Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" РОЖНЯТІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 42061427 |
Місцезнаходження: | 77600, Україна , Івано-Франківська обл., Рожнятівський район, селище міського типу Рожнятів,, ВУЛИЦЯ ШКІЛЬНА будинок 17 |
Контактна особа: |
Ірина Кушниревич +380995319341 rozhnyativ_pmd.byg@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 грудня 2019 17:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 грудня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 грудня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 26 грудня 2019 15:37 |
Очікувана вартість: | 450 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 900,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,20% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 13500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування - місцевий бюджет | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 грудня 2019 17:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 грудня 2019 17:18 |
Проект договору_природний газ.pdf | |
10 грудня 2019 17:18 |
TД_газ_2020.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-02-03-000012 ● a7928bbcbb1748838c6c04476b8964ac
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 лютого 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 лютого 2020 17:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
03.02.2020 № 7
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 03.02.2020 № 7
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2019-12-10-004114-b 10.12.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-02-18 12:25:21
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «Природний газ» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-12-10-004114-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення із наступного питання.
1.Яка передумова того, що в укладеній додатковій угоді №1 від 09.02.2020 внесено зміни у п.2.2 до договору постачання природного газу для потреб непобутових споживачів 30.01.2020 №41ЕВ767-337-20/8?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень просимо надати документальне підтвердження інформації.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Уважно ознайомившись з висновком про результати моніторингу закупівлі, повідомляємо про наступне. Протоколом засідання тендерного комітету Замовника №1 від 15.01.2020 року тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКГАЗ ЗБУТ" було визнано такою, що відповідає вимогам Документації та опубліковано повідомлення про намір укласти договір. Частиною 6 Розділу VІ «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Документації встановлено забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії (гарантійного листа банка) з обслуговуючого банку (оригіналу та копії завіреної печаткою банка). До банківської гарантії додаються копії банківських документів: довіреність, ліцензія, звіт про прибутки та збитки які мають бути завірені печаткою банку та підписом уповноваженої особи банку. Переможцем у паперовому вигляді надано забезпечення виконання договору з усіма банківськими документами, зокрема звітом про прибутки та збитки. Таким чином, Товариством з обмеженою відповідальністю "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКГАЗ ЗБУТ" виконано умови Документації. Пунктом 5.2 частини 5 Розділу III «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» Документації передбачено, що переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу в мережі Інтернет: http://prozorro.gov.ua. повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, а саме оригінал або нотаріально посвідчену копію документу, виданого органами МВС (Національної поліції) про те, що службову (посадову) особу учасника, яка підписала тендерну пропозицію, фізичну особу, яка є учасником, не було засуджено за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку, дійсного станом на дату не більше двотижневої давнини відносно дати подання замовнику торгів. На виконання даної вимоги переможцем було завантажено Довідку про те, що службову (посадову) особу учасника, яка підписала тендерну пропозицію, станом на 16.12.2019 року не притягнуто до кримінальної відповідальності, не знятої чи не погашеної судимості не має та в розшуку не перебуває, про що стало відомо з висновку Моніторингу. 30 січня 2020 року між Замовником та ТОВ "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКГАЗ ЗБУТ" було укладено договір поставки природного газу № 41ЕВ767-337-20/8. 9 лютого 2020 року було укладено додаткову угоду №1 до договору на постачання природного газу для потреб непобутових споживачів № 41ЕВ767-337-20/8 від 30 січня 2020 року про зміну ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Пункт 2.5 Договору передбачає, що зміна ціни на газ, що відбувається у зв’язку з набранням чинності відповідних нормативно-правових актів органів державної влади України, НКРЕКП, ПАТ «Укртрансгаз», НАК «Нафтогаз України», зміни біржових котирувань або показників Platts, збільшенням ціни реалізації газу газовидобувними підприємствами України, або імпортерами природного газу, які впливають на ціну та є обов’язковою для розрахунків між Сторонами за даним Договором, та оформлюється додатковими угодами до Договору. Сторони мають право змінити ціну за одиницю товару не більш як на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі, а також з інших підстав визначених законодавством України. Положення п. 2.5. розділу ІІ даного договору в частині зміни ціни за одиницю товару не більше як на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі, може бути застосоване виключно у випадку реального коливання (підвищення) цін на товар, що закуповується, за умови надання постачальником відповідних підтверджуючих документів, а саме: довідка із Управління статистики про стан цін або Торгово-промислової палати або іншою компетентною на це установою про стан цін із зазначеним коефіцієнтом підвищення цін. Підвищення здійснюється не більше ніж на розмір коефіцієнту підвищення ринкової ціни. ТОВ "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКГАЗ ЗБУТ" аргументуючи необхідність зміни ціни, надано лише фактографічну довідку №В-108 від 05.02.2020 року, яка не містить інформації про коефіцієнт підвищення ціни. Таким чином, збільшення ціни згідно укладеної додаткової угоди є безпідставним. Зважаючи на це, Замовником було надіслано ТОВ "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКГАЗ ЗБУТ" лист про розірвання Додаткової угоди №1. Проте, листом від 25.02.2020 року Замовнику було відмовлено у розірвання додаткової угоди та повернуто без підпису її оригінали. Виходячи з вищевикладеного, звертаємося до Вас, ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ як представника Держави вжити відповідні заходи з метою захисту інтересів замовника щодо встановлення неправомірності укладення з боку ТОВ "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКГАЗ ЗБУТ" Додаткової угоди №1 до договору поставки природного газу № 41ЕВ767-337-20/8 від 30 січня 2020 року, зокрема, шляхом направлення матеріалів до прокуратури, для захисту інтересів Держави, в суді. Зважаючи на приписи за результатом моніторингу, Замовником ініційовано розірвання Договору природного газу № 41ЕВ767-337-20/8 від 30 січня 2020 року, про що Товариству з обмеженою відповідальністю «ІВАНО-ФРАНКІВСЬКГАЗ ЗБУТ» буде надіслано відповідний лист-повідомлення.
2020-03-02 15:38:09
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 лютого 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 березня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 грудня 2019 15:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКГАЗ ЗБУТ" |
277 400,00
UAH з ПДВ
|
277 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТРАНСГАЗЕНЕРГО" |
304 000,00
UAH з ПДВ
|
304 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКГАЗ ЗБУТ" #39595350 |
Переможець |
277 400,00
UAH з ПДВ
|
15 січня 2020 22:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 квітня 2020 13:39
|
Додаткова угода (розірвання).PDF | укладений |
27 квітня 2020 13:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 квітня 2020 13:31
|
Додаткова угода (зменшення ціни по договору).PDF | зміни до договору |
27 квітня 2020 13:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 березня 2020 17:55
|
Додаткова угода.PDF | зміни до договору |
21 березня 2020 17:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 лютого 2020 10:06
|
Додаткова угода.jpg | зміни до договору |
11 лютого 2020 10:04
|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2020 18:27
|
Договір-газ.pdf | укладений |
31 січня 2020 18:26
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 11 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | № 41ЕВ767-337-20/8 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | № 41ЕВ767-337-20/8 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | № 41ЕВ767-337-20/8 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 30 січня 2020 — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
65 396,48
UAH (в тому числі ПДВ 10 899,41 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Споживач та Постачальник, за взаємною згодою, на підставі моніторингу UA-M-2020-02-03-000012 ● a7928bbcbb1748838c6c04476b8964ac, з метою виконання припису Західного офісу Державної аудиторської служби України згідно з Висновком про результати проведення моніторингу, дійшли згоди розірвати Договір № 41ЕВ767-337-20/8 від 30.01.2020 року, з 27 квітня 2020 року. |