Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
120 000,00 UAH
UA-2019-12-10-002712-a b53593a9856344c3af6aa32075ba4182
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Федченко Олександр Володимирович

380442342698 sasha@kreschatic.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство Київської міської ради "Центр публічної комунікації та інформації"
Код ЄДРПОУ: 16469058
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, Богдана Хмельницького, 26-Г
Контактна особа: Федченко Олександр Володимирович
380442342698
sasha@kreschatic.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 грудня 2019 18:08
Звернення за роз’ясненнями: до 13 грудня 2019 19:15
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 грудня 2019 19:15
Початок аукціону: 18 грудня 2019 14:19
Очікувана вартість: 120 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Кошти місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60 штуки
Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01030, Україна, місто Київ, Київ, Богдана Хмельницького, 26-Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата після поставки усієї партії товару Пiсляоплата 4 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 грудня 2019 18:09
Оголошення_канцтовари.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 грудня 2019 10:09
Дата відповіді: 11 грудня 2019 11:11
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» до усіх товарів, що містять посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, застосовується вираз «або еквівалент». Усі показники та функціональні можливості еквіваленту мають бути не гіршими, ніж зазначено у Додатку 2 Оголошення. У разі надання пропозиції Учасником-неплатником ПДВ або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, то такі пропозиції надають без врахування ПДВ та в графі «Загальна вартість», грн., з ПДВ» зазначають ціну без ПДВ, про що Учасник робить відповідну позначку. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі одного критерію – «ціна». Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів [у тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ]. Особа, що виявила намір взяти участь у торгах, визначає ціни на товари, які вона пропонує надавати за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, зберігання, страхування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів усіх інших витрат. Не врахована Учасником вартість окремих товарів не сплачується замовником окремо, а витрати на їх надання вважаються врахованими у загальній ціні його тендерної пропозиції.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 грудня 2019 14:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БРАВО-ПАП" 88 767,90
UAH з ПДВ
88 767,90
UAH з ПДВ
Документи
Лизогубенко Андрій Анатолійович 118 511,00
UAH з ПДВ
111 500,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУМВЕСТ» 119 464,62
UAH з ПДВ
112 480,38
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 грудня 2019 15:45
Електронний підпис
17 грудня 2019 12:09
Електронний підпис
17 грудня 2019 12:08
Серттификат.rar
17 грудня 2019 12:08
Таблиця відповідності.pdf
17 грудня 2019 12:08
проект договору (Дод. 4).pdf

Публічні документи

17 грудня 2019 14:21
Електронний підпис
17 грудня 2019 13:58
All
17 грудня 2019 13:58
Лист-погодження
17 грудня 2019 13:58
Реквізити ФО-П
17 грудня 2019 13:58
лизогубенко паспорт

Публічні документи

17 грудня 2019 17:56
Електронний підпис
17 грудня 2019 17:54
Тендерна пропозиція.pdf
17 грудня 2019 17:54
Статут.pdf
17 грудня 2019 17:53
Установчий договір.pdf
17 грудня 2019 17:53
Паспорт, код - директор.pdf
17 грудня 2019 17:53
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
17 грудня 2019 17:53
Свідоцтво ПДВ.pdf
17 грудня 2019 17:53
Витяг з ЄДРПОУ - 07.11.2019.pdf
17 грудня 2019 17:53
Довідка 4-ОПП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БРАВО-ПАП"

Лизогубенко Андрій Анатолійович

Товариство з обмеженою відповідальністю «БУМВЕСТ»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БРАВО-ПАП"
#37028812
Переможець 88 767,90
UAH з ПДВ
18 грудня 2019 17:56

Документи

18 грудня 2019 17:55
протокол_124.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 грудня 2019 17:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БРАВО-ПАП"
#37028812
88 767,90
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 грудня 2019 17:55
протокол_124.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 вересня 2021 15:09
Договір_23_12_19оп.pdf укладений
24 грудня 2019 17:25

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 88 767,90
UAH (в тому числі ПДВ 14 794,65 UAH)