Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного огляду та випробовувань (Послуги по перевірці спрацювання сигналізатора(ів) загазованості)
Очікувана вартість
22 815,00 UAH
UA-2019-12-10-003911-b 23865e781d614da4bc8742fe6a30b68f
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Анисимова

+380501600230
+380674564592
anysymova-ov@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Укрпошта" в особі луганської дирекції
Код ЄДРПОУ: 21796581
Місцезнаходження: 93402, Україна , Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, вул. Вілєсова, 3
Контактна особа: Олена Анисимова
+380501600230,+380674564592
anysymova-ov@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Процедуру відкритих торгів щодо закупівлі послуг з технічного огляду та випробовувань (Послуги по перевірці спрацювання сигналізатора(ів) загазованості) проведенo двічі (UA-2019-09-23-000739-b та UA-2019-10-21-000905-b). На підставі абзацу 4 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» – подання для участі у відкритих торгах менше двох тендерних пропозицій було двічі відмінено.У такому випадку наявні підстави щодо застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до п.4 ч.2 ст. 35 Закону при цьому, предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника залишити без змін у порівнянні з вимогами, що були визначені замовником у тендерній документації неуспішних закупівель.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 грудня 2019
Оскарження наміру укласти договір: 21 грудня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
19 одиниця
Послуги по перевірці спрацювання сигналізатора(ів) загазованості
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата наданих Послуг здійснюється шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на банківський рахунок Виконавця протягом 7 (семи) календарних днів з моменту підписання Сторонами Акту/ів наданих Послуг та отримання Замовником від Виконавця оригіналу рахунка/ів на оплату, але не раніше дати реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних у разі якщо Виконавець є платником ПДВ. Джерело фінансування – власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Пiсляоплата 7 Календарні 100

Тендерна документація

10 грудня 2019 16:52
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕРМО-ЗЛАТОПОЛЬ"
#31380736
Переможець 22 000,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2019 16:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2019 16:56

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕРМО-ЗЛАТОПОЛЬ"
#31380736
22 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 10:06
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 17:14
договір №121 (сигналізатори).pdf укладений
24 грудня 2019 17:14

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 22 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 3 666,67 UAH)