Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молоко пастеризоване, молоко згущене
Очікувана вартість
319 668,00 UAH
UA-2019-12-10-004217-b bfd9308e0ef24f5db06e6443d52b4bfb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Баштова Лариса Михайлівна

+380542326572 osvita@smr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти і науки Сумської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02147894
Вебсайт: https://osvita.smr.gov.ua
Місцезнаходження: 40035, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Харківська, 35
Контактна особа: Баштова Лариса Михайлівна
+380542326572
osvita@smr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 грудня 2019 17:33
Звернення за роз’ясненнями: до 16 грудня 2019 17:38
Оскарження умов закупівлі: до 22 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 грудня 2019 17:38
Початок аукціону: 27 грудня 2019 15:05
Очікувана вартість: 319 668,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 197,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


процедура оголошена згідно листа інформативного характеру Мінекономрозвитку України №3302-06/29640-06 від 14.09.2016 року
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13500 літр
Молоко пастеризоване
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40000, Україна, Сумська область, м.Суми, заклади освіти, підпорядковані управлінню освіти і науки Сумської міської ради: вул. Пушкіна, 49; вул. Білопільський шлях, 25; с. Піщане, вул. Кооперативна, 2; вул. Серпнева, 1; вул. 20 років Перемоги, 9; вул. Троїцька, 7; с. Піщане, вул. Шкільна, 26; с. В-Піщане, вул. Парнянська, 13; вул. Прокоф’єва, 28.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
600 банки
Молоко згущене
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40000, Україна, Сумська область, м.Суми, заклади освіти, підпорядковані управлінню освіти і науки Сумської міської ради: вул. Пушкіна, 49; вул. Білопільський шлях, 25; с. Піщане, вул. Кооперативна, 2; вул. Серпнева, 1; вул. 20 років Перемоги, 9; вул. Троїцька, 7; с. Піщане, вул. Шкільна, 26; с. В-Піщане, вул. Парнянська, 13; вул. Прокоф’єва, 28.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару здійснення оплати відбувається після фактичного отримання товару у 100% розмірі на підставі надісланого рахунку та/або видаткової накладної. Оплата здійснюються шляхом безготівкового банківського переказу коштів на розрахунковий рахунок Постачальника з відстрочкою платежу до 30 днів з дня поставки Товару за цінами, вказаними у видаткових накладних. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 грудня 2019 17:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 грудня 2019 17:33
Тендерна документація (з додатками).doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 грудня 2019 15:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Сумська Продуктова Компанія 318 900,00
UAH з ПДВ
210 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Аврахова Катерина Григорівна 242 800,00
UAH з ПДВ
220 481,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ" 256 950,00
UAH з ПДВ
220 482,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 січня 2020 11:14
Довідка з МВС
27 грудня 2019 15:59
цінова пропозиція нова
20 грудня 2019 09:34
Електронний підпис
20 грудня 2019 09:33
уоін смр молоко 2.rar
20 грудня 2019 09:33
уоін смр молоко.rar

Публічні документи

25 грудня 2019 15:23
11. установчі.pdf
25 грудня 2019 15:23
17. документи транспорт.pdf
25 грудня 2019 15:23
4. якість.pdf
25 грудня 2019 15:23
Договір №19 молоко 3.jpg
25 грудня 2019 15:22
лист лубни.jpg
25 грудня 2019 15:22
Договір №19 молоко 1.jpg
25 грудня 2019 15:22
Договір №19 молоко 2.jpg
25 грудня 2019 15:22
IMG_0003.jpg
25 грудня 2019 15:22
IMG_0001.jpg
25 грудня 2019 15:22
IMG_0002.jpg
25 грудня 2019 15:22
18. довідка мат база.pdf
25 грудня 2019 15:22
13. про висноски сес.pdf
25 грудня 2019 15:22
15. персональні дані.pdf
25 грудня 2019 15:22
9. про підпис.pdf
25 грудня 2019 15:22
14. про статут.pdf
25 грудня 2019 15:22
16. довкілля 2.pdf
25 грудня 2019 15:22
5. відповідність тс 17.pdf
25 грудня 2019 15:22
10. санкції.pdf

Публічні документи

26 грудня 2019 17:33
Електронний підпис
26 грудня 2019 17:32
АКТ аудиту НАССР.pdf
26 грудня 2019 17:00
Електронний підпис
26 грудня 2019 16:59
1.ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ .pdf
26 грудня 2019 16:59
33.Якісні Юрія 21,06,19.pdf
26 грудня 2019 16:59
26.2.Договор з ПМКК.pdf
26 грудня 2019 16:59
33..1.ГМО Юрія 2019.pdf
26 грудня 2019 16:59
9-17.Довідки по ст.17.10,12,19.pdf
26 грудня 2019 16:59
6.1.1.I ДФ III квартал 2019.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Сумська Продуктова Компанія

ФОП Аврахова Катерина Григорівна

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Сумська Продуктова Компанія
#41589304
Переможець 210 000,00
UAH з ПДВ
08 січня 2020 17:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 січня 2020 17:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Сумська Продуктова Компанія
#41589304
210 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 11:10
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 12:12
ДУ 8.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 11:51
Електронний підпис укладений
14 грудня 2020 16:12
ДУ 7.pdf зміни до договору
14 грудня 2020 15:42
Електронний підпис укладений
02 листопада 2020 17:15
ДУ 6.pdf зміни до договору
02 листопада 2020 17:07
Електронний підпис укладений
09 липня 2020 14:38
ДУ 5.pdf зміни до договору
09 липня 2020 14:36
Електронний підпис укладений
15 червня 2020 11:17
ДУ 4.pdf зміни до договору
15 червня 2020 11:15
Електронний підпис укладений
15 червня 2020 11:12
ДУ 3.pdf зміни до договору
02 березня 2020 16:06
Електронний підпис укладений
13 лютого 2020 08:55
ДУ 2.pdf зміни до договору
13 лютого 2020 08:52
Електронний підпис укладений
03 лютого 2020 16:42
ДУ 1.pdf зміни до договору
03 лютого 2020 16:39
Електронний підпис укладений
27 січня 2020 15:02
Договір укладений
27 січня 2020 14:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
03 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сторони дійшли згоди змінити п. 3.1. Договору «Ціна договору» і викласти в такій редакції: «Ціна договору становить 189105,86 грн. (сто вісімдесят дев’ять тисяч сто п’ять гривень 86 копійок), в т.ч. ПДВ 31517,64 грн (тридцять одна тисяча п’ятсот сімнадцять гривень 64копійки)
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
13 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): підвищення ціни за одиницю товару на молоко пастеризоване ТМ "Гармонія" жирністю 2,5-3,2% на 10%
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): підвищення ціни за одиницю товару на молоко пастеризоване ТМ "Гармонія" жирністю 2,5-3,2% на 10%, виробник ТОВ "Лубенський молочний завод"
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сторони дійшли згоди змінити п. 3.1. Договору «Ціна договору» і викласти в такій редакції: «Ціна договору становить 159115,79 грн. (сто п’ятдесят дев’ять тисяч сто п’ятнадцять гривень 79 коп.) в т.ч. ПДВ 26519,30 грн. (двадцять шість тисяч п’ятсот дев’ятнадцять грн. 30 коп.) та п. 1.3. Договору
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): підвищення ціни за одиницю товару на молоко пастеризоване ТМ "Гармонія" жирністю 2,5-3,2% на 7%
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди змінити п. 3.1. Договору «Ціна договору» і викласти в такій редакції: «Ціна договору становить 149013,66 грн. (сто сорок дев’ять тисяч тринадцять гривень 66 коп.) в т.ч. ПДВ 24835,61 грн. (двадцять чотири тисячі вісімсот тридцять п’ять грн. 61 коп.) та п. 1.3. Договору
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились змінити п. 3.1. Договору "Ціна договору" і викласти в такій редакції: "Ціна договору становить 121103.60 грн (сто двадцять одна тисяча сто три гривні 60 коп), в т.ч. ПДВ 20183.93 грн (двадцять тисяч сто вісімдесят три грн 93 коп)
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 121 103,60
UAH (в тому числі ПДВ 20 183,93 UAH)