підставою для її відхилення замовником. Окрім того, у результаті аналізу тендерних пропозицій інших учасників даної закупівлі (ТОВ «Коватехбуд» ід.номер у ЄДР 33925714 та ПРАТ «ВИНОГРАДІВСЬКА ПМК-78» ід.номер у ЄДР 01037092), а також історії їх взаємозв’язків один із одним та із замовником Басейнове управління водних ресурсів річки Тиса було встановлено, що хоча їх тендерні пропозиції не відповідають умовам тендерної документації замовника, однак вони обоє допущені замовником до участі в аукціоні. ТОВ «Коватехбуд» не виконано п.22.8. технічної частини розділу 3 інструкції замовника з підготовки тендерної документації в частині надання актуальної антикорупційної програми учасника закупівель, оскільки наданий ТОВ «Коватехбуд» документ датований 2016 роком і не відповідає Типовій антикорупційній програмі, яка була затверджена 2017 року. ТОВ «Коватехбуд» не відповідає кваліфікаційним критеріям замовника в частині наявності мінімальної кількості техніки. Надані у складі тендерної пропозиції договори оренди техніки (у кількості 3 шт.) не містять актів приймання-передачі предмету оренди, які відповідно до ст.765 ЦК України мають бути невід’ємною його частиною. Договір оренди, за відсутності акту приймання –передачі, сам по собі не є підтвердженням наявності у володінні орендаря предмету оренди, а тому зазначені договори не можуть бути належним доказом фактичної наявності ТОВ «Коватехбуд» зазначеної у кожному із них техніки. Зазначена у цих договорах техніка у володінні учасника на час проведення пре-кваліфікації не перебуває, що вбачається також із гарантійних листів орендодавця ФОП Копача В.І., який, зі змісту зазначених гарантійних листів, хоча й зазначає, що договори оренди є чинні, але визнає що зобов’язується надати таку техніку учаснику лише в майбутньому), що суперечить умовам договорів оренди. ПРАТ «ВИНОГРАДІВСЬКА ПМК-78»: не виконано вимог п.25 розділу 3 інструкції замовника з підготовки тендерної документації та кваліфікаційних критерії замовника щодо надання принаймні копії одного аналогічного договору на виконання аналогічних робіт, вартістю не менше 10 % очікуваної вартості предмету закупівлі. Так, очікувана вартість предмету закупівлі становить 39 150 000 (без ПДВ). 10% від цієї суми – відповідно становить 3 915 000 грн. (без ПДВ). Наданий учасником ПРАТ «ВИНОГРАДІВСЬКА ПМК-78» договір №1-12/2018ВТ від 20.12.2018 року на суму 4544 000 грн. з ПДВ, тобто 3 786 666,66 коп. без ПДВ, на 128 333 грн. 40 коп. менше від передбаченої мінімальної ціни договору, яку учаснику необхідно було підтвердити документально, що є істотним порушенням кваліфікаційних вимог замовника. Хочемо також звернути увагу шановних членів Постійно діючої адміністративної колегії і на інші порушення антимонопольного законодавства учасниками закупівлі. ПРАТ «ВИНОГРАДІВСЬКА ПМК-78» у листопаді 2019 році взяла участь у закупівлі «Реконструкція лівобережної дамби р. Тиса на ділянці с.Теково – с.Гетеня Виноградівського району Закарпатської області» (Номер у Prozorro UA-2019-10-17-004460-b) цього ж організатора (Басейнове управління водних ресурсів річки Тиса) і для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, заявила про наявність у неї мінімально необхідного комплекту техніки у такій кількості: екскаватор – 3 шт., бульдозер – 2 шт., самоскид -6 шт., кран – 1 шт. каток -2 шт. та наявності працівників відповідно до кваліфікації у кількості 28 чол. без залучення субпідрядної організації. У результаті проведення закупівлі після відхилення одного із учасників учасник ПРАТ «ВИНОГРАДІВСЬКА ПМК-78» стало переможцем зазначеного тендеру із одним комплектом техніки. У грудні 2019 році із ціновою пропозицією 15 039 794,40 грн. з ПДВ ПРАТ «ВИНОГРАДІВСЬКА ПМК-78» приймає участь у закупівлі «Роботи по об’єкту: «Захист від затоплення водами р. Боржави с. Вільхівка Іршавського району Закарпатської області. Коригування» (нове будівництво) (номер у Prozorro UA-2019-11-15-000615-b) де організатором знову є Басейнове управління водних ресурсів річки Тиса. Після відхилення замовником двох учасників закупівлі учасник ПРАТ «ВИНОГРАДІВСЬКА ПМК-78» знову стає переможцем тендеру із сумою 15 039 794,40 грн. з ПДВ, тобто він навіть не торгувався. При цьому, у тендерній пропозиції учасника ПРАТ «ВИНОГРАДІВСЬКА ПМК-78» було заявлено про наявність у нього того ж самого вищезазначеного комплекту техніки у кількості екскаватор – 3 шт., бульдозер – 2 шт, самоскид - 6 шт., кран – 1 шт. каток -2 шт. (довідка ПРАТ «ВИНОГРАДІВСЬКА ПМК-78» вих.№469 від 29.11.2019 року) без залучення субпідрядної організації При цьому відстань між об’єктами (с.Теково, с.Гетеня Виноградівського району Закарпатської області та р. Боржави, с. Вільхівка Іршавського району Закарпатської області) по вищезазначених двох тендерах (номери у Prozorro UA-2019-10-17-004460-b та UA-2019-11-15-000615-b відповідно) становить понад 45 км., про що замовнику Басейнове управління водних ресурсів річки Тиса достеменно відомо. Дана обставина однозначно свідчить про те, що при такій великій відстані між об’єктами виконання робіт (у 45 км.) , одним і тим самим комплектом вищезазначеної техніки (у кількості екскаватор – 3 шт., бульдозер – 2 шт, самоскид - 6 шт., кран – 1 шт. каток -2 шт.), із зобов’язанням учасника ПРАТ «ВИНОГРАДІВСЬКА ПМК-78» не залучати субпідрядну організацію, - виконати підрядні роботи одночасно по двох договорах фізично неможливо. Незважаючи на це, замовник допускає до участі цього ж учасника із тою самою технікою (у кількості екскаватор – 3 шт., бульдозер – 2 шт, самоскид - 6 шт., кран – 1 шт. каток -2 шт.) і реєстраційними номерами до участі у тендері на виконання робіт про третьому замовленню – нашому тендері номер у Prozorro UA-2019-12-10-004629-b, де учасник ПРАТ «ВИНОГРАДІВСЬКА ПМК-78» проходить прекваліфікацію замовником Басейнове управління водних ресурсів річки Тиса знову із тим самим одним комплектом техніки і персоналу, а тендерну пропозицію ТОВ «СП «Будучність», яке має в достатній кількості власну, а не орендовану техніку, замовник відхиляє всього лише з однієї, формальної (несуттєвої) підстави. Також слід зазначити, що існують обґрунтовані підстави вважати, що учасник тендерної закупівлі ТОВ «Коветехбуд», який незважаючи на всі вищезазначені недоліки його тендерної пропозиції також пройшов прекваліфікацію замовником Басейнове управління водних ресурсів річки Тиса Державного агентства водних ресурсів України, також бере участь у змові між ПРАТ «ВИНОГРАДІВСЬКА ПМК-78» та замовником Басейнове управління водних ресурсів річки Тиса, виконуючи про цьому функцію «технічного учасника». Так, ТОВ «Коветехбуд» та ПРАТ «ВИНОГРАДІВСЬКА ПМК-78» брали участь у публічній закупівлі організатора Басейнове управління водних ресурсів річки Тиса на виконання робіт по реконструкції лівобережної дамби на ділянці с.Теково – с. Гетеня Виноградівського району Закарпатської області (номер у Prozorro UA-2018-10-12-000748-c) на суму 18 500 000 грн., з ПДВ. Учасники зайшли на аукціон із своїми стартовими, ймовірно заздалегідь між собою узгодженими, ціновими пропозиціями і не торгувались.ТОВ «Коветехбуд» після аукціону був дискваліфікований замовником. […] Із вищенаведеного вбачається, що фактично, більшість робіт у публічній закупівлі організатора Басейнове управління водних ресурсів річки Тиса на виконання робіт по реконструкції лівобережної дамби на ділянці с.Теково – с. Гетеня Виноградівського району Закарпатської області (номер у Prozorro UA-2018-10-12-000748-c) на суму 5 237 082, 00 грн. з ПДВ із 7 872 690,00 грн. з ПДВ. виконав дискваліфікований замовником учасник ТОВ «Коветехбуд» через номінального переможця ПРАТ «ВИНОГРАДІВСЬКА ПМК-78», який переміг без торгу, що є явним свідченням змови усіх трьох суб’єктів закупівлі. Більше того, зазначений договір №27/11/18 від 27.11.2018 року, що був укладений між підрядником ПРАТ «ВИНОГРАДІВСЬКА ПМК-78» та субпідрядником (дискваліфікованим учасником відповідної публічної закупівлі) ТОВ «Коветехбуд» було подало в складі його тендерної пропозиції по нашій закупівлі (номер у Prozorro UA-2019-12-10-004629-b) в якості підтвердження виконання ним робіт на суму більше 10 % очікуваної вартості предмету закупівлі, що є неправильним і підозрілим, оскільки може свідчити про недобросовісність учасників і протиправне «підігравання» один одному з метою штучного створення більш вигідних умов для участі у публічній закупівлі. ПРОСИМО: Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Скасувати рішення замовника Басейнове управління водних ресурсів річки Тиса (його тендерного комітету) від 24.01.2020 року про визнання тендерної пропозиції учасника ТОВ «СП «БУДУЧНІСТЬ» такою, що не відповідає умовам тендерної документації та її відхилення. Зобов’язати тендерний комітет замовника допустити учасника ТОВ «СП «БУДУЧНІСТЬ» до участі у вищезазначеному аукціоні. Вжити передбачених чинним законодавством заходів реагування щодо замовника - Басейнове управління водних ресурсів річки Тиса Розгляд даної скарги провести з повідомленням та за участю представника скаржника. 29.01.2020 року Директор ТОВ СП «Будучність» Павлів Р.М.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 31 січня 2020 18:22
Рішення від 31.01.2020 № 1961 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 31 січня 2020 18:22
Рішення від 17.02.2020 № 3007.pdf
Дата публікації: 20 лютого 2020 19:45

Документи подані скаржником

29 січня 2020 22:22
skarga.pdf
29 січня 2020 22:22
UA-2019-12-10-004629-b-qualifications.pdf
29 січня 2020 22:22
UA-2018-10-12-000748-c.rar
29 січня 2020 22:22
UA-2019-10-17-004460-b.rar
29 січня 2020 22:22
UA-2019-11-15-000615-b.rar
29 січня 2020 22:22
UA-2019-12-10-004629-b.rar
29 січня 2020 22:22
platij.pdf

Документи подані замовником

07 лютого 2020 18:43
рішення від 10.01.2020 № 537.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-05-20-000005 ● b8ae8864de3f4aedb631aa3f37b0879c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 травня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 травня 2021 13:28
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
19.05.2021
Ужгород
№ 331

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,


НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Закарпатській області Світлана АНІЩЕНКО

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 19.05.2021№ 331

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2019-12-10-004629-b 10.12.2019 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-05-26 11:45:04

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі робіт «Роботи по об’єкту: Реконструкція лівобережної дамби р.Тиса на ділянці с. Теково – с. Гетеня Виноградівського району Закарпатської області. Коригування. (ДК 021:2015: 45240000-1 — Будівництво гідротехнічних об’єктів) (джерело фінансування - кошти Гранту Європейського Союзу надані в рамках Проекту міжнародної технічної допомоги ЄС «Зміцнення транскордонної безпеки спільними заходами, спрямованими на запобігання паводків та затоплення внутрішніми водами у межиріччі річок Тиса і Тур» Грантовий контракт № HUSKROUA/1701/LIP/003 від 13.08.2019р.)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-12-10-004629-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1. За наявності яких підстав для закупівлі вищезазначених робіт тендерним комітетом Басейнового управління водних ресурсів річки Тиса було застосовано процедуру закупівлі «відкриті торги з публікацією англійською мовою» та здійснено розгляд тендерних пропозицій до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій за результатами електронного аукціону, при тому, що очікувана вартість закупівлі за офіційним курсом Національного банку України станом на 10.12.2019 не перевищує суму, еквівалентну 5150 тисячам євро (135 110 383,90 грн.)?
2. Які саме документи були подані учасником ПрАТ «ВИНОГРАДІВСЬКА ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА №78» для економічного обґрунтування змін у відповідності до вимог підпунктів 3 та 4 пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації? Окрім цього, просимо зазначити відповідну назву файлу/ів, поданого/их зазначеним учасником у складі тендерної пропозиції, в якому/их розміщена запитувана інформація (у разі ії наявності).
Пояснення (інформацію та підтвердні документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-05-31 21:52:58

Про надання інформації на запит Держаудитслужби (ID моніторингу: UA-M-2021-05-20-000005) «Роботи по об’єкту: Реконструкція лівобережної дамби р.Тиса на ділянці с. Теково – с. Гетеня Виноградівського району Закарпатської області. Коригування. (ДК 021:2015: 45240000-1 Будівництво гідротехнічних об’єктів) (джерело фінансування - кошти Гранту Європейського Союзу надані в рамках Проекту міжнародної технічної допомоги ЄС «Зміцнення транскордонної безпеки спільними заходами, спрямованими на запобігання паводків та затоплення внутрішніми водами у межиріччі річок Тиса і Тур» Грантовий контракт № HUSKROUA/1701/LIP/003 від 13.08.2019р.)»,(інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-12-10-004629-b)

Запитання: За наявності яких підстав для закупівлі вищезазначених робіт Тендерним комітетом Басейнового управління водних ресурсів річки Тиса було застосовано процедуру закупівлі «відкриті торги з публікацією англійською мовою» та здійснено розгляд тендерних пропозицій до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій за результатами електронного аукціону, при тому, що очікувана вартість закупівлі за офіційним курсом Національного банку України станом на 10.12.2019 не перевищує суму, еквівалентну 5150 тисячам євро (135 110 383,90 грн.)?
Повідомляємо про наступне: Процедуру закупівлі «відкриті торги з публікацією англійською мовою», 100% джерелом фінансування якої є Грантові кошти Європейського Союзу, БЕЗ ЗАЛУЧЕННЯ КОШТІВ ДЕРЖАВНОГО БЮДЖЕТУ, надані в якості міжнародної технічної допомоги за Програмою транскордонного співробітництва Європейського Інструменту Сусідства (ЄІС) Угорщина-Словаччина-Румунія-Україна 2014-2020, яка діє в Україні на підставі міжнародного договору - Рамкової Угоди між Урядом України і Комісією Європейських Співтовариств № 994-763 від 03 вересня 2008 року, ратифікованою Законом України № 360-VI від 03.09.2008р - застосовано на підставі Статті 6. "Міжнародні зобов’язання України у сфері закупівель" Закону України "Про публічні закупівлі".
Грантовий контракт № HUSKROUA/1701/LIP/003 від 13 серпня 2019 року Проєкту «Зміцнення транскордонної безпеки спільними заходами, спрямованими на запобігання паводків та затоплення внутрішніми водами у межиріччі річок Тиса і Тур» (SAFETISZA) має правовий статус міжнародної технічної допомоги за міжнародним договором - Рамковою Угодою між Україною та ЄС, та зареєстрований Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Реєстраційна картка Проекту МТД ЄС № 4175 від 24 вересня 2019 року), згідно з Постановою КМУ від 15 лютого 2002 р. № 153.
Оскільки Грантовим контрактом № HUSKROUA/1701/LIP/003 від 13 серпня 2019 року, передбачено більш жорсткі умови проведення закупівлі вартістю, що складає - 2 018 753,0 Євро, ніж ті які передбачає загальноприйнята процедура "Відкриті торги", зокрема Грантовим контрактом передбачено ОБОВЯЗКОВУ публікацію такого Оголошення про закупівлю що фінансується коштом ЄС англійською мовою та розміщення інформації про тендер в міжнародних виданнях. Єдиною процедурою закупівлі, яка відповідає більш жорстким критеріям Європейського Союзу щодо закупівлі товарів, робіт чи послуг вартістю понад 1 млн. Євро та може бути застосована за кошти ЄС, є процедура закупівлі «відкриті торги з публікацією англійською мовою».
Запитання: Які саме документи були подані учасником ПрАТ «ВИНОГРАДІВСЬКА ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА №78» для економічного обґрунтування змін у відповідності до вимог підпунктів 3 та 4 пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації? Окрім цього, просимо зазначити відповідну назву файлу/ів, поданого/их зазначеним учасником у складі тендерної пропозиції, в якому/их розміщена запитувана інформація (у разі ії наявності).
Повідомляємо про наступне: Розрахунок вартості будівельних робіт, у тому числі ціни Тендерної пропозиції на будівництво, здійснюється відповідно до ДСТУ Б Д1.1-1:2013 "Правил визначення вартості будівництва". Ціна розраховується за допомогою ліцензованих програмних комплексів погоджених Мінрегіонбудом, на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень. При здійсненні розрахунку, ЗМІНА НОРМАТИВНИХ ЦІН у т.ч. ЗАМІНА БУДІВЕЛЬНИХ МАШИН ТА МЕХАНІЗМІВ, необхідних для виконання робіт, можлива при відповідному "Економічному обґрунтуванні змін" Учасником, яке надається у складі Пропозиції. ОДНАК, ТІЛЬКИ У РАЗІ ЯКЩО УЧАСНИК ЗАСТОСОВУЄ ТАКІ ЗМІНИ при підготовці документів, у своїх розрахунках. Якщо, ж Учасник здійснює розрахунок своєї цінової пропозиції (у т ч. розрахунок вартості матеріальних ресурсів та вартість експлуатації машин та механізмів) " БЕЗ ЗМІН (ВІДХИЛЕННЯ) від встановлених Замовником БАЗОВИХ КОШТОРСНИХ ВИХІДНИХ ДАНИХ, що зазначені у Тендерній документації до процедури закупівлі, а також БЕЗ ВІДХИЛЕННЯ ВІД НОРМАТИВНИХ ЦІН, подання Учасником "економічного обґрунтування змін" - НЕ ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ У ЗВЯЗКУ ІЗ ВІДСУТНІСТЮ ТАКИХ ЗМІН. Запитувана інформація була надана у складі Тендерної пропозиції Учасника ПрАТ «ВИНОГРАДІВСЬКА ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА №78» процедури закупівлі: Роботи по об’єкту:«Роботи по об’єкту: Реконструкція лівобережної дамби р.Тиса на ділянці с. Теково – с. Гетеня Виноградівського району Закарпатської області. Коригування. (ДК 021:2015: 45240000-1 Будівництво гідротехнічних об’єктів) (джерело фінансування - кошти Гранту Європейського Союзу надані в рамках Проекту міжнародної технічної допомоги ЄС «Зміцнення транскордонної безпеки спільними заходами, спрямованими на запобігання паводків та затоплення внутрішніми водами у межиріччі річок Тиса і Тур» Грантовий контракт № HUSKROUA/1701/LIP/003 від 13.08.2019р.)» та міститься у файлах "3.Розрах.варт.матер.ресурс.( Підсумк.від.рес.).pdf" та Файлу "4.Розрах.варт.експл.буд.маш.і механ. pdf", які були завантажені даним Учасником до системи ПРОЗОРО 10 січня 2020 року де наразі перебувають у вільному доступі для перегляду та завантаження за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-12-10-004629-b. По питанню (підпункт 3 пункту 1 Розділу 3 ТД "Розрахунок вартості матеріальни ресурсів") - інформація міститься у Файлі "3.Розрах.варт.матер.ресурс.( Підсумк.від.рес.).pdf", який складається з аркушів формату А4, на яких викладено Довідку "Підсумкова відомість ресурсів", у т.ч. за розділами Розділ 1. "Витрати труда", Розділ 2. "Будівельні машини і механізми", Розділ 3. Будівельні машини враховані у складі взагально-виробничих витрат" Розділ 4. "Будівельні матеріали вироби і конструкції", підрозділи "Енергоносії машин враховані у складі загальновиробничих витрат" та "Машини для перевезення будівельних вантажів власним будівельним транспортом", підрозділ "Підсумкову витрати енергоносії для усіх машин" - всього на 14 (Чотирнадцяти) аркушах. Економічних розрахунок було виконано за допомогою програмного комплексу АВК-5. Поточні ціни матеріальних ресурсів встановлено станом 28 грудня 2019 року. По питанню (підпункт 4 пункту 1 Розділу 3 ТД "Розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів" - інформація міститься у Файлі "4.Розрах.варт.експл.буд.маш.і механ. pdf"" - містить калькуляцію вартості залученої техніки, механізмів та обладнання, де зазначені ціни енергоносіїв та мастильних матеріалів, вартість 1 (однієї) машино-години, який складається з аркушів формату А4, на яких викладено наступні документи: Таблиця 2-1 "Розрахункова вартість експлуатації 1 машино-години машин", "Таблиця 2-2 Підсумкова вартість експлуатації машин", "Таблиця 2-3 Дані по машинам та механізмам врахованим у складі загальновиробничих витрат". - всього на 11 (Одинадцяти) аркушах. Для проведення економічних розрахунків застосовано програмний комплекс АВК-5. Вищезазначені документи, які доступні для вільного перегляду, переконливо засвідчують, що зазначений Учасник надав детальні економічні обрунтування вартості своєї цінової пропозиції на підтвердження підпунктів 3 та 4 пункту 1 розділу 3 ТД Замовника.

Надання інформації про усунення порушення замовником

На Висновок моніторингу Держаудитслужби № UA-M-2021-05-20-000005 від 04 червня 2021 року, Тендерний комітет Басейнового управління водних ресурсів річки Тиса повідомляє про наступне. Результати Моніторингу були розглянуті на засіданні Тендерного комітету, яке відбулося 07 червня 2021 року. За результатами засідання прийнято наступні рішення: 1) Посилити роботу з підготовки тендерної документації процедур закупівель, зокрема у частині вимог до учасників щодо надання додаткового документального підтвердження до поданих договорів (зокрема щодо договорів оренди техніки , що підтверджує наявність матеріально технічної бази учасника; 2) Встановити дієвий контроль за строками оприлюднення інформації - додаткових угод до договорів закупівлі ( у разі якщо такі додаткові угоди вносять зміни до істотних умов договору та підлягають обов’язковому розміщенню згідно ч. 5 ст. 41 Закону Україні «Про публічні закупівлі». Водночас, БУВР Тиси не погоджується з висновком за результатами моніторингу щодо виявлення порушень у частині неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлю, не відхилення тендерних пропозицій, а також щодо неповного відображення Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу інформації щодо умов надання забезпечення тендерних пропозицій. Щодо першого порушення то у висновку зазначено, що за результатами аналізу питання дотримання порядку оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що повідомлення про внесення змін до договору від 10.03.2020 №1-03/2020 BT за додатковою угодою від 27.08.2020 №2 на веб-порталі Уповноваженого органу Замовником не оприлюднено, чим порушено абзац дев’ятий частини першої статті 10 Закону. Вважаємо, що в даному випадку при проведенні перевірки надано неналежну оцінку ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме ч. 7 ст. 41 якою визначено, що у разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених частиною п’ятою цієї статті, замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю. З аналізу вказаної норми випливає, що Замовник оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю лише в разі внесення змін, які стосуються істотних умов договору, а вданому випадку зміни вносились щодо банківських реквізитів (зміна номера банківського рахунка), які не є істотними умовами договору. Щодо другого та третього порушення, то у висновку зазначено, що за результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Коватехбуд», яку допущено до аукціону, встановлено її невідповідність кваліфікаційним критеріям, визначених статтею 16 Закону, в частині їх документального підтвердження у спосіб, установлений Замовником в тендерній документації та пункту 10 частини першої статті 17 Закону. Відповідно до додатку 3 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» тендерної документації, учаснику необхідно, зокрема, підтвердити наявність обладнання, матеріально-технічної бази у наступний спосіб: «Лист (довідка) на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за Формою передбаченою цим Додатком за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання Робіт, що є предметом закупівлі. Кількість технічних засобів, механізмів та автотехніки повинна бути не нижче мінімальної, передбаченої Замовником. Для підтвердження наявності машин та механізмів (надалі «техніки») мають бути надані сканкопії оригіналів або копій технічних паспортів або свідоцтв про реєстрацію, що підтверджують належність техніки Учаснику або орендодавцю чи лізингодавцю). У разі якщо техніку залучено на умовах оренди чи лізингу або залучено на іншому праві, Учасник додатково до вищезазначених документів, також надає оригінали або копії відповідних договорів або інших документів на право користування залученою технікою або скан-копію офіційного листа власника такої техніки на ім’я Учасника або Замовника торгів про готовність виконати відповідне завдання». Також у висновку зазначено, що тендерна пропозиція містить інформацію про коток BOMAG BW174AC за договором оренди від 05.12.2019 №2/12 та бульдозер CATERPILLAR D5 HXL за договором оренди від 01.07.2019 №01/07, проте, договори оренди зазначеної техніки, надані учасником на підтвердження вимог Замовника (файли «21.1.3 Копія договору оренди котка BOMAG BW174AC» та «21.1.2 Копія договору оренди бульдозера CATERPILLAR D5 HXL») не містять актів приймання-передачі предмету оренди, які є невід’ємними частинами договорів та слугують підтвердженням саме наявності у володінні орендаря предмету оренди. Хоча, самого Акту приймання-передачі не додано до тендерної пропозиціїї, однак, умови щодо проведення тендеру не містять вимог щодо надання всіх додатків до договору оренди. – Додаток 3 Тендерної документації «Квалфікаціні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників проо відповідність їх таким критеріям» Форма 1 «Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» (стор. 2 Додатку 3). Окрім того, при проведені перевірки не взято до уваги, що учасником додано сканкопії техпаспортів на вказану техніку, які згідно Договору підтверджують наявність такої техніки в оренді. Також у висновку зазначено, що замовником у пп.22.8 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункті 8 Додатку № 4 «Перелік документів для підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону» до тендерної документації установив вимогу до учасників про надання сканкопії антикорупційної програми Учасника та документу про призначення уповноваженої особи з реалізації антикорупційної програми Учасника - за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника. Рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції від 02.03.2017 № 75, яке зареєстровано в Міністерстві юстиції України 09.03.2017 за №326/30194 затверджено Типову антикорупційну програму юридичної особи та установлено що юридичні особи, визначені у частині 2 статті 62 Закону України «Про запобігання корупції» від 14.10.2014 № 1700-VII (зі змінами), затверджують свої антикорупційні програми на основі Типової антикорупційної програми, затвердженої цим рішенням. Проте, на порушення умов пп.22.8 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», пункту 8 Додатку № 4 «Перелік документів для підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону» до тендерної документації та рішення Національного агентства з питань запобігання корупції від 02.03.2017 № 75, Учасником ТОВ «Коватехбуд» у складі тендерної пропозиції надано Антикорупційну програму, затверджену наказом директора від 18.04.2016 № 14, яка не відповідає Типовій антикорупційній програмі. Такий висновок також не відповідає ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі», у зв’язку з наступним. Пунктом 10 ч. 1 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом). З вищевикладено вбачається, що Замовник вправі відмовити лише з підстав відсутності антикорупційної програми, а не її відповідності чи невідповідності Типовій антикорупційній програмі. Статтею 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Відтак, у Замовника в даному випадку були відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції та скасування закупівлі з вказаної підстави. З вищевикладеного вбачається, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «Коватехбуд» не підлягала відхиленню, оскільки відповідала умовам, встановленим в тендерній документації на підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та наявності антикорупційної програми. Щодо четвертого порушення повідомляємо наступне: У висновку зазначено, що за результатами аналізу питання щодо повноти відображення Замовником інформації про закупівлю на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що оголошення про проведення процедури відкритих торгів не містить умов надання забезпечення тендерних пропозицій, чим порушено абзац восьмий частини другої статті 21 Закону. Такі твердження не відповідають дійсності та спростовуються роздруківкою із веб-порталу про закупівлю, відповідно до якої: п. 10 розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 3915000,00 грн.; п. 14 розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 100000,00 грн.;п. 15 вид забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник виманає його надати): електронна гарантія. Додатково інформуємо, що на запит Тендерного комітету, ДП "Прозоро" - адміністратор системи, а також майданчик Zakupki.prom.ua" повідомили, що інформація стосовно закупівлі UA-2019-12-10-004629-b - відображена на веб-порталі Уповноваженого органу у повному обсязі (у тому числі у частині тендерного забезпечення), що підтверджується роздруківкою графічної інформації із веб-порталу за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-12-10-004629- перехід у Розділ "Оголошення про проведення" - "Друкувати оголошення PDF" . Також, згідно офіційного повідомлення ДП "ПРОЗОРО" доступного для перегляду на веб-ресурсі ПРОЗОРО за посиланням https://prozorro.gov.ua/news/novyy-etap-rozvytku-systemy, а саме "Prozorro оголошує новий етап розвитку системи закупівель: електронізацію критеріїв у тендерній документації" безпосередне відображення інформації про умови тендерного забезпечення на головній стартовій сторінці закупівлі (без заходу у розділ "Друкувати оголошення PDF") введено в дію лише з 03 грудня 2021 року шляхом впровадження змін до технічного регламенту системи ПРОЗОРО, завдяки яким система відображає інформацію про тендерне забезпечення безпосередньо в Оголошенні на головній стартовій сторінці закупівлі - з 03 грудня 2020 року. З огляду на вищенаведене, інформація про тендерне забезпечення процедур закупівель оголошених до 03 грудня 2021 року, розташовується у Розділі "Оголошення про проведення" - "Друкувати оголошення PDF" – та отримується шляхом роздруківки графічної форми у форматі PDF. Починаючи з 03 грудня 2021 року така інформація відображається на безпосередньо на стартовій сторінці Оголошення про закупівлю, однак така вимога, не може стосуватися закупівлі, яка була оголошена в 2019 році до набрання чинності змін до технічного регламенту системи "Прозоро" . Закупівля № UA-2019-12-10-004629-b була оголошена 10 грудня 2019 року.

2021-06-11 23:09:01


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 червня 2021
Кінцевий строк оскарження: 19 червня 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  4. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо повноти відображення Замовником інформації про закупівлю на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що оголошення про проведення процедури відкритих торгів не містить умов надання забезпечення тендерних пропозицій, чим порушено абзац восьмий частини другої статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Позовна заява до Західного офісу Держаудитслужби від 17.06.2021р. № 15-03/745. 18.06.2021р. документи направлено до Закарпатського окружного адміністративного суду.
Дата публікації: 18 червня 2021

Документи:

18 червня 2021 17:17
Електронний підпис

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 24 січня 2020
UA-2019-12-10-004629-b3b51e852e7ed4b51ae719e123a250e45
Найменування: Басейнове управління водних ресурсів річки Тиса
Код ЄДРПОУ: 01037057
Місцезнаходження: 88018, Україна, Закарпатська область обл., м. Ужгород, вул. Слов'янська набережна, буд. 5
Учасник Документи Рішення
ПрАТ "ВИНОГРАДІВСЬКА ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА №78" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "СПІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДУЧНІСТЬ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "КОВАТЕХБУД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН" Документи
Відхилено
Документи

Документи

12 січня 2020 17:02
Звіт з ЄДР (припинено)

Публічні документи

27 лютого 2020 11:23
Електронний підпис
27 лютого 2020 11:21
1.Остаточна ціна.pdf
10 січня 2020 10:47
Електронний підпис
10 січня 2020 10:47
Електронний підпис
10 січня 2020 10:45
10.Локальні кошториси.pdf
10 січня 2020 10:45
8.Розрах.прибутку.pdf
10 січня 2020 10:45
5.Розрахунок ЗВВ.pdf
10 січня 2020 10:45
26.1.банк. ліцензія (1).pdf
10 січня 2020 10:45
25.Копії 3 договорів.pdf
10 січня 2020 10:45
22.8. п.10 ч.1 ст.17 Закону.pdf
10 січня 2020 10:45
22.7. ч.2 ст.17 Закону.pdf
10 січня 2020 10:45
22.6. п.9 ч.1 ст.17 Закону.pdf
10 січня 2020 10:45
22.5. п.8 ч. 1 ст.17 Закону.pdf
10 січня 2020 10:45
22.3. п.4 ч.1 ст.17 Закону.pdf
10 січня 2020 10:45
22.2. п.3 ч. 1 ст.17 Закону.pdf
10 січня 2020 10:45
22.1. п.2ч. 1 ст 17 Закону.pdf
10 січня 2020 10:45
16.Копія Статуту.pdf
10 січня 2020 10:45
12.Відомості з ЄДРПОУ.pdf

Документи

Публічні документи

11 січня 2020 17:57
Електронний підпис
11 січня 2020 17:14
Електронний підпис
11 січня 2020 17:11
копія звіту 1-ДФ.pdf
11 січня 2020 17:11
ліцензія Банку.pdf
11 січня 2020 17:11
16993 СП БУДУЧНІСТЬ p7s.zip
11 січня 2020 17:11
відгук до договору 5.pdf
11 січня 2020 17:11
копія договору 5.pdf
11 січня 2020 17:11
відгук до договору 4.pdf
11 січня 2020 17:11
копія договору 4.pdf
11 січня 2020 17:11
відгук до договору 3.pdf
11 січня 2020 17:11
копія договору 3.pdf
11 січня 2020 17:11
відгук до договору 2.pdf
11 січня 2020 17:11
копія договору 2.pdf
11 січня 2020 17:11
відгук до договору 1.pdf
11 січня 2020 17:11
копія договору 1.pdf
11 січня 2020 17:11
копія Статуту.pdf
11 січня 2020 17:11
витяг ЄДРПОУ.pdf

Документи

Публічні документи

12 січня 2020 16:52
Електронний підпис
12 січня 2020 16:52
Електронний підпис
12 січня 2020 16:20
9 Договірна ціна.pdf
12 січня 2020 16:20
27 Листи відгуки.pdf
12 січня 2020 16:20
25.4 Договір аналог 4.pdf
12 січня 2020 16:20
25.3 Договір аналог 3.pdf
12 січня 2020 16:20
25.2 Договір аналог 2.pdf
12 січня 2020 16:20
25.1 Договір аналог 1.pdf
12 січня 2020 16:19
17 Довідка підписи.pdf
12 січня 2020 16:19
16 Копія Статуту.pdf
12 січня 2020 16:19
12 Відомості з ЄДРПОУ.pdf

Документи

Публічні документи

12 січня 2020 16:25
Електронний підпис
12 січня 2020 16:22
Довідки листи ПДФ.rar
12 січня 2020 16:22
Кошторис.rar
12 січня 2020 16:22
Техніка,Офіс,Склад.rar
12 січня 2020 16:22
працівники.rar
12 січня 2020 16:22
Інші документи.rar
12 січня 2020 16:22
Інші документи_2.rar
12 січня 2020 16:22
Дозволи.rar
12 січня 2020 16:22
Кошторисник.rar
12 січня 2020 16:22
Техпаспорти.rar
12 січня 2020 16:21
1-дф.pdf
12 січня 2020 16:21
квитанція до 1дф.pdf
12 січня 2020 16:21
квитанція до фін.зв.pdf
12 січня 2020 16:21
заява_дозвіл_Румак.pdf
12 січня 2020 16:21
заява_дозвіл_Кожухар.pdf
12 січня 2020 16:21
дозвiл_Садрит_Мора_2.pdf
12 січня 2020 16:21
дозвiл_Садрит_Мора_1.pdf
12 січня 2020 16:21
Договiр_06-11_Буд-Купол.pdf
12 січня 2020 16:21
Договiр_05-11_Буд-Купол.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ "ВИНОГРАДІВСЬКА ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА №78"

ТОВ "СПІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДУЧНІСТЬ"

ТОВ "КОВАТЕХБУД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 лютого 2020 13:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ "ВИНОГРАДІВСЬКА ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА №78" 35 309 005,00
UAH
35 309 005,00
UAH
Документи
ТОВ "КОВАТЕХБУД" 36 586 406,00
UAH
36 586 406,00
UAH
Документи

Публічні документи

27 лютого 2020 11:23
Електронний підпис
27 лютого 2020 11:21
1.Остаточна ціна.pdf
10 січня 2020 10:47
Електронний підпис
10 січня 2020 10:47
Електронний підпис
10 січня 2020 10:45
10.Локальні кошториси.pdf
10 січня 2020 10:45
8.Розрах.прибутку.pdf
10 січня 2020 10:45
5.Розрахунок ЗВВ.pdf
10 січня 2020 10:45
26.1.банк. ліцензія (1).pdf
10 січня 2020 10:45
25.Копії 3 договорів.pdf
10 січня 2020 10:45
22.8. п.10 ч.1 ст.17 Закону.pdf
10 січня 2020 10:45
22.7. ч.2 ст.17 Закону.pdf
10 січня 2020 10:45
22.6. п.9 ч.1 ст.17 Закону.pdf
10 січня 2020 10:45
22.5. п.8 ч. 1 ст.17 Закону.pdf
10 січня 2020 10:45
22.3. п.4 ч.1 ст.17 Закону.pdf
10 січня 2020 10:45
22.2. п.3 ч. 1 ст.17 Закону.pdf
10 січня 2020 10:45
22.1. п.2ч. 1 ст 17 Закону.pdf
10 січня 2020 10:45
16.Копія Статуту.pdf
10 січня 2020 10:45
12.Відомості з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

12 січня 2020 16:52
Електронний підпис
12 січня 2020 16:52
Електронний підпис
12 січня 2020 16:20
9 Договірна ціна.pdf
12 січня 2020 16:20
27 Листи відгуки.pdf
12 січня 2020 16:20
25.4 Договір аналог 4.pdf
12 січня 2020 16:20
25.3 Договір аналог 3.pdf
12 січня 2020 16:20
25.2 Договір аналог 2.pdf
12 січня 2020 16:20
25.1 Договір аналог 1.pdf
12 січня 2020 16:19
17 Довідка підписи.pdf
12 січня 2020 16:19
16 Копія Статуту.pdf
12 січня 2020 16:19
12 Відомості з ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ "ВИНОГРАДІВСЬКА ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА №78"

ТОВ "КОВАТЕХБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ "ВИНОГРАДІВСЬКА ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА №78"
#01037092
Переможець 35 309 005,00
UAH
26 лютого 2020 16:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 лютого 2020 16:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "ВИНОГРАДІВСЬКА ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА №78"
#01037092
35 309 005,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2023 18:29
Електронний підпис зміни до договору
08 вересня 2022 16:27
Зі змінами Додаток 2 Календарний план Теков-Гетеня Грант у редакції від 07.09.2022р..PDF зміни до договору
08 вересня 2022 16:26
Додаткова угода № 9 від 07.09..2022р. до № 1-03-2020 ВТ від 10.03.2020р. Теково-Гетеня Грант Реєстрація бюджетних зобовязань..PDF зміни до договору
08 вересня 2022 16:26
Електронний підпис зміни до договору
31 серпня 2022 15:32
Зі змінами Додаток 2 Календарний план Теков-Гетеня Грант у редакції від 31.08.2022р..PDF зміни до договору
31 серпня 2022 15:30
Додаткова угода № 8 від 31.08..2022р. до № 1-03-2020 ВТ від 10.03.2020р. Теково-Гетеня Грант Реєстрація бюджетних зобовязань.PDF зміни до договору
31 серпня 2022 15:30
Електронний підпис зміни до договору
22 квітня 2022 12:29
Додаткова угода № 7 від 22.04..2022р. до Договору № 1-03-2020 ВТ від 10.03.2020р. Теково-Гетеня Грант Продовження дії.PDF зміни до договору
22 квітня 2022 12:27
Зі змінами Додаток 2 Календарний план Теков-Гетеня Грант у редакції Додаткова угода №7 від 22.04.2022р..PDF зміни до договору
22 квітня 2022 12:27
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2021 12:09
Додаткова угода №6 від 24.12.2021р. до Договору №1-03-2020ВТ від 10 березня 2020р. с.Теково-с.Гетеня зменшення обсягів закупівлі.PDF зміни до договору
24 грудня 2021 12:06
Електронний підпис зміни до договору
09 липня 2021 10:34
Додаткова угода № 5 від .09.07.2021р. до Договору № 1-03-2020 ВТ від 10.03.2020р. Теково-Гетеня Грант Календарний план.PDF зміни до договору
09 липня 2021 10:33
Електронний підпис зміни до договору
01 липня 2021 17:28
Додаткова угода № 4 від 01.07.2021р. до Договору № 1-03-2020 ВТ від 10.03.2020р. Роботи Теково-Гетеня Грантові кошти.PDF зміни до договору
01 липня 2021 17:28
Електронний підпис зміни до договору
12 вересня 2020 21:03
Додаткова угода № 3 від 09.09.2020р. до Договору № 1-03-2020 ВТ від 10.03.2020р. Роботи Теково-Гетеня Грантові кошти.PDF зміни до договору
12 вересня 2020 21:02
Додаткова угода № 2 від 27.08.2020р. Зміна реквізитів до Догвору № 1-03-2020 ВТ від 10.03.2020р. Теково-Гетеня Грант.PDF зміни до договору
27 серпня 2020 22:06
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2020 15:14
Додаткова угода № 1 від 30.03.2020р. до Догвору № 1-03-2020 ВТ від 10.03.2020р. Роботи Теково-Гетеня Грантові кошти.PDF зміни до договору
30 березня 2020 15:12
Електронний підпис укладений
10 березня 2020 16:08
Договір № 1-03-2020 ВТ ПМК №78 Реконстр. дамби с.Текгово-Гетеня Коригув. Грант ЄС від 10.03.2020р..PDF укладений
10 березня 2020 16:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування обсягу фінансування Робіт, у 2020 році (без зміни загальної вартості Робіт за Договором) з метою реєстрації фінансових зобовязань в органах Держказначейства України під фактично наявні кошти на рахунках.
Номер договору про закупівлю: 1-03/2020 ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування обсягу фінансування Робіт, у 2020 році (без зміни загальної вартості Робіт за Договором) з метою реєстрації фінансових зобовязань в органах Держказначейства України під фактично наявні кошти
Номер договору про закупівлю: 1-03/2020 ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування обсягу фінансування Робіт, у 2021 році (без зміни загальної вартості Робіт за Договором) з метою реєстрації фінансових зобовязань в органах Держказначейства України під фактично наявні кошти.
Номер договору про закупівлю: 1-03/2020 ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пришвидшення виконання робіт з метою достокового звіершення.
Номер договору про закупівлю: 1-03/2020 ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягу закупівлі на 2 363 022,00 грн відповідно до обсягів фінансування. Реєстрація бюджетних зобов'язань в органах держказначейства на 2021 рік.
Номер договору про закупівлю: 1-03/2020 ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
22 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Президентом України 24 лютого 2022 року з 05:30 год. на всій території держави запроваджено режим воєнного стану. Згідно офіційного повідомлення Торгово-промислової палати України від 28 лютого 2022 року № 2024/02.0-7.1 розміщеного на сайті ТПП України (www.ucci.org.ua), військова агресію Російської Федерації проти України, є непередбачуваними форс-мажорними обставинами для суб'єктів господарської діяльності та/або фізичних осіб по договору, окремим податковим та/чи іншим зобов’язанням/обов’язком, виконання яких/-го настало згідно з умовами договору, контракту, угоди, законодавчих чи інших нормативних актів і виконання відповідно яких/-го стало неможливим у встановлений термін внаслідок настання таких форс-мажорних обставин. Період форс-мажорних обставин: з 24 лютого 2022 року – до їх офіційного закінчення.
Номер договору про закупівлю: 1-03/2020 ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Реєстрація бюджетних зобов'язань в органах держказначейства на 2022 рік. Президентом України 24 лютого 2022 року з 05:30 год. на всій території держави запроваджено режим воєнного стану. Згідно офіційного повідомлення Торгово-промислової палати України від 28 лютого 2022 року № 2024/02.0-7.1 розміщеного на сайті ТПП України (www.ucci.org.ua), військова агресію Російської Федерації проти України, є непередбачуваними форс-мажорними обставинами для суб'єктів господарської діяльності та/або фізичних осіб по договору, окремим податковим та/чи іншим зобов’язанням/обов’язком, виконання яких/-го настало згідно з умовами договору, контракту, угоди, законодавчих чи інших нормативних актів і виконання відповідно яких/-го стало неможливим у встановлений термін внаслідок настання таких форс-мажорних обставин. Період форс-мажорних обставин: з 24 лютого 2022 року – до їх офіційного закінчення.
Номер договору про закупівлю: 1-03/2020 ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
08 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Реєстрація бюджетних зобов'язань в органах держказначейства на 2022 рік. Президентом України 24 лютого 2022 року з 05:30 год. на всій території держави запроваджено режим воєнного стану. Згідно офіційного повідомлення Торгово-промислової палати України від 28 лютого 2022 року № 2024/02.0-7.1 розміщеного на сайті ТПП України (www.ucci.org.ua), військова агресію Російської Федерації проти України, є непередбачуваними форс-мажорними обставинами для суб'єктів господарської діяльності та/або фізичних осіб по договору, окремим податковим та/чи іншим зобов’язанням/обов’язком, виконання яких/-го настало згідно з умовами договору, контракту, угоди, законодавчих чи інших нормативних актів і виконання відповідно яких/-го стало неможливим у встановлений термін внаслідок настання таких форс-мажорних обставин. Період форс-мажорних обставин: з 24 лютого 2022 року – до їх офіційного закінчення.
Номер договору про закупівлю: 1-03/2020 ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 березня 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 32 945 983,00
UAH