Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (48061 ємкість, 48061 контейнер, 44427 рулони для стерилізації)
Очікувана вартість
80 000,00 UAH
UA-2019-12-10-002256-b c5d22f4c811c4aa7af78926048333d6d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Віталіївна Воронцова

+380996480216 ftzakupki@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКЕ ОБЛАСНЕ КЛІНІЧНЕ ЛІКУВАЛЬНО-ПРОФІЛАКТИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ФТИЗІАТРІЯ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01985185
Місцезнаходження: 49115, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Бехтерева, 12
Контактна особа: Олена Віталіївна Воронцова
+380996480216
ftzakupki@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 грудня 2019 14:19
Звернення за роз’ясненнями: до 13 грудня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 грудня 2019 18:00
Очікувана вартість: 80 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11541 штука
48061 ємкість, 48061 контейнер, 44427 рулони для стерилізації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49115, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул.Бехтерева, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2019
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування - місцевий (обласний) бюджет. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 грудня 2019 15:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 грудня 2019 15:47
Оголошення ємкість, рулони.doc
10 грудня 2019 14:19
proekt dogovoru.doc
10 грудня 2019 14:19
proekt spetsifikaciyа.xls
12 грудня 2019 15:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 грудня 2019 14:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 грудня 2019 15:47
Оголошення ємкість, рулони.doc
10 грудня 2019 14:19
Оголошення ємкість, рулони.doc
10 грудня 2019 14:19
proekt dogovoru.doc
10 грудня 2019 14:19
proekt spetsifikaciyа.xls

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-10-002256-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Гусаров Дмитро Володимирович, Код ЄДРПОУ:2975217451
Дата подання: 12 грудня 2019 20:34
Що до гарантийного листа
Шановний замовнику! Прохання видалити з тендерної документації пункт про надання гарантійних листів виробником. Відповідно до ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципами здійснення закупівель в тому числі є максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до частини 3 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Дана вимога є дискримінаційною та призводить до звуження кола потенційних учасників та не забезпечує добросовісну конкуренцію, що може суттєво вплинути на рівень цін, ефективність проведення процедури закупівлі та прямо суперечить засадам здійснення публічних закупівель, бо призводить до відсутності фактичної конкуренції серед учасників та до здорожчання предмету закупівлі. Всі прекрасно розуміють, що дана вимога є просто тлумачення вимоги про надання гарантійного листа від виробника на своєчасне постачання товару. Згідно законодавства України, у разі підписання договору про закупівлю між учасником та замовником, виробник не несе жодної відповідальності за договорними відносинами. Дії Замовника в частині встановлення таких вимог порушують принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників, та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи наведене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині, а саме видалити з тендерної документації будь які тлумачення щодо надання гарантійних листів від виробника чи уповноважених представників. У разі невиконання Замовником цієї вимоги, нами буде подана скарга до АМКУ у останній день. Беручи до уваги, що від прийому скарги до винесення рішення та розблокування процедури закупівлі, проходить мінімум 25 днів, закупівля у цьому році не буде здійснена.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 грудня 2019 07:51
Тендерна документація не містить вимоги щодо надання гарантійних листів від виробників.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 грудня 2019 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Дезцентр плюс" 79 000,00
UAH з ПДВ
79 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Дезцентр плюс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Дезцентр плюс"
#36295719
Переможець 79 000,00
UAH з ПДВ
20 грудня 2019 12:21

Документи

20 грудня 2019 12:21
Електронний підпис
20 грудня 2019 12:21
протокол 373.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 грудня 2019 12:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Дезцентр плюс"
#36295719
79 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 грудня 2019 12:21
Електронний підпис
20 грудня 2019 12:21
протокол 373.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 15:25
договір 259.pdf укладений
24 грудня 2019 15:24

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 79 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 4 996,52 UAH)