Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сирні продукти (джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)
Очікувана вартість
648 000,00 UAH
UA-2019-12-10-002132-a 9258a1d4118b49eb87321bec7aaff42a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дирда Тетяна Олегівна

+380564907633 dzervo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Металургійної районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02142313
Місцезнаходження: 50006, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Соборності, 20
Контактна особа: Дирда Тетяна Олегівна
+380564907633
dzervo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 грудня 2019 16:08
Звернення за роз’ясненнями: до 15 грудня 2019 16:13
Оскарження умов закупівлі: до 21 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 грудня 2019 16:13
Початок аукціону: 26 грудня 2019 12:38
Очікувана вартість: 648 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 64,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3240 кг
Сир твердий жирністю не менше 45%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Відповідно до документації, м. Кривий Ріг, відповідно до дислокації закладів освіти відділу освіти виконавчого комітету Металургійної районної у місті ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 грудня 2019 16:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 грудня 2019 16:22
ТД сир твердий 2020 рік.docx
10 грудня 2019 16:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 грудня 2019 16:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 грудня 2019 16:22
ТД сир твердий 2020 рік.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-12-10-002132-a.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД", Код ЄДРПОУ:42257917
Дата подання: 23 січня 2020 17:31
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА – Протокол засідання тендерного комітету від 13.01.2020 року №20
вих. № 125/01-ю Від 22.01.2020 До Антимонопольного комітету України Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035 Суб’єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Новопільський молокозавод» 53003, Дніпропетровська обл., Криворізький район, село Новопілля, вул.Теплична,будинок 13 ЄДРПОУ 42257917; тел.068-588-55-55, e-mail: novopillya1@gmail.com Замовник: Відділ освіти виконкому Металургійної районної у місті ради (код ЄДРПОУ 02142313) 50006, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, вулиця Соборності, 20, тел. 097-368-04-31 e-mail: dzervo@ukr.net Інформація про закупівлю ID: 9258a1d4118b49eb87321bec7aaff42a Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-12-10-002132-a Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника – 13.01.2020 року Плата за подання скарги – 5000,00 грн. Без ПДВ СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА – Протокол засідання тендерного комітету від 13.01.2020 року №20 На офіційному сайті публічних закупівель PROZORRO (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-12-10-002132-a) 10.12.2019 року було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі – Сир твердий жирністю не менше 45% (ДК 021:2015: 15540000-5 Сирні продукти) на очікувану вартість 648 000,00 грн з ПДВ. 26 грудня 2019 року на електронному майданчику було проведено аукціон. До участі у аукціоні було допущено наступних учасників: - ПП "Регіон-А; - ТОВ Спарта 2015; - ТОВ "НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД". Після проведення електронного аукціону учасники запропонували наступні остаточні цінові пропозиції: - ПП "Регіон-А - 599 400,00 грн; - ТОВ Спарта 2015 - 505 440,00 грн; - ТОВ "НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД" - 469 476,00 грн. 13 січня 2020 року Замовником було опубліковано протокол засідання тендерного комітету №20, відповідно до якого Замовником було акцептовано пропозицію ПП «Регіон-А» (надалі – Учасник) Наше підприємство з даним протоколом не погоджується, вважає його таким, що порушує основні принципи Закону України «Про публічні закупівлі», також порушує наші законні права та інтереси як Учасника процедури закупівлі. Так, після огляду завантажених документів учасника даної процедури закупівлі нашим Товариством було виявлено грубі порушення, які містяться у тендерній пропозиції ПП «Регіон-А» на які Замовник взагалі не звернув увагу. 1. Відповідно до ч.1 п.п. 1.2 п.1 Додатку 3 Тендерної документації Замовник вимагає від Учасників надати в складі пропозиції: «оригінал або завірена належним чином копія документу, що підтверджує право власності/користування транспортним засобом на строк, не менший ніж до 30.06.2020 р. (у разі відсутності власного спеціалізованого автотранспортного засобу копія договору оренди автотранспортного засобу, чинного на момент укладання договору про закупівлю);» Учасником не виконано дану вимогу. В складі пропозиції відсутні документи, що посвідчують право власності/користування транспортним засобом та відсутній договір оренди автотранспортного засобу (у разі відсутності власного транспортного засобу). Так, учасник у складі свої пропозиції надає договір про перевезення вантажів територією України №5 від 02.01.2019 року. Відповідно до п. 1.2 предмету договору Перевізник зобов’язався доставляти (перевозити) автотранспортним засобом довірений йому вантаж з пункту (місця) відправлення до пункту (місця) призначення. Даний договір не надає Учаснику право власності/користування транспортним засобом. Також, надано договір №4 від 01 листопада 2019 року про надання транспортних та експедиційних послуг. Відповідно до п. 1.1 предмету договору зазначається, що перевізник бере на себе зобов’язання доставити автомобільним транспортом довірений йому вантаж … Даний договір також не підтверджу право власності/користування Учасником транспортним засобом. Згідно ст. 317 ЦК право власності складається з трьох правомочностей: права володіння, права користування і права розпорядження майном. Відповідно до ст. 759 ЦКУ за договором найму (оренди) наймодавець передає або зобов'язується передати наймачеві майно у користування за плату на певний строк. Вище зазначені угоди, які Учасник надає у складі своєї пропозиції, не передбачають право власності/користування Учасником транспортними засобами, якими Учасник планує здійснювати постачання предмету закупівлі. З огляду вимог Тендерної документації, у тому випадку, якщо Учасник не має власних транспортних засобів, він мав надати договір оренди, який підтверджує право користування. З урахуванням вище викладеного слід зробити висновок, що пропозиція ПП «Регіон-А» не відповідає кваліфікаційним критеріям Замовника відповідно до вимог Тендерної документації та його пропозиція підлягає дискваліфікації. 2. Відповідно до 1.2. Додатку 3 Тендерної документації Замовник вимагає від Учасників надати в складі пропозиції: «Довідку щодо працівників, які будуть залучені для виконання умов договору, складена за наведеною нижче формою (Таблиця 3): 3. Таблиця 3 4. № п/п 5. Прізвище, ім’я, по батькові ** 6. Посада 7. Досвід роботи на займаній посаді (років, місяців) 8. Дата наступного проходження медогляду, зазначена в особистій медичній книжці 9. 1 10. 2 11. 3 12. 4 13. 5 Як вбачається з форми зазначеної довідки, учасники мали зазначити дату наступного проходження медогляду щодо працівників, які зазначаються Учасником в даній довідці.. Учасником не виконано дану вимогу, адже в складі своєї пропозиції він надав довідку щодо працівників, які будуть залучені до виконання умов договору №4 від 23.12.2019, в якій не зазначено дату наступного медичного огляду щодо Давидової Наталії Василівни, Підгородецької Ольги Миколаївни та Петрик Євгенії Олександрівни. З урахуванням вище викладеного пропозиція ПП «Регіон-А» не відповідає вимогам, викладеним у Тендерній документації та підлягає відхиленню згідно із ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі». 3. Відповідно до п.1.2. Додатку 3 Тендерної документації Замовник вимагає від Учасників надати в складі пропозиції: «- оригінали або завірені належним чином копії особистих медичних книжок зазначених працівників - сторінки із відомостями про власника та дату проходження медогляду (допускається надання особової медичної книжки за новою формою первинної облікової документації № 1-ОМК разом з додатком – медичною картою огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я)» Учасником не виконано дану вимогу, адже в складі своєї пропозиції він не надав особистих медичних книжок на Давидову Наталі. Василівну, Підгородецькоу Ольгу Миколаївну та Петрик Євгенію Олександрівну щодо працівників, які зазначені Учасником у довідці. З урахуванням вище викладеного пропозиція ПП «Регіон-А» не відповідає вимогам, викладеним у Тендерній документації та підлягає відхиленню згідно із ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі». 4. Відповідно до 1.2. Додатку 3 Тендерної документації Замовник зазначає : «** У разі залучення Учасником транспорту за договором надання послуг перевезення, в довідці зазначається інформація про працівників Перевізника, які будуть залучені до виконання умов договору» Учасником не виконано дану вимогу, адже, з огляду на те, що в складі своєї пропозиції Учасник надає договір про перевезення вантажів територією України №5 від 02.01.2019 року та договір №4 від 01 листопада 2019 року про надання транспортних та експедиційних послуг (тобто договори надання послуг з перевезення), та відповідно до вимог Тендерної документації - учасник мав зазначити у довідці інформацію про працівників Перевізника, які будуть залучення до виконання Договору. Але в довідці щодо працівників, які будуть залучення до виконання умов договору №4 від 23.12.2019 зазначено інформацію щодо працівників лише ПП «Регіон-А», що вбачається з медичних книжок, які надані Учасником, відповідно до яких всі працівники працевлаштовані у Учасника, а не у Перевізника та відповідно до звіту 1-ДФ. З урахуванням вище викладеного пропозиція ПП «Регіон-А» не відповідає вимогам, викладеним у Тендерній документації та підлягає відхиленню згідно із ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Відповідно до ч. 1 п.п. 1.1. п.1 Додакту 3 Тендерної документації Учасники мали надати в складі своїх пропозицій: «оригінал або завірена належним чином копія документу, що підтверджує право власності/користування складським приміщенням на строк, не менший ніж до 30.06.2020 р. (чинний на момент укладання договору про закупівлю договір оренди та акт-приймання передачі на складські приміщення, якщо у Учасника відсутні власні складські приміщення)» Учасником не виконано дону вимогу та в складі пропозиції ПП «Регіон-А» відсутні документи, що підтверджують право власності/користування складським приміщенням. Так, в складі пропозиції Учасником надано лише Договір оренди об’єктів №12 від 01 жовтня 2019 року, предметом якого передбачено, що орендуються морозильна камера, холодильна камера та кімната комірника з санвузлом. В даному договорі відсутня інформація щодо оренди складського приміщення. До того ж, відповідно до п. 2.1. вище зазначеного договору – метою орендного користування є: зберігання майна Орендаря. Відповідно до стаття 190. Цивільного кодексу України «1. Майном як особливим об'єктом вважаються окрема річ, сукупність речей, а також майнові права та обов'язки. 2. Майнові права є неспоживною річчю. Майнові права визнаються речовими правами.» З огляду до вище викладеного цільове призначення об’єктів оренди є зберігання речей, що не відповідає кваліфікаційним вимогам та предмету закупівлі, адже продукти тваринного походження вимагають особливих правил зберігання. З урахуванням вище викладеного пропозиція ПП «Регіон-А» не відповідає вимогам, викладеним у Тендерній документації та підлягає відхиленню згідно із ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі». 6. Відповідно до Додатку 9 Тендерної документації замовник зобовязав Учасників надати в складі своїх пропозицій лист-гарантію про відповідність якості товару. Даний лист подається у наведеній формі та Учасники не повинні відступати від даної форми. ДОДАТОК № 9 до тендерної документації Подається у наведеному нижче вигляді. Учасник не повинен відступати від даної форми. Лист-гарантія про відповідність якості товару вих. №_________ дата__________ Учасник____________________ (найменування Учасника) в особі ______________________ (посада та ПІБ посадової особи Учасника) гарантує якість товару, що пропонується до постачання до загальноосвітніх та дошкільних навчальних закладів відділу освіти виконкому Металургійної районної у місті Кривий Ріг ради та даним листом засвідчує, що товар відповідає технічним умовам та/або державним стандартам та іншим вимогам, що ставляться до товару відповідно до чинних в Україні норм і правил. Товар виготовляється/зберігається з повним дотриманням санітарних та технічних норм. На разі укладання договору про закупівлю, гарантуємо на першу вимогу Замовника (протягом 24 годин з моменту одержання повідомлення) проведення досліджень товару в акредитованих лабораторіях м. Кривого Рогу. Виробничі потужності та/або складські приміщення _______________________ (найменування Учасника) для зберігання товару повністю відповідають вимогам законодавства. Товар, який є предметом закупівлі ___________________ (назва товару) має наступні характеристики: країна походження:____________________________________________________________ торгова марка продукції (при наявності): _________________________________________ виробник (повна інформація: назва, адреса, контактні телефони):_____________________ фасування:_______________ організація, яка розфасовує товар:_______________________ умови зберігання:______________________________________________________________ _____________________________ _________________________ (посада, прізвище, ініціали) (підпис уповноваженої особи Учасника) Учасником не виконано дану вимогу з наступних підстав. У складі своєї пропозиції ПП «Регіон-А» надає гарантійний лист про відповідність якості товару №7 від 23.12.2019 року По-перше, даний лист не відповідає встановленій замовником формі. По-друге, в даній довідці не зазначено адресу та контактні дані виробника, не зазначено фасування товару, у зв’язку із чим неможливо перевірити відповідність пропозиції Учасника технічним характеристикам предмета закупівлі, адже відповідно до додатку 11 Тендерної документації Замовник вимагає, щоб предмет закупівлі був упакований в полімерну плівку з наклеєною етикеткою, але Участником не підтверджено в даному гарантійному листі відповідність своєї пропозиції зазначеній вимозі. По-третє в довідці зазначено не вірний предмет закупівлі, а саме: «Сир російський 50% жир.» ДСТУ 600:2008, але Тендерної документацією визначено предмет договору - «Сирні продукти», код ДК 021:2015 – 15540000-5 Сир твердий жирністю не менше 45%. По-четверте, відповідно до п. 5.1 ІІ Розділу Тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції інформацію: • яка підтверджує якість та безпеку харчових продуктів Учасника у вигляді гарантійного листа (згідно з Додатком 9 до тендерної документації), із зазначенням відомостей про відповідність товару технічним умовам та/або стандартам, відповідність потужностей (виробничих та/або складських приміщень) вимогам санітарного законодавства, відомості про наявність укладеного договору з акредитованою лабораторією на дослідження продукції, що реалізується на агропродовольчому ринку (для сільськогосподарської продукції та іншої продукції, яка постачається Учасником з агропродовольчого ринку) (дата, номер, найменування та код за ЄДРПОУ лабораторії, її адреса, контактний телефон). В порушення зазначеної вимоги Учасником не зазначено у своєму листі № 7 від 23.12.2019 року адресу та контактний телефон лабораторії. З урахуванням вище викладеного пропозиція ПП «Регіон-А» не відповідає вимогам, викладеним у Тендерній документації та підлягає відхиленню згідно із ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі». 7. Відповідно до додатку частинної 2 п. 4 Додатку 11 Тендерної документації Замовник вимагав: «Для підтвердження відповідності товару екологічним нормам, Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію у довільній формі, в якій зазначити, що технології застосовані при виробництві товару, сприяють захисту довкілля..» Дану вимогу Учасником не виконано, адже в складі пропозиції відсутня інформація щодо технології застосування при виробництві, що сприяють захисту довкілля. З урахуванням вище викладеного пропозиція ПП «Регіон-А» не відповідає вимогам, викладеним у Тендерній документації та підлягає відхиленню згідно із ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі». 8. Відповідно до безкоштовного пошуку відомостей у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі - ЄДР) здійснюється відповідно до статті 11 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємці
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 28 січня 2020 17:44
Рішення від 28.01.2020 №1651 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 28 січня 2020 17:44
Рішення від 13.02.2020 №2789.pdf
Дата публікації: 18 лютого 2020 21:35

Документи подані скаржником

23 січня 2020 17:31
платежка сир твердий.pdf

Документи подані замовником

10 лютого 2020 17:42
пояснення

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 грудня 2019 13:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД" 469 476,00
UAH з ПДВ
469 476,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Спарта 2015 505 440,00
UAH з ПДВ
505 440,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Регіон-А 599 400,00
UAH з ПДВ
599 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 січня 2020 18:04
Лист.PDF
25 грудня 2019 15:34
Електронний підпис
25 грудня 2019 15:33
ДОДАТКИ 7 8 9.pdf
25 грудня 2019 15:33
КВАЛІФІКАЦІЙНІ.pdf
25 грудня 2019 15:33
додаток 4 лист.PDF
25 грудня 2019 15:33
додаток 6.PDF
25 грудня 2019 15:33
додаток 11.PDF
25 грудня 2019 15:33
додаток 1.PDF
25 грудня 2019 15:33
додаток 5.PDF
25 грудня 2019 15:33
Проект договору.PDF
25 грудня 2019 15:33
інші документи.PDF
25 грудня 2019 15:33
Графік погодж.PDF
25 грудня 2019 15:33
ст 17.pdf
25 грудня 2019 15:33
Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

13 січня 2020 15:26
Довідка про реєстр.pdf
24 грудня 2019 12:27
Електронний підпис
24 грудня 2019 12:26
Технічна частина.pdf
24 грудня 2019 12:26
Пропозиція.pdf
24 грудня 2019 12:26
Проект договору.pdf
24 грудня 2019 12:26
КВАЛІФІКАЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД"

ТОВ Спарта 2015

ПП "Регіон-А

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД"
#42257917
Відхилено 469 476,00
UAH з ПДВ
10 січня 2020 16:44
ТОВ Спарта 2015
#39625877
Відхилено 505 440,00
UAH з ПДВ
13 січня 2020 14:41
ПП "Регіон-А
#30643369
Переможець 599 400,00
UAH з ПДВ
13 січня 2020 14:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 січня 2020 14:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Регіон-А
#30643369
599 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 17:11
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 17:10
ду 6 дог 40.PDF зміни до договору
01 лютого 2021 17:09
Електронний підпис укладений
14 січня 2021 14:34
ду 5 дог 40.PDF зміни до договору
14 січня 2021 14:33
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 10:56
ду 4 дог 40.PDF зміни до договору
06 січня 2021 10:55
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 09:40
ду 3 дог 40.PDF зміни до договору
29 грудня 2020 09:39
Електронний підпис укладений
25 грудня 2020 17:29
ду_2__дог_40.PDF зміни до договору
25 грудня 2020 17:26
Електронний підпис укладений
18 червня 2020 16:27
ду 1 дог 40.PDF зміни до договору
18 червня 2020 16:25
Електронний підпис укладений
19 лютого 2020 12:51
договір 40 укладений
19 лютого 2020 12:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 40
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 40
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії договору на підставі ч.5 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 40
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ст.23 Бюджетного Кодексу України та враховуючи п.6 Розділу Х "Прикінцеві та перехідні положення " ЗУ "Про публічні закупівлі" та керуючись п.8 ч.4 ст.36 Закону
Номер договору про закупівлю: 40
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною банківських реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 40
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з припиненням дії договору
Номер договору про закупівлю: 40
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 лютого 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 405 426,84
UAH (в тому числі ПДВ 67 571,14 UAH)