Код ДК 021:2015: 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (папір для офісної техніки формату А-3 )
Очікувана вартість
180 433,50 UAH
UA-2019-12-10-002153-b 295fe6d2c82a41b89cfd1ed30943f6c9
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081216
Місцезнаходження замовника: 61052, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Євгена Котляра, буд. 7
Контактна особа замовника: Денис Варець
+380577244648
nh_tender@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 грудня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 29 грудня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 січня 2020 16:00
Очікувана вартість: 180 433,50 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 902,17 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


папір для офісної техніки формату А-3
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1235 пачка
папір для офісної техніки формату А-3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

10 грудня 2019 14:11
Електронний цифровий підпис
10 грудня 2019 14:06
15 ТД бумага а3.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 грудня 2019 09:38
Дата відповіді: 11 грудня 2019 15:04
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: З огляду на вимогу ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не містить посилання на торгівельну марку. Додатком 7 Тендерної документації передбачено необхідність зазначення найменування предмету закупівлі.
Оцінка тендерної пропозиції відбувається в порядку передбаченого розділом 5 Тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 січня 2020 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 179 025,60
UAH з ПДВ
179 025,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 січня 2020 12:34
sign.p7s

Інформація про відміну

Дата відміни
08 січня 2020 16:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку