Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп`ютерне обладнання
Очікувана вартість
140 000,00 UAH
UA-2019-12-10-004586-b 6f472b3aa21248018eec20b3d810af84
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Ясько

+380979074794 udsyovin@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ ЯКОСТІ ОСВІТИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 43201619
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Грушевського, буд. 13 Г
Контактна особа: Людмила Ясько
+380979074794
udsyovin@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 грудня 2019 20:48
Звернення за роз’ясненнями: до 14 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 грудня 2019 00:00
Очікувана вартість: 140 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
66 штука
Комп`ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька область, Вінниця, Грушевського, 13Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 грудня 2019 20:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 грудня 2019 20:48
ТД принтери МФУ, принтери.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 грудня 2019 10:12
Дата відповіді: 13 грудня 2019 11:46
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякую за запитання. 1. Ні, товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних в тендерній документації не розглядаються. 2.В тендерній пропозиції обов`язково вказується марка nта модель товару, яку пропонує учасник 3. До участі в закупівлі допускаються учасники з будь-якою категорією платника податків, що відповідає чинному законодавству України. Критерієм вибору переможця є ціна 100%, яка розглядається, як остаточна.
Гарантійний термін.
Дата подання: 11 грудня 2019 12:15
Дата відповіді: 13 грудня 2019 12:12
Доводимо до відома Замовника, що офіційний гарантійний термін на багатофункціональні пристрої та принтери брендів Canon та Epson складає 12 місяців, а флеш-пам'ять бренду Kingston 60 місяців. Внесіть будь ласка уточнення в тендерну документацію.
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання. При подачі тендерної пропозиції надайте пояснювальну записку щодо менших строків гарантії, яка підтверджується офіційною довідкою щодо офіційного гарантійного терміну. Т

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 грудня 2019 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Зубарик Олександр Васильович 139 185,00
UAH з ПДВ
139 185,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 грудня 2019 15:24
Електронний підпис
18 грудня 2019 15:20
Проект Договору.pdf
18 грудня 2019 15:20
Паспорт-код З.О..pdf
18 грудня 2019 15:20
Довідка про МТБ З.О..pdf
18 грудня 2019 15:19
Гарантійний лист З.О..pdf
18 грудня 2019 15:19
Витяг з ЄДР З.О. 13.09.2019.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Зубарик Олександр Васильович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Зубарик Олександр Васильович
#3116106795
Переможець 139 185,00
UAH з ПДВ
19 грудня 2019 17:23

Документи

19 грудня 2019 17:14
Повідомлення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 грудня 2019 17:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Зубарик Олександр Васильович
#3116106795
139 185,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 грудня 2019 17:14
Повідомлення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 січня 2021 19:02
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 18:47
Договір ст1.pdf укладений
23 грудня 2019 18:40
Договір ст3.pdf укладений
23 грудня 2019 18:40
Специфікація ст1.pdf укладений
23 грудня 2019 18:40
Специфікація ст2.pdf укладений
23 грудня 2019 18:40
Договір ст2.pdf укладений
23 грудня 2019 18:40
Договір ст5.pdf укладений
23 грудня 2019 18:40
Договір ст4.pdf укладений
23 грудня 2019 18:40
Договір ст6.pdf укладений
23 грудня 2019 18:40

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 139 185,00
UAH (в тому числі ПДВ 23 197,50 UAH)