Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

33140000-3 Медичні матеріали (18067 пристрої для вливання крові та розчинів, 61594 Набір для катетеризації центральних вен, 34217 канюля)
Очікувана вартість
129 471,00 UAH
UA-2019-12-10-004186-b a44c701f154649259ded7e8b28e55f6d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Віталіївна Воронцова

+380996480216 ftzakupki@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКЕ ОБЛАСНЕ КЛІНІЧНЕ ЛІКУВАЛЬНО-ПРОФІЛАКТИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ФТИЗІАТРІЯ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01985185
Місцезнаходження: 49115, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Бехтерева, 12
Контактна особа: Олена Віталіївна Воронцова
+380996480216
ftzakupki@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 грудня 2019 17:28
Звернення за роз’ясненнями: до 13 грудня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 грудня 2019 18:00
Початок аукціону: 19 грудня 2019 13:43
Очікувана вартість: 129 471,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 647,36 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21610 одиниця
18067 пристрої для вливання крові та розчинів, 61594 Набір для катетеризації центральних вен, 34217 канюля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49115, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул.Бехтерева, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування - місцевий (обласний) бюджет Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 грудня 2019 12:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 грудня 2019 12:38
Оголошення.doc
10 грудня 2019 17:28
proekt spetsifikaciyа.xls
10 грудня 2019 17:28
proekt dogovoru.doc
13 грудня 2019 12:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 грудня 2019 15:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 грудня 2019 08:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 грудня 2019 17:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 грудня 2019 12:38
Оголошення.doc
12 грудня 2019 15:12
Оголошення (7).doc
11 грудня 2019 08:34
Оголошення.doc
10 грудня 2019 17:28
Оголошення.doc
10 грудня 2019 17:28
proekt spetsifikaciyа.xls
10 грудня 2019 17:28
proekt dogovoru.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання щодо тендерної документації
Дата подання: 13 грудня 2019 12:07
Дата відповіді: 13 грудня 2019 12:35
Доброго дня, шановний Замовнику, у тендерній документації міститься вимога: Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі пропозицій торгів інформацію, яка підтверджує відповідність усіх товарів, що Учасник пропонує постачати за Договором, вимогам тендерної документації до предметів закупівлі, визначених у Додатку 3 до цієї документації конкурсних торгів Але в даній тендерній документації відсутній Додаток 3 Чи будуть внесені доповнення до Вашої тендерної документації ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Мається на увазі пункт 3 цієї документації. До оголошення будуть внесені зміни.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-10-004186-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ТАВОЛГА, Код ЄДРПОУ:30540001
Дата подання: 11 грудня 2019 12:31
вимоги до тендерної документації
Шановний замовнику! Прохання видалити з тендерної документації пункт про надання гарантійних листів виробником,так як Набір для катетеризації центральних вен Certofix® Mono 430 випускається одним виробником Б.Браун і аналогічний товар запропонувати неможливо.Відповідно до ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципами здійснення закупівель в тому числі є максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до частини 3 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Дана вимога є дискримінаційною та призводить до звуження кола потенційних учасників та не забезпечує добросовісну конкуренцію, що може суттєво вплинути на рівень цін, ефективність проведення процедури закупівлі та прямо суперечить засадам здійснення публічних закупівель, бо призводить до відсутності фактичної конкуренції серед учасників та до здорожчання предмету закупівлі. Всі прекрасно розіміють, що дана вимога є просто тлумачення вимоги про надання гарантійного листа від виробника на своєчасне постачання товару. Згідно законодавства України, у разі підписання договору про закупівлю між учасником та замовником, виробник не несе жодної відповідальності за договорними відносинами. Дії Замовника в частині встановлення таких вимог порушують принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників, та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи наведене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині, а саме видалити з тендерної документації будь які тлумачення щодо надання гарантійних листів від виробника чи уповноважених представників. У разі невиконання Замовником цієї вимоги, нами буде подана скарга до АМКУ у останній день. Беручи до уваги, що від прийому скарги до винесення рішення та розблокування процедури закупівлі, проходить мінімум 25 днів, закупівля у цьому році не буде здійснена.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 грудня 2019 15:18
До документації к закупівлі будуть внесено зміни.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 грудня 2019 14:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БАДМ-Б" 83 511,40
UAH з ПДВ
81 554,03
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВІДЖИ МЕДІКАЛ" 84 993,70
UAH з ПДВ
82 201,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДК-ПОЛТАВА" 108 987,00
UAH з ПДВ
108 987,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАМАНТ-ФАРМ" 126 963,00
UAH з ПДВ
126 963,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 грудня 2019 10:00
ViewFile_p161-164.pdf
16 грудня 2019 10:00
ViewFile_p121-160.pdf
16 грудня 2019 10:00
ViewFile_p081-120.pdf
16 грудня 2019 10:00
ViewFile_p041-080.pdf
16 грудня 2019 10:00
ViewFile_p001-040.pdf

Публічні документи

18 грудня 2019 12:07
МТВ Фтизиатрия.pdf
18 грудня 2019 12:07
данные.pdf
18 грудня 2019 12:07
Канюля вв.rar
18 грудня 2019 12:06
Декларация наборы.pdf
18 грудня 2019 12:06
ПР - 20190320.pdf
18 грудня 2019 12:06
Инструкция.pdf
18 грудня 2019 12:06
Декларация ПР+дод.pdf
18 грудня 2019 10:53
Пропозиція.pdf
18 грудня 2019 10:53
Договора2.rar
18 грудня 2019 10:53
Договора1.rar
18 грудня 2019 10:53
пдф.rar
18 грудня 2019 10:53
Довідки.rar
18 грудня 2019 10:53
!УСТАВНЫЕ 03.06.2019.rar
18 грудня 2019 10:53
Звіт 2018-2019.pdf

Публічні документи

17 грудня 2019 14:27
Електронний підпис
17 грудня 2019 14:25
набір для катерезації.pdf
17 грудня 2019 14:25
2специфікація.pdf
17 грудня 2019 14:25
1proekt dogovoru.pdf
17 грудня 2019 14:25
цінова пропозиція.pdf
17 грудня 2019 14:25
Лист гарантія 80%.pdf
17 грудня 2019 14:25
лист згода.pdf
17 грудня 2019 14:25
медико техніч вимоги.pdf
17 грудня 2019 14:25
довідка про учасника.docx
17 грудня 2019 14:25
ліцензування.pdf
17 грудня 2019 14:25
Витяг від 05.12.19.pdf
17 грудня 2019 14:25
Протокол.pdf

Публічні документи

17 грудня 2019 17:37
Електронний підпис
17 грудня 2019 17:35
Цінова пропозиція.pdf
17 грудня 2019 17:35
Довідка.docx
17 грудня 2019 17:35
ДОВІДКА..docx

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БАДМ-Б"

ТОВ "ВІДЖИ МЕДІКАЛ"

ТОВ "ДК-ПОЛТАВА"

ТОВ "ДІАМАНТ-ФАРМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БАДМ-Б"
#39273420
Переможець 81 554,03
UAH з ПДВ
20 грудня 2019 12:42

Документи

20 грудня 2019 12:42
Електронний підпис
20 грудня 2019 12:42
протокол 371.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 грудня 2019 12:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БАДМ-Б"
#39273420
81 554,03
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 грудня 2019 12:42
Електронний підпис
20 грудня 2019 12:42
протокол 371.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 15:20
договір 258.pdf укладений
24 грудня 2019 15:19

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 81 554,03
UAH (в тому числі ПДВ 5 347,24 UAH)