Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сирні продукти (сир кисломолочний, сир твердий)
Очікувана вартість
1 674 930,00 UAH
UA-2019-12-10-002438-b 8523637352644273a3b362ab32077486
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Трембак

+380507044524 lisosvita-tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Лисичанської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02141928
Місцезнаходження: 93100, Україна , Луганська обл., місто Лисичанськ, ВУЛИЦЯ СЄВЄРОДОНЕЦЬКА, будинок 62
Контактна особа: Ірина Трембак
+380507044524
lisosvita-tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 грудня 2019 14:37
Звернення за роз’ясненнями: до 15 грудня 2019 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 грудня 2019 23:00
Початок аукціону: 26 грудня 2019 15:01
Очікувана вартість: 1 674 930,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 374,65 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18300 кілограм
Сир кисломолочний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93100, Україна, Луганська область, Лисичанськ, вул. Сєвєродонецька, буд. 62 (21заклад загальної середньої освіти, 14 закладів дошкільної освіти, дошкільний підрозділ КЗ Лисичанський НВК «ЗОШ I-III ст. №3 – ДНЗ «Барвінок».)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти
1000 кілограм
Сир твердий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93100, Україна, Луганська область, Лисичанськ, вул. Сєвєродонецька, буд. 62 (14 закладів дошкільної освіти, дошкільний підрозділ КЗ Лисичанський НВК «ЗОШ I-III ст. №3 – ДНЗ «Барвінок».)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 грудня 2019 14:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 грудня 2019 14:37
ТД сир, творог 2020.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-23-000011 ● 26110f341e1849b181710bededc31ad9
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 березня 2020 12:49
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З
23.03.2020 № 14
Сєвєродонецьк


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ


Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 23.03.2020 № 14
Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2019-12-10-002438-b 10.12.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами обговорення питання порядку денного, члени тендерного комітету вирішили: 1. Розірвати договір № 8 від 22.01.2020 року з ФОП Нагорянська Н.Ю., з причини встановлених порушень за результатами проведення моніторингу Державною Аудиторською Службою України Північно-Східного офісу Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Наказ від 23.03.2020 р. № 14 м. Сєвєродонецьк. 2. Розробити, підписати та викласти на електронний майданчик Додаткову угоду між Замовником відділом освіти Лисичанської міської ради та Учасником ФОП на горянська Н.Ю. про розірвання Договору №8 від 22.01.2020. .

2020-04-01 14:20:54


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 30 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 14 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 грудня 2019 15:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВАЯ КОМПАНИЯ "ТАНДЕМ" 847 734,00
UAH з ПДВ
847 734,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "НАГОРЯНСЬКА НАТАЛІЯ ЮРІЇВНА" 1 292 600,00
UAH з ПДВ
1 292 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЗБОРОВСЬКИЙ ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ" 1 673 960,00
UAH з ПДВ
1 673 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 грудня 2019 17:19
Електронний підпис
25 грудня 2019 20:17
Електронний підпис
25 грудня 2019 20:17
Довідка про банк.pdf
25 грудня 2019 20:17
Виписка з ЄДР.pdf
25 грудня 2019 20:17
ХАСП (1).pdf
25 грудня 2019 20:17
Витяг ПДВ.pdf
25 грудня 2019 20:17
ХАСП (2).pdf
25 грудня 2019 20:16
Призначення директора.pdf
25 грудня 2019 20:16
Реєстр.pdf
25 грудня 2019 20:16
СТАТУТ.pdf
25 грудня 2019 20:16
Додаток 4.pdf

Публічні документи

09 січня 2020 15:19
Електронний підпис
25 грудня 2019 16:16
Електронний підпис
25 грудня 2019 16:15
Тендерна пропозиція.pdf
25 грудня 2019 16:15
Реєстр.pdf
25 грудня 2019 16:15
Лист згода на 50%.pdf
25 грудня 2019 16:15
Додаток 9.pdf
25 грудня 2019 16:15
Додаток 8.pdf
25 грудня 2019 16:15
Додаток 7.pdf
25 грудня 2019 16:15
Додаток 6.pdf
25 грудня 2019 16:15
Додаток 4.pdf
25 грудня 2019 16:15
Додаток 3.pdf
25 грудня 2019 16:15
Додаток 2.pdf
25 грудня 2019 16:15
Довідка санкції.pdf
25 грудня 2019 16:15
Довідка опис товару.pdf
25 грудня 2019 16:15
Довідка до Додатку 3.pdf

Публічні документи

22 грудня 2019 10:09
Електронний підпис
22 грудня 2019 10:05
ПАСПОРТ ИНН.pdf
22 грудня 2019 10:05
ВИТЯГ ЄД НАЛОГ.pdf
22 грудня 2019 10:05
ВИПИСКА З ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТК "ТАНДЕМ"

ФОП "НАГОРЯНСЬКА НАТАЛІЯ ЮРІЇВНА"

ФОП "ЗБОРОВСЬКИЙ ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВАЯ КОМПАНИЯ "ТАНДЕМ"
#41605907
Відхилено 847 734,00
UAH з ПДВ
03 січня 2020 14:17
ФОП "НАГОРЯНСЬКА НАТАЛІЯ ЮРІЇВНА"
#2577210123
Переможець 1 292 600,00
UAH з ПДВ
09 січня 2020 14:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 січня 2020 14:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "НАГОРЯНСЬКА НАТАЛІЯ ЮРІЇВНА"
#2577210123
1 292 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 квітня 2020 10:20
Додаткова угода 3 сир творог Нагорянська Н.Ю. 02.04.2020.pdf укладений
03 квітня 2020 10:00
Електронний підпис зміни до договору
02 квітня 2020 11:02
Додаткова угода 3 сир творог Нагорянська Н.Ю. 02.04.2020.pdf зміни до договору
02 квітня 2020 11:01
Електронний підпис зміни до договору
02 березня 2020 11:35
Додаткова угода 2 сир творог Нагорянська Н.Ю. 02.03.2020.pdf зміни до договору
02 березня 2020 11:35
Електронний підпис зміни до договору
22 січня 2020 14:55
Додаткова угода сирні продукти Нагорянська Н.Ю. 22.01.2020.pdf зміни до договору
22 січня 2020 14:55
Електронний підпис укладений
22 січня 2020 11:47
Договір сирні продукти Нагорянська Н.Ю. 22.01.2020.pdf укладений
22 січня 2020 11:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 4.2. Договору, частини 1 статті 23 Бюджетного кодексу України, з урахуванням суми виділених асигнувань в межах доведеної суми тимчасового кошторису, Сторони домовились доповнити пункт 3.1. договору: - підпунктом 3.1.1. наступного змісту: «Взяти на реєстрацію бюджетні зобов’язання для здійснення платежів за цим договором у сумі 323150,00грн. (триста двадцять три тисячі сто п’ятдесят грн. 00коп.) без ПДВ.»; - підпунктом 3.1.2.наступного змісту: «Оплата залишку суми договору (969450,00грн.) здійснюється Замовником виключно за наявності коштів згідно з постійним кошторисом на 2020рік».
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1) Зобов'язання згідно акту звірки від 31.03.2020 в сумі 228739,82грн.( двісті двадцять вісім тисяч сімсот тридцять дев’ять грн. 82коп.) вважати виконаними та сплаченими Замовником; 2)Зобов'язання в сумі 1063860,18грн. (один мільйон шістдесят три тисячі вісімсот шістдесят грн. 18коп.) - залишок за договором підлягають зняттю з суми договору і сторони не мають взаємних претензій у частині їх виконання.
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 228 739,82
UAH
Причини розірвання договору: Замовник і Виконавець у зв'язку із встановленим Висновком Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області по результатам проведення моніторингу закупівлі від 30.03.2020, дійшли згоди розірвати Договір № 8 від 22.01.2020, укладений між Замовником та Виконавцем