Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 “30230000-0 - Комп’ютерне обладнання” (пристрій багатофункціональний)
Очікувана вартість
40 000,00 UAH
UA-2019-12-10-004297-b 3a434fe80e6647a0bb53c2224f231b2a
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Бондаренко

+380963401740 msb3008@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Соборної районної у місті Дніпрі ради
Код ЄДРПОУ: 04052459
Місцезнаходження: 49027, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пл. Шевченка, буд. 7
Контактна особа: Марина Бондаренко
+380963401740
msb3008@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 грудня 2019 17:52
Звернення за роз’ясненнями: до 12 грудня 2019 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 грудня 2019 13:00
Початок аукціону: 16 грудня 2019 13:39
Очікувана вартість: 40 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Пристрій багатофункціональний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, пл.Шевченка, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019  —  23 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 грудня 2019 18:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 грудня 2019 17:52
Оголошення пристрій багатофункціональний.doc
10 грудня 2019 17:52
кваліфікаційні вимоги та додатки.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 грудня 2019 10:08
Дата відповіді: 11 грудня 2019 13:11
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день!
Допускаємо на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних в тендерній документації (дана інформація зазначена у технічному завдані).
З приводу прохання зобовязати всіх учасників вказати конкретну марку, повідомляємо, що відповідно до Закону "Про публічні закупівлі", замовник не може вказувати конкретну марку товару! ст. 22 Закону "Про публічні закупівлі" Тендерна документаці "Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника".
Допускаємо до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ!
Розглядатимемо запропоновану ціну як остаточну!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 грудня 2019 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОФІС СИСТЕМ ЛТД" 39 732,00
UAH з ПДВ
39 732,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП СЕМЕНЕНКО ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА 40 000,00
UAH з ПДВ
40 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 грудня 2019 14:09
Електронний підпис
13 грудня 2019 12:02
Електронний підпис
13 грудня 2019 12:01
8.Довідка про санкції.pdf
13 грудня 2019 12:01
4.Статут.pdf
13 грудня 2019 12:01
2.Витяг з ЄДРПОУ .pdf
13 грудня 2019 12:01
1.Авторизація 2019.pdf

Публічні документи

13 грудня 2019 11:29
Завірені.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОФІС СИСТЕМ ЛТД"

ФОП СЕМЕНЕНКО ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОФІС СИСТЕМ ЛТД"
#40744685
Переможець 39 732,00
UAH з ПДВ
18 грудня 2019 09:57

Документи

18 грудня 2019 09:57
Електронний підпис
18 грудня 2019 09:54
переможець мфу.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 грудня 2019 09:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОФІС СИСТЕМ ЛТД"
#40744685
39 732,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 грудня 2019 09:57
Електронний підпис
18 грудня 2019 09:54
переможець мфу.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 13:01
договір БФП.pdf укладений
23 грудня 2019 13:00

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 39 732,00
UAH (в тому числі ПДВ 6 622,00 UAH)