Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фрукти та овочі оброблені
Очікувана вартість
332 740,00 UAH
UA-2019-12-10-002298-b 2e2238eb25d34dfb9571c852f0a6e914
Відкриті торги    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Віталіївна Булах

+380635700642 bulahnatalya88@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ СИНЕЛЬНИКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02124775
Місцезнаходження: 52500, Україна , Дніпропетровська обл., м.Синельникове, вул. Виконкомівська, 30
Контактна особа: Наталя Віталіївна Булах
+380635700642
bulahnatalya88@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 грудня 2019 14:23
Звернення за роз’ясненнями: до 15 грудня 2019 14:55
Оскарження умов закупівлі: до 21 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 грудня 2019 14:55
Початок аукціону: 26 грудня 2019 15:15
Очікувана вартість: 332 740,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 663,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі


код ДК 021-2015- 15330000-0 – Обробленні фрукти та овочі (капуста квашена, огірки солоні, томатна паста, Ікра кабачкова, сухофрукти, повидло, горошок зелений).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1600 кілограм
Огірки солоні, в/г.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
2000 штука
Томатна паста с/б
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
2500 штука
Ікра кабачкова с/б
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
2000 кілограм
Капуста квашена, в/г.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
1700 кілограм
Сухофрукти, в/г.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
700 кілограм
Повидло в/г.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
400 штука
Зелений горошок ж/б
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 грудня 2019 14:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 грудня 2019 14:23
ОГОЛОШЕННЯ.docx
10 грудня 2019 14:23
Додаток 1.docx
10 грудня 2019 14:23
ТД - відкриті торги(1).doc
10 грудня 2019 14:23
Додаток 4 проект договору.docx
10 грудня 2019 14:23
Додаток 2.docx
10 грудня 2019 14:23
Додаток 5.docx
10 грудня 2019 14:23
Додаток 3.docx
10 грудня 2019 14:23
Додаток № 6 до тендерної.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-10-002298-b.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЛК РІВЕР", Код ЄДРПОУ:42818821
Дата подання: 03 січня 2020 15:46
ВИМОГА про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі
На офіційному сайті з проведення публічних закупівель (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-12-10-002298-b) 10.12.2019 року оприлюднено оголошення про проведення процедури закупівлі Фрукти та овочі оброблені (код ДК 021-2015- 15330000-0 – Обробленні фрукти та овочі (капуста квашена, огірки солоні, томатна паста, Ікра кабачкова, сухофрукти, повидло, горошок зелений), на очікувану вартість 332740,00 грн. з ПДВ.
До оголошення в електронному вигляді долучено Тендерну документацію на закупівлю товарів Фрукти та овочі оброблені, код Єдиного закупівельного словника ДК 021-2015-15330000-0 – Обробленні фрукти та овочі (капуста квашена, огірки солоні, томатна паста, ікра кабачкова, сухофрукти, повидло, зелений горошок), далі «Тендерна документація» із додатками.
28 грудня 2019 року на електронному майданчику https://prozorro.gov.ua/tenders проведено аукціон за вказаною процедурою закупівлі, після проведення якого учасниками запропоновано наступні остаточні цінові пропозиції:
Фізична особа-підприємець КРИШТАЛЬ ЯНА ВІКТОРІВНА - 206325,79 грн. з ПДВ.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МІЛК РІВЕР» - 206 325,80 грн. з ПДВ.
Фізична особа-підприємець Погрібний Олександр Іванович - 272421,00 грн. з ПДВ.
Товариство з обмеженою відповідальністю «КРАЙ-МК..» - 332 739,00 грн. з ПДВ.
28.12.2019 р. на електронному майданчику закупівель було розміщено рішення Відділу освіти Синельниківської міської ради - протокол розгляду тендерних пропозицій, згідно з п. 7 якого за результатами розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним в тендерній установлено наступне: документи тендерної пропозиції ФОП Погрібний Олександр Іванович відповідають вимогам тендерної документації на закупівлю товару: Фрукти та овочі оброблені код Єдиного закупівельного словника ДК 021-2015-15330000-0 – Обробленні фрукти та овочі (капуста квашена, огірки солоні, томатна паста, ікра кабачкова, сухофрукти, повидло, зелений горошок).
Але, нажаль це рішення Відділу освіти Синельниківської міської ради прийнято необґрунтовано, оскільки не базується на об’єктивному дослідженні документів тендерної пропозиції цього учасника, суперечить приписам чинного законодавства, порушує права та охоронювані законом інтереси Товариства з обмеженою відповідальністю «Мілк Рівер».

Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Згідно з п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, Учасник повинен розмістити всі документи передбачені тендерною документацією до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, та завантаження файлів Додаток № 3 з:
1) інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (Табл. 1 та 2 Додаток № 1 ТД);
2) інформацією щодо відповідності учасника вимогам визначеним у статті 17 Закону (Додаток № 1 Табл.3 ТД);
3) інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацією (Додаток № 2 ТД);
4) документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції;
5) інформацією згідно Додатку 5;
6) проектом договору про закупівлю (Додаток №4 до ТД);
7) іншими документами, передбаченими вимогами цієї тендерної документації.
Переможцем у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір подається інформація та документи встановлені в Додатку 1 Табл. 3 ТД (для переможця) та Додатку 3 до цієї тендерної документації.
Всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді кольорових скан-копій, виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи, складені учасником згідно цієї документації), з копій документів, надання яких вимагається згідно цієї документації, а так само з оригіналів документів, виданих учаснику іншими організаціями, підприємствами та установами, та необхідність у наданні яких вимагається згідно цієї документації (наприклад, відгуки, тощо). Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином за підписом та печаткою учасника (окрім випадків, якщо суб’єкт господарювання здійснює діяльність без печатки).
Згідно з п.5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, Кваліфікаційні критерії та документи, які відповідно до вимог статті 16 Закону подає учасник у складі своєї пропозиції з метою підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, зазначені у Табл. 1, Табл. 2 Додатку № 1 до цієї тендерної документації.
Встановлюючи кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі у п.1.4. додатку 1 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази надати сканкопію або копію з оригіналу листа щодо відповідності автотранспортного засобу для перевезення харчових продуктів та сировини виданого державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів та акт санітарно епідеміологічного обстеження об’єкту (автотранспорту) що виданий не раніше ІІ кварталу 2019 року.
Ця вимога обумовлена приписами ст.44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», якою встановлено гігієнічні вимоги до транспортних засобів.
На виконання зазначеної вимоги ФОП Погрібний Олександр Іванович у складі документів тендерної пропозиції надано скан-копії листів «Про відповідність автотранспортного засобу, що використовується для перевезення харчових продуктів та продовольчої сировини» від 15.08.2019 р. та від 18.08.2019 р., які нібито видані Головним управлінням Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області й підписані Першим заступником начальника Головного управління О. Потоцьким.
Зі змісту зазначених листів вбачається, що нібито за результатами позапланового заходу державного контролю від 15.08.2019 року спеціалізованого автотранспортного засобу Volkswagen (спеціалізований вантажний фургон рефрижератор-в), що використовується для перевезення харчових продуктів та продовольчої сировини, державний реєстраційний номер АЕ 7814 ВК та Ореl (спеціалізований вантажний фургон рефрижератор, державний реєстраційний номер АЕ 7391 МС), Головне Управління Держпродспоживслужби в м. Дніпро нібито підтверджує відповідність зазначеного автотранспортного засобу вимогам ст. 44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».
В той же час, Головне управління Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області (далі - Головне управління) повідомляє наступне: за липень - серпень 2019 року заяв на проведення позапланового заходу державного контролю автотранспортних засобів Volkswagen (спеціалізований вантажний фургон рефрижератор-В, державний реєстраційний номер АЕ 7814 ВК) та Ореl (спеціалізований вантажний фургон рефрижератор, державний реєстраційний номер АЕ 7391 МС), на відповідність вимогам ст. 44 Закону України від 23.12.1997р. № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» до Головного управління не надходило.
Листи про відповідність вищевказаних автотранспортних засобів, що використовуються для перевезення харчових продуктів та продовольчої сировини від 15.08.2019, Головним управлінням Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області не видавалися.
Це підтверджується листом Головного управління Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області №Вих-27.2/25 від 02.01.2020 р.
Звертаємо увагу й на те, що Замовник при оцінки пропозиції ФОП Погрібного О.І. навіть не звернув уваги на те, що надані ФОП Погрібним О.І. копії листів не мають ані реєстраційних вихідних номерів, ані спеціального захисного позначення (капчі), як це передбачено для оформлення офіційних документів цього державного органу.
Зазначені обставини свідчать про невідповідність наданих ФОП Погрібним О.І. копій документів вимогам чинного законодавства, тендерної документації та про наявність недостовірної інформації, що дає підстави зробити висновок про підробку зазначених документів.
Так, дії ФОП Погрібного О.І. містять ознаки кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 366 КК України «Службове підроблення». Зазначені обставини є підставою для звернення Відділу освіти Синельниківської міської ради до правоохоронних органів з відповідною заявою, оскільки вказаний учасник намагався обманом, шляхом подання недостовірних, підроблених документів отримати доступ до бюджетних коштів та незаконне заволодіти ними під час здійснення публічної закупівлі за ідентифікатором UA-2019-12-10-002298-b.
Відповідно до ч.7 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
На підставі всього вищевикладеного та керуючись ст.ст.18, 28 Закону України «Про публічні закупівлі»

ПРОШУ:
1. Задовольнити цю вимогу.
2. Скасувати рішення Відділу освіти Синельниківської міської ради - протокол розгляду тендерних пропозицій від 28.12.2019 р.
3. Відхилити пропозицію ФОП Погрібного О.І.
4. Вжити заходів щодо повідомлення правоохоронних органів про факти надання ФОП Погрібним О.І. у процедурі публічної закупівлі недостовірної інформації: скан-копій підроблених листів «Про відповідність автотранспортного засобу, що використовується для перевезення харчових продуктів та продовольчої сировини» від 15.08.2019 р. та від 18.08.2019 р., які нібито видані Головним управлінням Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області й підписані Першим заступником начальника Головного управління О. Потоцьким.

Додаток: Копія листа Головного управління Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області №Вих-27.2/25 від 02.01.2020 р.


Директор ТОВ «МІЛК РІВЕР» Р.В. Цисар
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

03 січня 2020 15:45
сес.jpg
03 січня 2020 15:46
вимога25.PDF

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-12-10-002298-b.b2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЛК РІВЕР", Код ЄДРПОУ:42818821
Дата подання: 07 січня 2020 21:11
СКАРГА на порушення у процесі проведення Закупівлі
На офіційному сайті з проведення публічних закупівель (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-12-10-002298-b) 10.12.2019 року оприлюднено оголошення про проведення процедури закупівлі Фрукти та овочі оброблені (код ДК 021-2015- 15330000-0 – Обробленні фрукти та овочі (капуста квашена, огірки солоні, томатна паста, Ікра кабачкова, сухофрукти, повидло, горошок зелений), на очікувану вартість 332740,00 грн. з ПДВ. До оголошення в електронному вигляді долучено Тендерну документацію на закупівлю товарів Фрукти та овочі оброблені, код Єдиного закупівельного словника ДК 021-2015-15330000-0 – Обробленні фрукти та овочі (капуста квашена, огірки солоні, томатна паста, ікра кабачкова, сухофрукти, повидло, зелений горошок), далі «Тендерна документація» із додатками. 28 грудня 2019 року на електронному майданчику https://prozorro.gov.ua/tenders проведено аукціон за вказаною процедурою закупівлі, після проведення якого учасниками запропоновано наступні остаточні цінові пропозиції: Фізична особа-підприємець КРИШТАЛЬ ЯНА ВІКТОРІВНА - 206325,79 грн. з ПДВ. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МІЛК РІВЕР» - 206 325,80 грн. з ПДВ. Фізична особа-підприємець Погрібний Олександр Іванович - 272421,00 грн. з ПДВ. Товариство з обмеженою відповідальністю «КРАЙ-МК..» - 332 739,00 грн. з ПДВ. 28.12.2019 р. на електронному майданчику закупівель було розміщено рішення Відділу освіти Синельниківської міської ради - протокол розгляду тендерних пропозицій, згідно з п. 7 якого за результатами розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним в тендерній установлено наступне: документи тендерної пропозиції ФОП Погрібний Олександр Іванович відповідають вимогам тендерної документації на закупівлю товару: Фрукти та овочі оброблені код Єдиного закупівельного словника ДК 021-2015-15330000-0 – Обробленні фрукти та овочі (капуста квашена, огірки солоні, томатна паста, ікра кабачкова, сухофрукти, повидло, зелений горошок). Але, нажаль це рішення Відділу освіти Синельниківської міської ради прийнято необґрунтовано, оскільки не базується на об’єктивному дослідженні документів тендерної пропозиції цього учасника, суперечить приписам чинного законодавства, порушує права та охоронювані законом інтереси Товариства з обмеженою відповідальністю «Мілк Рівер». Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Згідно з п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, Учасник повинен розмістити всі документи передбачені тендерною документацією до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, та завантаження файлів Додаток № 3 з: 1) інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (Табл. 1 та 2 Додаток № 1 ТД); 2) інформацією щодо відповідності учасника вимогам визначеним у статті 17 Закону (Додаток № 1 Табл.3 ТД); 3) інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацією (Додаток № 2 ТД); 4) документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції; 5) інформацією згідно Додатку 5; 6) проектом договору про закупівлю (Додаток №4 до ТД); 7) іншими документами, передбаченими вимогами цієї тендерної документації. Переможцем у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір подається інформація та документи встановлені в Додатку 1 Табл. 3 ТД (для переможця) та Додатку 3 до цієї тендерної документації. Всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді кольорових скан-копій, виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи, складені учасником згідно цієї документації), з копій документів, надання яких вимагається згідно цієї документації, а так само з оригіналів документів, виданих учаснику іншими організаціями, підприємствами та установами, та необхідність у наданні яких вимагається згідно цієї документації (наприклад, відгуки, тощо). Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином за підписом та печаткою учасника (окрім випадків, якщо суб’єкт господарювання здійснює діяльність без печатки). Згідно з п.5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, Кваліфікаційні критерії та документи, які відповідно до вимог статті 16 Закону подає учасник у складі своєї пропозиції з метою підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, зазначені у Табл. 1, Табл. 2 Додатку № 1 до цієї тендерної документації. Встановлюючи кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі у п.1.4. додатку 1 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази надати сканкопію або копію з оригіналу листа щодо відповідності автотранспортного засобу для перевезення харчових продуктів та сировини виданого державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів та акт санітарно епідеміологічного обстеження об’єкту (автотранспорту) що виданий не раніше ІІ кварталу 2019 року. Ця вимога обумовлена приписами ст.44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», якою встановлено гігієнічні вимоги до транспортних засобів. На виконання зазначеної вимоги ФОП Погрібний Олександр Іванович у складі документів тендерної пропозиції надано скан-копії листів «Про відповідність автотранспортного засобу, що використовується для перевезення харчових продуктів та продовольчої сировини» від 15.08.2019 р. та від 18.08.2019 р., які нібито видані Головним управлінням Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області й підписані Першим заступником начальника Головного управління О. Потоцьким. Зі змісту зазначених листів вбачається, що нібито за результатами позапланового заходу державного контролю від 15.08.2019 року спеціалізованого автотранспортного засобу Volkswagen (спеціалізований вантажний фургон рефрижератор-в), що використовується для перевезення харчових продуктів та продовольчої сировини, державний реєстраційний номер АЕ 7814 ВК та Ореl (спеціалізований вантажний фургон рефрижератор, державний реєстраційний номер АЕ 7391 МС), Головне Управління Держпродспоживслужби в м. Дніпро нібито підтверджує відповідність зазначеного автотранспортного засобу вимогам ст. 44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». В той же час, Головне управління Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області (далі - Головне управління) повідомляє наступне: за липень - серпень 2019 року заяв на проведення позапланового заходу державного контролю автотранспортних засобів Volkswagen (спеціалізований вантажний фургон рефрижератор-В, державний реєстраційний номер АЕ 7814 ВК) та Ореl (спеціалізований вантажний фургон рефрижератор, державний реєстраційний номер АЕ 7391 МС), на відповідність вимогам ст. 44 Закону України від 23.12.1997р. № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» до Головного управління не надходило. Листи про відповідність вищевказаних автотранспортних засобів, що використовуються для перевезення харчових продуктів та продовольчої сировини від 15.08.2019, Головним управлінням Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області не видавалися. Це підтверджується листом Головного управління Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області №Вих-27.2/25 від 02.01.2020 р. Звертаємо увагу й на те, що Замовник при оцінки пропозиції ФОП Погрібного О.І. навіть не звернув уваги на те, що надані ФОП Погрібним О.І. копії листів не мають ані реєстраційних вихідних номерів, ані спеціального захисного позначення (капчі), як це передбачено для оформлення офіційних документів цього державного органу. Зазначені обставини свідчать про невідповідність наданих ФОП Погрібним О.І. копій документів вимогам чинного законодавства, тендерної документації та про наявність недостовірної інформації, що дає підстави зробити висновок про підробку зазначених документів. Так, дії ФОП Погрібного О.І. містять ознаки кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 366 КК України «Службове підроблення». Зазначені обставини є підставою для звернення Відділу освіти Синельниківської міської ради до правоохоронних органів з відповідною заявою, оскільки вказаний учасник намагався обманом, шляхом подання недостовірних, підроблених документів отримати доступ до бюджетних коштів та незаконне заволодіти ними під час здійснення публічної закупівлі за ідентифікатором UA-2019-12-10-002298-b. Відповідно до ч.7 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. 03.01.20120 р. ТОВ «МІЛК РІВЕР» звернулося до Замовника з вимогою про усунення порушень в процесі процедури закупівлі, що зазначені вище. Але, будь-яких дій на виконання умов, зазначених у вимозі, Замовником не вжито. На підставі всього вищевикладеного та керуючись ст.ст.18, 28 Закону України «Про публічні закупівлі» ПРОШУ: 1. Задовольнити цю скаргу. 2. Скасувати рішення Відділу освіти Синельниківської міської ради - протокол розгляду тендерних пропозицій від 28.12.2019 р. 3. Повідомити правоохоронні органи про факти надання ФОП Погрібним О.І. у процедурі публічної закупівлі недостовірної інформації: скан-копій підроблених листів «Про відповідність автотранспортного засобу, що використовується для перевезення харчових продуктів та продовольчої сировини» від 15.08.2019 р. та від 18.08.2019 р., які нібито видані Головним управлінням Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області й підписані Першим заступником начальника Головного управління О. Потоцьким. Додатки: 1. Копія листа Головного управління Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області №Вих-27.2/25 від 02.01.2020 р. 2. Платіжне доручення про сплату збору за розгляд цієї скарги Директор ТОВ «МІЛК РІВЕР» Р.В. Цисар
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 10.01.2020 № 474.pdf
Дата публікації: 11 січня 2020 01:04

Документи подані скаржником

07 січня 2020 20:46
сес.jpg
07 січня 2020 21:01
платежка pdf.pdf
07 січня 2020 21:10
скарга07.PDF

Документи Органу Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 грудня 2019 15:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КРИШТАЛЬ ЯНА ВІКТОРІВНА" 235 225,00
UAH з ПДВ
206 325,79
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЛК РІВЕР" 332 740,00
UAH з ПДВ
206 325,80
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Погрібний Олександр Іванович" 272 421,00
UAH з ПДВ
272 421,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАЙ-МК.." 332 739,00
UAH з ПДВ
332 739,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 грудня 2019 13:27
Додаток 3 ов фр обр.pdf
25 грудня 2019 13:27
37 Додаток 5 (Лист згода).pdf
25 грудня 2019 13:27
35 Сертификат соленья.jpg
25 грудня 2019 13:27
35 серт сухофр.JPG
25 грудня 2019 13:27
34 Гарант письмо сф.PDF
25 грудня 2019 13:27
34 Гарант письмо конс.PDF
25 грудня 2019 13:27
29 ч2ст17.PDF
25 грудня 2019 13:27
28 п10ч1ст17.pdf
25 грудня 2019 13:27
28 п9ч1ст17.pdf
25 грудня 2019 13:27
27 п8ч1ст17.pdf
25 грудня 2019 13:27
26 п7ч1ст17.pdf
25 грудня 2019 13:27
25 п6ч1ст17.pdf
25 грудня 2019 13:27
25 п5ч1ст17.pdf
25 грудня 2019 13:27
24 п4ч1ст17.pdf
25 грудня 2019 13:27
23 п3ч1ст17.pdf
25 грудня 2019 13:27
22 п2ч1ст17.pdf
25 грудня 2019 13:27
22 п1ч1ст17.pdf
25 грудня 2019 13:27
17 Право підпису.pdf
25 грудня 2019 13:27
15 Паспорт.pdf
25 грудня 2019 13:27
14 Копія витягу з ЄДР .pdf

Публічні документи

24 грудня 2019 18:08
декларації.PDF
24 грудня 2019 18:08
мед кн.PDF
24 грудня 2019 18:08
мед кн.PDF
24 грудня 2019 18:08
пропозиція.PDF
24 грудня 2019 18:08
санпаспорт.PDF
24 грудня 2019 18:08
санпаспорт.PDF
24 грудня 2019 18:07
довідка санпаспорт.PDF
24 грудня 2019 18:07
довідка підписант.PDF
24 грудня 2019 18:07
згода з договором.PDF
24 грудня 2019 18:07
ст милк.pdf
24 грудня 2019 18:07
Тех.паспорт авто.PDF
24 грудня 2019 18:07
Document_USR_1005911391.rtf

Публічні документи

02 січня 2020 16:51
Електронний підпис
02 січня 2020 16:32
Налоговая 02.01.2020.jpeg
02 січня 2020 16:32
МВД 02.01.2020.jpg
25 грудня 2019 11:31
Електронний підпис
25 грудня 2019 11:30
6 фрукти овочі.rar
25 грудня 2019 11:30
5 Лист -згода перс.дані.pdf
25 грудня 2019 11:30
3 овочі фрукти обробл.rar
25 грудня 2019 11:30
2 Інформація ст.17.rar
25 грудня 2019 11:30
1-1 КК (додаток 2).rar
25 грудня 2019 11:30
1- с Експлуатац. дозвил.rar
25 грудня 2019 11:30
1-1a КК (додаток 1).rar
25 грудня 2019 11:30
1КК (додаток 1).rar

Публічні документи

24 грудня 2019 20:20
Статут КРАЙ-МК.. 2019.PDF
24 грудня 2019 20:20
Договір ПП НАК.PDF
24 грудня 2019 20:20
Ст 17 справки .pdf
24 грудня 2019 20:20
Паспорт Окопна.pdf
24 грудня 2019 20:20
Договір Агроспецгосп.PDF
24 грудня 2019 20:20
Копія витягу з ЄДРПОУ.pdf
24 грудня 2019 20:20
Сан обробка машин .pdf
24 грудня 2019 20:20
Копія деклар повидло.pdf
24 грудня 2019 20:20
Санкнижки.pdf
24 грудня 2019 20:20
Медкнижка Ткач.jpg
24 грудня 2019 20:20
cушка оригинал кач.JPG
24 грудня 2019 20:20
інформація.PDF
24 грудня 2019 20:20
Копія кач ПП НАК.pdf
24 грудня 2019 20:20
Копія рішення Край Мк.pdf
24 грудня 2019 20:20
ИНН Окопна.pdf
24 грудня 2019 20:20
Довідка про транспорт .pdf
24 грудня 2019 20:20
Копія наказу Край Мк.pdf
24 грудня 2019 20:20
Витяг ПДВ МК .pdf
24 грудня 2019 20:20
Лист Ісполин.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КРИШТАЛЬ ЯНА ВІКТОРІВНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЛК РІВЕР"

ФОП "Погрібний Олександр Іванович"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАЙ-МК.."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КРИШТАЛЬ ЯНА ВІКТОРІВНА"
#3575909526
Відхилено 206 325,79
UAH з ПДВ
28 грудня 2019 17:15
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЛК РІВЕР"
#42818821
Відхилено 206 325,80
UAH з ПДВ
28 грудня 2019 17:16
ФОП "Погрібний Олександр Іванович"
#3149920876
Переможець 272 421,00
UAH з ПДВ
28 грудня 2019 17:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 грудня 2019 17:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Погрібний Олександр Іванович"
#3149920876
272 421,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 21 січня 2020 16:43
Коментар щодо відміни: На підставі частини 1 п.2 ст.31 Закону України "Про публічні закупівлі"
Документи:
21 січня 2020 16:43
Електронний підпис
21 січня 2020 16:43
Протокол скасування харчів.pdf