Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 85110000-3 - Послуги лікувальних закладів та супутні послуги, (послуги по організації та проведенню щозмінних передрейсових та післярейсових медичних оглядів водіїв транспортних засобів)
Очікувана вартість
2 224 980,00 UAH
UA-2019-12-10-004029-b dc14f113e050489db5e8e0fcc459e450
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Садовська Ірина Ігорівна

+380442801536 ykazberch@vodokanal.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПрАТ "АК "Київводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03327664
Місцезнаходження: 01015, Україна , м. Київ обл., місто, вул. Лейпцизька, 1-а
Контактна особа: Садовська Ірина Ігорівна
+380442801536
ykazberch@vodokanal.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 грудня 2019 17:06
Звернення за роз’ясненнями: до 16 грудня 2019 17:11
Оскарження умов закупівлі: до 22 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 грудня 2019 17:11
Початок аукціону: 27 грудня 2019 14:23
Очікувана вартість: 2 224 980,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,99%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85110000-3: Послуги лікувальних закладів та супутні послуги


Закупівля здійснюється за рахунок власних коштів ПрАТ «АК «Київводоканал»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015: 85110000-3 - Послуги лікувальних закладів та супутні послуги, (послуги по організації та проведенню щозмінних передрейсових та післярейсових медичних оглядів водіїв транспортних засобів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03028, Україна, м. Київ, місто, вул. Академіка Писаржевського, 8; вул. Колекторна, 1, 02121; вул. Електротехнічна, 16, 02217; вул. Лейпцизька, 1-а, 01015; пр-т Алішера Навої, 1, 02125; вул. Дніпроводська, 1-а, 04077; вул. Введенська, 23, 04071; вул. Біличанська, 33, 03115; вул. Академіка Палладіна, 46, 03142; вул. Сирецька, 78, 04073; Харківське шосе, 50-а, 02160; вул. Машинобудівна, 25, 03067; вул. Академіка Туполєва, 19-а, 04128; вул. Кирилівська, 99, 04080
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник щомісячно сплачує вартість наданих послуг згідно Акту наданих послуг протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту його підписання Сторонами. В разі не своєчасної сплати Замовником вартості наданих послуг, Виконавець має право припинити надання послуг до виконання Замовником своїх зобов’язань по даному Договору щодо розрахунків, попередивши про це Замовника за один робочий день письмово. Оплата здійснюється у безготівковій формі шляхом перерахування коштів на рахунок Виконавця. Ціна послуг, зазначена у цьому Договорі, може бути змінена лише за згодою Сторін після попереднього письмового звернення Виконавця, до якого повинні додаватися всі розрахунки та інші обґрунтовуючі матеріали щодо зміни ціни послуг. У всіх випадках зміни ціни послуг Сторони укладають додаткову угоду до даного Договору, з урахуванням вимог чинного законодавства України. Пiсляоплата 3 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 грудня 2019 17:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 грудня 2019 17:07
ТД.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 грудня 2019 14:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТРАНСМЕДЦЕНТР" 1 548 000,00
UAH з ПДВ
1 481 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП "Український медичний центр безпеки дорожньго руху та інформаційних технологій" 1 666 800,00
UAH з ПДВ
1 488 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Медичні аспекти безпеки дорожнього руху" 1 770 750,00
UAH з ПДВ
1 770 750,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Медiцентр плюс» 2 200 980,00
UAH з ПДВ
2 200 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 січня 2020 09:23
Електронний підпис
27 грудня 2019 22:59
Електронний підпис
27 грудня 2019 22:58
Довідка ДФС.pdf
26 грудня 2019 09:19
Електронний підпис
24 грудня 2019 09:21
Електронний підпис
24 грудня 2019 09:17
21. ліцензія.pdf
24 грудня 2019 09:17
16. довідка про санкції.pdf
24 грудня 2019 09:17
13. витяг ПДВ.pdf
24 грудня 2019 09:17
12. витяг ЄДР.pdf
24 грудня 2019 09:17
11. статут.pdf
24 грудня 2019 09:17
10. проект договору.pdf
24 грудня 2019 09:17
5.2 договір 03.16-2. акти.pdf
24 грудня 2019 09:17
5.1 договір 1095.4.16-17. акти.pdf
24 грудня 2019 09:17
1. тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

24 грудня 2019 16:07
15 Пояснення ліцензія.pdf
24 грудня 2019 16:07
11 Захист довкілляі.pdf
24 грудня 2019 16:07
10 Ліцензія МОЗ.pdf
24 грудня 2019 16:07
9 Персональні данні.pdf
24 грудня 2019 16:07
8 Санкції.pdf
24 грудня 2019 16:07
6 Витяг повний ДП.pdf
24 грудня 2019 16:07
5 Статут завірений.pdf
24 грудня 2019 16:07
3 Протокол завірений.pdf
24 грудня 2019 16:07
2 Наказ завірений.pdf
24 грудня 2019 16:07
1 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

25 грудня 2019 19:14
Електронний підпис
25 грудня 2019 19:10
1. ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
25 грудня 2019 19:05
7. Довідка про санкції.pdf
25 грудня 2019 18:46
16.1. Договір ТриМоб.pdf
25 грудня 2019 18:34
Витяг з ЄДР від 19.12.2019р..pdf
25 грудня 2019 18:33
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
25 грудня 2019 18:33
Ліцензія.pdf
25 грудня 2019 18:32
Статут.pdf

Публічні документи

24 грудня 2019 12:05
договір ст4.pdf
24 грудня 2019 12:05
свід моз.pdf
24 грудня 2019 12:05
ліцензія.pdf
24 грудня 2019 12:05
договір додаток 3.pdf
24 грудня 2019 12:05
договір додаток 2.pdf
24 грудня 2019 12:04
договір додаток 1.pdf
24 грудня 2019 12:04
договір ст5.pdf
24 грудня 2019 12:04
договір ст3.pdf
24 грудня 2019 12:04
договір ст2.pdf
24 грудня 2019 12:04
договір ст1.pdf
24 грудня 2019 12:04
додаток 4.pdf
24 грудня 2019 12:04
статут 12.pdf
24 грудня 2019 12:04
статут 11.pdf
24 грудня 2019 12:04
статут 10.pdf
24 грудня 2019 12:04
статут 9.pdf
24 грудня 2019 12:04
статут 8.pdf
24 грудня 2019 12:04
статут 7.pdf
24 грудня 2019 12:04
статут 6.pdf
24 грудня 2019 12:04
статут 5.pdf
24 грудня 2019 12:04
статут 4.pdf
24 грудня 2019 12:04
статут 3.pdf
24 грудня 2019 12:04
статут 2.pdf
24 грудня 2019 12:04
статут 1.pdf
24 грудня 2019 12:04
статут.pdf
24 грудня 2019 12:04
рішення 1.pdf
24 грудня 2019 12:04
ПДВ.pdf
24 грудня 2019 12:04
наказ директор.pdf
24 грудня 2019 12:04
наказ головного лік.pdf
24 грудня 2019 12:04
додаток 3 ст2.pdf
24 грудня 2019 12:04
додаток 3 ст1.pdf
24 грудня 2019 12:04
додаток 1.4 ст2.pdf
24 грудня 2019 12:04
додаток 1.4 ст1.pdf
24 грудня 2019 12:04
додаток 1.2.pdf
24 грудня 2019 12:04
додаток 1.1.pdf
24 грудня 2019 12:04
довідка моз.pdf
24 грудня 2019 12:04
довідка2.2.pdf
24 грудня 2019 12:04
довідка зобов'язань.pdf
24 грудня 2019 12:04
довідка 2.7.pdf
24 грудня 2019 12:04
диплом.pdf
24 грудня 2019 12:04
довідка 2.4.pdf
24 грудня 2019 12:04
довідка 2.1.pdf
24 грудня 2019 12:04
виписка ст2.pdf
24 грудня 2019 12:04
виписка ст1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТРАНСМЕДЦЕНТР"

ДП "Український медичний центр безпеки дорожньго руху та інформаційних технологій"

ПП "Медичні аспекти безпеки дорожнього руху"

Товариство з обмеженою відповідальністю «Медiцентр плюс»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТРАНСМЕДЦЕНТР"
#39872208
Переможець 1 481 400,00
UAH з ПДВ
09 січня 2020 11:42

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 січня 2020 11:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТРАНСМЕДЦЕНТР"
#39872208
1 481 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 квітня 2021 17:32
Звіт укладений
21 квітня 2021 17:30
Електронний підпис укладений
25 листопада 2020 14:32
Повідомлення про внесення змін.docx зміни до договору
25 листопада 2020 14:25
Електронний підпис укладений
21 січня 2020 18:05
Договір укладений
21 січня 2020 18:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись чинним законодавством України, Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року, в обсязі – 296 280 грн 00 коп. (двісті дев’яносто шість тисяч двісті вісімдесят грн 00 коп.), в тому числі ПДВ – 49 380 грн 00 коп. (сорок дев’ять тисяч триста вісімдесят грн 00 коп.), сума без ПДВ – 246 900 грн 00 коп. (двісті сорок шість тисяч дев’ятсот грн 00 коп.), що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі 1 481 400,00 грн 00 коп. (один мільйон чотириста вісімдесят одна тисяча чотириста грн 00 коп.), в т.ч. ПДВ 246 900,00 грн (двісті сорок шість тисяч дев’ятсот грн 00 коп.), вартість без ПДВ становить 1 234 500,00 грн (один мільйон двісті тридцять чотири тисячі п’ятсот грн 00 коп.), укладеному в 2020 році. 2.У зв’язку з цим Сторони дійшли згоди змінити наступні умови Договору: 2.1 Пункт 5.2. Договору викласти в наступній редакції: «5.2. Загальна вартість послуг згідно затвердженого графіка роботи (Додаток 1 до Договору), становить 1 777 680 грн 00 коп. (один мільйон сімсот сімдесят сім тисяч шістсот вісімдесят грн 00 коп.), в т.ч. ПДВ 296 280 грн 00 коп. (двісті дев’яносто шість тисяч двісті вісімдесят грн 00 коп.). Вартість без ПДВ становить 1 481 400 грн 00 коп. (один мільйон чотириста вісімдесят одна тисяча чотириста грн 00 коп.)». 2.2. Пункт 9.1 Договору викласти в наступній редакції: «9.1. Цей Договір набирає чинності з дня його підписання Сторонами та діє до 30.04.2021. Закінчення строку дії цього Договору не позбавляє Сторони від виконання тих зобов’язань, що залишилися невиконаними.»
Номер договору про закупівлю: 35/4/16-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 січня 2020 — 30 квітня 2021
Сума оплати за договором: 1 481 400,00
UAH (в тому числі ПДВ 246 900,00 UAH)