Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
33140000-3 Медичні матеріали (18067 пристрої для вливання крові та розчинів, 61594 Набір для катетеризації центральних вен, 34217 канюля)
Очікувана вартість
129 471,00 UAH
UA-2019-12-10-004186-b ● a44c701f154649259ded7e8b28e55f6d
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКЕ ОБЛАСНЕ КЛІНІЧНЕ ЛІКУВАЛЬНО-ПРОФІЛАКТИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ФТИЗІАТРІЯ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 01985185 |
Місцезнаходження: | 49115, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Бехтерева, 12 |
Контактна особа: |
Олена Віталіївна Воронцова +380996480216 ftzakupki@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 грудня 2019 17:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 грудня 2019 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 грудня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 19 грудня 2019 13:43 |
Очікувана вартість: | 129 471,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 647,36 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21610 одиниця
18067 пристрої для вливання крові та розчинів, 61594 Набір для катетеризації центральних вен, 34217 канюля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49115, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул.Бехтерева, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування - місцевий (обласний) бюджет | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 грудня 2019 12:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 грудня 2019 12:38 |
Оголошення.doc | |
10 грудня 2019 17:28 |
proekt spetsifikaciyа.xls | |
10 грудня 2019 17:28 |
proekt dogovoru.doc |
13 грудня 2019 12:38 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
13 грудня 2019 12:38 |
Оголошення.doc
|
|||||||||
10 грудня 2019 17:28 |
proekt spetsifikaciyа.xls
|
|||||||||
10 грудня 2019 17:28 |
proekt dogovoru.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питання щодо тендерної документації
Дата подання: 13 грудня 2019 12:07
Дата відповіді: 13 грудня 2019 12:35
Доброго дня, шановний Замовнику,
у тендерній документації міститься вимога: Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі пропозицій торгів інформацію, яка підтверджує відповідність усіх товарів, що Учасник пропонує постачати за Договором, вимогам тендерної документації до предметів закупівлі, визначених у Додатку 3 до цієї документації конкурсних торгів
Але в даній тендерній документації відсутній Додаток 3
Чи будуть внесені доповнення до Вашої тендерної документації ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Мається на увазі пункт 3 цієї документації. До оголошення будуть внесені зміни.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-12-10-004186-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ТАВОЛГА, Код ЄДРПОУ:30540001
Дата подання: 11 грудня 2019 12:31
вимоги до тендерної документації
Шановний замовнику! Прохання видалити з тендерної документації пункт про надання гарантійних листів виробником,так як Набір для катетеризації центральних вен Certofix® Mono 430 випускається одним виробником Б.Браун і аналогічний товар запропонувати неможливо.Відповідно до ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципами здійснення закупівель в тому числі є максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до частини 3 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Дана вимога є дискримінаційною та призводить до звуження кола потенційних учасників та не забезпечує добросовісну конкуренцію, що може суттєво вплинути на рівень цін, ефективність проведення процедури закупівлі та прямо суперечить засадам здійснення публічних закупівель, бо призводить до відсутності фактичної конкуренції серед учасників та до здорожчання предмету закупівлі. Всі прекрасно розіміють, що дана вимога є просто тлумачення вимоги про надання гарантійного листа від виробника на своєчасне постачання товару. Згідно законодавства України, у разі підписання договору про закупівлю між учасником та замовником, виробник не несе жодної відповідальності за договорними відносинами. Дії Замовника в частині встановлення таких вимог порушують принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників, та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи наведене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині, а саме видалити з тендерної документації будь які тлумачення щодо надання гарантійних листів від виробника чи уповноважених представників. У разі невиконання Замовником цієї вимоги, нами буде подана скарга до АМКУ у останній день. Беручи до уваги, що від прийому скарги до винесення рішення та розблокування процедури закупівлі, проходить мінімум 25 днів, закупівля у цьому році не буде здійснена.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 грудня 2019 15:18
До документації к закупівлі будуть внесено зміни.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 грудня 2019 14:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "БАДМ-Б" |
83 511,40
UAH з ПДВ
|
81 554,03
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВІДЖИ МЕДІКАЛ" |
84 993,70
UAH з ПДВ
|
82 201,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДК-ПОЛТАВА" |
108 987,00
UAH з ПДВ
|
108 987,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАМАНТ-ФАРМ" |
126 963,00
UAH з ПДВ
|
126 963,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БАДМ-Б" #39273420 |
Переможець |
81 554,03
UAH з ПДВ
|
20 грудня 2019 12:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2019 15:20
|
договір 258.pdf | укладений |
24 грудня 2019 15:19
|